وبلاگ ویلاسازه

خرید آپارتمان در رویان

خرید آپارتمان در رویان

رویان نام شهری در استان مازندران است. این شهر در غرب استان مازندران و در جوار دریای خزر قرار گرفته است. این شهر در میان شهرهای نوشهر و نور قرار دارد. رویان از توابع شهرستان نور است و از غرب به نوشهر می رسد.
شهرهای شمالی در ایران بسیار مورد توجه هم وطنان قرار دارند. تقریبا همه افراد تمیل دارند تا ایامی از سال را در شهرهای شمالی کشور به سر ببرند.

استان مازندران بسیار زیبا است. این استان شهرهای چشم نواز با طبیعت های دست نخورده را در دل خود دارد. رویان یکی از همین شهرها با طبیعت بکر است که مورد توجه بسیاری از افراد برای سکونت است.

برای خرید تاب ریلکسی و سایر تجهیزات ویلایی از طریق ویلا سازه اقدام نمایید .

 

مراجعه به مراجع معتبر

اما لازم است که برای خرید آپارتمان در این شهر از گروه های ساختمانی معتبر کمک بگیرید. در ساخت سازه ها بایستی عوامل بسیار زیادی را در نظر گرفت. لازم است تا به خرید مناسب ترین ترین آپارتمان به لحاظ قیمت و بهترین تجهیزات بپردازید. برخی از سازه ها با بهره گیری از بهترین متریال برای شما امنیت را به ارمغان می آورند. در ساخت آپارتمان های مدرن در شهررویان به این مورد توجه شده است که این ساختمان ها در برابر صوت و حرارت بتوانند بهترین عایق باشند. همچنین باید در برابر آتش یا هر گونه عوامل خطر ساز ایمنی کافی را داشته باشند. بسیاری از این ساختمان ها در برابر زلزله های سخت بسیار مقاوم هستند. از نکات مهم دیگری که باید در خرید آپارتمان در شهررویان به آن توجه کنید این است که این خانه ها بایستی در برابر سیل ایمنی بالا داشته باشند. چون شهرهای شمالی در معرض سیلاب های زیادی هستند. امروزه برای این خانه ها آسانسورهای مدرن فراهم شده است. در نظر داشته باشید که وجود آسانسور برای افرادی که در یک مجتمع زندگی می کنند بسیار لازم و ضروری است. بنابراین حتما بایستی در هنگام خرید آپارتمان تمامی این موارد را مد نظر داشته باشید.

 

اهمیت درب ضد سرقت

وجود درب های ضد سرقت و قفل های هوشمند از جمله مواردی هستند که بایستی در خرید آپارتمان در رویان مدنظر داشته باشید. امروزه برای ساخت خانه های مدرن از این تکنولوژی ها استفاده می کنند. همچنین در نظر داشته باشید که بهترین برند در تهیه این قفل ها و درب ها به کار رفته باشد.  برای مثال از خصیصه هایی که در قفل های هوشمند در آپارتمان ها در شهر رویان به کار رفته است می توان به ثبت کردن اثر انگشت، ثبت ریموت کنترل، ثبت تگ و کارت، ثبت رمز عبور، کلیدهای مکانیکی و دیگر ویژگی ها اشاره کرد.

توجه به بهینه کردن انرژی

در نظر داشته باشید که یکی از المان های چشم نواز در هر خانه ای کابینت ها هستند. بنابراین لازم است که در ساخت کابینت ها در آپارتمان از برندهای خارجی و خوب  استفاده شده است. همچنین شیرآلات و گنجره ها نیز از بهترین برند انتخاب شده باشند.

بهره گیری از روف گاردن جذاب

در ساختمان هایی که در سال های اخیر ساخته می شود روف گاردن نیز از بخش های جداییی ناپذیر در ساختمان های مدرن و جذاب است که توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند. اما مهندسی این فضا از بام باید به دست مهندسان خبره  در این صنعت سپرده شود تا بهترین ها برای شما ساخته شود. مناظر فوق العاده زیبا در روف گاردن می تواند بسیار چشم نواز و آرامش بخش باشد. توجه داشته باشید که روف گاردن ها در برخی از پروژه ها به گونه ای ساخته می شوند که از راه جذب گرما به جای انعکاس آن و فراهم کردن عایق طبیعی برای ساختمان می توانند هزینه های انرژی را تا حد بسیار زیادی کم کنند. بر اساس یافته های اخیر از کشور کانادا یک سقف سبز به طور وسیع قادر است تا تمام احتیاجات انرژی تابستان را تا بیشتر از 75 در صد کم کند.

جالب است بدانید که شهر رویان با نام علمکده مشهور بوده است. این شهر با برخورداری از جنگل های سرسبز و انبوه یمی از اصلی ترین و مهم ترین شهرهای توریستی به شمار می آید. همین امر سبب شده است که افراد زیادی از این شهر استقبال کنند.

برخورداری از هوای سالم

برخورداری از هوای سالم و مطبوع و زندگی کردن در طبیعت دست نخورده از خصوصیات اصلی و مهم در این شهر است.

درختان بسیار و انواع گونه های گیاهی در شهررویان جذابیت این شهر را بالاتر برده است. محصولات متنوع در شهر رویان گردو، سیب، کیوی، عسل، هلو، روغن کلزا و انواع و اقسام سبزیجات است.

به غیر از نکته هایی که در بالا از آن ها نام بردیم به لحاظ جاذبه های توریستی و تفریحی می توان این شهر را از برترین ها دانست. مناطق گردشگری دراین شهر بسیارزیاد هستند. از جمله پارک جنگلی رویان، آبشار حرام او، پارک جنگلی کشپل، آبشار کپ و …

 

جاذبه گردشگری رویان

سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از شهر رویان به این منطقه قدم می گذارند. رویان یکی از شهرهای مرکزی استان مازندران است. به علت ساخت و ساز ویلاهای مدرن و لوکس در این شهر در بین گردشگران از توجه بالایی برخوردار ده است. جاذبه های گردشگری در شهر رویان در جلب توجه و محبوبیت این شهر در بین گردشگران تاثیر بسزایی گذاشته است. رویان از جنوب با شهر خوش آب و هوای کلاردشت در تماس است. شهر رویان علاوه بر داشتن حنگل های سرسبز یک شهر گردشگری به حساب می آید. افراد می توانند برای سرمایه گذاری به این شهر بروند و آپارتمان مناسب با سلیقه خود را خریداری نمایند. رویان شهری ویلایی در جوار طبیعت بکر و زیبا است. شما می توانید در این شهر ویلاهای ساحلی و جنگلی فراوانی را ببینید. در نظر داشته باشید که یافتن ویلاهای جنگلی و کوهستانی در شهر رویان اصلا دشوار نمی باشد. نکته مهم این که این ویلاها دارای اسناد رسمی و مجوزهای لازم هستند.

نزدیک بودن شهر رویان به دریا و ارزان بودن آن از جمله مواردی است که افراد زیادی به آن توجه دارند. به همین دلیل است که شهر رویان یکی از مهم ترین مقصدها برای خرید آپارتمان به شمار می آید.

برای آن که بتوانید یک معامله امن و بدون دردسر را پشت سر بگذارید لازم است که به سایت های مختلفی سر بزنید و تحقیقات خود را کامل نمایید.

 

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “خرید آپارتمان در رویان

  1. azari_kiz گفت:

    شهر رویان در خط ساحلی دریای خزر واقع شده است که همین عامل موجب شده که این شهر در اقلیمی معتدل و مرطوب قرار بگیرد. وقتی شهری در این منطقه با این آب‌و‌هوا قرار بگیرد یعنی رطوبت هوا زمانی که دما بالا است زیاد می‌شود؛ پس بهتر است بدانید که تابستان‌های این شهر گرم و شرجی است. بسیاری از افراد با ابن آب‌وهوا مشکلی ندارند و می توانند در آن به انجام کارهای روزمره خود برسند.
    شهر رویان یکی از شهرهای جدید و لاکچری استان مازندارن است که زمان طولانی از ساخت آن نمی‌گذرد. این شهر در بین شهرهای نور و نوشهر استان مازندران و در خط ساحلی دریای خزر واقع شده است. می‌توان گفت که شهر لاکچری و زیبای رویان چسبیده به شهر نور است؛ به گونه‌ای که تنها چند دقیقه نیاز است تا با ماشین شخصی خود رانندگی کنید تا به شهر نور برسید.
    در جنوب شهر رویان رشته کوه البرز قرار دارد و دیگر قسمت‌ها، شهر به ساحل و دریای خزر منتهی می‌شود. نحوه قرار گیری شهر رویان به گونه‌ای است که به راحتی می‌توان ویلا و زمین‌هایی را پیدا کرد که در عین داشتن چشم‌انداز ساحلی، دارای چشم‌اندازهای دریا، جنگل و کوه نیز باشد. همین مورد است که موجب شده این شهر از لحاظ چشم‌انداز و ساخت‌وسازهای ویلایی موقعیتی منحصربه‌فرد داشته باشد. ما به عنوان راهنمای خرید ویلا در رویان به شما اطمینان می‌دهیم که با خرید ملک و ویلا در شهر رویان سرمایه‌گذاری بسیار مطمئنی انجام خواهید داد.
    علاوه بر آرامش و به دور از هیاهو بودن این شهر، مردم شهر رویان نیز بسیار مهمان‌نواز و خونگرم هستند. مردم این شهر با آغوش باز ازمسافران پذیرایی می‌کنند. همین عامل می‌تواند باعث حس امنیت برای سایر افراد شود؛ زیرا در صورت بروز مشکل می‌توان به راحتی بر روی کمک مردم این شهر حساب باز کرد.
    به طور کلی شهر رویان یکی از شهرهای جدید و لاکچری استان مازندران است که ماهیت گردشگری و توریستی دارد. این شهر به سبب شهرک‌سازی‌های مدرن آن، جلوه‌ای تازه به خود گرفته و نظر بسیاری از افراد را برای خرید ویلا، زمین و سایر املاک به خود جلب کرده است. یکی از شهرک‌های معروف و مجهز شهر رویان، شهرک فردوس است. جالب است بدانید که این شهرک جزو 5 شهرک برتر و برند استان مازندران است که در این شهر بنا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید