وبلاگ ویلاسازه

کاربرد مبلمان اداری

راهنمای خرید و کاربرد مبلمان اداری

کاربرد مبلمان اداری در مکان های مختلف ، متفاوت است .مبلمان اداری یکی از انواع متنوع مبلمان می‌باشد . کاربرد زیادی در مکان های عمومی و دولتی دارد . برخلاف نام این مبلمان که تصور می شود فقط در ادارات کاربرد دارد . در مکان‌های مختلف از این و آن استفاده می‌شود . در اکثر اداره جات ، مدارس ، کتابخانه ، رستوران ، مکان های تجاری و مغازه ها و بسیاری جاهای دیگر ، این مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد . مبلمان اداری فقط صرفاً محدود به صندلی نمی شود . مبلمان اداری می تواند شامل انواع میز از جمله میز مدیریت و میز کنفرانس شود . همچنین انواع کمد ها و فایل های مختلف می تواند در دسته مبلمان اداری قرار بگیرد . بیشتر این ویژگی ها را برای خرید مبلمان ویلایی نیز می توان به کار برد .

کاربرد مبلمان اداری(جنس مبلمان )


برای ساخت مبلمان اداری از فلز ، چوب ، شیشه ، چرم و یا ترکیبی از تمام این ها استفاده می شود . در ساخت مبلمان اداری استحکام و کاربری اولویت های اول می باشند . همچنین در استفاده از مبلمان اداری مدیریت فضا بسیار مهم می باشد . در برخی از مکان‌ها به دلیل نوع کاربردی که دارند ، الزاماً باید از وسایل شیک و زیبا استفاده شود .
همچنین مبلمان اداری باید دارای راحتی قابل قبول باشند . به دلیل اینکه کارکنان و کارمندان مختلف ساعت های متوالی از آنها استفاده می کنند . مبلمان اداری باید به گونه‌ای باشد که دارای راحتی بالایی باشد . در غیر این صورت راندمان کااری افراد کاهش می یابد .

برای اطلاعات بیشتر مقاله صنعت مبلمان را مطالعه نمایید .

کاربرد مبلمان اداری(انتخاب صحیح )


هر مکانی نیاز به مبلمان مخصوصی دارد . شما نمی توانید هر مبلمان اداری را در هر مکان مورد استفاده قرار دهید . به عنوان مثال شما نمی توانید از یک میز مدیریت در یک کتابخانه استفاده کنید . همچنین می توانید از یک نیمکت کتابخانه در یک شرکت تجاری بهره ببرید . برخی از مبلمان های اداری می تواند شباهت زیادی به مبلمان منزل داشته باشد .
در برخی مکان های اداری شما نیاز دارید .تا از صندلی هایی که فضای کمتری اشغال می‌کنند استفاده کنید . همچنین در تمام مکان نمیتوانید از کمد و فایل های مختلف استفاده کنید .گاهی اوقات می توانید از انواع استند گل نیز استفاده کنید .

برای اطلاع از قیمت استند گل به سایت ما مراجعه کنید .

کاربرد مبلمان اداری ( صندلی چرخدار)

در برخی مکانها برای استفاده کارکنان و کارمندان از صندلی های چرخدار استفاده می شود . صندلی چرخدار قابلیت های بالایی دارد و می تواند به راحتی بیشتری را برای افراد فراهم کند .
یک میز مدیریت در مقایسه با سایر میزها دارای سایز بزرگتری می باشد . همچنین میز مدیریت باید زیباتر از میزهای معمولی باشد .

کاربرد مبلمان اداری(مشخص کردن نوع کاربرد )


برای انتخاب بهترین مبلمان برای مکان تجاری و اداری و یا حتی یک مکان عمومی ، بهتر است ابتدا نوع کاربرد خود را مشخص کنید . سپس می توانید از مشاوره و راهنمایی فروشندگان و کارشناسان ، برای انتخاب بهترین محصول استفاده کنید .
اگر شما فضای بزرگی در اختیار داشته باشید . می توانید از مبلمان بزرگتر و زیباتر استفاده کنید . همچنین می توانید از چند نوع مبلمان مختلف برای محیط خود بهره ببرید .
معمولاً مبلمانی که برای مکان های عمومی استفاده می شود . باید دارای مقاومت و استحکام بیشتری باشد . همچنین در مکان های تجاری زیبایی مبلمان اهمیت بالایی دارد . برای زیبایی بیشتر می توان از گرین وال یا دیوار سبز استفاده کنید .

اطلاعات بیشتر در مورد گرین وال را از طریق این لینک کسب کنید .

کاربرد مبلمان اداری (صندلی اداری)


صندلی های اداری عمدتاً دارای اسکلت فلزی می باشند . برای راحتی بیشتر در قسمت نشیمن و پشتی صندلی ها ، از چرم و اسفنج استفاده می شود .
اما یک صندلی اداری می تواند بسیار ساده باشد . صندلی های پلاستیکی که برای ادارات استفاده می شود .بسیار ساده و کاربردی هستند . همچنین صندلی های پلاستیکی به لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد . برخی از صندلی های اداری که در مکانهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . شباهت زیادی به مبلمان منزل دارد . حتی گاهی اوقات شما می توانید از مبلمان منزل برای مکان های تجاری استفاده کنید .
مطالعه مطلب تاریخچه صندلی می تواند برای شما مفید باشد .

کاربرد مبلمان اداری(مکان های عمومی)

در مکانهایی مانند ترمینال و فرودگاه ها و همچنین سالن های انتظار ، از صندلی های به هم چسبیده استفاده میشود . این صندلی ها عمدتا به شکل فلزی می باشند و فضای کمی را اشغال می کند .
یکی دیگر از انواع صندلی های اداری ، صندلی های چرخدار می باشند . این صندلی ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند . و به لحاظ قیمت و قابلیت های زیادی با هم دارند . قیمت یک صندلی چرخدار می‌تواند از یک میلیون تا ۲۰ میلیون تومان متغیر باشد . صندلی چرخدار می تواند راحتی بسیار بالایی را برای استفاده کننده فراهم کند .

کاربرد مبلمان اداری (میزهای اداری)

میز اداری یکی دیگر از ملزومات مهم در صنعت مبلمان اداری می باشد . میز اداری می تواند یک میز بسیار ساده و با ارتفاع کم برای استفاده ارباب رجوع باشد . میزهای کنفرانس که معمولاً دارای ابعاد بسیار بزرگی می باشند . و ارتفاع آن ها در حدود ۷۵ سانتیمتر می باشد . یکی دیگر از انواع میز های اداری می باشند .
مهمترین و پرکاربردترین میز اداری ، میز مدیریت می باشد . میز مدیریت معمولاً دارای ابعاد بزرگتری می باشد . همچنین از طراحی زیبایی بهره می برد . میز مدیریت باید تفاوت آشکاری با سایر میزهای موجود در محل داشته باشد ‌ . همچنین میز مدیریت باید از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد .

میز مدیریت


میز مدیریت مدرن به صورت چوبی می باشد. که می توان برای استحکام بیشتر ، در برخی نقاط آن از فلز استفاده کرد . علاوه بر چوب که در ساخت میز مدیریت استفاده می شود ، در طی سالیان اخیر از ورق های ام دی اف برای این منظور استفاده می شود .
در برخی میزهای مدیریتی از چرم برای زیباتر کردن میز استفاده میشود . همچنین می توان از شیشه در قسمت‌های مختلف میز استفاده کرد . البته شیشه معمولاً برای سطح میز مورد استفاده قرار می گیرد .
انواع میزهای تحریر که در مدارس و همچنین منازل مورد استفاده قرار می گیرد .یکی دیگر از انواع میزهای اداری می باشد . میز اداری می تواند بر حسب نیاز شما بسیار کوچک و کم حجم باشد. یا این که می تواند در ابعاد بزرگتری ساخته شود .


کاربرد مبلمان اداری (طراحی )

یکی از نکات کلیدی و اساسی در طراحی مبلمان اداری کاربردی بودن مبلمان می باشد . شما باید بتوانید بهترین استفاده را از وسایل خود داشته باشید . همچنین مبلمان اداری باید دارای راحتی قابل قبولی باشد .
به دلیل اینکه افراد برای ساعت‌های طولانی از این مبلمان استفاده می‌کنند . باید به هنگام استفاده از آن احساس خستگی نکنند . صندلی و میز اداری باید به گونه ای طراحی شوند . که باعث کاهش راندمان کارایی افراد نشوند .
امروزه شرکت های بسیاری در زمینه طراحی دکوراسیون و مبلمان اداری فعالیت می کنند . شما به راحتی می توانید طرح های مورد نظر خود را از طریق این شرکتها تهیه کنید . شباهت های زیادی در بین دکوراسیون منزل و دکوراسیون اداری وجود دارد .

مقاله ایده های تغییر دکوراسیون منزل نکات مفیدی برای شما خواهد داشت .

کاربرد مبلمان اداری( تنوع محیط های اداری)

برخلاف مبلمان منزل که شما می توانید یک طرح را در تمام منازل استفاده کنید . البته هر منزلی دارای ویژگی ها و دکوراسیون خاصی می باشد. اما به طور کلی مبلمان منزل می‌توانند در تمامی منازل کاربرد مشترکی داشته باشد . ولی این موضوع در مورد مبلمان اداری صادق نمی باشد . به دلیل اینکه مکان هایی که از مبلمان اداری استفاده می کنند . تفاوت های زیادی به لحاظ کارکرد با یکدیگر دارند .
به عنوان مثال مبلمان اداری که در یک اداره دولتی مورد استفاده قرار می گیرد . به هیچ عنوان نمی تواند در یک رستوران و کافی شاپ کاربرد داشته باشد . البته این موضوع در مورد بسیاری از وسایل صادق است . برای خرید باربیکیو ،خرید صندلی راک و وسایل دیگر نیز باید این نکات را در نظر بگیرید .


خرید مبلمان اداری

شما می توانید انواع مبلمان اداری را در مغازه های مختلف و همچنین تولیدی های مختلف بیابید . البته به دلیل تنوع بالای مبلمان اداری و همچنین کاربرد های مختلفی که این محصولات دارند . جمع آوری تمام محصولات مربوط به مبلمان اداری در یک مکان امکان پذیر نمی باشد .
مبلمان اداری مربوط به مکان های تجاری مانند رستوران و کافی شاپ ها را ، میتوانید در قسمت مربوط به مبلمان منزل جستجو کنید . همچنین مبلمان های مربوط به اداره جات و مکانهای عمومی را ، پاید در فروشگاه های لوازم اداری جستجو کنید .

خرید غیر حضوری مبلمان اداری


همچنین شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری و یا اینترنتی خریداری کنید . فروش اینترنتی یک روش عالی برای خرید محصولات مختلف می باشد . در خرید اینترنتی شما می توانید به مقدار قابل توجهی در هزینه و همچنین زمان خود صرفه جویی کنید .
همچنین اگر می خواهید مبلغ کمتری برای خرید محصول موردنظر هزینه کنید . برای این منظور می توانید خرید خود را از این تولیدی انجام دهید .

خرید مستقیم از تولیدی

خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی باعث می شود تا شما . محصول مورد نظر خود را با مبلغ کمتری خریداری کنید .
اما به هنگام خرید مبلمان اداری دقت داشته باشید که . مبلمان شما از استحکام و مقاومت کافی برخوردار باشد . مبلمان اداری برخلاف مبلمان منزل کاربرد بیشتری دارند .و توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند . بیشتر افراد که از مبلمان اداری استفاده میکنند توجه زیادی به نگهداری مبلمان اداری ندارند . از همین جهت باید مبلمان اداری از مقاومت بیشتری برخوردار باشند .

ویلا سازه یک تولیدی معتبر و با سابقه در این زمینه است . شما می توانید خرید خود را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام دهید .

راههای ارتباطی ویلا سازه

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت :www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “کاربرد مبلمان اداری

  1. برنا گفت:

    همونطور که میدونیم مبلمان اداری دارای تنوع زیادی هستن وبرای هر مکانی میتونیم مبلمان مناسب رو انتخاب کنیم مبلمان اداری طرفا برای اداره نیست وما برای آموزشگاه ها،اتاق مدیر مدرسه،یا حتی کارخانه هم از مبلمان اداری استفاده کنیم وبرای تکمیل کردن زیبایی این مبلمان از یک استند گل هم استفاده کنیم ،انتخاب راحتترین نوع مبلمان شرط اول است وزیبا بودن این مبلمان شرط دوم که اگر این دو در کنار هم رعایت بشن ما محیطی بسیار زیبا وشیک خواهیم داشت

  2. بازتاب: تنوع و کاربرد تجهیزات فضای باز - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: نکات مهم در انتخاب مبلمان اداری - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. بازتاب: دکوراسیون اداری - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  5. azari_kiz گفت:

    در صورتی که میخواهید مبلمان اداری شما پس از مدتی کاربرد خود را از دست ندهد از مبلمان اداری استفاده کنید که دارای چند کاربرد میباشد. به طور مثال میزهایی وجود دارد که هم قابلیت استفاده به عنوان میز اداری و مدیریتی را دارند و هم دارای صفحه ای مخصوص برای قرار گیری کامپیوتر و یا میزهایی که به دلیل انعطاف پذیری هم میتوانند میز کارمندی باشند و هم میتوانند با اتصال به یکدیگر میز کنفرانس را تشکیل دهند.
    متریال در خرید مبلمان اداری
    باید توجه کنید که میز اداری و تجهیزات مبلمان شما نیز از چه متریالی ساخته شده است. متریال هایی که به سختی از آلودگی و لک پاک میشوند. در این میان میتوانند برای کاربر آزار دهنده باشد. پس به هنگام خرید محصولی را انتخاب کنید که دارای شیشه و مترالی باشد که به راحتی تمیز شود.
    سبک و زیبایی در خرید مبلمان اداری
    باید سبک و رنگبندی مبلمان اداری شما همسان با دکوراسیون محیط باشد.از رنگ هایی که به یکدیگر همخوانی ندارند استفاده نکنید. در مبلمان اداری سعی کنید بیشتر رنگ های همه پسند و شیک را انتخاب کنید چرا که کارمندان شما ساعت های طولانی را در این محیط می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید