وبلاگ ویلاسازه

تنوع جنس تخت کنار استخر

تنوع جنس تخت کنار استخر

یکی از لذت بخش ترین تفریحاتی که در روز های گرم تابستانی ما را سر ذوق می آورد، دراز کشیدن زیر نور آفتاب بعد از شنا است؛ درواقع ما را نیازمند می سازد که به فکر خرید یک تخت استخری باشیم. تخت استخری در انواع مختلفی از طرح، رنگ و جنس ارائه می شود که بنا بر آنچه سلیقه ماست می توانیم نمونه‌ای از آن را خریداری کنیم. در این مقاله می‌خواهیم درباره انواع تخت استخری صحبت کنیم. چرا که می دانیم نیاز است که درباره آن شناختی داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر این محصولات به صورت انحصاری در شرکت ویلاسازه تولید میشود .

تخت استخری چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از محصولات جانبی به منظور استفاده برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن در کنار دریا و یا در طبیعت های بکر است؛ تخت استخری یکی از لوازم تفریحی به شمار می رود همچنین افرادی که به کنار دریا می روند و قصد شنا کردن در آّب را ندارند می توانند بر روی تخت استخری استراحت کنند. یکی دیگر از کاربرد های تخت استخری این است که افرادی که تنشان خیس است و یا می خواهند از انواع روغن و کرم‌ها استفاده کنند، می توانند روی تخت استخری بنشینند. انواع تخت استخری هایی که ارائه  می‌شوند، هر کدام دارای ویژگی های خاص و کاربرد های متنوع ای هستند. اکثر تخت های استخری ضد قارچ و باکتری هستند؛ برخی از تخت ها هم قابلیت شست و شو دارند و هر بار می توان از آن به خوبی استفاده کرد. انواع تخت استخری بچه گانه را هم می توانید برای فرزندانتان تهیه کنید تا آن‌ها هم از تابستان خود لذت ببرند.کنار ساحل با داشتن تخت استخری و یک دست صندلی تاشو و همینطور یک سایه بان چتری همه ی موارد لذت بردن فراهم است.

انواع مختلف تخت کنار استخر

تخت استخری villasazeمزایای استفاده از تخت استخری چیست؟

استفاده از تخت استخری فقط در کنار استخر و یا دریا نیست بلکه می توانیم در فضا های طبیعی مانند: جنگل، طبیعت های بکر و ویلاها و … هم از آن استفاده کنیم. ماهیت تخت استخری برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن زیر آفتاب است؛ بنابراین اگر می خواهید شما هم از فواید آفتاب و هوای گرم تابستانی استفاده کنید، بد نیست برای خرید انواع تخت استخری کمی تحقیق کنید. انواع تخت استخری متناسب با حالت بدن طراحی شده اند و کاملا استاندارد هستند، در واقع می توان گفت دارای ارگونومی بدن انسان هستند.

تخت استخری در کنار دریا برای این موضوع طراحی شده است که وقتی افراد به آب‌تنی و شنا می روند، سروکله زدن با آب دریا باعث خستگی می شود، از طرفی مهندسانی که انواع تخت استخری را طراحی کردند، به فکر ارگونومی و حالت قرار گیری بدن بر روی آن هم افتادند. در هر صورت اگر شما هم می خواهید از دیدن فضای  دل‌نشین دریا و طبیعت لذت ببرید، در حالی که ارگونومی و حالت قرار گیری بدن‌تان خوب قرار گرفته باشد،  می‌توانید با انواع تخت استخری آشنا شوید و بهترین و مناسب ترینِ آن را برای خود و یا خانواده خود خریداری کنید.

راهنمای خرید تخت ساحلی

قیمت انواع تخت استخری به چه صورت ارائه می شود؟

بر اساس نوع متریالی که در ساخت انواع تخت استخری به کار رفته است، ارزش قیمت گذاری آن تعیین می شود. تخت استخری پلاستیکی یکی از انواع تخت استخری است که بسیار سبک و قابل شست و شو است و قیمت مناسبی دارد. تخت استخری تاشو هم نمونه دیگری است که فضای بسیار کمی را اِشغال می کند و می توانید به راحتی آن را حمل کنید؛ تخت استخری تاشو کمی قیمت بیشتری به نسبت تخت پلاستیکی دارد. تخت استخری حصیری نمونه دیگری است که دارای زیبایی خاصی است و بسیار سبک است، به دلیل استفاده از حصیر کمی به نسبت دو نمونه قبلی گران تر است.

آشنایی با فواید حمام آفتاب

انواع تخت استخری به چند دسته تقسیم می شوند؟

انواع تخت استخری که در بازار وجود دارند، هر کدام دارای طرح و جنس های مختلفی هستند که بر اساس نیاز و یا سلیقه خود می توانید تخت استخری مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای انتخاب انواع تخت استخری ارزان ابتدا باید به موضوع فکر کنید که تخت استخری را در کجا می خواهید قرار دهید؟ تخت استخری شما در زیر نور خورشید قرار می گیرد و یا در فضایی سرپوشیده؟

انواع تخت استخری به شرح زیر است:

  • تخت استخری پلاستیکی
  • تخت استخری فلزی
  • تخت استخری حصیربافت
  • تخت استخری چوبی
  • تخت استخری نمدی
  • تخت استخری فلزی تشک دار
  • تخت استخری دو تکه
  • تخت استخری مدرن
  • تخت استخری تاشو
  • تخت استخری مدولار

تخت استخری پلاستیکی دارای چه ویژگی هایی است؟

یکی از پرفروش ترین و پرکاربرد ترین نمونه های انواع تخت استخری، نوع پلاستیکی آن است که در رنگ بندی ها و طرح ها و مدل های زیادی از آن را می توانید ببینید. شاید در ابتدا با شنیدن نام پلاستیکی در تخت استخری فکر کنید که احتمالاً جنس خوبی ندارد، اما این گونه نیست. تخت استخری پلاستیکی به دلیل قرار گیری در مقابل نور خورشید باید از جنس مناسبی برخوردار باشد؛ بنابراین طراحان به فکر استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت تخت استخری پلاستیکی افتادند. این مدل از تخت ها هرگز دچار تغییر رنگ نمی شوند و نسبت به سایر تخت استخری ها راحت تر جا به جا  می‌شوند. تخت استخری پلاستیکی قابل شست و شو است.

حمام آفتاب و تأثیر آن بر سلامتی

تخت استخری تاشو چه کاربردی دارد؟

تخت استخری تاشو یکی از بهترین نمونه از تخت های استخری است که بسیار طرفدار دارد. تخت استخری تاشو را نیازی نیست در همان جا رها کنید، زیرا به راحتی تا می شود و حمل آسانی دارد. از نظر کیفیت و جنس هم باید اشاره داشته باشیم به کیفیت خوب فیبر های آن که دارای طراحی فوق العاده است. مزیت های استفاده از تخت استخری تاشو بسیار زیاد است؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما خرید تخت استخری تاشو است.

استفاده از تخت استخری حصیری چه مزایایی دارد؟

تخت استخری حصیری در انواع مختلفی ارائه می شود که با عنوان‌های تخت حصیری با ارتفاع بلند و تخت حصیری با ارتفاع کوتاه هستند. تخت حصیری با ارتفاع بلند بسیار جنس خوبی دارد و حس خوبی را به شما از فضا منتقل می‌کند. تخت حصیری با ارتفاع کوتاه هم برای استراحت و آفتاب گرفتن بسیار مناسب است و در مدل ها و رنگ ها و سبک های مختلفی تولید می شود.

نکات لازم برای خرید انواع تخت استخری

زمانی که شما بنا دارید یکی از انواع تخت استخری را تهیه کنید، برای داشتن یک انتخاب خوب باید به نکات زیادی توجه کنید. یکی از این نکات شناخت انواع تخت استخری و ویژگی های هر کدام می باشد. شناخت ویژگی های هر کدام از این تخت ها به شما کمک می کند تا بتوانید بر اساس سلیقه و یا نیاز خود یکی از آن ها را تهیه کنید. همچنین هر کدام از این تخت ها دارای یک قیمت مشخص می باشند. شما می توانید متناسب با بودجه خود برای خرید یکی از این تخت های استخری اقدام نمایید. در برخی موارد نیز می توانید از تجربه افراد متخصص در این زمینه برای تهیه یک تخت استخری باکیفیت کمک بگیرید.

 

سخن آخر

به طور کلی برای این که بتوان انواع تخت استخری را به خوبی شناخت و سپس یکی از آن ها را تهیه کرد، لازم است تا به برخی نکات پیرامون آن تسلط داشت. در واقع شما در ابتدا می توانید با مدل های مختلف این تخت ها آشنا شده و سپس در مورد هر کدام و شیوه عملکرد آن ها اطلاعاتی را کسب کنید. همچنین برای تهیه این تخت ها یک سری نکات وجود دارد که توجه به آن ها می تواند خرید را برای شما ساده تر بکند. در این مقاله سعی شد به تمامی نکات پیرامون انواع تخت استخری پرداخته شده و همگی مورد بررسی قرار بگیرند.

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: انواع لوستر،مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، جا شمعی،سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، جلو مبلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “تنوع جنس تخت کنار استخر

  1. بازتاب: سایبان ویلا و مضرات نور آفتاب - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. بازتاب: انتخاب تخت برای استخر - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    تخت کنار استخر از تجهیزاتی است که در کنار استخر، فضای باز باغ و همچنین ویلاها قرار می گیرد تا زمینه راحتی و آرامش افراد را مهیا کند. افرادی که بنا به هر دلیلی تمایل به شنا کردن در آب استخر را ندارند می توانند روی این تخت دراز کشیده و استراحت کنند. شناگران نیز می توانند بعد از شنا جهت تجدید قوا و استراحت روی این تخت ها دراز بکشند؛ قطعا بعد از شنا کردن تماشای مناظر، استفاده از هوای آزاد و نوشیدن یک لیوان آب یا شربت خنک لذت بخش است. خرید تخت استخری برای حمام آفتاب و برنزه کردن پوست نیز کاربردی است.

دیدگاهتان را بنویسید