مبلمان فضای باز آلومینیومی

شما به هنگام انتخاب مبلمان فضای باز به دنبال ویژگی های مختلفی می گردید و به احتمال زیاد در بسیاری از آن ویژگی ها یک وجه اشتراک بین تمام افراد وجود دارد .
ویژگی های چون راحتی ، دوام و زیبایی و همچنین قیمت .

اینها ویژگی هایی هستند که تقریباً تمام افراد برای انتخاب یک مبلمان فضای باز با آن توجه می کنند .

ویلاسازه بزگترین تولید کننده مبلمان فضای باز و تجهیزت ویلایی در کشور میباشد.

اما بدیهی است که معیارهای هر شخصی متفاوت با فرد دیگر باشد به عنوان مثال تعریف هر فرد از زیبایی می تواند متفاوت باشد و سلیقه ی هر شخص در انتخاب یک مبلمان زیبا بسیار متفاوت می باشد .

تفاوت عمده ی صندلی های ویلایی با مبلمان داخل منزل استفاده از آنها در شرایط آب و هوایی مختلف می باشد .
صندلی های باغی به صورت مداوم در معرض تابش نور خورشید و همچنین باد و باران قرار دارند از این رو باید مقاومت بالایی در شرایط آب و هوایی داشته باشند .
به این نکته توجه داشته باشید که هیچ مبلمانی به صورت صد در صد ضد آب نمی باشد ولی می‌تواند مقاومت بیشتری نسبت به سایر صندلی ها در برابر آب داشته باشد .
صندلی های فلزی برای استفاده در فضای باز بسیار محبوب می باشند و روز به روز رواج بیشتری پیدا می کنند .

اما صندلی های فلزی نیز از آلیاژ های مختلفی تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی هایی هستند .
مهمترین مشکلی که برای صندلی های فلزی در فضای باز به وجود می آید زنگ زدگی می باشد که به مرور زمان باعث پوسیدگی فلز و از بین رفتن آن می شود .
ولی فلزاتی نیز وجود دارند که از خطر زنگ زدگی در امان هستند و به اصطلاح ضد زنگ می باشند .

یکی از این فلزات که در مقابل زنگ زدگی ایمن هستند آلومینیوم می باشد .
آلومینیوم یک فلز بسیار سبک و همچنین ضد زنگ می باشد که برای استفاده در فضاهای باز فوق العاده است .
صندلی های آلومینیومی یکی از ایده آل ترین مبلمان های فضای باز می باشند که می‌توانید برای سالیان درازی آنها را مورد استفاده قرار دهید .
در در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با صندلی های آلومینیومی فضای باز و همچنین فواید و کاربرد آنها آشنا کنیم .

وزن مبلمان ویلایی آلومینیومی

همانگونه که پیشتر نیز به آن اشاره شده مهمترین ویژگی مبلمان ویلایی آلومینیومی وزن پایین محصولات می باشد . اما در عین حال این وزن پایین دلیلی برای بی کیفیت بودن این محصولات نمی باشد . در واقع وزن مبلمان ویلایی آلومینیومی مهمترین ویژگی و مزیت این محصولات می باشد . شما هیچ مشکلی برای جابجایی و انتقال این محصولات به نقطه دیگر نخواهید داشت . همچنین به دلیل اینکه این محصولات وزن پایینی دارند در اثر واژگونی و یا سقوط از ارتفاع کمتر دچار مشکل میشوند . مبلمان ویلایی آلومینیومی به دو صورت پروفیلی و ریخته تولید می شوند . بدیهی است که وزن صندلی هایی که از پروفیل آلومینیوم تهیه می شوند بسیار کمتر می باشد . در صورتی که صندلی آلومینیومی ریخته از زیبایی بیشتری برخوردار می باشد . همچنین این محصول مقاومت و استحکام بیشتری نیز دارد .

میز و صندلی آلمینیومی

میز فلزی در مقایسه با سایر میزها که از متریال‌های دیگر برای ساخت آن استفاده می‌شود معمولاً از مقاومت بالاتری برخوردار می‌باشد . میزهای فلزی نیاز به نگهداری کمتری دارند و در بیشتر مواقع عمر مفید بیشتری در مقایسه با سایر محصولات دارند . شما می‌توانید مزایای بسیار زیادی را برای میزهای فلزی عنوان کنید . اما در این بین این محصولات نیز همانند بسیاری از محصولات دیگر دارای نقاط ضعفی می‌باشند . یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که در مورد محصولات فلزی و میز فلزی وجود دارد این است که در بیشتر مواقع وزن این محصولات بسیار بالاتر از محصولاتی با متریال‌های دیگر می‌باشد . همین موضوع باعث می‌شود که در بسیاری از مواقع افراد از خرید سری محصولاتی صرف نظر کنند . برای رفع چنین مشکلاتی شما می‌توانید از میزهای فلزی که از متریال‌هایی مانند آلومینیوم ساخته می‌شوند استفاده کنید . آلومینیوم می‌تواند مزایای یک فلز را برای شما به همراه داشته باشد در حالی که از وزن بسیار کمتری برخوردار است . شاید میزهای آلومینیومی به لحاظ مقاومت کمی پایین‌تر از میزهای فلزی دیگر باشند . اما به لحاظ وزن بسیار سبک می‌باشند و وزن آنها تقریباً همانند میزهای پلاستیکی می‌باشد .میز و صندلی

صندلی های ویلایی آلومینیومی چه ویژگی هایی دارند ؟

اگر بخواهیم دوتا از بهترین مبلمان های فضای باز را به لحاظ کاربرد و همچنین کیفیت نام ببریم ، قطعات مبلمان آلومینیومی یکی از انتخاب های ما خواهد بود .
یکی از فواید بسیار عالی آلومینیوم ضد زنگ بودن آن می باشد که دقیقا همین خصوصیت که یک نقطه ضعف برای صندلی های فلزی می باشد تبدیل به نقطه قوت مبلمان آلومینیومی شده است .

شما میتوانید به راحتی و برای مدت طولانی این صندلی ها را در حیاط و فضای باز خود قرار دهید و هیچ نگرانی بابت خراب شدن و زنگ زدن آنها نداشته باشید .
بارش برف و باران دیگر شما را نگران نخواهد کرد و نیاز ندارید که به هنگام بارندگی صندلی ها را به یک مکان سرپوشیده انتقال دهید .

برخلاف سایر مبلمان های فلزی که نیاز دارند پوششی از جنس رنگ آنها را در برابر زنگ زدگی محافظت کند ، رنگ کردن سطوح آلومینیومی فقط به دلیل زیبایی آنها انجام می‌گیرد .
یکی دیگر از ویژگی های بسیار بارز صندلی های آلومینیومی وزن بسیار پایین آلومینیوم در مقایسه با سایر فلزات می باشد .
این یک مزیت عالی برای مبلمان فضای باز ایجاد می کند ، شما در عین اینکه از یک مبلمان فلزی در فضای باز خود استفاده می کنید به دلیل سبک بودن این محصولات می توانید به راحتی آنها را جابجا کنید .

در فضاهایی که نیاز دارید از یک مبلمان مقاوم استفاده کنید ولی به دلیل نوع کاربردی که دارید نیاز دارید که مدام صندلی‌ها را جابجا کنید ، در این مواقع صندلی های آلومینیومی یک راه حل عالی هستند .

از لحاظ وزن و سنگینی صندلی های ویلایی آلومینیومی در بین صندلی های سبک وزن طبقه بندی می شوند .

انواع مبلمان آلومینیومی فضای باز

مبلمان آلومینیومی که برای فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای طرح های بسیار متنوعی می باشند .
اما اگر بخواهیم به لحاظ شیوه ساخت آن ها را دسته بندی کنیم مبلمان های آلومینیومی به دو دسته تقسیم می شوند .

استفاده از پروفیل های آلومینیومی

پروفیل های آلومینیوم یکی از محصولاتی هستند که برای ساخت صندلی های فضای باز و همچنین صندلی های آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرند .
این پروفیل ها در شکل ظاهری همانند پروفیل های فولادی و آهنی می باشند با این تفاوت که دارای وزن بسیار پایین تری هستند.

اما این وزن پایین باعث می شود مقاومت آنها نسبت به پروفیل های آهنی پایین تر باشد برای جبران این مشکل باید از پروفیل هایی با ضخامت بالاتر استفاده کرد .
پروفیل های آلومینیومی را در کنار پلاستیک و پلیمر به عنوان سبک ترین آلیاژ ها برای ساخت مبلمان فضای باز میتوان معرفی کرد .
همچنین پروفیل های آلومینیومی برخلاف سایر فلزات گرمای زیادی را به خود جذب می‌کنند و باعث می شود که در زیر تابش نور خورشید زیاد داغ نشوند به توان راحت‌تر از آنها استفاده کرد .

استفاده از روش ریخته گری برای تولید صندلی های آلومینیومی

در روش ریخته گری به دلیل اینکه قطعات آلومینیومی دارای ضخامت بالایی می باشند و برخلاف پروفیل تو خالی نیستند از همین رو دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند .
صندلی های آلومینیومی که به صورت ریخته گری تولید می شوند را میتوان مقاوم ترین و بادوام ترین صندلی های فضای باز معرفی کرد .
همچنین به دلیل طرح های زیادی که بر روی قالب می توان ایجاد کرد ، این نوع صندلی ها دارای طرح های بسیار زیبایی هستند .

شما می توانید هر نوع طراحی را که می خواهید بر روی قالب انجام داده و توسط آنها اقدام به تولید مبلمان هایی با تنوع طرح بسیار بالا نمایید .
به دلیل اینکه در این روش ابتدا آلومینیوم ذوب شده به حالت جامد خود را به کلی از دست می دهد برای شکل دادن به آن دست شما کاملاً باز است و میتوانید هر طرحی را که دوست دارید به آن بدهید .

در روش ریخته گری می‌توانید طرح هایی را به وجود آورید که در سایر روش ها و همچنین استفاده از پروفیل ها غیر ممکن می باشد .
از همین جهت مبلمانهای آلومینیومی ریخته دارای طرح های بسیار چشم نوازی می باشند که نظر هر بیننده را به خود جلب می کنند .
اگر بخواهیم مبلمان های آلومینیومی را به لحاظ طراحی مقایسه کنیم شاید آن ها را بتوانیم در کنار مبلمان های چوبی کنده کاری شده قرار دهیم .

قیمت صندلی های باغی آلومینیومی

اگر بخواهیم مبلمان آدمی را به لحاظ قیمت مورد بررسی قرار دهیم به دو دسته ارزان قیمت و گران قیمت تقسیم می شوند .
صندلی های آلومینیومی پروفیلی از لحاظ قیمت بسیار مناسب می باشند و دارای قیمت بسیار پایینی هستند و می توانند یک محصول اقتصادی و مقرون به صرفه باشند .
صندلی های آلومینیومی ریخته به لحاظ قیمت دارای قیمت بالاتری هستند و درمیان مبلمان های لوکس و گرانقیمت قرار می گیرند .

این تنوع قیمت در محصولات آلومینیومی یک ویژگی منحصر به فرد برای آنها ایجاد می کند که شما هم می توانید یک محصول تقریبا ارزان قیمت آلومینیومی تهیه کنید و هم می توانید یک محصول بسیار لوکس و گران قیمت آلومینیومی در فضای باز خود داشته باشید .
هر کدام از این نوع صندلی ها دارای ویژگی های خاصی هستند و کاربردهای متفاوتی دارند .
صندلی های آلومینیومی پروفیلی شاید ظاهر زیبایی نداشته باشند ولی بسیار کاربردی هستند و با وزن پایینی که دارند برای جابجایی بسیار مناسب می باشند .
صندلی های آلومینیومی ریخته بسیار زیبا هستند و طرح های بی نظیر دارند که در سایر مبلمان ها نظیر آن را نمی توان یافت همچنین دارای مقاومت بسیار بالایی هستند .
این ویژگی ها باعث می شوند تا صندلی های آلومینیومی به لحاظ قیمت بسیار متفاوت باشند .

اگر شما به دنبال خرید یک مبلمان آلومینیومی برای حیاط و یا باغ خود هستید و می خواهید از ویژگی های آلومینیوم در فضای باز خود بهره ببرید ، می‌توانید با توجه به بودجه خود محصولات مختلفی را انتخاب کنید .
بر خلاف سایر محصولات که تقریباً بودجه مشخصی نیاز دارند و قیمت طرح های مختلف آنها اختلاف چشمگیری با هم ندارند ، مبلمان های آلومینیومی به لحاظ قیمت دارای اختلاف بسیار چشمگیری می باشند .

همچنین صندلیهای آلومینیومی پروفیلی قابلیت تغییر سایز بالای دارند و با پرداخت هزینه اندکی می توانید سایز آنها را تغییر داده و بر حسب کاربرد خود سایز آنها را مشخص کنید .
اما صندلی های آلومینیومی ریخته قابلیت تغییر ابعاد ندارند و اگر بخواهید ابعاد آنها را تغییر دهید باید هزینه بسیار بالایی را پرداخت کنید .
به دلیل این که شما نیاز دارید تا یک قالب با ابعاد جدید آماده کنید و برای تهیه یک قالب جدید هزینه زیادی را باید صرف کنید که برای یک مبلمان اصلاً منطقی و اقتصادی نمی باشد .

صندلی های آلومینیومی یک محصول برای تمام عمر

بزرگترین مشکلی که باعث کاهش عمر مفید صندلی های فلزی می شود مشکل زنگ زدگی آنها می باشد که در بلندمدت باعث کاهش عمر مفید آنها و پوسیدگی فلزات میشود .
اگر این مشکل به وجود نیاید شما می توانید آنها را برای مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید .
صندلی های آلومینیومی مقاومت بالایی در برابر آب و هوا دارند و در واقع ضد زنگ می باشند ، همین ویژگی باعث می شود عمر مفید این محصولات بسیار طولانی باشد .
اگر به درستی از این محصولات مراقبت و نگهداری کنید به جرأت می توان گفت یک عمر می توانند مورد استفاده قرار گیرند و همچنان زیبا و با کیفیت باقی بمانند .
در میان تمام مبلمان های فضای باز ، صندلی های آلومینیومی در صورت نگهداری مناسب دارای طولانی ترین عمر میباشند .
در واقع صندلی های آلومینیومی نیاز به نگهداری زیادی ندارند و دلیلی ندارد که شما مراقبت زیادی از آنها داشته باشید .

فقط باید به هنگام استفاده از این محصولات مراقب باشید ضربه های شدید به آنها برخورد نکند همچنین فشار بیش از آنها وارد نشود .
اگر همین دو مورد را رعایت کنید می‌توانید برای سالیان درازی از این محصولات استفاده کنید .

ویلا سازه یک تولیدی منحصر به فرد

شاید کمتر تولیدکننده‌ای در بخش مبلمان فضای باز و تجهیزات ویلایی در کشور وجود داشته باشد تنوع جنسی در حد ویلا سازه داشته باشد .
اگر بگوییم ویلا سازه به لحاظ تنوع طرح و محصولات در کشور منحصر به فرد می باشد سخن گزافی نگفته‌ ایم .
انواع محصولاتی که در ویلا سازی وجود دارد که به لحاظ طراحی و چه به لحاظ مواد اولیه کاملا منحصر به فرد می باشد .
شما هر نیاز و هر محصولی که در رابطه با مبلمان فضای باز و تجهیزات ویلایی مد نظر داشته باشید را میتوانید در ویلا سازه بیابید .
تنوع بی‌نظیر محصولات به شما این امکان را می دهد که تمام مسائل مورد نیاز خود را از یک فروشگاه و یا تولیدی تهیه کنید .
این ویژگی برای صرفه جویی در زمان و همچنین هزینه بسیار مهم می باشد .
همچنین هزینه حمل محصولات به دلیل آن که تمام آنها را از یک مرکز تهیه کرده اید به طرز چشمگیری کاهش می یابد .
با مراجعه به فروشگاه و سایت ویلاسازی و بازدید از طرح های متنوع می توانید صحت گفته های ما را تایید کنید .
علاوه بر تنوع بی نظیری از محصولات وجود دارد شما می توانید طرح پیشنهادی خود را نیز برای کارشناسان ما ارسال کرده و ما آن محصول را تولید و برای شما ارسال خواهیم کرد .

یک صنعت رو به رشد با امکان سرمایه‌گذاری بالا

به دلیل افزایش روز به روز زندگی های شهری ، ویلاها و همچنین حیاط ها تبدیل به محیط های خاصی شدند که مردم از آنها به عنوان تفریح و دورهمی استفاده می کنند .
استفاده از این محیط ها برای مهمانی ها و دورهمی ها باعث شده تا افراد برای چیدمان و دکوراسیون آن ها وقت و زمان زیادی را صرف کنند .
از همین جهت استفاده از تجهیزات ویلایی و مبلمان فضای باز روز به روز در حال افزایش است .
افراد مبالغ زیادی را برای خرید تجهیزات ویلایی هزینه می کنند و این یک بازار با جذابیت های بسیار بالا را ایجاد می کند .
میزان نقدینگی بسیار بالایی که در این بازار وجود دارد یک صنعت رو به رشد و با میزان سود قابل توجهی را به وجود آورده است .
اگر به دنبال یک کسب و کار جدید و آینده دار هستید پیشنهاد می کنیم که صنعت تجهیزات ویلایی را نیز مورد بررسی قرار دهید .
شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما در ویلا سازه اطلاعات بیشتری را در مورد شرایط اخذ نمایندگی همچنین خرید محصولات به صورت عمده کسب کنید .
تنوع بالای محصولات ویلا سازه این امکان را برای شما فراهم می کند که بدون نیاز به تولیدی دیگری ، یک فروشگاه با تنوع محصول زیاد و بسیار جامع داشته باشید .
کارشناسان ما در ویلا سازه آماده ارائه اطلاعات و همچنین راهنمایی شما عزیزان می باشند .

همینطور برای خرید تاب ریلکسی و قیمت باربیکیو و همینطور خرید تاب ویلایی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به واتس آپ ما پیام دهید.

09142244372 شماره تماس.

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

گروه تولیدی ویلا سازه

دیدگاهی در مورد “مبلمان ویلایی آلومینیومی

  1. azari_kiz گفت:

    آیا تخیفف برای خرید مبلمان ویلایی الومینیمی ارائه میدهید ؟

  2. azari_kiz گفت:

    مبلمان آلومینیومی به یکی از محبوب ترین انتخاب ها در خرید مبلمان فضای باز و انواع میز و صندلی رستورانی و… تبدیل شده است. بدون تجهیز کردن فضای باز و بدون مبلمان مخصوص فضای باز، نمی توان آن طور که باید و شاید از زیبایی ها و آرامش فضای باز لذت برد. اما موضوع فقط خرید مبلمان نیست، بلکه خرید بهترین مبلمان از نظر جنس، کیفیت، طراحی و زیبایی است. مبلمان آلومینیومی به دلیل اینکه دارای مزایای بسیار عالی می باشد، خیلی مورد توجه قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ستون کناری
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
گیم سنتر
بلاگ