فایرپیت و فایر باکس

فایر پیت و فایر باکس ویلاسازهفایرپیت و فایر باکس در واقع یک کلمه انگلیسی می باشد که به معنی محفظه ای برای روشن کردن آتش می باشد . اگر بخواهیم میکردم را به زبان فارسی برگردانیم شاید معادل آن واژه آتشدان باشد . فایرپیت عمدتا به صورت فلزی می باشد که از طرح‌های مختلفی بهره می برد . ابعاد فایرپیت می‌تواند بسیار متنوع باشد و بر حسب نیاز مشتریان ساخته شود . فایرپیت و فایر باکس در واقع کلماتی هستند که برای یک محصول مشترک مورد استفاده قرار می گیرند . شما می‌توانید با یک جستجوی ساده انواع بسیار مختلفی از طرح‌های فایرپیت و فایرفاکس را مشاهده نمایید . تنوع محصولات موجب شده است که به لحاظ قیمت و تفاوت های زیادی با همدیگر داشته باشند . شما می توانید یک فایرپیت ساده را با قیمتی بسیار پایین خریداری نمایید . در حالی که برخی از انواع این محصولات دارای طراحی پیچیده تری هستند . و به همین دلیل از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند . فایر باکس عمدتاً به صورت هیزمی و یا زغالی  می باشد . اما انواعی از این محصولات نیز وجود دارد که به صورت گازسوز طراحی شده اند .

ویلا سازه از جمله تولید کنندگانی است که انواع بسیار مختلفی از فایرپیت و فایر باکس را تولید و عرضه می کند . تنوع محصولات این مجموعه موجب می شود که شما نزدیک ترین طرح را به سلیقه خود انتخاب کنید . اما ابتکار جالبی که ویلاسازه در مورد فایر باکس و آتشدان های خود انجام داده است . تولید آنها به صورت دوگانه سوز می باشد . برخی اوقات شما تمایل دارید که از هیزم برای روشن کردن فایل بیت استفاده کنید . اما گاهی اوقات امکان دسترسی به ایران برای شما وجود ندارد و می توانید از سوخت گاز برای این کار استفاده کنید . تهیه دو نوع فایرباکس مختلف مستلزم انجام هزینه قابل توجه می باشد . در حالی که ویلاسازه محصولات خود را به صورت دوگانه سوز طراحی کرده است . شما می توانید با مبلغ بسیار پایین تری در مقایسه با خرید ۲ فایر باکس مختلف . محصول خود را به صورت دوگانه سوز در اختیار داشته باشید . هر زمان که تمایل داشته باشید از تخته گاز و یا هیزم برای فایرپیت و فایر باکس خود استفاده کنید .

 

فایر باکس مسافرتی

فایرپیت و فایر باکس هیزمی

همانگونه که شما نیز میدانید بیشترین سوختی که برای فایر پیت و فایر باکس مورد استفاده قرار می‌گیرد هیزم میباشد . حرارت هیزم در مقایسه با سوخت های دیگر بسیار دلنشین تر میباشد . جالب است بدانید که دانشمندان با انجام تحقیق بر روی افراد به این نتیجه رسیده اند . تماشای شعله های آتش می تواند تاثیر زیادی در ایجاد آرامش و تنظیم فشار خون داشته باشد . از آنجا که تماشای هیزم در حال سوختن بسیار لذت بخش و آرامش بخش می باشد . به همین جهت استفاده از هیزم برای روشن کردن آتش در فضای باز بسیار متداول و محبوب می باشد . از همین رو بیشتر انواع فایرپیت و فایر باکس به صورت هیزمی میباشد . شما می توانید این وسایل را در مکان های مختلفی از فضای خود قرار دهید . روشن کردن آتش در بیشتر فصول سال بسیار لذت بخش می باشد . اما به هنگام فصل سرما این لذت دوچندان می شود .

فایر باکس هیزمی به لحاظ ابعاد می‌تواند از تنوع بسیار بالایی برخوردار باشد . شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات ویلایی و لوازم گرمایشی . انواع مختلفی از فایرپیت و فایر باکس را مشاهده و برای خرید آن اقدام نمایید . اگر در نظر دارید طرح مورد نظر خود را به اجرا در آورید  می‌توانید به یک تولیدی مراجعه نمایید . بسیاری از تولیدی ها می توانند تغییراتی که شما برای فایرپیت در نظر گرفته اید برای شما اجرا کنند . البته با نظر به این موضوع که طرح شما قابل اجرا باشد . در غیر این صورت باید یک سری تغییرات در طرح پیشنهادی شما به وجود آید .

 

فایر باکس و آتشدان

فایر باکس تاشو

همانند بسیاری از محصولات که امروزه به صورت تاشو و طراحی می شوند . برخی از انواع فایر باکس نیز در بازار به صورت تاشو موجود می باشد . به دلیل این که مشکله کمبود فضا امروز مشکل بسیاری از افراد می باشد . طراحان وسایل مختلف تلاش می کنند تا محصولات خود را به گونه ای طراحی کنند که فضای کمتری را اشغال کند . یکی از بهترین روش ها برای طراحی محصولاتی که فضای کمتری اشغال نماینده طراحی آنها به صورت تاشو می باشد . فایر باکس تاشو یک گزینه ایده آل برای استفاده در مکان‌هایی مانند تراس و بالکن میباشد . شما به راحتی بعد از هربار استفاده می توانید آن را در جمع آوری کنید . برخی از انواع فایر باکس که به صورت تاشو میباشند دارای یک کیف مخصوص هستند . که بعد از جمع آوری می توانید آن را در داخل کیف مخصوص خود قرار دهید . وزن این محصولات بسیار پایین میباشد و جابجایی آنها بسیار آسان است . همچنین قیمت این محصولات نیز بسیار مناسب می باشد . اگر به دنبال خرید یک محصول اقتصادی می باشید می توانید یکی از انواع این محصولات را انتخاب نمایید . قیمت فایر باکس تاشو معمولاً زیر یک میلیون تومان می باشد . که با توجه به قیمت سایر محصولات می تواند یک گزینه اقتصادی به شمار بیاید .

 

فایرپیت گازی

کشور ایران دارای منابع زیاد سوخت گاز میباشد . در واقع سوخت گاز ارزان ترین نوع سوخت در کشور ایران می باشد . طبیعی است که بیشتر لوازم گرمایشی و همچنین پخت و پز به صورت گاز سوز طراحی  شوند . از همین رو انواع مختلف آتشدان و فایر پیت نیز به صورت گازی در بازار موجود می باشد . شما در بیشتر نقاط ایران امکان دسترسی به گاز شهری یا همان گاز لوله کشی را دارید . به همین جهت مشکل چندانی برای اتصال فایرپیت و روشن کردن آن ندارید . و ما برخی نقاط نیز وجود دارد که در آنجا هنوز امکان دسترسی به گاز شهری وجود ندارد . در چه مکان هایی می توانید از کپسول گاز استفاده کنید . سیلندر گاز جایگزینی برای گاز شهری می باشد که می توانید در هر نقطه ای از آن استفاده کنید . هر چند قیمت شارژ سیلندر گاز در مقایسه با گاز شهری کمی بالاتر می باشد . اما باز هم یک سوخت مقرون به صرفه به شمار می رود .

شما می توانید انواع مختلف فایرپیت گازی را در فروشگاه های مختلف مشاهده نمایید . قیمت این محصولات در مقایسه با فایرپیت هیزمی کمی بالاتر می باشد . اما گاهی شما دسترسی زیادی به هیزم برای سوزاندن ندارید . یا اینکه دود ناشی از سوزاندن هیزوم می تواند موجب ایجاد مشکلاتی شود . در چنین شرایطی افراد ترجیح می دهند از فایرپیت گازی استفاده کنند .

 

فایر باکس مسافرتی

شاید بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به هنگام مسافرت و طبیعت گردی آتش را بر روی زمین روشن کنند . اما گاهی اوقات آتش روشن کردن بر روی زمین می‌تواند بسیار خطرناک باشد . وزش باد می تواند موجب انتشار آتش و در نتیجه آتش سوزی شود . به همین جهت باید تا جای امکان نکات ایمنی را به هنگام روشن کردن آتش رعایت نمایید . روشن کردن آتش در داخل یک محفظه موجب می شود که شما کنترل بیشتری بر روی آتش داشته باشید . این شرایط موجب می‌شود که خاموش کردن آتش بسیار آسان‌تر باشد . به همین دلیل بهتر است از یک وسیله مانند فایرباکس یا فایرپیت برای روشن کردن آتش در طبیعت استفاده کنید . این محصولات علاوه بر اینکه یک وسیله گرمایشی در فضای باز میباشند . می‌توانند کاربرد دیگری نیز داشته باشند . به عنوان مثال شما می‌توانید از یک آتشدان برای تهیه غذا و پخت و پز استفاده نمایید . همچنین می توانید برای تهیه چای ذغالی از آتشدان استفاده کنید . به همین جهت فایر باکس مسافرتی می تواند یک جایگزین مناسب برای منقل مسافرتی باشد . زیرا علاوه بر اینکه می توانید برای تهیه غذا از آن استفاده کنید . وسیله بسیار مناسبی برای گرم کردن شما به هنگام هوای سرد می باشد .

 

خرید فایرپیت و فایر باکس

به جهت اینکه این محصولات هنوز در جامعه زیاد شناخته شده نیستند . از همین رو تقاضای زیادی برای خرید آنها وجود ندارد . البته تقاضا برای خرید فایرپیت و فایر باکس به طور روزافزون در حال افزایش است . امروزه شما مغازه های بیشتری نسبت به قبل می شناسید که این محصولات را به فروش می رسانند . ولی امکان دارد برخی اوقات یافتن چنین محصولاتی برای شما کمی دشوار باشد . به عنوان مثال فروشگاه و تولیدی هایی که چنین محصولاتی را تولید و عرضه کنند در بیشتر شهرهای کوچک وجود ندارد . زمانی که شما می خواهید اقدام به خرید یک فایرپیت نمایید امکان دارد مدت زمان زیادی را ظرف جستجو برای یافتن این محصول نمایید . به همین دلیل می توانید خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید . چندین سال پیش افراد مقاومت زیادی در برابر خرید اینترنتی و غیر حضوری انجام می دادند . اما امروز به افراد ثابت شده است که خرید اینترنتی می تواند خرید مناسبی برای آنها باشد . مهمترین دغدغه افراد عدم اعتماد به فروشگاه مورد نظر بود . که امروزه با توجه به کسب مجوزهای مربوط به فروش اینترنتی موجب شده افراد اطمینان بیشتری به فروشگاه های اینترنتی داشته باشند .

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما انواع بسیار مختلفی از فایرپیت و فایر باکس را مشاهده نمایید . همچنین میتوانید طرح اختصاصی خود را برای ساخت سفارش دهید . محصولات ویلاسازه از طریق باربری به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از این رو می توانید خرید خود را با خیال راحت و با اطمینان خاطر انجام دهید .

دیدگاهی در مورد “فایر پیت و فایر باکس

  1. azari_kiz گفت:

    فایرپیت پایه بلند چگونه محصولی است؟

  2. azari_kiz گفت:

    اکثر محصولات گرمایش فضای باز شومینه آرا این قابلیت را داشته که علاوه بر سوخت گازی ،به صورت هیزم سوز هم مورد استفاده قرار گیرند.

    فایرپیت ها ضد حرارت ,ضد زنگ و تا حدی ضد آب و رطوبت می باشند .
    معمولا صفحه دور میز فایرپیت از سرامیک , سنگ و یا فلز می باشد که قابلیت نسوز بودن دارد و انبری جهت جا به جا کردن آتش نیز دارند .
    روی تمام این میزها چه مربع و چه دایره درب توری قرار می گیرد و مانع از پراکنده شدن آتش به بیرون می شود .
    برای استفاده از فایرپیت می توان از هیزم ، ذغال و همچنین قابلیت این را دارند که به گاز نیز تبدیل شوند.

    روی میله فلزی آن میتوان کباب یا جوجه یا سیب زمینی و غیره طبخ نمود .

    عملکرد فایرپیت مانند بخاری هیزمی یا شومینه می باشد و آتش را در خود نگه می دارد و باعث گرمایش می شود تا ساعات طولانی تری را بتوانید در کنار آن سپری کنید و از گرمای آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید