صندلی تاشوی مسافرتی طرح شبنم

1,760,000 تومان

صندلی تاشو و مسافرتی

صندلی تاشو ساحلی

صندلی ساحلی

 

 

صندلی تاشو که امروزه به صندلی های کمپینگ نیز معروف هستند یکی از انواع صندلی های فضای باز می باشند .این صندلی ها عموماً برای مصارف بیرون از خانه طراحی شده اند .قابلیت جمع شدن و وزن سبک محصولات مهم ترین ویژگی آن ها می باشد .اما ویژگی صندلی های مسافرتی به این ویژگی محدود نمی شود آنها دارای فواید و کاربردهای دیگری نیز هستند .

اگر قصد خرید یک صندلی تاشو را دارید پیشنهاد می کنیم که این مطلب را به طور کامل مطالعه کنید .در این مطلب سعی داریم شما را با انواع مختلف صندلی های تاشو و فواید و کاربرد آنها آشنا کنیم .

صندلی مسافرتی ویلاسازه دارای حالت گرد بوده و نشستن بر روی انها بسیار راحت میباشد.این صندلی ها تاشو بوده و جای بسیار کمی را اشغال میکنند.

صندلی تاشو

صندلی مسافرتی

صندلی مسافرتی از جمله محصولاتی است که برای ایجاد رفاه بیشتر به هنگام مسافرت و طبیعت گردی طراحی شده است . صندلی های مسافرتی عمدتاً از وزن پایینی برخوردار می باشند . که همین موضوع باعث می‌شود حمل و جابجایی آنها بسیار آسان باشد . شما می توانید انواع مختلف صندلی مسافرتی را برای مسافت های نسبتا طولانی با خود حمل کنید . بسیاری از انواع صندلی مسافرتی به صورت تاشو می باشند . برای ساخت انواع صندلی های مسافرتی از آلیاژ هایی مانند آلومینیوم استفاده می شود . آلومینیوم وزن نسبتا پایینی دارد که موجب پایین آمدن م وزن کلی محصول می شود . یکی دیگر از ویژگی‌های صندلی مسافرتی قیمت نسبتاً پایین این محصولات می باشد . همچنین تهیه یک صندلی مسافرتی بسیار آسان می باشد . شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه های مختلفی در سطح شهر خریداری نمایید . حتی گاهی اوقات برخی از این محصولات توسط دست فروشان در کنار جاده به فروش می رسند .

مبلمان مسافرتیصندلی تاشو کمپینگ

کمپینگ و طبیعت گردی از جمله تفریحات بسیار سالم و مفرح میباشد . کمپینگ می تواند تاثیر زیادی در روحیات شما داشته باشد . اما به دلیل اینکه کمپینگ همیشه شامل پیاده روی هایی می باشد . شما در حمل وسایل مختلف با محدودیت‌هایی مواجه هستید . باید دقت کنید که تا جای ممکن وسایل ضروری و همچنین کم حجم را با خود جابجا کنید . یکی از وسایلی که می تواند بسیار کاربردی باشد صندلی کمپینگ میباشد . صندلی تاشو کمپینگ قابلیت باز و بسته شدن دارد و فضای بسیار کمی را اشغال میکند . برخی از انواع صندلی های کمپینگ به قدری کوچک هستند که می‌توانید آن‌ها را در داخل کوله پشتی خود جای دهید . وزن پایین و همچنین ابعاد کوچک این محصولات موجب می‌شود که بتوانید در پیاده روی های طولانی نیز آنها را با خود داشته باشید . شما به سادگی می توانید یکی از انواع این محصولات را به صورت اینترنتی سفارش دهید . صندلی تاشو کمپینگ از قیمت بالایی برخوردار نیست و به سادگی می توانید آنها را خریداری نمایید .

میز و صندلی تاشو

میز و صندلی تاشو یک راهکار مناسب برای مدیریت فضا در مکان‌هایی است که دچار کمبود فضا هستند . این موضوع به ویژه در منازل امروزی بسیار اهمیت پیدا می‌کند . بسیاری از افراد امروزه در منازلی با ابعاد کوچک زندگی می‌کنند و همین موضوع موجب می‌شود که در انتخاب وسایل دقت بیشتری داشته باشند . افراد امروزه تمایل به استفاده از وسایلی دارند که ابعاد کوچک‌تری داشته باشند . راه حل دیگری که وجود دارد این است که از وسایلی با چندین و چند کاربرد مختلف استفاده کنند . میز و صندلی و مبلمان‌های تاشو امروز بسیار رونق پیدا کرده‌اند و طرفداران زیادی به خود اختصاص داده‌اند . در کنار این محصولات وسایل دیگری نیز به صورت تاشو طراحی شده‌اند که برای مدیریت فضا بسیار مناسب می‌باشند و از جمله آنها می‌توان به تختخواب‌های تاشو نیز اشاره کرد .  همچنین برخی دیگر از انواع میز و صندلی‌های تاشو برای کمپینگ و مسافرت طراحی و تولید می‌شوند .

صندلی چوبی تاشو

بیشتر صندلی‌های تاشو که در بازار وجود دارد ترکیبی از فلز و پارچه می‌باشد . استفاده از پارچه برای صندلی‌های تاشو بسیار کاربردی می‌باشد و موجب می‌شود که صندلی شما فضای کمتری را اشغال کند . برای ساخت صندلی‌های تاشو معمولاً از پارچه‌های با کیفیت و پارچه‌های برزنتی استفاده می‌شود . به دلیل اینکه عمر مفید پارچه در مقایسه با فلز و چوب بسیار پایین‌تر می‌باشد به همین دلیل تلاش می‌شود تا از پارچه‌های با کیفیت برای ساخت انواع صندلی تاشو استفاده شود . البته بسیاری از تولید کنندگان به جای استفاده از فلز از چوب برای تولید صندلی تاشو بهره می‌برند . طبیعی است که استفاده از چوب برای تولید محصولات مختلف موجب می‌شود که محصول مورد نظر از زیبایی بیشتری برخوردار شود . البته در این بین استفاده از چوب برای تولید صندلی مزایای دیگری نیز به همراه خواهد داشت . چوب رسانایی بسیار کمتری در مقایسه با فلز دارد و همین موضوع باعث می‌شود که در اثر شرایط آب و هوایی مختلف بیش از حد گرم و یا سرد نشود . این موضوع باعث می‌شود که شما احساس آرامش بیشتری به هنگام نشستن بر روی صندلی چوبی داشته باشید . صندلی‌های چوبی نشیمن بهتری در مقایسه با صندلی فلزی دارند .

انواع صندلی مسافرتی از لحاظ جنس

صندلی های کمپینگ از لحاظ جنس مواد اولیه به سه دسته فلزی ، چوبی و پلاستیکی تقسیم می‌شوند .هر کدام از این محصولات دارای طراحی و سایز های زیادی هستند ، هرکدام به نوبه خود دارای فوایدی هستند و کاربرد خاصی دارند .

صندلی کمپینگ

میز و صندلی کمپینگ

میز و صندلی کمپینگ برخلاف تصور بسیاری از افرادی که فقط به هنگام طبیعت گردی از آن استفاده می شود . می تواند در مواقع زیادی مورد استفاده قرار گیرد . به عنوان مثال این گونه محصولات راه حل مناسبی برای مدیریت فضای شما می باشند . زمانی که شما فضای کوچکی دارید که میخواهید محصولات مختلفی در آن قرار دهید . علاوه بر اینکه کاربرد محصولات را در نظر می گیرید باید به ابعاد محصولات نیز توجه زیادی داشته باشید . امروزه بسیاری از وسایلی که برای دکوراسیون فضا طراحی می شوند از ابعاد کوچک تری برخوردار هستند . همچنین برخی از وسایل به صورت تاشو میباشند . که شما می توانید بعد از استفاده آنها را جمع آوری کنید . در این شرایط شما می توانید به خوبی فضای خود را مدیریت کنید و از فضای خود حداکثر استفاده را نمایید . میز و صندلی کمپینگ یا همان میز و صندلی مسافرتی یک راه حل عالی برای مدیریت چنین فضاهایی میباشد . شما به راحتی می توانید زمانی که به آنها نیاز ندارید آنها را جمع آوری کرده و در یک فضای کوچک قرار دهید . میز و صندلی کمپینگ می تواند گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در تراس منزل شما باشد . صندلی کمپینگ تاشو بعد از جمع آوری فضای بسیار کوچکی را اشغال میکند . برخی از انواع این صندلی ها به قطعه کوچک می باشند که شما می توانید آنها را در داخل کوله پشتی خود قرار دهید . این محصولات در عین حالی که بسیار کوچک هستند از کارایی مناسبی نیز برخوردار می باشند .

صندلی های مسافرتی فلزی

صندلی های مسافرتی فلزی رایج ترین و قدیمی ترین نوع صندلی های تاشو میباشند .اولین نوع صندلی های تاشو به دلیل طراحی آن ها به صندلی های ایکسx معروف هستند .این صندلی ها قدیمی ترین نوع صندلی‌های تاشو هستند ، و دارای طراحی بسیار ساده و کاربردی می باشند .

صندلی قابل حمل

صندلی مسافرتی و قابل حمل

ولی امروزه صندلی های تاشو طرح های بسیار فراوانی دارند و در سایز های مختلفی نیز تولید می شوند .صندلی های فلزی کمپینگ معمولاً ترکیبی از فلز هستند که از پارچه برزنتی برای نشیمن و پشتی آنها استفاده شده است .

صندلی مسافرتی سایه بان دار

صندلی تاشو با سایه بان

صندلی های کمپینگ چوبی

صندلی های چوبی یکی دیگر از انواع صندلی های مسافرتی می باشند .مهمترین ویژگی صندلی های چوبی وزن سبک آنها می باشد که قابلیت حمل آنها را به شکل قابل توجهی ارتقا می‌دهد .بر خلاف صندلی های فلزی در صندلی های مسافرتی چوبی عموماً از پارچه استفاده نمی شود .

به دلیل راحتی مناسبی که چوب برای نشستن دارد در نشیمن و پشتی این صندلی ها از پارچه استفاده نمی شود .در صندلی های چوبی نیز همانند صندلی های فلزی از تکنیک ایکس برای جمع شدن صندلی استفاده می شود .

صندلی تاشو و مسافرتی

صندلی قابل حمل

استفاده از صندلی مسافرتی در تراس منزل

امروزه به دلیل اینکه در بسیاری از محیط ها افراد با کمبود فضا مواجه هستند . استفاده از فضای موجود به صورت بهینه در اولویت قرار دارد . افراد سعی می کنند از وسایلی که فضای کمتری اشغال می کنند استفاده کنند . این عالی خواهد بود اگر وسایل مورد نظر قابلیت جمع شدن و بسته شدن داشته باشند . همین دلایل ساده موجب می‌شود که امروزه صندلی مسافرتی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد . صندلی مسافرتی امروزه فقط برای مسافرت و طبیعت گردی استفاده نمی شود . شما می توانید تعداد زیادی از این صندلی ها را در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار دهید . در برخی از مکان های تجاری که محدودیت فضا دارند مانند کافی شاپ ها می توان از انواع صندلی تاشو استفاده کرد . یکی از محیط هایی که معمولاً دارای ابعاد کوچکی است تراس منزل میباشد . افراد دوست دارند که تراس منزل خود را تبدیل به محیطی برای استراحت و آرامش کنند . اما استفاده از صندلی های مختلف برای این فضای محدود کمی دشوار میباشد . استفاده از صندلی تاشو می تواند یک راه حل ساده برای مشکل شما باشد . زمانی که نیاز دارید صندلی را باز کرده و مورد استفاده قرار دهید . سپس آن را جمع آوری کرده و در فضای کوچکی قرار دهید .

صندلی های تاشو پلاستیکی

صندلی های پلاستیکی سبک ترین وزن را در بین صندلی های مسافرتی دارند .از این جهت استفاده از آنها در سالیان اخیر رواج زیادی پیدا کرده .همچنین صندلی های پلاستیکی دارای تنوع طرح و رنگ بی نظیر می باشند که انتخاب های زیادی را به شما عرضه می کند .

شاید یکی از مهمترین نقاط ضعف صندلیهای پلاستیکی تحمل وزن پایین آن ها نسبت به صندلی های فلزی و چوبی می باشد .اما با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از پلاستیک های فشرده در تولید صندلی های تاشو مشکل تحمل وزن آن ها نیز تا حدود زیادی حل شده است .

فواید صندلی های مسافرتی

صندلی های مسافرتی فواید بسیاری دارند و برخلاف نامشان کاربردهای زیادی نیز دارند .شما می توانید از صندلی های تاشو در مهمانی ها و مراسم خود و همچنین در حیاط خلوت خود و یا تراس استفاده کنید .

صندلی مسافرتی کوچک

صندلی تا شونده کوچک

وزن پایین

سبک بودن شاید مهمترین ویژگی صندلی های کمپینگ میباشد .این صندلی ها به دلیل نوع کاربردی که دارند نیاز است که حتما دارای وزن پایین می باشند .گاهی مجبور هستید این صندلی ها را برای مدت طولانی با خود حمل کنید پس حتما باید وزن آنها پایین باشد .در ساخت صندلی های مسافرتی اولویت استفاده از مواد اولیه ویژگی سبک بودن آنهاست ولی در عین حال باید دارای تحمل وزن بالایی باشند .

صندلی مسافرتی پلاس

صندلی مسافرتی پلاک

کم حجم بودن

صندلی های مسافرتی در هر دو حالت باز و بسته باید فضای بسیار کمی را اشغال کنند .مخصوصاً به هنگام جمع شدن باید فضای بسیار کمی را اشغال کنند .شما میخواهید صندلی های مسافرتی را درون صندوق عقب ماشین و یا داخل کوله پشتی خود قرار دهید .

به همین جهت بسیار مهم است صندلی های مسافرتی فضای بسیار کمی را اشغال کنند تا بتوان به راحتی آن ها را در هر فضایی جا داد .کم حجم بودن صندلی های تاشو یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم این صندلی ها می باشد حتماً باید در هنگام تولید مورد توجه قرار گیرد .

صندلی مسافرتی مدرن

مدرن

راحتی

صندلی های کمپینگ معمولا بعد از یک پیاده روی و یا یک ورزش و یا حتی بعد از یک بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند .از این جهت این محصولات برای رفع خستگی استفاده می شوند پس باید دارای راحتی بالایی باشند .شما بعد از یک فعالیت بدنی میان مدت و یا طولانی مدت میخواهید از صندلی مسافرتی خود استفاده کنید .

از این جهت صندلی های مسافرتی باید  راحتی قابل قبولی برای رفع خستگی شما داشته باشند .در صندلی های قدیمی فقط از یک نشیمن در تولید صندلی استفاده می شد ولی در صندلی های امروزی برای راحتی بیشتر دارای یک پشتی نیز می باشند .

وجود یک پشتی در صندلی های کمپینگ امکان استراحت و راحتی بیشتری به شما می دهد .پس هنگام خرید صندلی های مسافرتی حتماً به راحت بودن آن توجه کنید .

مبلمان باغی تا شودوام

صندلیهای مسافرتی به دلیل استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین استفاده در فضای باز باید از دوام بالایی برخوردار باشند .در ساخت صندلی های تاشو از متریال های بسیار با کیفیت برای تضمین دوام صندلی استفاده می شود .

یکی از نکات کلیدی که باید در هنگام خرید صندلی های تاشو به آن توجه کنید ، کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت صندلی ها می باشد .استفاده از فولاد ضد زنگ و همچنین پارچه های برزنتی با کیفیت جزو متریال هایی است که در ساخت صندلی های مسافرتی باید مورد استفاده قرار گیرند .

تحمل وزن بالا

صندلی های مسافرتی باید دو ویژگی مختلف را در کنار یکدیگر داشته باشند .این صندلی ها در کنار وزن پایینی که دارند باید دارای تحمل وزن بسیار بالایی باشند .این ویژگی باعث می شود که در انتخاب مواد اولیه برای ساخت صندلی دقت بیشتری به کار رود .

استفاده از بهترین آلیاژ های فلزی و همچنین بهترین نوع چوب که مقاومت بالایی دارد و همینطور پلاستیک های فشرده در ساخت صندلی های تاشو بسیار ضروری می باشد .

قابلیت حمل آسان

همانگونه که گفته شد گاهی نیاز دارید که صندلی های مسافرتی را برای مدت طولانی با خود حمل کنید .از این جهت نیاز است که صندلی های تاشو دارای وزن و قابلیتی باشند که حمل آنها را آسان کند .امروزه بسیاری از صندلی های تاشو دارای کیف مخصوص می باشند که به حمل آسان آنها کمک زیادی می‌کند .

شما می توانید این صندلی ها را به راحتی داخل کیف قرار داده و از دوش خود آویزان کنید و حالا آنها را مانند یک کیف در دست بگیرید .

یک بازار خوب برای سرمایه گذاری

با توجه به گسترش زندگی های شهری و کاهش روز به روز فضاهای موجود برای زندگی و استراحت .استفاده از مبلمانی که قابلیت جمع شدن داشته باشد و فضای بسیار کمتری را اشغال کند بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد .استفاده از صندلی های تاشو و کمپینگ برای فضای منازل و حیاط خلوت روز به روز در حال افزایش است .

طراحی های بسیار متنوع و ابعاد مختلفی که برای ساخت صندلی های تاشو استفاده میشود این صنعت را تبدیل به یک صنعت پویا کرده است که به سرعت در حال رشد و ترقی است .

اگر به دنبال یک کسب و کار جدید و یا سرمایه گذاری در یک بیزینس جدید می باشید ، صنعت صندلی های تاشو می تواند یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری باشد .

از کجا میتوان یک صندلی مسافرتی تهیه کرد ؟

امروزه صندلی های مسافرتی و کمپینگ در فروشگاه ها و سایت‌های زیادی در معرض فروش قرار گرفته اند .شرکت ویلا سازه یکی از تولیدی هایی است که به صورت تخصصی در تولید مبلمان فضای باز فعالیت دارد .صندلی های مسافرتی یکی از صدها محصولی است که در گروه ویلا سازه تولید می شود .

شما می توانید با بازدید از وبسایت ویلا سازه طرح های بسیار متنوعی از صندلی های تاشو را مشاهده کنید .شما می توانید به صورت غیر حضوری از طریق وب سایت و تماس با همکاران ما در قسمت فروش اقدام به خرید یکی از صندلی های مسافرتی کنید .

صندلی ساحلی

یکی از محصولات بسیار کاربردی که می توانید به هنگام استراحت در فضای باز از آن استفاده کنید صندلی کنار استخر می باشد . صندلی کنار استخر یک وسیله عالی برای ریلکس کردن و استراحت می باشد . همچنین شما می توانید از این محصول برای گرفتن حمام آفتاب استفاده کنید . اما این صندلی به دلیل ابعاد و وزن نسبتا بالایی که دارد . قابلیت جابجایی زیادی ندارد . و شما نمی توانید آن را با خود به مکان‌های مختلف حمل کنید . صندلی ساحلی یک راه حل مناسب برای مشکل شما می باشد . صندلی ساحلی عمدتاً به صورت تاشو می باشد و وزن پایینی دارد. حمل و جابجایی صندلی ساحلی بسیار آسان می باشد . جنس صندلی ساحلی می‌تواند به صورت فلزی یا چوبی باشد . برای مشاهده انواع مختلف صندلی های ساحلی میتوانید به سایت ویلا سازه مراجعه نمایید . همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات به قسمت مقالات سایت مراجعه نمایید .

خرید صندلی ساحلی

صندلی ساحلی از جمله محصولاتی است که به اندازه صندلی مسافرتی رایج نمی باشد . به همین دلیل خرید یکی از این محصولات کم دشوارتر از خرید صندلی مسافرتی می باشد . صندلی ساحلی معمولا نزدیک می کنیم بسیار ساده تشکیل می شود . برای این محصولات از پارچه های مختلف استفاده می‌شود که کیفیت های متفاوتی دارند . خرید صندلی ساحلی میتواند جهت استراحت شما در کنار ساحل بسیار مفید باشد . می توانید بر روی صندلی ساحلی برای مدت نسبتاً طولانی به استراحت و حمام آفتاب بپردازید . خرید صندلی ساحلی را میتوانید به صورت حضوری از تولیدی یا فروشگاه ها انجام دهید . البته تولیدی هایی که صندلی ساحلی را طراحی و تولید میکنند در کشور بسیار محدود میباشد . به همین دلیل بسیاری از افراد در شهر خود به چنین تولیدی هایی دسترسی ندارند . همچنین فروشگاه هایی که انواع صندلی ساحلی را به فروش می رسانند معمولاً در شهرهای بزرگ وجود دارند . به همین دلیل بهتر است جهت خرید صندلی ساحلی به اینترنت مراجعه نمایید . سایت های زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که شما می توانید انواع مختلفی از صندلی ساحلی را از آنها خریداری نمایید . فروشگاه ویلا سازه از جمله تولیدی های معتبری است که محصولات خود را به صورت مستقیم از طریق اینترنت به فروش می رساند . برای مشاهده محصولات ما می توانید به فروشگاه اینترنتی ویلا سازه مراجعه نمایید .

خرید میز و صندلی کمپینگ

تا چند سال پیش کسی فکرش را نمی‌کرد که روزی بتوانید بدون اینکه از منزل خارج شوید محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید . اما در طی چند سال اخیر چنان پیشرفتی به وجود آمد که امروز شما به راحتی می توانید این کار را انجام دهید . اکنون شما میتوانید به راحتی بر روی مبل خود بنشینید و محصولات مختلفی که به آن نیاز دارید را در عرض چند دقیقه خریداری نمایید . شما به راحتی می توانید در هر ساعتی از شبانه روز خرید خود را انجام دهید بدون اینکه محدودیتی داشته باشید . خرید اینترنتی امروز تبدیل به یکی از نیازهای اساسی در جامعه شده است . بسیاری از کسب و کارها از حالت حقیقی خارج شده و به صورت مجازی در آمده است . به دلیل اینکه بازده کسب و کار اینترنتی در مقایسه با کسب و کار سنتی بسیار بیشتر می باشد . همچنین خریداران نیز تمایل زیادی به خرید اینترنتی محصولات مختلف دارند . به عنوان مثال شما می توانید برای خرید میز و صندلی کمپینگ به راحتی به سایت های مختلف مراجعه نمایید . تنها در عرض چند دقیقه می توانید چند فروشگاه مختلف را مورد بررسی قرار دهید . مقایسه محصولات به هنگام خرید اینترنتی بسیار آسان می باشد . در گذشته شما نیاز به استفاده از کامپیوتر برای خرید اینترنتی داشتید . اما امروزه به راحتی می توانید از طریق گوشی موبایل خود خریدتان را انجام دهید . صندلی کمپینگ توریست از جمله نیازهای اولیه و ضروری برای طبیعت گردی می باشد . امروز شما می توانید به سادگی و در هر ساعتی از شبانه روز این محصول را برای خود خریداری نمایید . محصولات مختلف به همراه اطلاعات آنها در سایت فروشگاهی ویلاسازه درج شده است . شما به راحتی می توانید به آنها مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید .

مقرون به صرفه

همچنین شما می توانید صندلی های تاشو را به عنوان مبلمان فضای باز خود استفاده کنید .این صندلی ها گذشته از فوایدی که دارند از لحاظ قیمت نیز بسیار ارزان تر از مبلمان فضای باز می باشند .صندلی های تاشو با توجه به قیمت پایین تر و فضای کمتری که اشغال می‌کنند می توانند یک گزینه مناسب برای جایگزین شدن به جای مبلمان فضای باز باشند .

همچنین می ‌توانید بعد از استفاده این صندلی ها را جمع کرده و در مکان دیگری قرار دهید ، با این روش شما می توانید از فضای خود نهایت استفاده را ببرید .

قیمت یک صندلی تاشوی با کیفیت حداقل حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان می باشد که به نسبت سایر صندلی ها قیمت بسیار پایینی می باشد .

همینطور برای خرید تاب ریلکسی و قیمت باربیکیو و همینطور خرید تاب ویلایی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول صندلی مسافرتی ویلاسازه

مقاوم ترین نوع صندلی مسافرتی کدام است ؟

بیشتر صندلی های مسافرتی که در بازار موجود می باشند از مقاومت قابل قبولی برخوردار هستند . هر چند که همیشه محصولاتی با کیفیت و بازاری در همه جا یافت می شود . زمانی که می خواهید اقدام به خرید صندلی مسافرتی کنید حتماً قسمتهای مختلف آن را مورد بازدید قرار دهید . چند بار نشستن بر روی صندلی و بررسی پایه های آن می تواند تا حدود زیادی کیفیت صندلی را برای شما مشخص کند .

ابعاد صندلی مسافرتی چقدر است ؟

مهمترین موضوع در تولید صندلی مسافرتی ابعاد و وزن این محصول میباشد . صندلی مسافرتی باید بتواند در عین حالی که کاربرد مناسبی دارد از وزن پایین و ابعاد کوچکی برخوردار باشد . اما باید توجه داشته باشید که ابعاد صندلی مسافرتی به قدری کوچک نباشد که تاثیری در کارایی آن داشته باشد . به طور میانگین نشیمن صندلی های مسافرتی باید حداقل ابعادی در حدود ۳۰ سانتیمتر داشته باشد . در برخی از صندلی های مسافرتی این ابعاد می‌تواند تا ۵۰ سانتیمتر نیز افزایش پیدا کند .

جنس پارچه صندلی مسافرتی چیست ؟

تقریباً برای تمامی صندلی های مسافرتی از پارچه های برزنتی استفاده می شود . البته جنس پارچه های برزنتی بسیار متنوع می باشد و قیمت آنها نیز متفاوت است . در واقع پارچه مهمترین عامل برای قیمت گذاری صندلی مسافرتی میباشد . البته در برخی از انواع صندلی مسافرتی از تسمه های مختلف به جای پارچه استفاده می شود .

تحمل وزن صندلی مسافرتی چقدر است ؟

صندلی های مسافرتی اگر طراحی درستی داشته باشند می توانند وزن قابل توجهی را تحمل کنند . طراحی آیرودینامیکی صندلی مسافرتی به گونه ای می باشد که فشار وارد شده را به پایه ها تقسیم می کند . همین دلیل باعث می شود صندلی های مسافرتی در عین حالی که ابعاد نسبتاً کوچکی دارند و همچنین وزن پایینی دارند از تحمل وزن قابل قبولی برخوردار میباشند .

مقالات مرتبط:

انتخاب بهترین تاب ویلایی

تاریخچه تاب ویلایی

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به واتس آپ ما پیام دهید.

09142244372 شماره تماس.

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

دیدگاهی در مورد “صندلی مسافرتی

  1. azari_kiz گفت:

    قیمت صندلی تاشو چقدر است ؟

  2. azari_kiz گفت:

    پس از روزها و هفته های پرمشغله و طاقت فرسا در محل کار، صرف زمان برای استراحت می تواند ضروری به نظر برسد. در این مواقع اگر زمان کافی برای یک سفر طولانی ندارید، کمپینگ در دل طبیعت یکی از بهترین و ارزان ترین راه ها برای انجام آن است.

    با این حال، اگر تمام وسایل و امکانات لازم برای کمپ را به همراه داشته باشید، می توانید اوقات خوش و آرامش بخشی را در طبیعت سپری کنید. یکی از وسایل کاربردی برای کمپینگ و سفرهای طبیعت گردی صندلی مسافرتی است.

    صندلی تاشو یکی از پر کاربردترین لوازم جانبی مخصوصا در مسافرت است. بدیهی است که این صندلی ها به راحتی قابل حمل و نقل هستند زیرا به راحتی تا می شوند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.
    این چیزی است که این صندلی را از مدل های دیگر متمایز می کند. به شما توصیه می کنیم در مورد خرید این صندلی ها نکات مهم و کاربردی را در نظر داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ستون کناری
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
گیم سنتر
بلاگ