انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری در واقع به طیف وسیعی از محصولات مختلف اطلاق می شود . مبلمان اداری می تواند شامل میز و صندلی اداری ، میز کنفرانس ، میز مدیریت ، فایل های مختلف و بسیاری وسایل دیگر باشد . به مجموعه این وسایل و بسیاری از تجهیزات دیگر در اصطلاح مبلمان اداری گفته می شود . اما برخلاف نام این محصولات اینگونه نیست که حتماً در مکان های اداری مورد استفاده قرار گیرند . مبلمان اداری عمدتاً در مکان های تجاری و خدماتی استفاده می شوند . شما امروز می توانید انواع مختلف مبلمان اداری را در مغازه ها و مکان های تجاری مختلف مشاهده کنید . در واقع یکی از مکان هایی که استفاده زیادی از مبلمان اداری در آن می شود مغازه های مختلف می باشند . در واقع اگر شما بتوانید به عنوان یک تولید کننده مبلمان اداری ، بازار هدف خود را مغازه های مختلف در سطح شهر قرار دهید . به احتمال زیاد با فروش بسیار بیشتری مواجه خواهید شد . زیرا تعداد مغازه های موجود در سطح شهر بسیار بیشتر از مکان های اداری می باشد . خرید مبلمان اداری برای مکان های اداری هرچند در وسعت بسیار بیشتری انجام می گیرد . اما مکان های تجاری مانند مغازه ها خرید هایی به مراتب کمتر ولی در سطح بسیار وسیع تری انجام می دهند . قیمت مبلمان اداری با توجه به کاربرد و ابعاد هر کدام از آنها تعیین می شود . امروزه خرید و تهیه مبلمان اداری بسیار آسان می باشد . مغازه های متعدد و فروشگاههای مبلمان اداری موجود در شهرها دسترسی به این محصولات را بسیار آسان می کند . تنوع قیمت این محصولات نیز باعث می شود که شما بتوانید انتخاب های بهتری داشته باشید . با تعیین اولویت های خود می‌توانید به هنگام خرید مبلمان اداری تصمیم گیری بهتری داشته باشید .ویلاسازه همچنین بزرگتری تولید کننده مبلمان کشور با تولید انواع مبلمان ویلایی و مبلمان اداری خریدی دلچسب را برای شما رقم میزند.

 

مبلمان-اداری

مبلمان اداری لاکچری

مبلمان اداری مدرن

بر خلاف ادارات دولتی که معمولاً دارای فضایی استاندارد و معمولی می باشند . شرکت ها و مکان های اداری خصوصی از طراحی های مختلفی بهره می برند . نوع دکوراسیون هریک از این محیط ها بسیار متفاوت از یکدیگر می باشد . طراحی هایی که در ط شرکت‌های خصوصی و مکان های تجاری مختلف انجام می‌شود و بسیار متفاوت می باشد . بسیاری از افراد سعی میکنند مکان تجاری خود را متناسب با نوع فعالیت خود طراحی کنند . همین دلیل موجب می‌شود که آنها از افراد متخصص در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون استفاده کنند . مبلمان مدرن و به طور کلی دکوراسیون مدرن از جمله طرح هایی است که در طی سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است . در طراحی دکوراسیون مدرن از ساختارهای قبلی استفاده نمی شود و نوآوری نقش زیادی در آن دارد . برای طراحی دکوراسیون مدرن عمدتاً از رنگ های روشن استفاده میشود . اما هیچ الگوی خاصی برای استفاده از رنگ‌های مختلف وجود ندارد . در طراحی دکوراسیون مدرن شما آزادی عمل بسیار زیادی دارید . و میتوانید به راحتی سبک های مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و طرح جدیدی را به وجود آورید . مبلمان اداری مدرن نیز برای استفاده در دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب و ایده آل می باشد . بیشتر انواع مبلمان اداری مدرن به صورت سفارشی طراحی و تولید می شود . این محصولات متناسب با ویژگی های فضا و همچنین انتظارات مشتریان طراحی می شوند . در واقع مبلمان اداری مدرن از الگوی خاصی پیروی نمی کنند و کاملاً متفاوت از محصولات دیگر طراحی می شوند . البته در طراحی مبلمان اداری مدرن باید به این موضوع توجه شود . که به هنگام طراحی آنها کاربرد مبلمان اداری کاهش پیدا نکند . در واقع اولویت اصلی در مبلمان اداری کاربرد آنها می باشد . زیبایی محصول و هماهنگی آن با محیط اطراف در رده‌های بعدی اولویت قرار می گیرند .

 

مبلمان ویلایی مدرن

مبلمان اداری

مبلمان اداری خارجی

یک باور در بین ایرانیان وجود دارد که همیشه اعتقاد دارند به محصولات خارجی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند . البته این سخن در بسیاری از مواقع متاسفانه صحیح می باشد . به جهت اینکه برخی از تولیدکنندگان داخلی به دلیل کسب سود بیشتر و یا نبود امکانات مجبور به کاهش کیفیت محصولات خود می شوند . این موضوع باعث می شود که مشتریان تمایل زیادی به خرید محصولات خارجی داشته باشند . به همین دلیله در بسیاری از مواقع نمی توان به مشتریان خرده گرفت که چرا محصول خارجی خریداری می کنند . برای اینکه بتوانیم مشتری را برای خرید محصولات داخلی ترغیب کنیم ابتدا باید کیفیت محصولات داخلی را افزایش دهیم . زمانی که مشتریان با محصولات داخلی با کیفیت مواجه شوند به مرور زمان ذهنیت آنها در مورد محصولات داخلی تغییر پیدا خواهد کرد . خوشبختانه در مورد مبلمان اداری تا حدود زیادی به خودکفایی رسیده ایم . امروزه تقریباً بیشتر مبلمان اداری توسط تولیدی های داخلی تولید می شود . البته هنوز هم به تعدادی از واردکنندگان اقدام به وارد کردن مبلمان اداری خارجی می نمایند . برخی از انواع مبلمان اداری خارجی که از برندهای برتر دنیا می باشند ، به لحاظ کیفیت و زیبایی تفاوت زیادی با محصولات ایرانی دارند . البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصولات به لحاظ قیمت نیز تفاوت بسیار فاحشی با محصولات داخلی دارند . اما بسیاری از محصولات و مبلمان اداری وارداتی که در کشور وجود دارد از کیفیت بسیار نامطلوبی برخوردار هستند . بسیاری از تولیدکنندگان داخلی محصولاتی با سطح استانداردهای جهانی تولید می کنند . به همین دلیل شما با خیال راحت می توانید یک محصول کاملا ایرانی در حد و اندازه محصولات با کیفیت خارجی، را خریداری کنید.

 

مبلمان-اداری

مبلمان اداری دست دوم

بسیاری از شرکت ها و مکان های تجاری برای اینکه هزینه های خود را کاهش دهند اقدام به خرید محصولات دست دوم می نمایند . البته در بسیاری از موارد این کار بسیار منطقی و عقلانی میباشد . برای اینکه شما بتوانید هزینه های خود را تا جای ممکن کاهش دهید راهکارهای زیادی وجود دارد . خرید محصولات دست دوم برای استفاده در محیط کاری می تواند یکی از این روش ها برای مدیریت هزینه ها باشد . وجود سایت و اپلیکیشن های مختلف می توانید محصولات دست دوم را از طریق آن پیدا کنید می‌تواند در این کار به شما کمک کند . همچنین مغازه های سمساری موجود در شهر می تواند برای خرید وسایل دست دوم  مکان مناسبی باشد . زمانی که شما یک بودجه محدود برای شروع فعالیت خود دارید باید بتوانید آن را به درستی مدیریت کنید . در ابتدای کار باید بیشتر بودجه خود را به سرمایه گذاری و شروع کسب و کار خود اختصاص دهید . به مرور زمان زمانی که کسب و کار شما رونق گرفته و بازگشت سرمایه صورت گرفت . میتوانید هزینه های جانبی را بسیار راحت تر انجام دهید . برخی از شرکت های خصوصی در ابتدای کار هزینه چندانی برای محیط کاری خود انجام نمی دهند . آنها در ابتدا بیشتر بودجه خود را معطوف کسب و کار اصلی می کنند . بعد از مدتی که کسب و کار تا حدودی رونق گرفت با خیال راحت به انجام هزینه های دیگر می پردازند . همانگونه که گفتیم این روش تا حدود زیادی می تواند موثر باشد .

اما در برخی مواقع شما ناچار هستید که محیط کاری خود را با دقت و حساسیت طراحی نمایید . در بسیاری از مواقع محیط کاری شما نشان‌دهنده پرستیژ و شخصیت فعالیت شما می باشد . همچنین بازار به گونه ای رقابتی می باشد که شما مجبور هستید اهمیت زیادی به طراحی دکوراسیون محیط خود بدهید . در این شرایط انتخاب مبلمان اداری دست دوم نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد . شما ناچار هستید مبلغ قابل توجهی جهت طراحی دکوراسیون محیط خود اختصاص دهید . از این رو شما باید به هنگام طراحی و چیدمان محیط کاری خود به این موضوعات دقت داشته باشید . شما باید بتوانید اولویت بندی کنید که آیا طراحی و شکل ظاهری محیط کاری شما در اولویت اول قرار دارد . یا اینکه می توانید بعد از شروع کسب و کار خود اقدام به چیدمان بهتر محیط کاری خود نمایید .

 

خرید مبلمان اداری

همانگونه که پیشتر نیز گفته شد نوع فعالیت شما تاثیر مستقیمی در انتخاب مبلمان اداری دارد . شما زمانی که برای خرید مبلمان اداری اقدام میکنید . اولین سوالی که از طرف فروشنده این محصولات از شما پرسیده خواهد شد این است که برای چه فعالیتی می خواهید این محصولات را خریداری کنید . مشخص بودن فعالیت شما می تواند تا حدود زیادی تعیین کند که شما به چه وسایلی و با چه ویژگی هایی نیاز دارید . نکته دیگری که در خرید مبلمان اداری بسیار تاثیر گذار می باشد ابعاد فضای شما می باشد . مبلمان اداری حتما باید با توجه به ابعاد فضا انتخاب شوند تا بتوانند کارایی مناسبی داشته باشند . به عنوان مثال زمانی که شما برای مغازه یا مکان تجاری کوچک خود اقدام به خرید مبلمان اداری می کنید . محصولاتی که انتخاب می کنید بسیار متفاوت با محصولاتی است که برای یک شرکت تجاری انتخاب خواهید کرد .

فروشگاه های ارائه دهنده محصولات و مبلمان اداری در بیشتر شهرها وجود دارند . هرچند که در برخی مناطق فروشگاه های مبلمان منزل نیز اقدام به فروش برخی از انواع مبلمان اداری می کنند . البته در این بین برخی محصولات نیز در بین محیط های تجاری و منازل مشترک هستند . برخی از انواع مبلمان همچنین میز و صندلی ناهار خوری می‌تواند به صورت مشترک در مکانهای خانگی و تجاری مورد استفاده قرار گیرد . همچنین شما میتوانید در صورت تمایل محصولات خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز خریداری نمایید . شرکت ویلا سازه یک تولیدی بسیار معتبر در زمینه تجهیزات ویلایی میباشد که اخیرا اقدام به تولید تجهیزات و مبلمان اداری نیز نموده است . شما میتوانید از طریق مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما با انواع محصولات ویلا سازه آشنا شوید . این شرکت تمامی مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی را از مراجع ذیربط کسب کرده است . از این رو شما می توانید با خاطر آسوده و بدون نگرانی خرید خود را انجام دهید .

سوالات متداول مبلمان اداری ویلاسازه

 

ابعاد استاندارد میز مدیریت چقدر است ؟

هیچگونه ابعاد و اندازه استاندارد برای میز مدیریت وجود ندارد . اما حداقل اندازه مورد استفاده برای میز مدیریت باید چیزی در حدود ۱۲۰ الی ۱۵۰ سانتی متر باشد . میزهای مدیریتی که برای ادارات و شرکت ها در نظر گرفته می شوند دارای ابعاد بزرگتری هستند . در حالیکه میزهای مدیریت که در فروشگاه های مختلف استفاده می شوند ابعاد کوچکتری دارند . فضای محیط شما و همچنین کاربردی که از میز مدیریت دارید تعیین کننده ابعاد این محصول می باشد .

 

قیمت صندلی گیمینگ حرفه ای چقدر است ؟

صندلی های گیمینگ در واقع نوع دیگری از صندلی های مدیریتی هستند که دارای طراحی های متفاوتی هستند . صندلی های گیمینگ به گونه ای طراحی می شوند که افراد بتوانند برای مدت نسبتا طولانی بر روی آن بنشیند . راحتی یکی از مهمترین ویژگی های یزدی که در طراحی صندلی های گیمینگ به آن توجه می شود . همچنین صندلی های گیمینگ از جمله صندلی های گرانقیمت به شمار می روند . قیمت این محصولات می تواند از حدود ۱۰ میلیون تومان تا حدود ۵۰ میلیون تومان متغیر باشد . حتی گاهی اوقات امکان دارد قیمت این محصولات بسیار بیشتر از این مبلغ نیز باشد .

 

ارتفاع صندلی مدیریت چقدر است ؟

ارتفاع صندلی مدیریت تفاوت چندانی با سایر صندلی های اداری ندارد . اما برای اینکه فرد تسلط بیشتری بر روی میز داشته باشد ارتفاع صندلی مدیریتی کمی بالاتر می باشد . ارتفاع صندلی مدیریت چیزی در حدود ۶۰ الی ۸۰ سانتی متر می باشد . البته بسیاری از صندلی های مدیریت دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشند . شما می‌توانید ارتفاع صندلی مدیریت را با توجه به شرایط فیزیکی خود و همچنین ارتفاع میز تغییر دهید .

 

دلیل کج شدن صندلی مدیریت چیست ؟

یکی از  شایع ترین مشکلاتی که احتمال دارد برای صندلی مدیریت به وجود آید کج شدن صندلی مدیریت و همچنین شکستن قسمت چرخها می باشد . نکته که بسیاری از افراد به آن توجهی ندارند این است که نوع نشستن شما بر روی صندلی مدیریت تاثیر زیادی در افزایش عمر مفید محصول دارد . زمانی که همواره به صورت یک طرفه و کج بر روی صندلی بنشینید به مرور زمان صندلی شما کج شده و امکان شکستگی آن وجود دارد . همچنین این موضوع باعث می‌شود که فشار زیادی به چرخ خالی یک قسمت صندلی وارد شده و در نتیجه چرخ آن قسمت دچار شکستگی می شود .

 

دیدگاهی در مورد “مبلمان اداری

  1. azari_kiz گفت:

    میز شیشه ای بهتر است یا میز چوبی؟

  2. azari_kiz گفت:

    برای داشتن یک مبلمان اداری با کیفیت و مدرن باید سبک های مختلف مبلمان اداری را بشناسید تا در خرید مبلمان اداری خود دچار مشکل نشوید. از انواع سبک های مختلف می توان به، مبلمان اداری کلاسیک، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک مدرن اشاره کرد. این دسته از مبلمان با استفاده از متریال با کیفیتی ساخته می شوند که در طولانی مدت دچار خرابی و آسیب نمی شود.
    هر چه در ساخت یک مبلمان اداری از مواد با کیفیت تری استفاده شده باشد قیمت آن هم بالاتر است. در صورتی که یک بودجه مناسب برای خرید مبلمان در نظر بگیرید تنها یک بار اقدام به خرید مبلمان اداری می کنید. خرید یک مبلمان با کیفیت هزینه مجدد خرید مبلمان جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید