وبلاگ ویلاسازه

آشنایی با باربیکیو فنسی

باربیکیو (آتشدان) فنسی و گابیونی

باربیکیو فنسی

یکی از شیک ترین محصولات برای زیباسازی محیط های خارجی آتشدان و کباب پز گابیونی به شمار می رود. این محصول تنوع بالایی دارد. با تهیه این باربیکیو می توانید زیبایی محیط را دو چندان کنید. علاوه بر این می توانید انواع غذاها را روی این دستگاه طبخ کنید و از طعم و بوی دودی بی نظیر آن لذت ببرید. برای خرید باربیکیو بهتر است به کیفیت آنها و گازی یا زغالی بودن آنها توجه کنید.

اگر به دنبال طرحهای روز و کمتر دیده شده از انواع آتشدان هستید حتما از ویلا سازه بازدید نمایید .

 

انواع آتشدان های فنسی

گابیون یک کلمه ایتالیایی به معنای محوطه بزرگ است. در علم ساختمان به هر محفظه ای که از همان نوع فانتزی ساخته شود، گابیون می گویند. چاله های آتش برای اولین بار در مصر استفاده شد. به طور کلی شومینه های فانتزی شامل شومینه های فانتزی، باربیکیو گابیونی، شومینه های آلاچیق می باشد. شما می توانید از این محصولات برای طراحی دکوراسیون فضای باز استفاده کنید.

آتشدان دیواری ویلاسازه

مدل های باربیکیو گابیونی

دو نوع باربیکیو گابیونی وجود دارد: گازی و چوبی. برای ساخت نوع گازی فقط از سنگ های خرد شده سفید و خاکستری استفاده می شود. بقیه سنگ ها با قرار گرفتن در معرض شعله مستقیم مقاومت خود را از دست می دهند و به مرور زمان به پودر تبدیل می شوند. اما با هر نوع سنگی می توانید مدل هیزم بسازید.

باربی کیو ویلاسازه6

باربی کیو و باربکو تولید شرکت ویلاسازه

برای قرار دادن هیزم کباب پز گابیون مدل هیزم می توانید از منقل هیزم استفاده کنید. این کباب پزها در سایزهای مختلف در بازار به فروش می رسند. جنس گریل ها گالوانیزه است (آهن گالوانیزه آلیاژی از آهن و روی است). این گریل ها قابل حمل نیز هستند. در برخی از مدل های این محصول پایه شیشه ای نیز در نظر گرفته شده است.

تجهیزات باربیکیو گابیونی

  • شبکه گریل بزرگ
  • شبکه کف
  • انبر و کفگیر
  • شعله های گازی
  • منقل نگهدارنده سوخت
  • صفحات مخصوص کتری
  • کنده کش

 

باربیکیو باغی ویلایی ویلاسازه8

باربیکیو ویلایی سفارشی تولید شده در ویلاسازه

فنگ شویی محیط های باز با گابیون

استفاده از کباب پزهای گابیون باعث جذابیت و جذابیت این منطقه به معنای واقعی کلمه می شود. این مدل کباب پزها یکی از باربیکیو های سنگی می باشد. به عبارت دیگر تور سنگی یا گابیون نوعی سبد فلزی است که با مواد معدنی مانند سنگ یا چوب پر می شود. می توانید هر چقدر که دوست دارید بلند شوید.

معرفی انواع باربیکیو

برای تزیین محیط می توانید از باربیکیو گابیون استفاده کنید. یکی از مهمترین ویژگی های این محصول استحکام و مقاومت بالای آن در برابر شرایط محیطی است. برای بهتر جلوه دادن آن می توانید سایر وسایل باغبانی مناسب تور سنگ را نیز خریداری کنید.

کبابپز ویلاسازه

کبابپز تولید شرکت ویلاسازه با کیفیت بالا

کاربرد گابیون در دکوراسیون داخلی

یکی از مهمترین مزایای گابیون انعطاف پذیری بالای آن است. این ویژگی به این معنی است که هیچ محدودیتی در طراحی با گابیون وجود ندارد. گابیون در هر شکل و اندازه ای در طراحی و اجرا قابل استفاده است. برخی از محبوب ترین برنامه های کاربردی با گابیون:

  • باربیکیو گابیونی
  • ساخت انواع المان ها نظیر مجسمه
  • گلدان
  • ساخت دیوار
  • انواع مبلمان
  • نیمکت های باغی

آتشدان تنوری ویلاسازه

مزیت باربیکیو گازی به نسبت باربیکیو گابیونی

  1. هر بار که از باربیکیوهای گازی استفاده می کنید، باید سوخت بخرید. ضمنا باربیکیوهای گازی به منبع گاز شهری وصل می شوند.
  2. معمولاً ابعاد باربیکیوهای گابیونی بسیار بزرگ است. بنابراین نمی توان از آنها در فضایی مانند بالکن یا روف گاردن استفاده کرد.
  3. تمیز کردن کباب‌های گازی بسیار راحت‌تر از کباب‌پزهای گابیونی است.
  4. در باربیکیوهای گازی ما به راحتی می توانید دما را کنترل و افزایش دهید. در حالی که برای این نوع باربیکیو نمی توان دما را کنترل کرد.
  5. غذا در باربیکیوهای گازی سریعتر از باربیکیوهای فانتزی پخته می شود. زیرا علاوه بر اینکه میزان حرارت روی کباب پز گازی بیشتر است; حرارت را به طور یکنواخت پخش می کند.
  6. حمل و نقل برخی از باربیکیوهای گازی به دلیل وجود چرخ ها آسان است. در حالی که کباب پز گابیون فقط در یک مکان قرار می گیرد.
  7. در کل با توجه به مزیت و برتری کباب پز گازی نسبت به کباب پز گابیونی خرید مدل گازی بسیار مقرون به صرفه تر است. کباب پز گازی علاوه بر دارا بودن تمام ویژگی های مثبت یک باربیکیو فانتزی هیچ یک از معایب این باربیکیو را ندارد.

مراحل ساخت باربیکیو

سوالات متداول در رابطه با آتشدان و باربیکیو گابیونی

  1. اندازه استاندارد باربیکیو گابیونی چقدر می باشد؟

تقریبا می توان گفت سایز خاصی برای ساخت این محصول در نظر گرفته نشده است. شما می توانید این محصول را در هر سایز دلخواه سفارش دهید.

  1. برای باربیکیو های گابیونی از چه نوع مشعلی استفاده می شود؟

این محصول را می توانید با دو مدل مشعل ساده و ترموکوپل بسته به سلیقه خود سفارش دهید. البته برای اطمینان از ایمنی این محصول بهتر است از شعله های ترموکوپل استفاده کنید.

  1. بهترین ویژگی اصلی باربیکیو های گابیونی چیست؟

این مدل باربیکیو دارای استحکام بسیار بالایی در برابر تغییرات شرایط محیطی می باشد. البته لازم به ذکر است که سایر مدل های باربیکیو نیز به دلیل پوشش ضدآبی که دارند به همین میزان مقاوم هستند.

تفاوت باربیکیو گازی و زغالی

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

راهنمای خرید باربیکیو

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

1 نظر در “آشنایی با باربیکیو فنسی

  1. azari_kiz گفت:

    دلیل بسیاری از افراد برای خرید باربیکیو گازی ذغالی، ایجاد جذابیت بصری در محوطه خارجی ساختمان می باشد. باربیکیو فنسی جزو زیباترین باربیکیوها محسوب می شود که می توانید علاوه بر پخت انواع غذا، از طعم دودی آن نیز لذت ببرید. باربیکیو گازی و ذغالی در انواع گوناگونی تولید می شود که یکی از آن ها فنسی می باشد. این دستگاه به نام گابیونی نیز شناخته می شود. گابیون یک واژه ایتالیایی است که معنای آن ” محفظه بزرگ ” است. البته در علوم ساختمان هم به هر محفظه ای که از فنس ساخته شود گابیون گفته می شود. جالب است بدانید که آتشدان های فنسی برای نخستین بار در کشور مصر مورد استفاده قرار گرفتند.
    یکی از زیباترین باربیکیوها محسوب می شود که علاوه بر کارایی، می توان از آن برای زیباسازی محوطه ساختمان، روف گاردن، تراس، بالکن و … نیز استفاده کرد. باربیکیو فنسی از تنوع بی شماری برخوردار است و در چند نوع ذغالی، گازی و … نیز تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید