وبلاگ ویلاسازه

اجرای روف گاردن

اجرای روف گاردن به چه نحوی می‌باشد؟

روف گاردن به هر سقفی گفته می‌شود که به طور جزئی یا کامل با پوشش گیاهی پوشیده شده باشد. جدا از مزیت تزئینی، روف گاردن به منظور بهبود معماری، کنترل دما، فرصت‌های تفریحی، زیستگاه برای حیات وحش و غذا است. اجرای روف گاردن نیز شامل نکاتی می‌باشد که قبل از اجرای آن باید بدانید. تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه اجرای روف گاردن آشنا شوید.

تجهیزات طراحی ویلا8

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

مقالات بیشتری در ارتباط با روف گاردن و وسایلی مانند تخت سنتی در سایت ویلاسازه وجود دارد .

نکاتی در رابطه با اجرای روف گاردن

طراحی ویلا مدرن

با یک برنامه شروع کنید

  قبل از اینکه به مرکز باغ بروید، در نظر بگیرید که آیا می‌خواهید تخت‌های مرتفع نصب کنید یا ترجیح می‌دهید در ظروف باغبانی کنید.

با مهندس ساختمان مشورت کنید

طراحی ویلا ایرانی

ایده خوبی است که با مدیر یا مهندس ساختمان مشورت کنید تا مطمئن شوید که سقف می‌تواند وزن باغ شما را تحمل کند.

تجهیزات طراحی ویلا8

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

بررسی دسترسی

برای حمل و نقل مواد، ابزار، خاک و گیاهان به بالا و پایین نیاز به دسترسی آسان به پشت بام دارید.

از مواد محکم استفاده کنید

  برای ظروف، گلدان‌هایی با اندازه بزرگ‌تر مانند گلدان‌های نیم بشکه‌ای را انتخاب کنید که کمتر در شرایط وزش باد خشک می‌شوند یا در اطراف منفجر می‌شوند. در صورت نصب تخت‌های مرتفع، سعی کنید بسترها را حداقل 10 اینچ عمق دهید تا از خاک کافی برای رشد ریشه اطمینان حاصل کنید.طراحی دکوراسیون داخلی ویلا

یک منبع آب پیدا کنید

 تخت‌ها و ظروف پشت بام به سرعت خشک می‌شوند و ممکن است در گرم‌ترین بخش‌های تابستان نیاز به آبیاری روزانه داشته باشند. در صورت تمایل، می‌توان یک سیستم آبیاری خودکار برای کاهش زمان صرف شده برای آبیاری راه اندازی کرد.

به دنبال فضای ذخیره سازی باشید

کشیدن ابزار، کود و خاک تا پشت بام هر بار که می‌خواهید باغبانی کنید، جالب نیست. یک فضای ذخیره سازی کوچک حتی اگر فقط یک جعبه چوبی ساده باشد.

بستر مناسب کاشت را انتخاب کنید

طراحی دکوراسیون ویلا

در ظروف پشت بام و تخت‌های مرتفع، خاک گلدان بهترین دوست شماست. نه تنها آب را بهتر از خاک باغچه نگه می‌دارد، بلکه وزنش آن سبک و به مرور زمان فشرده نمی‌شوند.طراحی دیوار سبز

تجهیزات طراحی ویلا9

تجهیزات ویلایی برای طراجی ویلا تولید شرکت ویلاسازه

ویلا سازه

طراحی دکوراسیون سفره خانه سنتی

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .طراحی روف گاردن

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

طراحی محوطه سازی

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “اجرای روف گاردن

  1. azari_kiz گفت:

    فواید چندانی در مورد بام های معمولی وجود ندارد. قیمت پایین تر ” بام های معمولی” در مقایسه با بام سبز ، تنها یک نتیجه گیری کوتاه مدت بوده و هزینه های بلندمدت نگهداری و تعمیر آن­ها خیلی بیشتر از بام های سبز است. این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد که بام­ ها اغلب از بخشهای غیرکاربردی و دوست نداشتنی ساختمانها هستند که اگر هیچ اقدام احتیاطی و پیشگیرانه ای انجام نشود و کمبود کیفیت داشته باشند، مشکلات به سرعت افزایش می یابند.
    در این میان روف گاردن ها علاوه بر زیبایی و ایجاد محیطی دلپذیر برای زندگی و کار، به بهبود کیفیت هوا به خصوص در نواحی پرجمعیت کمک می کنند.
    گیاهان چه روی زمین کاشته شده باشند، چه روی دیوارها و یا بام یک ساختمان، قادر هستند علاوه بر جذب گرد و غبار، تولید اکسیژن و خنک کردن شهر در ماه های گرم تابستان (به دلیل خاصیت تبخیر) به گسترش نمای سبز و فضایی طبیعی کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید