وبلاگ ویلاسازه

انتخاب تخت برای استخر

تخت استخری و نحوه انتخاب تخت برای استخر یا تخت آفتاب

تخت استخری یا تخت آفتابگیر پلاستیکی؟ با یا بدون کوسن، رزینی، آلومینیومی و یا با نشیمنگاه پارچه ای، اعم از صندلی آفتابگیر برای ساحل، صندلی عرشه برای باغ و یا صندلی استخر، اولین معیار برای انتخاب بهترین صندلی یا تخت خواب راحتی است.

تخت استخری چوبی ویلاساه8

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

تخت ساحلی مدرن ویلاسازه

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

تخت ساحلی مدرن ویلاسازه1

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

ویژگی های مهم تخت های استخری چیست؟

  • مواد
  • تجهیزات جانبی
  • نگهداری

جهت خرید بهترین تخت استخری با مزایا و کاربرد مهم آن ها می توانید وارد سایت ویلاساز شوید و یا با مشاورین مجموعه ما در ارتباط باشید.

ویلاسازه تولید کننده انواع تخت استخری در طرح های متنوع می باشد .

تنوع جنس تخت کنار استخر

تخت استخری یا صندلی آفتابگیر

تخت استخر و تخت آفتابگیر اغلب یک تنوع معنایی و نه گونه‌شناختی از صندلی عرشه‌ای هستند که از آن ناشی می‌شوند. در بیشتر موارد، علاوه بر صندلی عرشه، امکان دراز کشیدن در حالت کاملا افقی را نیز ارائه می دهند. در واقع، هیچ چیز خوشایندتر از دراز کشیدن روی یک صندلی آفتابگیر یا تخت استخری نیست.

کاربرد م مزایای مهم استفاده از تخت استخری چه می باشد؟

همانطور که قبلا ذکر شد، این ها از بستگان نزدیک تختخواب هستند. تخت استخری که به سادگی صندلی عرشه نیز نامیده می شود، از یک ساختار چوبی یا فلزی و یک بوم کشیده تشکیل شده است که حالت نیمه درازکش را ارائه می دهد. همانطور که در مورد تخت آفتابی، برخی از سازندگان آن را شزلون نیز می نامند، زمانی که مجهز به تکیه گاه برای کشش پاها و تکیه گاه است که می تواند کم و بیش خم شود.

مزیت اصلی تخت تاشو یا تخت آفتابگیر، جای پای کوچک آن است. ترجیحا اگر کمد کوچکی دارید همچنین در نظر داشته باشید که نگهداری از تخت خواب تاشو همیشه راحت تر از یک تخت ثابت خواهد بود (مخصوصا اگر چرخ هم داشته باشد).

صرف نظر از نوع، ثابت یا تاشو، و انتخاب جنس تخت خود، باید کاربرد مورد نظر خود را از آن مشخص کنید. به خاطر داشته باشید که وضعیت نیمه نشسته به نفع فعالیت های مطالعه و گفتگو است و وضعیت دراز کشیدن برای استراحت و آفتاب گرفتن ترجیح داده می شود. هر شکلی که باشد، اگر قرار است تخت اغلب جابجا شود، مدل های چرخ دار را انتخاب کنید.

تخت استخری و حمام آفتاب

صندلی استخری اطلس

تخت ساحلی مدرن ویلاسازه2

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

تخت ساحلی مدرن ویلاسازه4

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

بهترین تخت مناسب برای آفتاب گرفتن و استخر

یک تخت برای آفتاب گرفتن و بعد از شناکردن به پشت یا برای چرت زدن ضروری است. تکیه گاه کاملا پایین آمده سطحی کاملا صاف را ارائه می دهد.

تخت آفتابگیر اسخری یا صندلی رومیزی S شکل

تخت های S شکل که برای آرامش با شکل بدن تطبیق داده شده اند، ارگونومیک و راحت هستند. آنها برای افرادی که مشکلات کمر دارند و یا کسانی که برای بلند شدن تلاش می کنند ایده آل هستند. آنها اساسا از آلومینیوم و پارچه ساخته شده اند.

معرفی تخت استخری

تخت آفتابگیر یا تخت استخری قابل تنظیم چند حالته

شکل ارگونومیک آن به همه فعالیت‌ها اجازه می‌دهد: آفتاب گرفتن، مطالعه، خوابیدن. این صندلی‌ها اغلب به دسته‌های پهن مجهز هستند و حالتی نیمه نشسته یا دراز می‌کشند.

اکنون که شکل صندلی خود را انتخاب کرده اید، باید متریال آن را نیز انتخاب کنید. این انتخاب را می توان با توجه به طراحی، سهولت نگهداری و یا صرفا بودجه انجام داد.

پی وی سی

از مزایای پی وی سی مقاومت آن، سهولت نگهداری و قیمت آن است. تخت آفتابگیر استخری پی وی سی بی زمان و مناسب برای بودجه های محدود، به یک بالشتک نیاز دارد زیرا جنس آن بسیار سفت است و تمایل به گرم شدن در زیر نور خورشید دارد.

رزین

رزین بافته شده چیزی برای حسادت به پی وی سی ندارد زیرا علاوه بر مزایای آن، یک حس زیبایی شناختی و مدرن به آن اضافه می کند. شما می توانید بین دو نوع رزین انتخاب کنید: رزین قالبی (ارزان تر) و رزین بافته شده (از نظر زیبایی شناسی بهتر است). با این حال استفاده از بالش برای راحتی بیشتر توصیه می شود.

آلومینیوم

فقط ساختار تخت ها از آلومینیوم ساخته شده است. این ماده دارای مزیت بسیار سبک است و اگر می خواهید تخت خود را به طور مرتب نگه دارید یا پناه دهید، بسیار کاربردی است. صندلی های آلومینیومی ساخته شده از مواد ضد زنگ، طراحی مدرن و ضروری را ارائه می دهند .

چوب

صندلی های چوبی عمدتا از چوب های عجیب و غریب به ویژه چوب ساج ساخته شده اند. با این حال، آنها را می توان در اسانس های دیگر مانند اقاقیا، صنوبر و غیره نیز یافت. چوب ظرافت و سبک زیادی به محیط بیرونی شما می دهد. با این حال، برای حفظ سایه و ظاهر آن نیاز به نگهداری منظم دارد.

مواد صندلی: پارچه

راهنمای خرید تخت ساحلی

اگر نشیمن تخت از همان مواد فریم ساخته نشده باشد، به احتمال زیاد از جنس پارچه است. این یک ماده مصنوعی بسیار راحت و نرم است که با الیاف PVC بافته شده است.

کوسن برای تخت خواب

گزینه راحت طبق تعریف. در اندازه ها و رنگ های مختلف، آنها را با روکش های قابل جابجایی برای سهولت در شستشو انتخاب کنید. قطعا برای تخت هایی که صندلی سفت دارند توصیه می شود. برای افزایش طول عمر آنها، کوسن های تخت را در زمانی که از آنها استفاده نمی کنید نگهداری کنید.

تخت ساحلی مدرن ویلاسازه3

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

تخت ساحلی مدرن ویلاسازه5

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

پوشش محافظ برای تخت

این به شما اجازه می دهد تا از تخت در برابر اشعه UV و آب و هوای بد محافظت کنید. برای زمستان توصیه می شود.

آفتاب گیر

چترهای آفتابی محافظت در برابر اشعه های خورشید را تضمین می کنند. به طور خلاصه نوعی چتر کوچک.

انواع مختلف تخت کنار استخر

تخت ساحلی تاشو: کدام بهترین است؟

اینجا تابستان می آید. باید به ساحل بروید و مثل هر سال متوجه شدید که تخت ساحلی تاشو ندارید. یا شاید تمام زمستان آن را در باغ رها کرده اید و اکنون کاملا ویران شده است. نگران نباشید، خواندن این مقاله در کوتاه ترین زمان مشکل شما را حل می کند.

اگرچه به نظر می رسد این یک عملیات ظاهرا بسیار ساده است، اما در واقعیت، انتخاب یک تخت ساحلی تاشو که مطابق با نیازهای ما باشد، برخلاف انتظار، می تواند واقعا پیچیده باشد.

دلیلش چیه؟ خوب، مدل ها، اندازه ها و گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بنابراین، در این جریان بی پایان انتخاب، ممکن است احساس سردرگمی کنیم.

حمام آفتاب و تأثیر آن بر سلامتی

به همین دلیل، ما تصمیم گرفتیم برخی از نکات استاندارد مورد علاقه را به شما نشان دهیم تا از بین تعداد بیشماری تخت ساحلی تاشو و فروش تخت استخری در وب سایت، انتخابی متفکرانه داشته باشید.

در ادامه، رتبه‌بندی بهترین تخت‌خواب‌های ساحلی تاشو و استخری در سال جاری و پرسش‌های متداول مشتریانی که در حال آماده‌سازی برای خرید تخت استخری از این نوع هستند را به شما نشان خواهیم داد.

امیدواریم راهنمای ما در انتخاب این محصول به شما کمک کند!

تخت ساحلی و استخری ویلاسازه1

تخت استخری و تخت ساحلی تولید شرکت ویلاسازه

سایبان چتری تولید ویلاسازه

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

مجری استخر

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “انتخاب تخت برای استخر

  1. azari_kiz گفت:

    تخت استخری مدل سانی در دو مدل تولید می شود: تخت استخری چوبی و تخت کنار استخر با چوب پلاست
    این تخت کنار استخر از طراحی ارگونومیک برخوردار است و چنانچه دنبال خرید تخت استخری ارزان و با دوام هستید گزینه بسیار مناسبی است.
    در ساخت تخت آفتابگیر مدل سانی از ترکیب متریال فلز و چوب بهره گرفته شده است.
    در ساخت تخت کنار استخری چوبی از چوب ترمو استفاده شده است تا در مقابل جاری شدن آب روی تخت آفتابگیر دچار تغییر شکل و خرابی نشود. چوب ترموود، محیط را گرمتر نشان می دهد و حس سنتی بودن را نیز به استفاده کنندگان القا می کند.
    علاوه براین تخت آفتابگیر مدل سانی با رویه چوب پلاست نیز ارایه می شود. هرگاه مالک پروژه امکان مراقبت و نگهداری مداوم از مبلمان کنار استخر و مبلمان فضای باز را ندارد، انتخاب تخت استخری از جنس چوب پلاست گزینه مناسب تری است.

دیدگاهتان را بنویسید