وبلاگ ویلاسازه

سایبان ویلا و مضرات نور آفتاب

سایه بان چتری پایه کنار

سایبان ویلا و مضرات نور آفتاب

معمولا در خانه های ویلایی که دارای حیاط های بزرگ و زیبا هستند از قسمتی از حیاط به عنوان استراحتگاه با میز و صندلی استفاده می شود و برای دوری از آفتاب و باران از سایه بان چتری استفاده می کنم.

بیایید نمونه هایی از سایبان های ویلا را برای ایده به اشتراک بگذاریم.

ویلا سازه محصولات خود را مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه میکند .

 

حمام آفتاب و تأثیر آن بر سلامتی

سایبان ویلایی

معمولا در فضای بیرونی خانه آفتاب داغ تابستان یا زمستان برف و باران داریم و همین باعث می شود برای زندگی به حیاط و فضای باز خانه نقل مکان نکنیم. اما فضای بسته و تکراری خانه گاهی کار را به جایی می رساند که باید آفتاب سوزان و برف و طوفان را تحمل کنیم.

سقف های متحرکی وجود دارد که می توانید آنها را در تراس یا حیاط قرار دهید و میز و صندلی های خود را زیر آن بچینید. اگر شرایط ایده آل است، سقف سایبان را تا کنید و به آسمان آبی خیره شوید. اگر شرایط ایده آل نیست و هوا برفی یا بسیار آفتابی است، سقف را مانند چتر باز کنید و زیر سایه آن چای زعفرانی بنوشید.

گلوگاه بالایی آن قابلیت تغییر زاویه را دارد و در هنگام استفاده کاربر می تواند زاویه چتر را با زاویه نور یا باران هماهنگ کند تا سطح پوشش سایه افزایش یابد.

مزیت بزرگ سایبان های چتری قابلیت جمع شدن و جابجایی آنهاست. این به شما این امکان را می دهد که سایبان را در هر کجا که دوست دارید قرار دهید و از فضای دنج زیر آن نهایت لذت را ببرید.

سایبان ویلاسازه

آشنایی با فواید حمام آفتاب

محافظت در برابر آسیب های شدید خورشید با نصب سایبان

بیرون بودن در تابستان به طور طبیعی به مردم احساس خوبی می دهد. چه در فضای باز ورزش کنید، چه باغبانی، شنا، استراحت در کنار استخر، یا سرگرمی در پاسیو، هوای تازه و آفتاب مطمئناً این کار را انجام می دهند. این برای سلامتی شما خوب است. با این حال، هر زمان که در هر فعالیتی در فضای باز شرکت می کنید، همانطور که از فضای باز لذت می برید، باید خود را از اثرات مضر خورشید محافظت کنید.

راهنمای خرید تخت ساحلی

خطرات قرار گرفتن در معرض آفتاب

مطمئنا همه شما می دانید که نور خورشید برای ساخت ویتامین D در بدن و تقویت سیستم ایمنی ضروری است، زیرا ویتامین D به طور طبیعی در بیشتر غذاها یافت نمی شود. اما خطر آشکار و فوری گذراندن زمان زیاد زیر نور آفتاب آفتاب سوختگی است.

هنگامی که به طور منظم در معرض آفتاب قرار می گیرید، پوست شروع به خشک شدن، چروک شدن، تغییر رنگ و ضعیف شدن می کند و باعث می شود پوست راحت تر کبود شود. این به پیری زودرس پوست کمک می کند و عامل اصلی سرطان پوست است که در حال حاضر شایع ترین نوع سرطان است. با این حال، با انجام چند قدم ساده برای محافظت از خود، می توانید از خطرات قرار گرفتن در معرض نور خورشید که منجر به اکثر سرطان های پوست می شود، جلوگیری کنید.

تنوع جنس تخت کنار استخر

محافظت در برابر آسیب های خورشید

گزینه های زیادی برای جلوگیری از اثرات مضر خورشید وجود دارد. رایج ترین و رایج ترین راه حل دوری از نور خورشید است. این بهترین راه برای جلوگیری از آسیب نور خورشید است، اما اکثر ما به طور منظم در ماه های گرم تابستان بیرون می رویم. ما به خانه می رویم. اگر مجبورید زیر نور آفتاب بمانید، پس این اقدامات احتیاطی را انجام دهید.

  • همیشه قبل از اینکه در معرض آفتاب قرار بگیرید ، از ضد آفتاب روی پوست خود استفاده کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب در زمان تابش مستقیم خورشید خودداری کنید ، زیرا اشعه ماورای بنفش که خطرناک است و منجر به آفتاب سوختگی می شود در این مدت یعنی از حدود 10 صبح تا 3 ظهر شدید ترین اثر را دارد.
  • وقتی به بیرون از منزل یا مکان سرپوشیده می روید لباس محافظتی متشکل از شلوار بلند، آستین بلند، و کلاه نقاب دار بپوشید.
  • از عینک آفتابی اصل استفاده کنید که نور ماورای بنفش را فیلتر کند.

سایبان چتری ویلاسازه

آشنایی با انواع سایه بان چتری

ایجاد سایه با نصب سایبان

یکی دیگر از گزینه هایی که شما را در سایه و دور از اشعه های مضر خورشید قرار می دهد، نصب سایبان جمع شونده در قسمت پسیو خود است. سایبان برقی قشم نه تنها حداکثر محافظت در برابر نور خورشید را فراهم می کند، بلکه با ظاهر زیبای خود جلوه خانه شما را بیشتر می کند.

سایبان های جمع شونده یک سرمایه گذاری عالی برای خانه شما هستند. علاوه بر جذابیت زیبایی شناسی خانه شما، مزایای دیگری نیز برای شما فراهم می کند، از جمله اینکه به شما امکان می دهند در هر زمانی از آفتاب یا سایه لذت ببرید.

در فصل تابستان با استفاده از سایبان چتری از مضرات نور خورشید محافظت کنید.اجزای سایبان چتری

سایبان های جمع شونده سایه بیشتری را در مناطق بیرونی که در آن استراحت می کنید یا فعال هستید ایجاد می کند. بهترین نسخه ها می توانند تا 98 درصد از اشعه ماوراء بنفش را که باعث اکثر سرطان های پوست و پوست می شوند، مسدود کنند. اثربخشی آنها به مواد مورد استفاده در ساخت آنها بستگی دارد.

معمولاً محافظت مؤثرتر در برابر اشعه ماوراء بنفش توسط مواد متراکم تر ارائه می شود. پارچه سایبان بافته شده محکم تر محافظت بیشتری در برابر نور خورشید ایجاد می کند. پیام این است که پارچه سایبان را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

سایه بان چتری و آلاچیق

سایه بان چتری villasazeویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “سایبان ویلا و مضرات نور آفتاب

  1. azari_kiz گفت:

    انواع سایبان در مکان‌های مختلف با کاربرد در امان ماندن از تابش نور خورشید ، بارش باران و برف نصب می‌شود . معمولا در تابستان نور آفتاب شما را اذیت می‌کند ، پس نیاز دارید که یکی از سایبان‌ها را برای راحتی و آسایش بیشتر نصب کنید.
    یکی از لذت های فصل تابستان دورهمی های عصرانه کنار خانواده و دوستان در فضای باز است اما شاید این کار با آفتاب تابستان عملی کردنش سخت باشد و مجبور باشید فقط شب ها از فضای بیرون بهره ببرید.
    شما می توانید با یک انتخاب هوشمندانه در سایبان از این لذت بهره مند شوید و اگر در انتخاب سایبان گیج شده اید در این قسمت شما را با انواع سایبان ها آشنا می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید