وبلاگ ویلاسازه

ویژگی های چادر مسافرتی

ویژگی­ها و مزایای چادر مسافرتی چیست؟

مسافرت با ماشین با خانواده یا دوستان یک تفریح ​​تابستانی برای بسیاری از ماست. چه محل مسافرت خود جاذبه اصلی باشد یا صرفاً سفر اصلی شما برای فعالیت‌های نزدیک باشد. شما طبیعتاً برای مسافرت خود نیاز به یک چادر مسافرتی دارید. با استفاده از چادرهای مسافرتی به راحتی می­توانید در هرجایی که دلتان بخواهد استراحت کنید. ما در این مقاله در رابطه با چادر مسافرتی و مزایای آن سخن به عمل می­آوریم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

تمامی این محصولات را میتوانید از ویلا سازه خریداری کنید .

نحوه انتخاب چادر مسافرتی

قیمت انواع چادر مسافرتی

ویژگی­هایی که در انتخاب چادر مسافرتی باید به آن دقت شود شامل:

ظرفیت خواب چادر

هنگام انتخاب چادر خود، ابتدا مدلی را بر اساس اندازه گروه خود انتخاب کنید و اینکه آیا ممکن است به فضای اضافی برای دوستان، وسایل یا سگ­های اضافی نیاز داشته باشید یا خیر. با این حال، به خاطر داشته باشید که هیچ استاندارد صنعتی وجود ندارد که ابعاد چادر برای هر نفر را تعریف کند.

راهنمای خرید چادر مسافرتی

 

هنگام ارزیابی رتبه بندی ظرفیت چادر، توصیه کلی ما این است که تناسب نزدیک را فرض کنید. اگر به دنبال فضای بیشتری هستید، ظرفیت چادر خود را یک نفر افزایش دهید، به خصوص اگر شما یا همراهان معمولی چادرتان:

  • افراد بزرگی هستند.
  • کلاستروفوبیک هستند.
  • پرتاب و چرخش در شب
  • با اتاق آرنج بیشتر از حد متوسط ​​بهتر بخوابید.
  • بچه کوچک یا سگ می‌آورند.

ارتفاع قله چادر مسافرتی

انتخاب بهترین نوع چادر مسافرتی

اگر دوست دارید هنگام تعویض لباس بایستید یا از هوای یک سقف بلند لذت ببرید، به دنبال چادری با ارتفاع قله بلند باشید.

چادرهای سبک کابین دارای دیوارهای نزدیک به عمودی هستند تا ارتفاع کلی قله و فضای قابل سکونت را به حداکثر برسانند و برخی از مدل‌ها دارای ویژگی‌های دلپذیر خانواده مانند تقسیم‌کننده‌های اتاق و سایبان یا یک در دهلیز هستند که می‌توان آن‌ها را بیرون آورد.

چادرهای گنبدی استحکام و توانایی­های باد ریز را ارائه می­دهند که در شبی طوفانی از هر دوی آ­ها قدردانی خواهید کرد. آ­­ن­ها در مرکز ایستاده­اند، اما دیوارهای آن­ها شیب بیشتری دارد که کمی فضای قابل زندگی را کاهش می­دهد.

طول کف چادر مسافرتی

اگر بلند قد هستید یا فضای بیشتری را دوست دارید، چادری با طول کف 300 سانتی‌متر در نظر بگیرید.

درب چادر مسافرتی

هنگام انتخاب چادر، به تعداد درهای مورد نیاز و همچنین شکل و جهت آن­ها فکر کنید. اگر با خانواده خود مسافرت می‌کنید، چندین در به شما کمک می‌کند از بالا رفتن از روی یکدیگر برای استراحت نیمه ‌شب حمام خودداری کنید.

چادرهای سبک کابین در این منطقه می­درخشند. همچنین توجه داشته باشید که باز و بسته شدن درها چقدر آسان یا پر سر و صدا هستند. زیپ‌های YKK روی درها بهتر از سایرین در برابر گیر کردن و شکستن مقاومت می‌کنند.

تیرک چادر مسافرتی

ساختار قطب چادر به تعیین آسان یا سخت بودن آن کمک می­کند. تقریباً همه چادرهای خانوادگی این روزها مستقل هستند. این بدان معنی است که آ­ن­ها برای راه اندازی نیازی به سهام ندارند. مزیت بزرگ این است که می­توانید چادر را بردارید و قبل از چنگ زدن به مکان دیگری منتقل کنید. همچنین می‌توانید قبل از برداشتن خاک به راحتی آن را از بین ببرید.

قطب­های کمتر امکان نصب سریع­تر را فراهم می­کند. همچنین چسباندن میله‌ها به گیره­ها آسان­تر از عبور دادن آن­ها از طریق آستین­های بلند است. بسیاری از چادرها از گیره­ها و آستین­های تیرک کوتاه استفاده می­کنند تا قدرت، تهویه و سهولت نصب را متعادل کنند. گوشه­های رنگی و گیره­های میله نیز راه اندازی را سریع­تر می­کنند. قطب­های آلومینیومی قوی­تر و بادوام­تر از فایبرگلاس هستند.

چادر مسافرتی چند نوع دارد؟

چادر گنبدی

چادر گنبدی رایج‌ترین طرح امروزی است. دارای دو تیرک منعطف که در مرکز آن متقاطع می­باشد و با چوب به گوشه‌های چادر متصل می­شود که حالت گنبدی ایجاد می­کند. همچنین این چادر را به راحتی از انواع دیگر متمایز می‌کند.

چادرهای گنبدی در طیف وسیعی از اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند که ظرفیت آن­ها از یک نفر تا حدود هشت نفر متغیر است. همچنین آن را به گزینه‌ای هم برای کوله‌پشتی و مسافرت با ماشین و هم برای یک مسافرت انفرادی یا یک گروه بزرگ تبدیل می‌کند.

چادر A-Frame

چادر با قاب A که قبلاً به دلیل طراحی ساده‌اش در بین مسافران بسیار محبوب بود، همان­طور که از نامش پیداست، شبیه A بزرگ به نظر می‌رسد. این چادر که در اصل از بوم با میله‌های فلزی یا چوبی ساخته شده است، گزینه­های مدرن این چادر از پارچه­های سبک وزنی مانند نایلون و پلی‌استر تشکیل شده و دارای تیرک‌های آلومینیومی است. این چادر به راحتی نصب می­شود و به طور شگفت انگیزی پایدار است، اما در صورت بسته بندی سنگین، حجیم است و فضای سر ندارد.

چادر مسافرتی چند اتاقه

بهترین گزینه برای خانواده­های پرجمعیت، چادر چند اتاقه نسبت به یک چادر سنتی به خانه نزدیک‌تر است.  مزیت اصلی این نوع چادر حفظ حریم خصوصی است که توسط جداکننده­های اتاق ایجاد می­شود. اتاق‌های متعدد نیز دارای انبار وسایل هستند. این چادرها معمولاً بزرگ هستند و فضای داخلی مورد نیاز برای فراهم کردن فضای کافی برای یک خانواده یا گروه بزرگ را دارند.

ایراد اصلی این سبک چادر وزن و اندازه آن است و چادر زدن به تمرین و زمان بیشتری نیاز دارد. وزش بادهای شدید نیز مشکل اصلی چادرهای بزرگ و چند اتاقه خواهد بود. اگرچه چادرهای چند اتاقه دارای معایبی هستند، اما چادرهای چند اتاقه برای مجالس خانوادگی بزرگ انتخاب ارجح هستند، زیرا راحتی و فضای اضافی را فراهم می­کنند.

چادر پاپ آپ

چادر مسافرتی پاپ آپ نسبتاً جدیدتر و همچنین به عنوان چادرهای فوری شناخته می­شوند، دارای فنر هستند و فقط در چند ثانیه شکل می­گیرند. این چادرها برای شرایط آب و هوایی شدید در نظر گرفته نشده­اند. گزینه‌های بهتری برای مسافرت در آب و هوای نامساعد وجود دارد. سهولت استفاده، مزیت کلیدی چادرهای پاپ آپ است.

چادر بادی

یکی دیگر از طراحی­های جدیدتر، این چادرها با پایه‌های بادی هستند. این کار باعث می­شود تا یک راه اندازی یک نفره آسان باشد، اما چادر بادی نسبت به مدل­های دیگر سنگین­تر است و به پمپ باد نیاز دارد.

چادر تونلی

چادر مسافرتی تونلی فضای بسیار خوبی به نسبت وزن و طول قطب یکسان ارائه می­دهند. بنابراین لازم نیست نگران مخلوط کردن قطب­ها باشید. بزرگ­ترین مشکل این است که آن­ها باید به درستی تنظیم شوند، در غیر این صورت ممکن است در وسط آویزان شوند.

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “ویژگی های چادر مسافرتی

  1. azari_kiz گفت:

    بهترین چادر مسافرتی می‌بایست چیزی بیش از یک پناهگاه باشد، مانند خانه‌ای جنگلی که در آن احساس راحتی داشته باشید، از حشرات در امان باشید، به راحتی کتاب بخوانید، چرت بزنید و یا حتی با دوستانتان در آن قرار بگذارید.
    یکی از مهم‌ترین فاکتورهای راحتی، ارتفاع سقف چادر است. اینکه آیا افراد مختلف می‌توانند بایستند یا هر فرد در حین حرکت مجبور است خم شود؟! توجه داشته باشید که معمولاً چادر‌های کوتاه‌تر در مقابل باد‌های شدید پایدار‌تر و مناسب‌ترند. همچنین چادری که تهویه مناسب ندارد، گرمای هوای ظهرگاهی را برای شما نامطبوع می‌کند، بنابراین می‌بایست چادری با پنجره بزرگ داشته باشید. اگر می‌خواهید در هوای گرم با حشرات فراوان اردو بزنید به دنبال چادری باشید که دارای توری‌های بیشتری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید