وبلاگ ویلاسازه

کاربرد انواع سطل زباله

معرفی سطل آشغال

کاربرد انواع سطل زباله به ابعاد و جنس آن بستگی دارد .سطل آشغال درجه یک یکی از ملزومات مورد نیاز در هر خانه و آشپزخانه می باشد. که تاثیر بسیار زیادی در بهداشت محیط خانه و آشپزخانه دارد. به عنوان مثال می توانید از سطل آشغال در حیاط یا در خانه یا در اتاق خواب و آشپزخانه استفاده کنید. در این بین سطل زباله شهری نیز تاثیر زیادی در زیبایی محیط دارد . در حقیقت تمیز نگه داشتن سطل زباله کار بسیار سخت می باشد. و حتی ممکن است با شستشو نیز بوی بد زباله از بین نرود. اما امروزه سطل آشغال درجه یک با استفاده از مواد و متریال آنتی باکتریال و ضد رطوبت تولید شده اند و مانند سطل آشغال های قدیمی بوی بد از زباله را در خود نگه نمی دارند.

سطل زباله ویلاسازهکاربرد انواع سطل زباله

سطل آشغال می تواند برای مدت طولانی زباله را در خود نگه دارد و علاوه بر این که باعث ایجاد بهداشت در خانه و آشپزخانه می شود از آن لحاظ کیفیت و مقاومت خوبی دارد بسیار حائز اهمیت است. البته باید اشاره کنیم که سطل آشغال ها و رنگ بندی ها و سایزها و مدل های گوناگون و متفاوت تولید شدند و با توجه به کاربردی که دارند در انواع مختلف در بازار فروخته می شوند. به عنوان مثال سطل آشغال های کوچک قابلیت استفاده در حمام را دارا می باشند.حتی از سطل های کوچک پدالدار می توانید در سرویس بهداشتی نیز استفاده کنید.

سطل زباله در مبلمان شهری جایگاه ویژه ای دارد .

 

سطل زباله آشپزخانه

سطل زباله آشپزخانه نیز از پرمصرف ترین سطل های زباله می باشد که معمولاً در کابینت قرار می گیرند. سطل آشغال فلزی قابلیت استفاده در اداره ها و اتاق ها را دارا می باشد و می توانید در آنها زباله های خشک را قرار دهید. سطل آشغال فانتزی در طراحی های مختلف تولید شدند که برای اتاق کودک بسیار مناسب است. سطل آشغال دیواری نیز از انواع سطل آشغال است.

در فضاهای خانگی می توان از ظروف چوبی نیز برای سطل زباله استفاده کرد .

مدل های مختلف سطل آشغال

سطل آشغال درجه یک، یک وسیله بسیار ضروری در هر خانه ای می باشد به علاوه بر خانه ها در محیط کار نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که اشاره کردیم سطل آشغال درجه یک با توجه به کاربردی که دارد در مدل های مختلف تقسیم بندی شده است. به عنوان مثال سطل آشغالی که در حمام استفاده می شود از جمله محصولاتی می باشد که دارای جنس پلاستیکی و پدال دار است. البته انواع سطل آشغال ها از لحاظ طراحی و ظاهر و جنس با دیگر تفاوت آشکاری دارند.اما کاربرد همه آن ها مشابه است.

انواع وسایل دکوراسیون منزل مانند صندلی راک و تاب ریلکسی را از طریق سایت ما سفارش دهید .

کاربرد انواع سطل زباله پلی اتیلن

سطل زباله ای وجود دارد که از لحاظ ظاهری به شکل کاغذ مچاله شده است و جنس این سطح پلی اتیلن می باشد و به هر مدل و فرمی در می آید. این مدل از سطل آشغال دارای رنگ بندی های متعدد و گوناگون و سایز بندی های بسیار مختلف است. سنگ مرمر از سنگ های بسیار گران و قیمتی می باشد. سطل آشغال هایی وجود دارند که از لحاظ ظاهری شبیه به سنگ مرمر هستند و مناسب دکوراسیون خانه های لوکس هستند . سومین مدل از سطل آشغال با استفاده از استیل ضد زنگ ساخته شده است و رنگ آن کاملا سفید می باشد. مدل مزمور اندازه گیری های دقیق ساخته و تولید شده است.

از انواع پلی اتیلن برای سایبان تاب ویلایی هم استفاده می شود .

کاربرد انواع سطل زباله چینی

البته سطل زباله های چینی در مدل های سنتی نیز تولید شدند و مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی و حمام می باشند. لوازم خانگی مسی از جمله محصولاتی هستند که هیچگاه از مد نمی افتد یا به اصطلاح قدیمی نمی شوند. امروزه کاربرد مس و ظروف مسی در دکوراسیون خانه رواج بسیاری گرفته است لذا سطل آشغال های مسی یک انتخاب بسیار عالی برای دکوراسیون اتاق خواب و اتاق نشیمن به شمار می رود. البته سطل آشغال های پارچه ای نیز تولید شده اند و بسیار نرم و لطیف هستند.

ویژگی های انواع سطل آشغال

سطل آشغال درجه یک دارای سایزی بزرگ است و برای زباله و دور ریزی های مختلف طبقه بندی شده است. سطل آشغال درجه یک با استفاده از متریالی مانند پلاستیک و استیل و فلز و غیره تولید شده است. به همین دلیل سطح مقاومت آنها با یکدیگر متفاوت است. سطل آشغال پلاستیکی قابلیت شستشو دارد و سطل آشغال استیل ضدزنگ است .و بعد از استفاده می توانید آنها را بشویید. اینکه سطل آشغال ها چه کاربردی دارند دارای ویژگی هایی هستند. به عنوان مثال سطل زباله خانگی در آشپزخانه و حمام و اتاق خواب استفاده می شود. و دارای جنس های متعددی مانند پلاستیک و غیره هستند.

پلاستیک برای ساخت انواع تجهیزات ویلایی مانند مبلمان ویلایی به کار می رود .

سطل زباله تجاری

سطل آشغال تجاری قابلیت استفاده در مناطق تجاری و محیط های صنعتی را دارد و اندازه آنها بسیار بزرگ است. اما سطل زباله تزیینی دارای ظاهری بسیار شکیل است و در اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن برای طراحی دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سطل زباله با استفاده از متریال های گوناگون تولید می شود و بیشتر جهت تزیین خانه مورد استفاده قرار می گیرد. البته سطل زباله از لحاظ مدل به دسته بندی هایی مانند سطل زباله ساده و سطل زباله پدالی و سطل زباله کابینتی و سطل زباله چرخدار و غیره تقسیم بندی می شود. سطل زباله ساده می تواند به صورت در دار یا بدون در تولید شود و در آشپزخانه و حمام استفاده می شود. ظاهر این سطل آشغال بسیار ساده است.

 

سطل زباله پدالی

سطل زباله پدالی دارای یک پدال در قسمت جلو می باشد و قابلیت استفاده در مراکز گوناگون را دارا است. سطل آشغال کابینتی در درون کابینت قرار می گیرد و می تواند به صورت دو مخزنه طراحی شود و معمولاً با استفاده از فلز و پلاستیک تولید می شود. سطل زباله چرخدار نیز دارای چرخ می باشد و قابلیت حمل و انتقال را دارد.

تاریخچه و تاثیر مبلمان شهری اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد .

ضرورت استفاده از سطل آشغال کابینتی چیست؟

سطل آشغال درجه یک قابلیت قرار گرفتن در کابینت را دارا می باشد و با سطل آشغال کابینتی می گویند. سطل آشغال درجه یک از تجهیزات مورد نیاز در خانه ها می باشد که از گذشته تا به الان در آشپزخانه ها استفاده می شد. سطل آشغال به صورت پدالی نیز طراحی شده اند و به همین دلیل استفاده از آنها آسان تر از گذشته شده است چرا که می توانید با فشردن پدال در سطل را باز کنید و دیگر نیازی به خم شدن و انداختن آشغال درون سطل آشغال نمی باشد. وجود سطل آشغال درجه یک در آشپزخانه بسیار مهم است. چرا که علاوه بر نظم دادن محیط از آلوده شدن آشپزخانه نیز جلوگیری می کند.

کاربرد انواع سطل زباله و اهمیت طراحی کاربردی

سطل زباله کابینتی طراحی بسیار عالی دارد و هنگامی که درب کابینت را باز می کنید سطل آشغال به سمت بیرون حرکت می کند و در این صورت دسترسی شما به این سطل اشغال ها راحت و آسان می شود. از آنجا که سطل آشغال کابینتی در کمترین زمان بیشترین راندمان را دارا می باشد لذا ضرورت آن در آشپزخانه حس می شود. می توانید در کمترین جا و به دور از چشم دیگران سطل آشغال کابینتی را استفاده کنید و از آن جایی که درون کابینت قرار می گیرد باعث زننده شدن دکوراسیون خانه ها نمی شود. سطل زباله کابینتی در داخل کابینت زیر سینک قرار گرفته و دارای سایز بندی های متعددی است .

مبلمان شهری در ایران و اروپا  را از طریق این لینک مطالعه نمایید .

مکان های استفاده از سطل آشغال

سطل آشغال درجه یک در مکان های مانند آشپزخانه های خانگی استفاده می شود. زمانی که در آشپزخانه فعالیت می کنید نیاز به سطل زباله ای می باشد که بتوانید پسماند های مواد غذایی را درون آن بریزید. از دیگر مکان هایی که در آن سطل آشغال درجه یک استفاده می شود اداره جات های دولتی و خصوصی هستند. تولید زباله در اداره جات ها به صورت کاغذ است و این سطل آشغال در شرکت های خصوصی و دولتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.سطل آشغال درجه یک همچنین در شرکت های صنعتی قابلیت استفاده را دارد. شرکت های صنعتی زباله های گوناگون را تولید می کنند .و امکان قرار دادن همه زباله ها در یک سطل وجود ندارد .چرا که بعضی از این زباله ها پسماندهای صنعتی می باشند.

کاربرد انواع سطل زباله شهری

شهرداری و شرکت های نظافتی و خدماتی نیز از جمله مکان هایی می باشند که از سطل آشغال استفاده می کنند. البته مکان های دیگری مانند آرایشگاه ها زنانه و مردانه وجود دارند که از سطل زباله در دار استفاده می کنند در این صورت آلودگی و بوی نامطلوب به درون آرایشگاه نفوذ پیدا نمی کند. مکان های دیگر که از سطل آشغال استفاده می کنند غذا پزی ها و رستوران ها و کافه ها هستند. از آنجایی که سطل زباله در این اماکن جنبه استفاده عمومی دارد، لذا باید سطح مقاومت و کیفیت خوبی داشته باشد. مکان های دیگر مانند اماکن عمومی و مدارس و دانشگاه ها از دیگر مکان هایی می باشند که از سطل زباله استفاده می کنند.

مطالب مرتبط با این موضوع :

محوطه سازی ویلا

انواع سطل زباله

انواع مختلف تخت کنار استخر

تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “کاربرد انواع سطل زباله

  1. ایمان گفت:

    همه ما می دانیم که سطل زباله چه کارایی دارد اما نکته اینجاست که در مکانهای مناسبی بتوان استفاده کرد مثلا در داخل منزل از سطل زباله های پلاستیکی میتوان استفاده کرد ویا در فضاهای باز از سطل زباله فلزی باید استفاده کرد تا در مقابل نور مقاوم باشد وپوسیده نشود ویلاسازه با تولید زیباترین سطل زباله ها برای مکانهای عمومی وفضای باز کار مارا در انتخاب زیباترین وبهترین سطل ها راحت کرده واز این سطل زباله ها هم در حیاط منزل هم در پارک ها میتوان استفاده کرد

  2. azari_kiz گفت:

    علاوه بر زیبا بودن و جنس مرغوب، لازم است سطل، کاربردی هم باشد. اگر زمان استفاده از سطل برسد، اما متوجه شوید که قرار نیست در محل موردنظرتان از آن استفاده کنید؛ خرید خوبی نداشته‌اید؛ بنابراین، قبل از این‌که برای خرید اقدام کنید، حتما ببینید که برای کجا می‌خواهید این محصول را بخرید. مثلا اگر آشپزخانه شما نیاز به سطل زباله داشته ‌باشد، خوب است که از نوع دو لایه استفاده کنید. در واقع در این مدل سطل، لایه داخلی قابل جدا شدن و تمیز کردن هستند و یک انتخاب مناسب برای زباله‌های تر آشپزخانه به‌حساب می‌آیند؛ چون لازم است هر روز خالی شوند تا فضا بوی بد نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید