شرایط بازگشت کالا

سفارش‌های مشتریان ویلاسازه به دلایل زیر ممکن است برگشت بخورد:

عدم حضور مشتری موقع تحویل سفارش

آسیب‌دیدگی کالا موقع حمل و نقل

مغایرت کالای تحویل داده شده با اطلاعات وب‌سایت

 

عدم حضور مشتری موقع تحویل سفارش

در صورتیکه سفارش شما به‌دلیل عدم حضورتان در محل تحویل، برگشت بخورد و پرداخت شما نیز بصورت آنلاین صورت گرفته باشد، سفارش شما در مرکز پردازش‌های انبار باز مانده و  حداکثر ۱ ماه فرصت دارید نسبت به دریافت مجدد کالای خود اقدام نمایید، در غیر اینصورت سفارش شما از مرحله پردازش‌های انبار لغو شده و ضروری است مجددا نسبت به انجام مراحل سفارش اقدام فرمایید.

 

ایراد فنی یا کارکردی، آسیب‌دیدگی کالا موقع حمل و نقل

در صورتیکه کالای ارسالی دارای عیب ونقص یا ایراد در کارکرد باشد، امکان بازگشت کالا با هزینه ویلاسازه وجود داشته و شما می‌توانید ظرف حداکثر ۷ روز نسبت به تعویض کالا با کالای مشابه (در صورت موجود بودن) یا انصراف کامل از خرید اقدام نمایید. یا چنانچه سفارش شما در حین حمل و نقل دچار آسیب فیزیکی شده باشد، بهتر است در همان زمان تحویل، کالا را از بسته‌بندی خارج کرده و نسبت به سلامت یا عدم سلامت آن مطمین شوید، و در صورت وجود مشکل از تحویل بسته خودداری نمایید. اما چنانچه سفارش را تحویل گرفته و پس از آن متوجه آسیب شدید، حداکثر ۲۴ ساعت فرصت داشته نسبت به برگشت سفارش خود اقدام نمایید در غیر اینصورت امکان برگشت سفارش وجود نخواهد داشت.

پس از برگشت کالا به انبار، کارشناسان ویلاسازه مشکل را بررسی کرده و در صورت تایید و اعلام نظر تیم کارشناسی، امکان تعویض محصول برگشتی با محصول مشابه یا امکان عودت وجه تا ۷۲ ساعت پس از تایید وجود خواهد داشت. اما چنانچه مشکل توسط تیم کارشناسی ویلاسازه تایید نشود یا در نتیجه استفاده نادرست مشتری از محصول پیش آمده باشد، هزینه بازگشت کالا و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری خواهد بود، ضمن اینکه کالای مسترد شده در صورت عدم تحویل توسط مشتری به مدت ۱ ماه به شکل امانی نزد تیم خدمات پس از فروش باقی مانده و پس از اتمام مهلت اعلام شده ویلاسازه هیچ گونه مسئولیتی را در قبال کالا و عودت وجه به‌عهده نخواهد گرفت.

قابل ذکر است جهت بازگشت کالا ابتدا از طریق ایمیل ویلاسازه درخواست خود را ثبت نمایید، سپس نسبت به پیگیری سایر مراحل اقدام فرمایید.

 

مغایرت کالای تحویل داده شده با اطلاعات وب‌سایت

چنانچه سفارش خود را تحویل گرفته و به‌دلیل مغایرت با اطلاعات درج شده در وب‌سایت نیازمند تعویض کالا بودید، ظرف حداکثر ۲۴ ساعت  با واحد خدمات پس از فروش ویلاسازه تماس گرفته تا همکاران در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند. در اینصورت هزینه بازگشت کالا جهت تعویض بر عهده ویلاسازه خواهد بود.