وبلاگ ویلاسازه

خرید ویلا با استخر یا بدون استخر

خرید ویلا با استخر یا بدون استخر

حیاط خانه یک جای لذت بخش برای سپری کردن اوقات فراغت افراد است. زیرا می توانند همراه با خانواده و دوستان در آن گرد هم جمع شوند و به تفریح بپردازند. در نظر داشته باشید که شنا کردن یکی از بهترین تفریحاتی است که هر فرد می تواند داشته باشد.  شنا ورزش سبک و کم خطر است.

با شنا کردن افراد می توانند اندام خود را متناسب کنند. بنابراین اگر می توانید ویلایی بخرید که در آن استخر داشته باشد حتما این کار را انجام بدهید.

یکی از تجهیزات مناسب برای کنار استخر می تواند تخت کنار استخر باشد .

اما نکته ای که باید در این جا در نظر داشته باشید این است که باید بدانید که استخر داشتن مسئولیت بالایی می طلبد. لازم است تا مالک خانه بر استخر نظارت داشته باشد و اقدامات لازم را برای ایمنی بالا برای استخر فراهم کند. برخی اوقات دیده شده است که افرادی در استخرهای حیاط غرق شده اند. بنابراین نظارت تمام وقت بر استخرهای داخل خانه بسیار مهم است.

تخت استخری و حمام آفتاب

مرسوم ترین موردی که در مورد استخرها وجود دارد امنیت و هزینه های نگهداری برای آن ها نیست. برخی افراد این گونه اذعان می دارند که با توجه به این که سرمایه گذاری زیادی برای نگه داری استخرها کرده اند اما آن قدر که باید از استخرهای داخل حیاط سودی نمی برند.

چنانچه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید محصولات داشته باشید . میتوانید با کارشناسان ما در ویلا سازه تماس بگیرید .

نگهداری و تعمیر استخرها

هزینه استخرها می تواند برای مالک خانه بسیار گران شود. نظافت و هزینه مواد شیمیایی و نگهداری و تعمیر برای استخر زیاد است. در صورتی که مکانیک استخر نیز خراب بشود هزینه های بیشتری را باید در نظر بگیرید. همچنین زمان نیز برای صرف همه این موارد لازم است. بنابراین زمان و پول در موردی هستند که بایستی برای داشتن یک استخر ایده آل در خانه در نظر بگیرید.

معرفی تخت استخری

بسیاری از مردم با این که گنجایش داشتن استخر در خانه را ارند اما برای این کار هیچ اقدامی انجام نمی دهند. دلایل زیر را می توان برای عدم تمایل مردم برای داشتن استخر برشمرد:

  • هزینه گران برای نگهداری استخر
  • زمانی که بایستی برای بالا بردن کیفیت استخر صرف کرد
  • خطرات مربوط به ایمنی
  • افزایش صورت حساب آب
  • بالا رفتن قبض برق
  • هزینه ای که باید برای تعمیرات صرف نمایید
  • پذیرایی از میهمانان
  • گسترش میکروب و عفونت گوش

در نظر داشته باشید که اگر مالکیت خانه با استخر مشکلاتی داشته باشد بر قیمت و ارزش خانه بسیار تاثیرگذار است. ولی باید بدانید که همه افراد تمایل ندارند که خانه ای با استخر بخرند.

انتخاب تخت برای استخر

اما در این جا لازم است که در مورد نکته های مثبت استخر صحبت کنیم. داشتن حیاطی که از نعمت استخر برخوردار است می تواند برای افراد خانواده بسیار مفرح باشد. معمولا استخرها دارای یک استراحتگاه هستند که در بیرون در پشتی قرار دارد. بسیاری از افراد این گونه از تجربه خود می گویند که بهترین کاری که برای اعضای خانواده خود انجام داده اند قرار دادن استخر در خانه بود.

برخی از افراد که به دنبال زدن استخر در خانه هستند خانه هایی را پسند می کنند که دارای فضا برای زدن استخر باشد.

 راهنمای خرید تخت کنار استخری

مزیت های داشتن استخر در خانه

  • تناسب اندام
  • زمان
  • اقامت
  • ماندن فرزندان در خانه به علت وجود استخر
  • بال ارفتن قیمت خانه
  • زیبایی

نظافت و تعمیر استخرها

در نظر داشته باشید که استخرها به نظافت و تعمیر به صورت منظم و مرتب نیاز ارند. بنابراین اگر قصد دارید تا ویلایی بخرید که دارای استخر باشد لازم است که حتما به این مورد توجه داشته باشید. بایستی هزینه ای ا صرف مواد شیمیایی کنید و به تمیز کردن سطح هتی داخلی استخر بپردازید. همچنین کف و دیواره های استخر نیز همگی نیاز به صرف زمان دارند. بنابراین تلاش برای نگهداری استخر در حالت ایده آل خود را از یاد نبرید. اگر نظافت استخر را به صورت مرتب به انجام نرسانید میزام پ هاش در آب استخر امکان دارد که از حالت تعادل خود خارج شود و مشکلات گوناگونی از جمله رشد باکتری ها و جلبک ها را برای شما  به وجود بساورید. وجود این جانداران سبب می شود که به سلامت شما و سایر اعضای خانواده لطمه وارد بشود.

حتما بایستی و قت و انرژی کافی را برای مراقبت از استخر به کار ببرید. در این مورد می توانید از خدمات شرکت های زیادی استفاده کنید. بسیاری از شرکت های خدماتی هستند که برای نظافت استخر به خانه شما نیروهای لازم را اعزام می دارند. اگر با این مواردی که ذکر کردیم مشکلی ندارید حتما به فکر تهیه ویلا با استخر باشید. شنا کردن به طور مستمر و روزانه می تواند بسیاری از دردهای استخوانی را به خوبی برطرف سازد. بیشتر پزشکان به افرادی که از برخی بیماری های مفصلی رنج می برند شنا کردن در استخر به صورت طولانی مدت را توصیه می کنند. اما این نکته را نیز به یاد داشته باشید که داشتن استخر در خانه می تواند برای شما گران تمام شود. زیرا لازم است که چند بار در هفته سرویس نگه داری از استخر را انجام بدهید. بنابراین اگر می خواهید یک ویلای استخر دار بخرید لازم است که به صورت هفتگی برای کارهای مختلفی در جهت نگهداری آن برنامه ریزی نمایید.

نحوه ساخت تخت استخری

بالا بردن کیفیت زندگی با دارا بودن استخر در ویلا

در نظر داشته باشید چنان چه در ویلای خود استخر بخرید شرایط زندگی ایده آل تری را می توانید برای خود فراهم آورید. در این گونه شرایط صاحب ویلا به استخر خصوصی خود دسترسی دارد تا هر زمان که خواست از وجود استخر در خانه لذت ببرد. دومیم مزیتی که استخر در خانه می تواند برای صاح بخانه داشته باشد این است که با شنا کردن سلامت قلب و عروق، بهبود جسم و انعطاف پذیری با وجود استخر تامین می شود.

همچنین این نکته ثابت شده است که داشتن استخر در خانه سبب می شود که افراد خانه بتوانند سلامت روانی و کیفیت بالاتر زندگی را تجربه کنند. داشتن استخر در خانه سبب می شود که سبک زندگی صاحب خانه و دیگر اعضای خانواده تا حد بسیار زیادی بهبود پیدا کند.

افزایش صورت حساب ها با داشتن استخر در ویلا

اگر می خواهید ویلای استخر دار بخرید باید به فکر صورت حساب ها و سایر هزینه های جانبی آن نیز باشید. مالکان ویلاهای استخر دار ماهیانه مبالغ زیادی را برای کار کردن با پمپ استخر خرج می کنند. پمپ سبب می شود تا سیستم تصفیه استخر کنترل شود. این مورد برای حفظ استخر بسیار لازم است.

 

مراحل اجرای استخر

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “خرید ویلا با استخر یا بدون استخر

  1. azari_kiz گفت:

    ویلای استخردار یکی از انواع گزینه‌هایی است که برای طرفداران خرید ویلا در شمال پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید استخر را به عنوان یکی از امکانات تفریحی در انواع ویلاهای لوکس مشاهده کنید. البته در برخی از ویلاهای کوچک نیز انواع متفاوتی از استخر با ابعاد کوچکتر بنا شده‌اند که جذابیت خاص خود را دارند. ویلای استخردار علاوه بر مزایای خاض خود دارای معایبی نیز می‌باشد که باید قبل از اقدام به خرید به دقت مورد ارزیابی قرار بگیرند. به هر ترتیب هزینه نگهداری این نوع ویلا نسبت به ویلاهای دیگر بالاتر است و نگهداری منظم آنها اهمیت خاصی دارد.
    ویلاهای ساحلی و جنگلی از نوع استخردار گزینه انتخابی خوبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌گردند. استخر در ویلا از امکانات تفریحی بسیار مطلوب است که در فصول گرم کاربرد زیادی دارد. علاوه بر این ساخت یک استخر زیبا محیطی جالب را در فضای ویلا خلق خواهد کرد که برای بینندگان جذاب خواهد بود و ارزش زیبایی شناختی آن در فضا مطلوب است.

دیدگاهتان را بنویسید