وبلاگ ویلاسازه

ساخت باربیکیو چگونه است؟

ساخت باربیکیو

نکات و جزئیات ساخت باربیکیو

ساخت باربیکیو یکی از چالش­های مسافران و صاحب­های خانه می­باشد. با ساخت باربیکیو شما به راحتی می­توانید گوشت و مواد غذایی خود را کباب کنید. اما ساخت باربیکیو به چه صورتی انجام می­شود؟ نگرا نباشید ما در این مقاله در رابطه با ساخت باربیکیو بحث می­کنیم و خواهید دانست که چطور باربیکیو خود را بسازید. ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

برای کاهش قیمت باربیکیو میتوانید اقدام به ساخت آن نمایید .اطلاعات بیشتر در این زمینه را میتوانید از سایت ویلا سازه کسب نمایید .

چند طرح ساخت باربیکیو

کباب کردن یکی از لذت‌های بزرگ تابستان است، اما انجام آن بر روی کباب پز که خودتان ساخته‌اید لذت‌بخش‌تر است. اگر می‌خواهید ساخت باربیکیو را امتحان کنید، در بخش چند طرحی است که به صورت آنلاین پیدا کرده‌ایم که به شما نشان می‌دهد چگونه باربکیو خود را خودتان بسازید .

شما به کمی علاقه میتوانید یک باربیکیو ایستاده یا زمینی بسازی.اگر اهل ساخت و ساز نیستید به یک منقل کبابی میتوانید بیخیال دردسرهای ساخت شوید ولی اگر علاقه دارید قطعا ساخت باربیکیو برای شما جذاب خواهد بود.

باربیکیو تراس و بالکن ویلاسازه5

ساخت باربیکیو های سفارشی ویلاسازه با ورق ضخیم

باربیکیو گازی رومیزی ویلاسازه3

باربیکیو تولید شرکت ویلاسازه با کیفیت بالا

باربیکیو و کباب پز ویلاسازه

باربیکیو و کباب پزهای سفارشی تولید شده در ویلاسازه

باربیکیو ویلاسازه مدرن

بشکه باربیکیو

در اینجا یک طرح فوق‌العاده برای یک باربیکیو وجود دارد که از یک بشکه قدیمی و چند قطعه و تکه ارزان قیمت دیگر ساخته شده است. ابتدا باید بشکه را باز کنید و سپس پایه را بسازید. بعد از آن، فقط یک مورد وصل کردن درب و سوختن داخل آن است. در نتیجه کارتان تمام می­شود. پس از اتمام، بسیار حرفه­ای به نظر می­رسد. شما با کمی خلاقیت و ساخت باربیکیو و همینطور خرید چند قلم از تجهیزات باربیکیو میتوانید از فضای باز خود لذت ببرید.

گلدان گریل و سیگاری در ساحت باربیکیو

اگر می‌خواهید یک راه سریع و آسان برای ساختن کباب‌پز و سیگاری بسازید که هزینه زیادی برای شما نداشته باشد، این مورد می‌تواند ارزش بررسی را داشته باشد. تنها چیزی که نیاز دارید چند گلدان بزرگ، یک کباب‌پز و چند مورد دیگر است که به راحتی می­توانید پیدا کنید.

سینی فر و قفسه خنک کننده باربیکیو زغالی

اگر می‌خواهید یک کوره زغالی مؤثر بسازید، اما زمان یا فضای لازم برای ساختن یک دستگاه بتنی یا آجری را ندارید، می‌توانید این واحد ساده و یک‌بارمصرف را در  کمتر از 5 دقیقه بسازید.

شما به یک ظرف پخت یک‌بارمصرف، با یک طرف عمیق، چند قفسه خنک کننده فلزی، و دو بلوک نسیم یا سنگ بزرگ نیاز دارید. سینی فر خود را با زغال پر کنید، رنده  را روی ظرف بگذارید و چند اینچ فاصله بین سوخت خود و قفسه فلزی قرار دهید.  زغال چوب را روشن کنید، سپس این باربیکیو یک‌بارمصرف را روی سنگ­ها یا بلوک­های خاکستر قرار دهید. برای از بین بردن خطر آتش‌سوزی در حیاط، اطمینان حاصل کنید که باربیکیو روی یک منطقه بتونی، سنگ‌ریزه‌شده یا سنگ‌فرش شده دور از چمن یا درختچه قرار دارد. باربیکیو دو نوع دارد باربیکیو گازی و ذغالی.

کوره زغالی در ساخت باربیکیو

نمی­دانید چگونه یک باربیکیو ذغالی را راه اندازی کنید؟ در اینجا سه ​​راه آسان برای روشن کردن زغال سنگ آورده شده است. فرقی نمی‌کند طعم سبزیجات برشته را دوست داشته باشید یا طعم پخته شده استیک را، نمی‌توان انکار کرد که کباب کردن یکی از بهترین راه‌ها برای تهیه غذاهای اصلی تابستانی است.

دانستن نحوه استفاده از باربیکیو زغالی یک مهارت ضروری تابستانی است. باربیکیو زغالی مسلماً بهترین راه برای به دست آوردن طعم کلاسیک کبابی هستند، اما اگر قبلاً از آن استفاده نکرده­اید، احتمالاً در این فکر هستید که چگونه ساخت یک کباب پز ذغالی را شروع کنید.

طرح را برنامه ریزی کنید برای ساخت باربیکیو

ترسیم نقشه­ها، با اندازه گیری­ها و ابعاد دقیق، کمک زیادی به حفظ یاتاقان شما در یک پروژه می­کند. اغلب به آن مراجعه کنید و حتماً برای موارد زیر برنامه‌ریزی کنید:
•  برش‌های کابینت
•  خطوط سوخت
•  مانع حرارتی کافی

به عنوان مثال، اگر می­خواهید زمانی که همه چیز گفته می­شود، عرض یک فضا 70 سانتی متر باشد، باید قاب بندی خود را طوری برنامه ریزی کنید که شامل یک لایه تخته بتنی باشد. بنابراین اگر از تخته بتنی 5/8 اینچی استفاده می­کنید، کل آن را پهن کنید.

بخش اول را با استفاده از الوار تحت فشار قاب کنید برای ساخت باربیکیو

از آنجایی که باربیکیو در فضای باز است، از الوار تحت فشار استفاده کنید. نه تنها با المان‌ها بهتر برخورد می‌کند، بلکه نسبت به الوار معمولی مقاومت بیشتری در برابر حرارت دارد. اما خیلی به آن تکیه نکنید. اگر در یک مانع مناسب نسازید، قطعاً آتش می­گیرد.

قبل از اینکه بخش اول را محکم کنیم، تخته بتنی را به سمت پشت، رو به خانه وصل کردیم. حتی اگر آن دیده نمی­شود، باید مطمئن شوید که همه آن محصور است.

سیم برای عایق در ساخت باربیکیو

در مرکز مانع گرمایی خود یک لایه عایق ضد حریق اضافه کنید. شبکه سیمی را بین تکیه گاه­های اطراف کل منطقه باربیکیو اضافه کنید تا عایق در جای خود بماند.

اضافه شدن عایق ضد آتش در داخل تکیه گاه­های فلزی

برای اطمینان از داشتن یک مانع حرارتی جامد، عایق را داخل گل میخ­های فلزی اضافه کنید. هنگامی که قطعات بالایی اضافه شدند و در جای خود محکم شدند، آن را به دیوار تکیه دهید.

با الوار تحت فشار قاب کنید

این بخش نیز مانند قسمت اول به صورت تکه تکه ساخته شده و به هم متصل شده است. شما همچنین تخته بتنی را قبل از قرار دادن آن به پشت اضافه کنید.

از گروه­های شماره گذاری استفاده کنید. این بخشی از مسئله‌ای بود که باید قبل از ساختن آن مطمئن می‌شدید. از یک سطح بین دو بخش برای مربع کردن تخته استفاده کنید، آن را رنگ و باپیچه‌ای چوبی روی عرشه محکم کنید.

سطوح بیرونی را با تخته بتنی پوشانید

سطح بیرونی تخته ساخته شده را با بتن بپوشانید. زیرا در برابر آتش مقاوم است و در همه انواع آب و هوا به خوبی مقاومت می‌کند.

اضافه شدن تهویه در ساخت باربیکیو

دلیل این امر این است که باربیکیو ساخته شده دارای منافذ در قسمت پشتی، زیر ناحیه قابل مشاهده است. این دریچه­ها هم برای خروجی و هم برای ورودی هستند. آتش نیاز به تنفس دارد، بنابراین این دریچه‌ها به باربیکیو اجازه دم می‌دهند و آتش را داغ نگه می‌دارند. همچنین هر گونه بخار خطرناکی را که در غیر این صورت ممکن است ایجاد شده و احتراق کند، بازدم می­کند. تهویه مناسب کلید یک منطقه ایمن برای پخت و پز در فضای باز است.

قرار دادن باربیکیو در فضای باز

ساخت باربیکیو به همین راحتی بود!. حال باید باربیکیو را در فضای باز بگذارید.  برای این کار ابتدا باربیکیو را در جای خود قرار می­دهیم، سپس میزها را روی آن­ها قرار می­دهیم. آن­ها را با میخ­های مایع در جای خود محکم می­کنیم. سطل­هایی از سنگ­ها را در بالا قرار می­دهیم تا در حین خشک شدن چسب، آن­ها را پایین نگه دارند.کباب پز گازی برای فضای باز مناسب است به شرطی که سوخت در دسترس باشد.

نتیجه

ممنون که تا پایان این مقاله منحصر به فرد همراه ما بودید. با استفاده از این مقاله کاربردی به راحتی می­توانید به دستور ساخت باربیکیو دست پیدا کنید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “ساخت باربیکیو چگونه است؟

  1. بازتاب: هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟ - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. بازتاب: راهنمای خرید گریل و باربیکیو - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: فواید غذای کبابی و باربیکیو - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. azari_kiz گفت:

    طعم غذا هایی که بر روی آتش و بر روی کباب پز طبخ می شوند، بسیار لذیذ و متفاوت است. در صورتی که شما هم دوست دارید مواد غذایی و مخصوصا گوشت را بر روی آتش کباب کنید، ساخت باربیکیو ذغالی را پیشنهاد می دهیم.

    ساخت کباب پز در گوشه ای از حیاط و یا ویلا، علاوه بر داشتن صرفه اقتصادی، می تواند طعم خوش مواد غذایی کباب شده را میهمان سفره های شما کند. اگر تصمیم دارید که ساختن باربیکیو را در حیاط و تراس خانه خود انجام دهید، با انجام چند مرحله ساده که در ادامه در مورد آن ها بیش تر توضیح داده ایم، می توانید یک کبابپز حرفه ای داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید