وبلاگ ویلاسازه

تجهیزات بازی باغ و ویلا

تجهیزات بازی ویلایی و باغی

 

تجهیزات بازی باغ و ویلا

بازی در فضای بیرون از خانه  و تجیزات بازی موجب رشد فکری کودکان می‌شود. گردش و تفریح در فضای باز به همراه کوچولو‌های دلبندتان را به یک عادت تبدیل کنید. این کار علاوه بر کودکتان برای خودتان فواید بسیاری دارد.

در دنیای پر تکنولوژی امروز در کنار انواع بازی‌های الکترونیکی، تلویزیون و افزایش روزافزون فناوری‌های مختلف که روی ذهن تاثیر می‌گذارند، فعالیت و بازی در بیرون از خانه و فضای باز باغ و ویلا از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فواید بازی در فضای باز برای کودکان

تحقیقات بسیاری نشان داده که بازی در پارک و محیط باز برای رشد جسم کودک و مهارت‌های حرکتی او بسیار مهم است.

علاوه بر آن برای یادگیری، جذب ویتامین D، سلامت دید و ذهن کودک نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

وسایل بازی در باغ و ویلاها، لحظات شاد و فرح‌بخشی برای کودکان فراهم می‌کنند.

در ضمن بازی در فضای باز به کودکان مبتلا به اختلال عدم توجه-بیش فعالی کمک می‌کند تمرکز بیشتری روی مسائل داشته باشند.

محبوبیت و فواید سرسره بازی

محبوبیت سرسره از دیرباز نزد کودکان و حتی بزرگ‌سالان بسیار بالا بوده .

بازی با آن به دلیل هیجان بالایی که سرخوردن ناگهانی از یک شیب تند ایجاد می‌کند، بسیار فرح‌بخش و شادی‌آور میباشد.

از جمله فواید سرسره بازی می‌توان به فیزیکی بودن این بازی اشاره کرد. بالا رفتن از نردبان یا پلکان آن ورزش خوبی برای کودکان بوده و سرعتی که کودکان به دلیل اشتیاق سرخوردن در بالا رفتن ایجاد می‌کنند، تمرین خوبی برای عضلات، بالا رفتن ضربان قلب،تنفس وگردش خون آن‌هاست.

 

خرید تاب و سرسره های خانگی

از دیگر فواید بازی با سرسره این است که موجب مصرف انرژی خود کودکان میشود. و مثل یک وسیله‌ دیجیتالی یا الکتریکی نیازمند به برق و باطری نیست و در ضمن مضرات آن وسایل را نیز ندارد.

بهترین نیست باغ و ویلای خود را به تجهیزات بازی مجهز کنیم تا کودکانمان لذت بیشتری از فضای باز ببرند.

سرسره کودک

تاب بازی

تاب بازی کردن بسیاری از افراد را به یاد دوران کودکی شان می‌اندازد. بازی برای کودکان دلبندتان گاهی از غذایی که می‌خورند نیز مهم تر است.

کودکان با بازی کردن در فضای باز علاوه بر آشنایی با دنیای پیرامون خود از سلامت روحی و جسمی نیز برخوردار خواهند شد. در طول بازی کودکان علاوه بر استفاده از حواس پنجگانه خود و آنها را نیز تقویت میکنند. کودکان هر چه بزرگتر می‌شوند از بازی‌های هیجان انگیز بیشتر استقبال می‌ کنند.

تاب ها انواع مختلفی دارند(تاب ویلایی دو نفره،تاب ویلایی سه نفره و …)

آموزش ساخت تاب ویلایی
یکی از بازی‌های محبوب همه ما تاب بازی است. تاب بازی یکی از بازی‌های قدیمی است که هم می‌توان به صورت انفرادی و هم به شکل دو نفره انجام میشود.

تاثیر تاب بازی بر کودکان

تاب بازی دارای فوائد بسیاری است. این بازی علاوه بر اینکه تمام عضلات را درگیر خود می‌کند و می‌تواند یک ورزش نیز محسوب گردد. تاب بازی باعث ایجاد هماهنگی در میان دست‌ها، چشم و سایر اعضای بدن می‌شود. ایجاد یکپارچگی بین حس‌ها باعث بالا رفتن راندمان مغزی می‌شود به گونه ای که کودک در آینده می‌تواند با افزایش این هماهنگی‌ها بتواند از عهده انجام کارهای بزرگتری برآید.

تاب بازی کودک

تاب با تایر ماشین

استفاده از تایرهای قدیمی ماشین به عنوان نشیمن تاب از بازی‌های نوستالوژیک بسیاری از ما بزرگترها است.

این تاب به گونه ایست که یک سر طناب آن به شاخه درخت یا میله ای در بلندی و سر دیگر آن به تایر که جایگاه نشستن افراد است وصل میشود.

تاب با تایر ماشین

تاب طنابی

این تاب تنها با استفاده از یک لایه طناب تهیه می‌شود و نشیمن گاهی ندارد انتهای طناب را قلابی درست می‌کنند که بتوان کف پا را در آن جا داد. این تاب از امنیت بسیار پایینی برخوردار بوده و استفاده از آن برای کودکان به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

تاب نیمکتی

تاب ویلایی  نیمکتی یکی از تاب‌های چند نفره است که با بستن نیمکت‌های بدون پایه به زنجیز از چهار طرف می‌توان روی آن نشست. این تاب‌ها

قابلیت اوج گیری زیادی ندارند و بیشتر با حرکت آرام خود باعث آرامش می‌شوند.

تاب نیمکتی

تاب ننویی

تاب ننویی از برنزنت یا پارچه‌های محکم تهیه می‌شود و معمولا بین دو درخت یا دو ستون برپا می‌شود. و مناسب دراز کشیدن هستند.

فروشگاه اینترنتی مبلمان فضای باز ویلا سازه ارائه دهنده انواع تجیزات بازی مناسب باغ و ویلای شما.

تاب ننویی

سوالات متداول

بهترین تجهیزات بازی برای ویلا کدام است ؟

مهمترین سوال این است که شما می خواهید این تجهیزات بازی را برای چه افرادی و با چه رده سنی آماده کنید ؟ اما به طور کلی تاب ویلایی می‌تواند مهمترین تجهیزات بازی مورد استفاده در باغ و ویلا باشد .

 

ارتفاع سرسره برای کودکان چقدر باید باشد ؟

رنج سنی کودکان تاثیر بسزایی در انتخاب ارتفاع سرسره دارد . اما به طور کلی سرسره هایی با ارتفاع حدود دو متر برای کودکان مناسب می باشند . طول قسمت شیبدار این محصولات نیز می تواند در حدود ۳ الی ۴ متر باشد .

 

تجهیزات بازی پلاستیکی برای فضای باز بهتر است یا فلزی ؟

طبیعی است که تجهیزات بازی پلاستیکی از امنیت بالاتری برخوردار هستند . اما مشکل عمده ای که در این مورد وجود دارد پوسیدگی و رنگ پریدگی پلاستیک در اثر تابش نور خورشید می باشد . تعمیر وسایل پلاستیکی در بسیاری از مواقع غیر ممکن میباشد . در حالیکه تعمیر و نگهداری تجهیزات فلزی بسیار آسان‌تر می‌باشد .

 

تحمل وزن الا کلنگ چقدر است ؟

تحمل وزن الاکلنگ در طرحهای مختلف این محصول متفاوت میباشد . اما محصولات تولید شده در مدرن ویلا به گونه ای هستند که افراد بزرگسال نیز می‌توانند از آنها استفاده کنند . تحمل وزن آنها به گونه ای است که افرادی با وزن بالا نیز به راحتی می‌توانند از آنها استفاده کنند . بهتر است قبل از خرید تحمل وزن محصولات را از فروشندگان پرس و جو کنید .

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “تجهیزات بازی باغ و ویلا

  1. رضا گفت:

    همه ی ما تمام تلاشمون اینه که بچه هامون اوغات فراغت خوبی رو سپری کنن وبا بازی کردن دنیای خودشون و کشف کنن پس با خرید از ویلاسازه که تولید کننده انواع سرسره،تاب، گردون وسایر محصولات هست میتونیم این امکان رو دراختیار کودکمون قرار بدیم که لذت کافی رو از بازی ببره البته سایت سوبیا هم تونسته با ارائه ی این تجهیزات بازی رضایت همه رو جلب کنه که من خودم یکی از مشتریای دائم این سایت هستم

  2. azari_kiz گفت:

    فضای باز یعنی قرار گرفتن در معرض تابش خورشید یا باد و باران. بنابراین نمی توان بدون یک سایبان مناسب از آن استفاده کرد. روش های متعددی برای ایجاد سایبان در فضای باز وجود دارد. شما با توجه به بودجه خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و به عنوان تجهیزات باغ و ویلا برای ایجاد یک نشیمن مناسب در فضای باز استفاده نمایید:
    خرید چتر و سایبان قابل حمل
    ساخت آلاچیق و پرگولا
    ساخت یک سقف دائم با مصالح یا پارچه های مخصوص چتری در فضای باز
    نواع مبلمان چوبی، فلزی و حصیری
    انواع ست نهارخوری، ست راحتی، نیم ست و ست دونفره، میز بار، میز و صندلی های تک، نیمکت

دیدگاهتان را بنویسید