وبلاگ ویلاسازه

اجرای دیوار سبز

اجرای دیوار سبز به چه نحوی انجام می‌شود؟

دیوارهای سبز نه تنها زیبا هستند، بلکه برای محیط زیست و سلامت شخصی مشتری شما نیز مفید هستند. چه دیوارها در فضای باز باشند و چه در داخل، مشتریان همچنان می‌توانند از همه این دیوارها بهره‌مند شوند. ما در این مقاله در رابطه با نکات اجرای دیوار سبز سخن به عمل می‌آوریم. با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

اگر قصد خرید تاب ویلایی دارید همکاران ما در شرکت ویلاسازه شما را راهنمایی خواهند کرد .

مزایای دیوار سبز

 

طراحی ویلا مدرن

گیاهان به طور طبیعی هوای اطراف ما را فیلتر می‌کنند، بنابراین کیفیت هوای دفتر یا چشم انداز مشتری شما مطمئناً افزایش می‌یابد. این خبر خوبی برای شمایی است که علاقه‌مند به افزودن دیوار سبز به نمای بیرونی ساختمان یا خانه خود هستند.

شاخ و برگ اضافه شده نه تنها ظاهر جدیدی به سازه می‌بخشد، بلکه به محافظت از بیرون ساختمان نیز کمک می‌کند. گیاهان می‌توانند از دیوارهای ساختمان در برابر نور شدید خورشید، باران‌های شدید و باران‌های اسیدی محافظت کنند که به مرور زمان می‌تواند به ساختار مصالح ساختمانی آسیب برساند.

تجهیزات طراحی ویلا12

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

مراحل اجرای دیوار سبز

طراحی ویلا ایرانی

در این بخش مرحله به مرحله با اجرای دیوار سبز آشنا می‌شوید.

 اندازه گیری و علامت گذاری کنید

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

با استفاده از تراز، هر خط را برای ثابت کردن نقاط در بالای دیوار مشخص کنید. از بالا شروع کنید و از چپ به راست یا راست به چپ بروید. از هر گونه شکاف و بریدگی‌های غیر ضروری جلوگیری کنید.

اولین پانل دیوار سبز را ایمن کنید

اولین پانل خود را در هر گوشه با استفاده از راهنما پیچ وصل کنید. مطمئن شوید که سبزی روی پانل رو به بالا باشد.

پانل دوم را ایمن کنید

طراحی دکوراسیون ویلا

تجهیزات طراحی ویلا11

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

ثابت کننده همیشه سبز را وصل کنید و پیچ کنید. در هر پانل از چهار عدد استفاده کنید. از یکنواخت شدن شاخ و برگ، اطمینان حاصل کنید. پانل دوم بین 1 تا 3 سانتی متر از سوراخ ثابت پانل‌های اول برای پوشش یکپارچه سبز است.

پانل‌های باقی مانده را محکم کنید

طراحی دکوراسیون سفره خانه سنتی

این روند را ادامه دهید تا مطمئن شوید که پانل‌های جایگزین را برای جلوگیری از تکرار الگوها دارید. در انتها ممکن است لازم باشد که پانل‌ها را متناسب با دیوار برش دهید. همه پانل‌ها مدولار هستند به این معنی که هر پانل از پانل‌های کوچک‌تر برای اصلاح آسان‌تر تشکیل شده است. در صورت امکان، خطوط را با استفاده از یک قیچی تیز برش دهید.

طراحی دیوار سبز

تجهیزات طراحی ویلا10

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .طراحی روف گاردن

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

طراحی محوطه سازی

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “اجرای دیوار سبز

  1. azari_kiz گفت:

    بعد از طراحی دیوار سبز توسط متخصصان باید پانل های مدولار انتخاب شوند که به صورت مربع و مستطیل در بازار موجودند.
    عمق این پانل ها با توجه به نوع گیاه مورد نظر از 6 – 25 سانتیمتر متغیر است.
    این پانل ها باید تا حد امکان سبک بوده و وزن کمتری را به ساختمان وارد کنند.
    پانل ها معمولا از جنس پلي پروپيلن، فلز و يا منسوج صنعتي (ژئو تكستيل) مي‌باشند.
    پانل از جنس ژئوتكستيل، سبك ترين نمونه ي ديوار سبز است كه در آن ريشه گياه بدون بستر كاشت، بين دو لايه منسوج رشد مي‌كنـد. ايـن فنـاوري نسبت به ديگر انواع ديوار سبز عمر كوتاه تري دارد.
    در طراحي پانلها به مسئله نگهداري بستر كاشت گياه به صورت عمودي و عدم ريـزش آن بايـد توجـه شـود. بدين منظور پانلهاي پيش ساخته در بازار جهاني، از دو راه حل برای این مشکل استفاده كرده اند

دیدگاهتان را بنویسید