وبلاگ ویلاسازه

آشنایی با انواع منقل مسافرتی

آشنایی با انواع منقل مسافرتی

اگر اهل گشت و گذار در طبیعت و سفر با طبیعت گردی و جنگل نوردی هستید، قطعا تا به حال احساس کرده اید که چقدر به یک کباب پز مسافرتی باکیفیت نیاز دارید تا بتوانید پس از ساعت ها پیاده روی برای مدتی در دل طبیعتی بکر توقف کنید. . از یک غذای کبابی خوشمزه لذت ببرید. برای ارضای حس جذاب و دوست داشتنی خود توصیه می کنیم در ادامه این مقاله از لیست بیست تایی با ما همراه باشید تا شما را با نکات مهم خرید کباب پز مسافرتی آشنا کنیم.

منقل مسافرتی تنوع زیادی دارد که در سایت ویلا سازه میتوانید مشاهده کنید .

منقل کبابی استیل ویلاسازه11

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

آشنایی با منقل مسافرتی

یک منفل مسافرتی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

این سوال یکی از رایج ترین سوالاتی است که افراد زیادی هنگام خرید باربیکیو می پرسند. اگر به دنبال بهترین باربیکیو زغالی و چوبی برای کباب کردن و پختن غذا در سفر و طبیعت هستید، باید اطلاعات کافی در مورد ویژگی های یک باربیکیو خوب داشته باشید. شما اختیار دارید، در مرحله اول بهتر است ذکر کنید که یک کباب پز خوب باید بدنه ای مقاوم در برابر حرارت دائمی آتش داشته باشد، از طرفی ابعاد آن خیلی کوچک نباشد و ثانیاً باید بتواند وزن قابل توجهی را تحمل کند.

ساخت منقل کبابی ساده

توجه داشته باشید که اگر حجم مخزن یک منقل کم باشد، مطمئناً هنگام تهیه غذا، کباب کردن یا تهیه چای با مشکل مواجه خواهید شد. در خرید بهترین کباب پز زغالی و چوبی برای کباب پز و پخت و پز در طبیعت باید به سایز و وزن آن توجه کنید زیرا قصد استفاده از آن را در طبیعت گردی دارید و اندازه و وزن آن باید کم باشد تا بتوانید از آن استفاده کنید. به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید، در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که راه اندازی واستفاده از منقل باید آسان باشد.

منقل کبابی مسافرتی

  • مدل تاشو:

مناسب ترین گزینه برای کسانی است که به دنبال یک باربیکیو جمع و جور هستند تا در سفرهای چند روزه خود به همراه داشته باشند.

این نوع محصولات مانند نامشان تاشو هستند.

انواع مختلف منقل

به کمک کیف مخصوص حمل و نگهداری آن ها به راحتی می توان آنها را به اینجا و آنجا حمل کرد.

  • مدل ایستاده:

به این نوع کباب، آتش سه پا نیز می گویند.

در این مدل از محصولات ظرف و غذای شما در ارتفاع مشخصی از حرارت مستقیم آتش قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که تنظیم این ارتفاع به شما بستگی دارد و می توانید آن را کم و زیاد کنید.

توجه به کیفیت پایه ها و زنجیر آویزان شده از آن یکی از نکات مهمی است که در خرید این مدل کباب پزها باید به آن توجه کنید.

لازم به ذکر است که این مدل محصول دارای کیف حمل و نگهداری نیز می باشد.

ویژگی های منقل کبابی

نکات مهم هنگام خرید باربیکیو (منقل) مسافرتی

  • تعیین نوع:

اولین نکته در مورد خرید گریل مسافرتی توجه به نوع آن است. اصولاً این نوع محصولات یا به صورت تاشو در بازار موجود هستند و یا به صورت سه پایه آتشین با قابلیت آویزان کردن ظرف غذا و یا سینی برای کباب کردن غذا. در فاصله مناسب از آتش؛ اینکه از کدام نوع گریل مسافرتی استفاده کنید موضوعی است که فقط به سلیقه و نظر شما مربوط می شود.

  • اندازه و وزن:

نکته دوم در مورد انتخاب گریل مسافرتی، توجه به مشخصات ظاهری آن و یا اندازه و وزن محصول است. حواستان باشد که قصد دارید این نوع از محصولات آشپزی را در طول سفر همراهی کنید و به همین دلیل بهتر است محصول انتخابی شما اندازه و وزن مناسبی داشته باشد.

  • جنس بدنه:

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در انتخاب و خرید باربیکیو مسافرتی باید به آن توجه کنید جنس بدنه محصول است. فراموش نکنید که جنس بدنه کباب پز مورد نظر شما باید مقاومت خوبی در برابر حرارت داشته باشد. علاوه بر این، مواد بدنه نیز باید از استحکام کافی برخوردار باشد تا در اثر فشار و ضربه های ناگهانی، تغییر شکل ظاهری کمتری داشته باشد.

منقل کبابی ویلاسازه

  • آتشدان مجزا:

این نکته بیشتر مربوط به منقل های مسافرتی تاشو است که می تواند با داشتن یک آتشدان مجزا از تماس تکه های زغال با غذای شما جلوگیری کرده و سلامت آن ها را برای شما دوچندان کند. ناگفته نماند که به دلیل آویزان شدن ظروف غذا از منقل های ایستاده، نمی توان آتشدان جداگانه ای را برای آنها متصور شد.

انواع منقل مسافرتی

  • دیوارهای ضد باد:

بد نیست اگر منقل مسافرتی شما دیوارهای محکم و مقاومی در برابر باد داشته باشد. معمولا شرکت هایی که این قابلیت را برای باربیکیوهای خود تولیدی در نظر می گیرند، امکان تنظیم ارتفاع دیوارها را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید بسته به وزن و حجم آتش مورد نظر خود، دیواره های باربیکیو را بالا و پایین کنید.

  • ظرفیت محصول:

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید ظرفیت محصول است. به خاطر داشته باشید برای این منظور باید به تعداد افرادی که در سفرها شما را همراهی می کنند توجه کنید و بسته به تعداد نفرات کم یا زیاد یک گریل مسافرتی کوچک یا بزرگ خریداری کنید.

  • منقل کبابیvillasaze3

    منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

    قیمت (منقل) کباب پز مسافرتی:

عوامل مختلفی در قیمت گریل مسافرتی تاثیرگذار هستند که در این مقاله سعی کردیم مهمترین آنها را معرفی کنیم. حال این شما هستید که باید با در نظر گرفتن بودجه و علاقه خود به سفر در اقلیم های طبیعی، محصولی باکیفیت و منحصر به فرد را برای خود انتخاب کنید.

معرفی انواع باربیکیو

راهنمای شستشو و نگهداری محصول

برای شستشو و نگهداری هرچه بهتر منقل مسافرتی، توصیه می کنیم ابتدا محصولاتی را خریداری کنید که به راحتی شسته شوند و بتوانید قطعات متصل به آن را به راحتی جدا کرده و با خیالی آسوده بشویید.

سپس حتماً یک روکش بادوام و مطمئن برای گریل مسافرتی خود تهیه کنید، حتی اگر کیف مخصوص حمل و نگهداری نداشته باشد تا بتوانید از محصول خود در برابر ضربه و فشار ناشی از جابجایی آن مراقبت کنید.

ناگفته نماند که داشتن کیف مخصوص در جابجایی گریل می تواند برای شما مفید باشد.

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “آشنایی با انواع منقل مسافرتی

  1. بازتاب: انواع منقل مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. azari_kiz گفت:

    منقل هایی که خانواده ها تهیه میکنند بعد از مدتی دیگه کارایی نداره و شکل خودشو از دست میده. در فروشگاه کوه مان سعی کردیم بهترین و کارآمد ترین محصولات رو براتون معرفی کنیم. از جمله منقل های سرخپوستی، کباب پز آریامن که از پر طرفدارترین های وبسایت ما هستن.
    کباب پز تاشو

    کباب پز های تاشو انواع مختلفی دارن که میتونید از بینشون انتخاب کنید. امروزه تنوع تجهیزات کمپ و سفر بسیار بالا رفته و انتخاب از بین اونها سخته، شما در وبسایت ما امکان این رو دارید که با مطالعه توضیحات و نظرات مشتریان قبلی یک خرید و انتخاب درست داشته باشین.
    منقل هیزمی مسافرتی

    منقل های هیزمی قابلیت این رو دارن که با چوب و ذغال ازشون استفاده بشه. نکته مثبت استفاده شون اینه که به طبیعت آسیب نمیزنن و البته کار رو براتون آسون میکنن، هم میتونید آتش رو جابه جا کنید و هم به راحتی خاموشش کنید.
    منقل سرخپوستی و ساج

    اما منقل سرخپوستی که از پر فروش ترین های سایت کوه مان هست. و میشه گفت هر طبیعت گردی باهاش آشناست. این منقل در عین اینکه قابلیت استفاده در طبیعت داره، میتونه در تراس منزل یا حیاط باغ و ویلا هم استفاده بشه.

دیدگاهتان را بنویسید