وبلاگ ویلاسازه

اجرای بام سبز

اجرای بام سبز چگونه انجام و شامل چه مراحلی است؟

بام های سبز زنده را می توان بر روی اکثر سقف های مسطح یا با شیب ملایم نصب کرد. برای یک توسعه مسکونی متوسط، سیستم بام سبز فقط به عنوان یک لایه اضافی مستقیماً در بالای مواد بام قرار می‌گیرد. این مورد را می‌توان در هنگام ساختن یک پسوند جدید یا نصب مجدد روی سقف موجود انجام داد. ما در این مقاله به پنج فاکتور اساسی در هنگام قبل از اجرای بام سبز می‌پردازیم. با ما تا پایان مقاله همراه باشید همراه باشید.

شما می توانید انواع بخاری فضای باز را به صورت اینترنتی از ویلا سازه انجام دهید .

تجهیزات طراحی ویلا15

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

پنج فاکتور مهم در هنگام اجرای بام سبز

طراحی ویلا مدرن

نصب یک بام سبز به معنای کاشت برخی از گیاهان گلدار در پشت بام شما نیست. ایجاد یک بام سبز مناسب نیاز به برنامه ریزی و اجرای دقیق دارد. عوامل زیر برای راهنمایی شما در این زمینه است:

نوع سقف

طراحی ویلا ایرانی

اولین و مهم‌ترین عاملی که در هنگام نصب بام سبز باید در نظر گرفت این است که تصمیم بگیرید کدام نوع بام سبز را می خواهید. همان‌طور که از نام آن پیداست، سقف‌های فشرده نیاز به نگهداری و آبیاری شدید دارند. اما مزایای کاشت هر گونه گیاهی به انتخاب خود را به شما ارائه می‌دهند.

تجهیزات طراحی ویلا14

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

محل نصب

هنگامی که نوع سقف مورد نظر خود را تعیین کردید، زمان آن است که در مورد محل نصب تصمیم بگیرید. برخی از مکان‌ها ممکن است نیاز به مجوز برای نصب بام سبز داشته باشند. همچنین قرارگیری فلور روی سقف شما و میزان هوا و نور خورشید در دسترس برای رشد گیاهان مهم است.

برنامه ریزی ساختاری

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

نصب بام سبز نیاز به برنامه ریزی ساختاری گسترده دارد. در حالی که بام‌های سبز معمولاً به راحتی نصب می‌شوند. این فرآیند باید توسط متخصصان با تجربه انجام شود که می‌توانند نصب را بدون به خطر انداختن یکپارچگی ساختاری ساختمان مورد نظر تکمیل کنند.

ضد آب و زهکشی

طراحی دکوراسیون ویلا

عایق رطوبتی و زهکشی مناسب از پیش نیازهای ضروری برای نصب بام سبز است. متخصص سقف شما ممکن است چندین لایه عایق رطوبتی را انتخاب کند تا اطمینان حاصل شود که به طور موثر از پوشش گیاهی پشتیبانی می‌کند. همچنین به عنوان یک مانع ریشه عمل می‌کند و آبیاری را امکان پذیر می‌کند.طراحی دیوار سبز

نوع گیاهان

طراحی دکوراسیون سفره خانه سنتی

انتخاب گیاهان مناسب برای موفقیت سرمایه گذاری بام سبز شما اهمیت حیاتی دارد. انتخاب گیاهان باید بر اساس تعدادی از عوامل مانند نوع سقفی که نصب می‌کنید، در دسترس بودن آب و شرایط آب و هوایی منطقه شما تعیین شود.

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .طراحی روف گاردن

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

طراحی محوطه سازی

تجهیزات طراحی ویلا13

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “اجرای بام سبز

  1. azari_kiz گفت:

    بام سبز یا روف گاردن درست همانند اسمش یک پوشش گیاهی است که روی سقف خانه کشیده می‌شود. این پوشش زیبا می‌تواند در انواع مختلف بر روی سقف و یا تراس خانه اجرا شود که علاوه بر زیبایی فواید زیادی برای ما به همراه دارد. نحوه ی اجرای بام سبز متفاوت است و هر شرکت جزییات اجرایی مختص به خود را دارد که به همین ترتیب هزینه اجرای بام سبز (روف گاردن) ممکن است متفاوت باشد.
    شرایط آب‌وهوایی پشت‌بام‌ها می‌تواند بسیار متفاوت از زمین باشد. برخی پشت‌بام‌ها کاملاً در معرض آفتاب هستند. برخی دیگر در سایه ساختمان‌های بلندترِ هم‌جوار قرار می‌گیرند. بعضی پشت‌بام‌ها گرم‌تر هستند و دمایشان می‌تواند از 75 درجه سانتی‌گراد نیز بالاتر برود. بعضی دیگر هم دائماً از بادهای شدید، سیلی می‌خورند! با توجه به شرایط آب‌وهوایی پشت‌بام شما، 4 نوع گیاه وجود دارد که مناسب ایجاد روف گاردن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید