وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید فنس چمنی

تعریف فنس چمنی و ساختار آن

راهنمای خرید فنس چمنی موضوعات مختلفی را بررسی خواهد کرد .فنس چمنی مرغوب از جدید ترین طراحی ها برای محیط اطراف می باشد .که با استفاده از مواد اولیه متفاوت تولید شده است. ساختار فنس چمنی مرغوب، فلز و مواد پلیمری می باشد. فنس چمنی با هدف تامین امنیت به همراه زیباسازی محیط تولید می شود. در واقع با داشتن فنس چمنی علاوه بر اینکه امنیت محیط اطراف خود را تامین می کنید. باعث ایجاد یک فضای زیبا و خارق العاده در اطراف خود می شوید. به جای این که دور تا دور ویلای خود را با استفاده از مصالح سخت محصور کنید می توانید از فنس چمنی برای زیبا سازی و ایمن سازی ویلای خود استفاده کنید.

فنس چمنی یکی از اجزای مبلمان شهری است . این محصول می تواند همانند یک استند گل زیبا باشد .

 

راهنمای خرید فنس چمنی

فنس چمنی در مقایسه با مصالح جداسازی مانند سیم خاردار و دیوار های سنگی و آجری دارای ظاهری دکوراتیو می باشد و باعث زیباتر شدن دکوراسیون محوطه مورد نظر شما می شود. فنس چمنی دارای رنگ سبز می باشد و همانطور که می دانیم رنگ سبز یک رنگ آرامش بخش است و تاثیر زیادی در محوطه سازی می گذارد. در حقیقت چمنی برای ایجاد امنیت تولید شده است و یک جایگزین عالی برای فنس فلزی قدیمی یا دیوار کشی می باشد.

به هنگام نصب دقت داشته باشید تا در مجاورت باربیکیو نباشد .

راهنمای خرید فنس چمنی و استحکام فنس

برای استحکام بیشتر فنس از فلز گالوانیزه مفتولی استفاده کرده اند و مفتول های استفاده شده ضخامت های گوناگون و متفاوتی را دارا هستند و به یکدیگر بافته شده و اندازه چشم های مفتول گالوانیزه ۵ سانتی متر می باشد. بعد از اینکه استاندارد های ایمنی را در تولید فنس ها اعمال کردند، المان های دکوراتیو را روی گالوانیزه پیاده می کنند و در مورد ساختار فنس ها باید بگویم که با استفاده از چمن مصنوعی تولید شده است به همین دلیل به آن فنس چمنی می گویند.

اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید مقاله چمن مصنوعی و کاربرد آن را مطالعه کنید .

مزیت ها و معایب فنس چمنی

فنس چمنی مرغوب دارای مزایایی مانند ماندگاری بالا می باشد. فنس چمنی کیفیت بسیار بالایی دارد و می توانید از این فنس ها برای سالیان متمادی استفاده کنید. علاوه بر این فنس چمنی دارای مزایای دیگری مانند تامین امنیت مناطق محصور شده می باشد. فنس چمنی می تواند امنیت فضای خصوصی شما را بیشتر کند و یک راه مقرون به صرفه برای جداسازی محل زندگی تان می باشد. فنس چمنی مرغوب آسیبی به محیط زیست نمی رساند یا به قول معروف دوستدار محیط زیست می باشد و از آنجایی که نیاز به آبیاری ندارد با استفاده از فنس در مصرف آب صرفه جویی می کنید.

فنس چمنی برای ساخت گرین وال یا دیوار سبز نیز به کار می رود .

راهنمای خرید فنس چمنی و قیمت آن

فنس چمنی دارای قیمت ارزانی است و هزینه نگهداری گرانی ندارد. فنس چمنی را می توانید به آسانی نصب کنید و حمل و نقل آن نیز بسیار آسان است. علاوه بر این فنس چمنی دارای ظاهری دکوراتیو و بسیار شکیل است و باعث زیباتر شدن محوطه موردنظر می شود. فرش چمنی رنگ ثابتی دارد و می تواند همواره بدون تغییر باقی بماند. این فنس ها هرگز پوسیده نمی شوند و مناسب تمام اقلیم می باشند. چمن مصنوعی فنسی قابلیت شستشو و نظافت را دارد مفتول گالوانیزه استفاده شده در تولید فلز از عبور حیوانات و بیگانگان جلوگیری می کند.

به هنگام چیدن مبلمان ویلایی می تواند فنس چمنی را جهت زیبایی کار استفاده کنید .

 

فنس چمنی چه کاربردهایی دارد؟

فنس چمنی مرغوب کاربرد بسیار زیادی دارد و از این فنس ها در خانه نیز استفاده می شود. علاوه بر این که می توانید ظاهر و جلوه بصری خانه خود را زیباتر کنید با استفاده از این فنس ها امنیت خانه خود را تامین می کنید و می توانید از فنس چمنی در تراس به همراه چمن مصنوعی استفاده کنید که باعث زیباتر شدن محیط زندگی شما می شود. فنس چمنی مرغوب همچنین در مناطق تجاری و تبلیغاتی کاربردی گسترده دارد. فنس چمنی نیاز به مراقبت و نگهداری آنچنانی ندارد به همین دلیل ۱ ایده جالب برای تزیین محیط کار به شمار می رود و می توانید از آن برای تبلیغات نیز استفاده کنید. از طرف دیگر فنس چمنی در پارک ها و باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی از انواع فنس چمنی را می توان بر روی زمین قرار داد . و وسایلی مانند تخت کنار استخر را بر روی آن گذاشت .

 

کاربرد فنس چمنی و راهنمای خرید فنس چمنی

زمین های ورزشی از دیگر مناطقی می باشند که فضای چمنی در آن قابلیت استفاده دارد. در اصل فنس چمنی یک اقدام تزیینی برای زمین های فوتبال یا دومیدانی و بسکتبال و تنیس و دیگر زمین های ورزشی می باشد و نصب فنس چمنی در اطراف باشگاه و ورزشگاه باعث چشم نواز شدن آن جا می شود. فنس چمنی را می توانید در مکان های مختلف و گوناگون برای ایجاد امنیت و زیباتر شدن محیط ها استفاده کنید و از آنجایی که مزایای بسیار زیادی است لذا استفاده از این محصولات ضرر و معایبی ندارد. البته می توانید در استخر ها نیز از فنس چمنی استفاده کنید و یک محصول بسیار عالی برای استفاده در مبلمان شهری می باشد .

برای خرید انواع تاب ویلایی می توانید به سایت ما مراجعه نمایید .


ساختار و جنس فنس چمنی

فنس چمنی مرغوب با استفاده از جنس فلز گالوانیزه تولید شده است و به صورت مفتولی می باشد و برای تولید فنس چمنی مفتون ها را به یکدیگر می بافند و هر یک از چشمه های فنس ۵ سانتی متر است. طراحی و ساخت این فنس ها فقط به فلز گالوانیزه و مفتول خلاصه نمی شود چرا که در ساختار از چمن های مصنوعی نیز استفاده شده است و وجود چمن ها کمک می کنند تا فضای داخلی حیاط یا باغ و غیره در دید بیگانگان قرار نگیرد و یا باعث استتار محیط داخلی باغ ها می شود. فنس چمنی مرغوباز الیاف پی وی سی نیز تولید شده است و این الیاف کاملا ضد حریق می باشد و مقاومت بالایی دارند به همین دلیل آسیب دیده و پوسیده نمی شوند.

 

راهنمای خرید فنس چمنی و قابلیت شستشوی آن

البته باید اشاره کنیم که ضد آب است و هنگامی که بر روی آن گرد و غبار قرار گرفت می توانید به راحتی آن را با استفاده از آب شستشو دهید. وجود متریال ها و ترکیبات عالی در تولید فنس چمنی باعث شده است که یک محصول ضد حشره باشد. فنس های چمنی در بهترین کارخانه ها با استفاده از دستگاه های خاصی بافته می شوند و در رول های ده متری بر روی پایه فلزی تولید شده و نصب می شوند البته باید بگوییم که پایه فلزی بر روی زمین یا بالای دیوار نصب می شود و سپس فلش چندانی روی آن با استفاده از بست های فلزی کاملا محکم می شود.

از دیگر محصولات کاربردی فضای باز می توان به سایه بان چتری اشاره کرد .

ویژگی های فنس چمنی

بسیاری از متقاضیان علاقه ای به رنگ خاکستری و بی روح فنس های فلزی ندارند و فنس های ساخته شده با سیم های روکش دار پلاستیکی نیز نظر آنها را جلب نمی کند اما رنگ سبز و زیبای فنس چمنی مرغوب باعث جلب توجه این افراد شده است چرا که ظاهری کاملا طبیعی دارند و با فضای سبز و باغ های اطراف و پیرامون خود سازگاری بسیار بالایی دارند و به همین دلیل باعث ایجاد یک محیط شاداب و با طراوت می شوند. البته باید اشاره کنیم که فنس چمنی در رنگبندی های متعدد مانند سفید و بنفش و آبی و زرد،نارنجی،طلایی،سیاه،سرخ و غیره تولید شده است.

مقاومت فنس چمنی در برابر باد

وجود سوراخ های خالی در فنس چمنی باعث شده است .تا بتواند به راحتی باد را از خود عبور دهد و به همین دلیل از ایستایی خوبی در برابر وزش باد های شدید برخورد است .و تابش نور نیز بر روی فنس چمنی باعث غیر طبیعی شدن ظاهر آن نمی شود. فنس چمنی استحکام و پایداری بالایی دارد و عمر مفید آن طولانی می باشد .همچنین از لحاظ عرض انتفاع دارای انواع مختلفی می باشد .و وزن آن نیز سبک است. فنس چمنی دارای دو رشته مفتول فولاد گالوانیزه ضد زنگ است و ضخامت آن یک میلیمتر می باشد و مفتول ها کاملاً مقاومت و انعطاف پذیر هستند. همچنین روی سیم های مفتول کششی از پی وی سی وجود دارد.

مراحل نصب فنس چمنی

نصب کردن فنس چمنی مرغوب کار سختی نمی باشد. همانطور که می دانیم هر رول فنس چمنی دارای یک متر یا ۲ متر ارتفاع بوده و ۱۰ متر عرض دارد. فنس چمنی کاملا ضد پوسیدگی و ضد حریق است و چمن های مصنوعی بر روی آن با استفاده از دستگاه بافته شده است .و با استفاده از سیم های گلکاری یا تزئین گل می توانید آنها را نصب کنید. برای نصب در درجه اول باید به انتخاب منطقه مناسب برای نصب بپردازید .و بعد از این که منطقه مورد نظر را پیدا کردید مرز ها را اندازه گیری کنید. تا بدانید که چقدر فنس نیاز داریم اما توجه داشته باشید .که اگر منطقه مورد نظر شما دارای درخت و یا گیاه است باید کمی آن طرف تر فنس کشی را انجام دهید.

نکته مهم در نصب فنس چمنی

مرحله دوم علامت زدن جای پایه های فنس چمنی می باشد. برای کار می توانید منطقه مورد نظر را بکنید و پایه ها و میله های فنس را در آن فرو ببرید. مرحله سوم سیم کشی می باشد می توانید با استفاده از سیم و ریسمان میله ها را با یکدیگر به آرامی متصل کنید .در این صورت می توانید اطمینان پیدا کنید که نصب فنس و حصار را درست انجام داده اید. فنس چمنی مرغوب را به راحتی نصب کنید. و نصب آن کار سخت و دشواری نیست .لذا با استفاده از وسایل اندک می توانید فنس چمنی را صاف و درست نصب کنید.

مطالب مرتبط با این موضوع :

تنوع و کاربرد تجهیزات فضای باز

گل و گیاه در دکوراسیون منزل

تاریخچه و تاثیر مبلمان شهری

 

تماس با ویلا سازه :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “راهنمای خرید فنس چمنی

  1. نسترن گفت:

    فنس های چمنی در اندازه ها ومدل های مختلفی تولید میشوند وکاربرد های مختلفی دارند مثلا از برخی فنس ها که دارای برگ های با اندازه متفاوت هستند برای جداسازی فضای باز میتوان استفاده کرد ویا برای زیباتر دیده شدن محوطه که در اون مبلمان فضای باز استفاده کردیم میتوان استفاده کرد همچنین از گرین وار برای چیدن گلدان ها در استند گل میتوان استفاده کرد تا زیبایی چند برابر داشته باشیم

  2. azari_kiz گفت:

    یکی از مهم ترین مشخصات فنس چمنی برای بالکن ، کاربردهای فوق العاده متنوع آن در فضاسازی و محوطه سازی است. از این محصول برای ویلاها، باغ ها، پارتیشن بندی، روف گاردن، دیوارکشی زمین چمن مصنوعی و فضاهای سبز شهری استفاده می شود. همچنین برای ایجاد حریم برای استخرهای شخصی می توان از فنس چمن مصنوعی به عنوان یک پارتیشن فوق العاده بهره برد. از کاربردهای دیگر فنس چمنی، ایجاد سقف برای آلاچیق می باشد. فنس چمنی با روزنه هایی که رد خود دارد امکان ورود نور به صورت نامحسوس را فراهم می کند. همچنین رنگ سبز و زیبای این فنس، جلوه ای بسیار طبیعی به فضای آلاچیق می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید