وبلاگ ویلاسازه

انواع تاب‌های ویلایی یا باغی

آشنایی با انواع تاب‌های ویلایی یا باغی

 

انواع تاب‌های ویلایی یا باغی را در این مقاله معرفی خواهیم‌کرد. انواع تاب‌های باغی یا ویلایی در جنس‌های مختلف فلزی، چوبی و پلاستیکی تولیدمی‌شوند. این تاب‌ها براساس کاربردشان می‌توانند به شکل ثابت، آویز و یا با قابلیت جابجاشدن باشند.

قیمت تاب ویلایی بسیار متنوع می باشد . برای اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی ویلا سازه مراجعه نمایید .

تاب پارکی ویلاسازه6

تاب پارکی یا همان تاب مخصوص فضای باز و ویلا به طرحهای سفارشی و خاص تولید شده در شرکت ویلاسازه

تاب‌های تخت ویلایی

راههای شناخت تاب ویلایی مناسب

تاب‌های تخت یکی از انواع تاب‌های ویلایی یا باغی هستند که در فضای باز قرار می‌گیرند و به طور قابل توجهی بزرگتر از تاب‌های ایوان هستند، این تاب‌ها محل مناسبی برای استراحت کردن یا چرت زدن در اواخر بعد از ظهر هستند.

این نوع از تاب‌ها عمیق‌تر از تاب‌های معمولی بالکنی هستند و می‌توانید با پرکردن آنها از بالش و پتو مکانی راحت را برای نشستن و استراحت‌کردن تهیه‌کنید.

این نوع از تاب‌ها معمولا در یک ایوان بزرگ که در آن فضای باز زیادی دارید بسیار خوب عمل می‌کنند. اگر بالکنی با اندازه کوچک داشته باشید، تهیه این نوع از تاب‌ها گزینه مناسبی نیست، زیرا فضای کافی را برای تاب خوردن نخواهیدداشت.

تاثیر تاب ویلایی در سلامتی

تاب‌های باغی با سایبان

تاب‌ ویلایی با سایبان یکی دیگر از انواع تاب‌های باغی یا ویلایی است که

برای محافظت افراد از نور شدید آفتاب و اشعه‌های مضر آن کاربرد دارد.

در برخی از مدل‌های آن سایبان بصورت ثابت قراردارد و در برخی از آن‌ها قابلیت کم یا زیادکردن طول سایبان نیز وجوددارد.

در هر زمانی که بخواهید می‌توانید تشک و سایبان تاب خود را با طرح و نقش دلخواه خود تعویض‌ کنید و در دکوراسیون باغ یا حیاط خود تنوعی بوجود بیاورید. تشک‌ها و سایبان‌ها در رنگ بندی‌های متفاوتی تولید می‌شوند.

تاب پارکی ویلاسازه8

تاب فلزی فضای باز سفارشی با بهترین کیفیت و تولید شرکت ویلاسازه

تاب های وب شکل یا نعلبکی مسطح

 

تاب‌های وب شکل به صورت نعلبکی مسطح گرد هستند و همینطور شبیه به تاب‌های دیسکی هستند. برخلاف تاب‌های دیسکی که در یک زمان مشخص فقط برای یک نفر تاب می خورند، تاب‌های وب شکل دارای سطح قابل توجه بزرگ‌تری هستند و بطور کلی می‌توانند بیش از یک کودک را روی خود جای‌دهند.

نگهداری تاب ویلایی

این نوع از تاب‌ها به دلیل ساختارشان فوق العاده راحت هستند. برای تهیه این نوع از تاب‌ها توجه‌کنید که قاب فولادی آن کیفیت کافی را داشته باشد. و از کیفیت الیاف مصنوعی که دور آن حلقه و قلاب شده نیز مطمئن‌شوید که تاب برای مدت زمان طولانی دوام می‌آورد.

تاب پارکی ویلاسازه7

تاب فلزی سفارشی با آهن درجه یک و کیفیت بالا تولید شرکت ویلاسازه

برخی از این نوع تاب‌ها براساس قدرت تحمل وزنی که دارند مناسب بزرگسالان نیز هستند و این امکان را برای والدین فراهم می‌کنند که زمان بیشتری را برای بازی با فرزندان خود بگذرانند و از آن فعالیت لذت ببرند.

 

تاب چوبی کلاسیک

 

چوب، ماده‌ای متداول برای ساختار انواع تاب‌های باغی است. این تاب‌ها بسیار سنتی و طبیعی هستند و ظاهری کلاسیک و فوق العاده زیبا دارند و بسیاری از افراد آن‌ها را دوست دارند.

 

علاوه بر این، تاب‌های چوبی تا زمانی که از نوع صحیح چوب برای تولید تاب‌ها استفاده شده و از آنها مراقبت شوند، می‌توانند برای مدت زمان طولانی دوام بیاورند. متأسفانه، چوب به مرور زمان پوسیده می‌شود، به خصوص زمانی که بطور منظم در معرض آب و هوای بد قراربگیرد.

در زمان نصب‌کردن تاب چوبی با طناب‌های طبیعی، باید مراقبت‌های ویژه‌ای را انجام‌دهید و مطمئن شوید که طناب‌های آن، زمانی که کودک روی تاب قرارمی‌گیرد پاره نمی‌شوند.

همانطور که از تاب‌خوردن در حیاط  باغ یا ویلای خود، لذت می‌برید وظیفه نگهداری منظم آن نیز برعهده شما است و قبل از استفاده آن باید از ایمنی و سلامت آن اطمینان کامل را داشته‌باشید.

کدام چوب برای تولید تاب‌های چوبی بهتر است؟

چوب سدر متداول‌ترین چوبی است که برای تولید تاب‌های فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این چوب‌ها بیشتر به دلیل مقاومت بالای طبیعی‌شان در برابر بیماری، پوسیدگی و هجوم حشرات شناخته شده‌اند. همچنین ست‌های تاب چوبی صنوبرو کاج  نیز مناسب هستند.

 

تاب‌های آویز ویلایی

 

تاب‌های آویز یکی دیگر از انواع تاب‌های ویلایی یا باغی است که به شکل ثابت بوده و در بالکن نصب می‌شوند.

دقت‌کنید که برای نصب تاب‌های آویز تمامی نکات ایمنی را رعایت‌کنید تا در زمان استفاده از آن دچار آسیب نشوید.

تاب پارکی ویلاسازه4

تاب مدرن ویلایی به طرحهای لاکچری و شیک بسیار مقاوم تولید شده در شرکت ویلاسازه

تاب‌های ریلکس باغی یا ویلایی

تاب‌های ریلکس باغی یکی دیگر از انواع تاب‌های ویلایی است، تاب‌های ریلکس باغی در مدل‌های گوناگونی بوده و اغلب با قابلیت جابجایی هستند.

اکثر این نوع از تاب‌ها تک نفره است.

تاب‌های ریلکسی مخصوص فضای باز با متریال مقاوم‌تر و نیز قیمت بالاتری نسبت به تاب‌های ریلکسی فضای داخلی هستند و همینطور تنوع رنگی کم‌تری نسبت به آن‌ها دارند.

اغلب این تاب‌ها به شکل خود ایستا کار می‌کنند، حفظ تعادل در این نوع از تاب‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، به همین دلیل برای تولید پایه و میله‌ای که تاب را آویزان نگه  دارد از فلزی سنگین مثل آهن استفاده می‌کنند و برای آن‌ها پوششی از رنگ درنظر می‌گیرند.

در صورتیکه نوع رنگ به کار رفته برای پوشش‌دهی آن ( برای مثال رنگ‌های کوره ای ) کیفیت بهتری داشته باشند، طول عمر این نوع از تاب‌ها برای استفاده در محیط باز بیشتر می‌شود.

تاب‌های تخت‌خواب شو باغی

تاب پارکی ویلاسازهتاب پارکی ویلاسازه2

تاب باغی و تاب ویلایی تولید شده در ویلاسازه با طرحهای مدرن و خاص به صورت سفارشی و رنگبندی دلخواه

یکی دیگر از انواع تاب‌های باغی و ویلایی، تاب‌های تخت‌خواب شو ویلایی هستند که به دو شکل تاب و تخت‌خواب درمی‌آیند.

این تاب‌ها در دو حالت بصورت ثابت و با قابلیت جابجایی هستند و نصب این نوع از تاب‌ها باید با رعایت تمام نکات ایمنی انجام ‌شود. این نوع از تاب‌ها معمولا همراه با سایبان هستند.

تاب‌های فرفورژه باغی

انواع تاب ویلایی و مشخصات

جنس بدنه این نوع از تاب‌های باغی بصورت تمام فلزی است و معمولا در شکل‌های چندنفره بوده و دوام بالایی دارند. تاب‌های فرفورژه مناسب ویلاها و باغ‌های شما هستند.

تاب‌های فرفورژه ازنظر قیمت نیز نسبت به سایر مدل‌ها، به‌صرفه‌تر بوده و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی هستند.

تاب‌های باغی ننو درختی

تاب پارکی ویلاسازه1

تاب تابی یا تاب باغی به صورت سفارشی هم از نظر طرح و هم رنگبندی قابل اجرا در ویلاسازه

یکی دیگر از انواع تاب‌های ویلایی یا باغی، تاب‌های ننو درختی هستند. هاموک یا تاب‌های ننوی درختی در طرح‌ها و رنگ‌ها و گاهی برای کاربردهای مختلفی نیز تولید می‌شوند.

برخی از آنها مناسب اتاق نشیمن، اتاق خواب و فضای داخلی منزل هستند و برخی دیگر برای تزیین و همینطور جهت استراحت در محوطه بیرونی خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برخی از این نوع تاب‌ها بدون نیاز به نصب بوده و قابلیت جابجایی دارند اما برای استفاده برخی از آن‌ها باید آن‌ها را به درختان یا ستون‌ها ببندید.

ننوهای درختی در جنس‌های متنوع توری، پارچه‌ای و طنابی تولید می‌شوند.

 

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

تاب پارکی ویلاسازه

تاب فضای باز با مقاومت بالا در برابر رطوبت و برف و باران تولید شده در شرکت ویلاسازه

ارزان ترین تاب ویلایی

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “انواع تاب‌های ویلایی یا باغی

  1. azari_kiz گفت:

    انواع مختلف تاب ویلایی با کیفیتی که می‌ توان در بازار یافت، شامل موارد زیر می ‌شوند:
    تاب ویلایی فلزی: تاب ویلایی فلزی از جمله گزینه ‌هایی است که به دلیل مقاومت بالا و طول عمر بیشتر، بسیار محبوب است. این نوع تاب ویلایی معمولاً از جنس فولاد و یا آلومینیوم ساخته می ‌شود و برخی از مدل ‌ها دارای پوشش رنگی مقاوم در برابر آب و هوا هستند.
    تاب ویلایی چوبی: تاب ویلایی چوبی، دارای ظاهری زیبا و طبیعی است و معمولاً از جنس چوب ساخته می ‌شود. این نوع تاب ویلایی می ‌تواند با طرح و مدل خاص خود بسیار محبوب بین خریداران باشد.
    برای خرید تاب ویلایی با کیفیت، بهتر است از برندها و تولید کنندگان معتبری خرید کنید و در انتخاب تاب ویلایی، به ایمنی، کیفیت و مواد استفاده شده در ساخت توجه کنید.
    تاب ویلایی، تاب باغی و تاب فلزی فضای باز، نام های آشنای همان تاب هستند که به صورت اختصاصی برای استفاده در فضاهای سبز و باز ویلاها طراحی شده ‌اند. این وسیله علاوه بر جلوه زیبایی سازی محوطه ویلا شما موجب سرگرمی و آرامش افراد نیز می گردد. تاب ویلایی از جنس های متنوعی تولید می گردد و قابلیت ست شدن با دکوراسیون ویلای شما را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید