ژل آتش زا

ژل-آتشزنهدر گذشته برای روشن کردن آتش از موادی مانند بنزین و گازوئیل استفاده میشد . البته استفاده از این مواد  همیشه با خطراتی همراه بود . مخصوصاً در مورد استفاده از بنزین که حمل و استفاده از آن بسیار خطرناک بود . نکته دیگری که در مورد بنزین وجود داشت این بود که با سرعت بسیار زیادی می سوخت و از بین می رفت . در بسیاری از مواقع هیزوم یا زغال شما گرمای لازم برای روشن شدن را به دست نمی آورد . بندری شما مجبور بودید که مقدار بنزین زیادی مصرف کنید . ماده دیگری که می توانید از آن برای روشن کردن آتش استفاده کنید نفت و گازوئیل بود . گازوئیل در مقایسه با بنزین پایداری بیشتری داشت اما روشن کردن آن کمی زمان بر بود . گذشته از این استفاده از گازوئیل برای روشن کردن آتش موجب می‌شود که بوی آن تا مدت نسبتاً زیادی بر روی هیزم و زغال باقی بماند . به همین دلیل زمانی که شما از این آتش برای تهیه کباب استفاده میکردید . گاهی اوقات متوجه طعم نامطبوعی در کباب می شدید . به همین جهت امروزه استفاده از گازوئیل و نفت برای روشن کردن آتش کباب پز تقریبا منسوخ شده است . همچنین برای روشن کردن زغال قلیان نیز نباید از نفت و گازوئیل استفاده کنید . به جای این ها میتوانید از یک ماده بسیار کم ضررتر استفاده کنید . ژل آتش زا یک ماده ترکیبی است که برای روشن کردن آتش بسیار ایده آل است . این ماده به سرعت آتش می گیرد و بوی نامطبوعی از خود به جا نمی گذارد . شما با خیال راحت می توانید برای آماده کردن هیزم و زغال جهت کبابی یا قلیان از ژل آتش زا استفاده کنید .

ژل آتشزا در ابعاد بسیار مختلفی در بازار به فروش می رسد . شما این محصول را حتی تا از سوپرمارکت های محله خود نیز می توانید تهیه کنید . دسترسی به ژل آتشزا بسیار آسان است و قیمت این محصول نیز کاملا مناسب است . البته اگر قیمت ژل آتش زا را با سوخت هایی مانند گازوئیل مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که قیمت ژل آتش زا بسیار بالاتر می باشد . اما زمانی که به کارای ژل آتش زا دقت کنید متوجه خواهید شد که پرداخت قیمت بیشتر برای خرید معقول و منطقی است .

 

قیمت ژل آتش زا

ژل آتش زا از جمله وسایل ارزان قیمت برای تهیه کباب و آماده کردن باربیکیو می باشد . این محصول در اندازه های مختلف در بازار یافت می‌شود که برحسب نیاز می توانید یکی از آنها را انتخاب و خریداری نمایید . اگر به صورت مداوم از این محصول استفاده می کنید می توانید آن را به صورت عمده خریداری نمایید . طبیعی است که در صورت خرید عمده قیمت تمام شده آن بسیار پایین تر خواهد بود . به عنوان مثال ژل آتش زا در ابعاد ۳۰۰ سی سی قیمتی در حدود ۱۰ الی ۱۵ هزار تومان دارد . همانگونه که میبینید قیمت این محصول بسیار پایین می باشد که شما می توانید به راحتی آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهید . ژل آتش زا را می توانید در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید . بیشترین کاربرد این محصول به هنگام مسافرت و طبیعت گردی می باشد .

از ژله آتش زا می توانید برای روشن کردن آتش هیزم و همچنین زغال استفاده کنید . ژل آتش زا از امنیت بسیار بیشتری در مقایسه با بنزین و گازوئیل برخوردار است. شما به راحتی می توانید آن را در داخل صندوق عقب خودرو و سا کیف وسایل پیک نیک خود قرار دهید . به دلیل اینکه این محصول به صورت ژل می باشد نگرانی زیادی از بابت واژگونی آن نخواهید داشت .

 

مواد تشکیل دهنده ژل آتش زا

ژل آتش زا ساختار بسیار ساده ای دارد که حتی شما نیز می توانید به راحتی آن را در داخل منزل خود تهیه کنید . مواد تشکیل دهنده ژل آتش زا شامل آب ، کارباپوول ، تری اتانول و اتانول می باشد . البته می‌توان به جای تری اتانول از تری اتانول آمین نیز استفاده کرد . برای انجام این کار ابتدا باید آب را با کارباپوول ترکیب کنید . بعد از اینکه به طور کامل حل شد تری اتانول را به صورت قطره ای به آن اضافه کنید . تا زمانی که محلول شما حالت ژله ای پیدا کند . بعد از اینکه غلظت محصول به حد مورد نیاز رسید می ‌توانید اتانول یا الکل را به آن اضافه کنید . به همین سادگی و در عرض چند دقیقه می توانید مقداری ژل آتش زا برای خود تهیه کنید .

البته به دلیل اینکه قیمت ژل آتش زا زیاد بالا نمی باشد بهتر است که آن را از فروشگاه تهیه نمایید . قیمت این محصول چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان برای هر ۳۰۰ سی سی میباشد . این قیمت نداره بسیار ناچیزی است که می توانید به راحتی چند عدد آتش را برای مصارف خود خریداری نمایید . اما اگر تمایل به کارهای علمی داشته باشید و بخواهید که شخصا این محصول را در منزل بسازید . می توانید با تهیه مواد تشکیل دهنده ژل آتش زا اقدام به ساخت این محصول در منزل نمایید . اما به این نکته توجه داشته باشید که اتانول از قابلیت احتراق بالایی برخوردار است و نگهداری مقادیر زیادی از آن در منزل خطرناک است .

 

تولید ژل آتش زا

تولید ژل آتش زا در مقدار زیاد حتماً باید در کارگاه های مخصوص انجام شود . در اینگونه تولیدی‌ها حتماً باید نکات ایمنی به طور کامل رعایت شود . هرچند که شما فضای زیادی برای تولید ژل آتش زا نیاز ندارید . اما باید وسایل و تجهیزات اطفاء حریق در مکان شما وجود داشته باشد . همچنین محل تولید ژل آتش زا نباید در مجاورت مواد قابل اشتعال باشد . برای راه اندازی یک تولیدی ژل آتش زا نیاز به سرمایه زیادی ندارید . برای ابتدای کار میتوانید با سرمایه در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان کار خود را شروع کنید . سپس رفته‌رفته میزان سرمایه خود را افزایش دهید و تولید خود را نیز بیشتر نمایید . البته قبل از تولید ژل آتش زا ابتدا باید بازار هدف خود را شناسایی کنید .

به دلیل اینکه تولیدی های زیادی در سطح کشور اقدام به تولید ژل آتش زا می نمایند . بازار این محصول تا حدود زیادی اشباع شده است . اگر شما قصد فعالیت در این حوزه را دارید ابتدا باید بازار هدف خود را مشخص کنید . در واقع شما باید قبل از اینکه محصول را تولید کنید آن را به فروش برسانید . یا حداقل با چند فروشگاه مختلف در مورد عرضه محصولات خود به توافق برسید . در صورتی که بازاریابی درست انجام دهید می توانید محصولات خود را در بازار به فروش برسانید . به دلیل سرمایه کمی که برای این کار نیاز است تقریباً هر شخصی می تواند شروع به تولید ژل آتش زا نماید . اما اگر می خواهید فعالیت خود را به صورت قانونی انجام دهید حتما مجوز های لازم برای انجام این کار را کسب نمایید .

ژل-آتشزاآتش زنه

آتش زنه یکی از وسایلی است که می تواند جایگزین مناسبی برای گازوئیل و بنزین باشد .  البته به لحاظ کارکرد ژل آتش زا شباهت زیادی به آتش زنه دارد . کاربرد هرم و مخروط رده بندی یکسان می باشد و برای روشن کردن آتش به کار میرود . هر دو محصول از کارایی مناسبی برخوردار هستند و بوی نامطبوعی از خود به جای نمی گذارند . همچنین مانند بنزین خیلی سریع از بین نمی روند و ماندگاری تقریباً زیادی دارند . برخلاف ژل آتش زا که بیشتر حالت مایع دارد ، آتش زنه به صورت جامد می باشد . آتش زنه از قابلیت احتراق بالاتری در مقایسه با ژل آتش زا برخوردار است . البته آتشزنه عمدتاً برای روشن کردن آتش چوب و هیزم به کار میرود . برای روشن کردن ذغال می توانید از ژل آتش زا استفاده کنید که کاربرد بهتری دارد . به دلیل اینکه ژل آتش زا را به راحتی می توانید در تمام سطح منقل یا کباب پز پخش کنید . اما آتش زنه به دلیل این که حالت جامد دارد در یک نقطه متمرکز می شود . به همین دلیل این ماده برای روشن کردن آتش چوب و هیزم  مناسب تر می باشد .

آتش زنه در مقایسه با ژل آتش زا از محبوبیت کمتری برخوردار است . اما اگر افراد کمی با کاربرد این محصول آشنا شوند قطعاً تقاضای زیادی برای خرید آن به وجود خواهد آمد . برای خرید آتش زنه می توانید به فروشگاه های مختلف تجهیزات طبیعت گردی مراجعه‌نمایید . البته برخی از فروشگاه ها و سوپرمارکت ها نیز چنین وسایلی را به فروش می رسانند . ولی در کل تهیه ژل آتش زا در مقایسه با آتش زنه بسیار آسان تر می باشد .

ویلاسازه

ویلاسازه جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد. این محصولات کمک میکنندتا لذت دو چندانی برای استراحت  برای هم میهنان عزیز فراهم شود. یکی از محصولات جدید ویلاسازه بخاری هیزمی میباشد. این محصول در نوع خود بینظیر است. ویلاسازه تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،مبلمان اداری،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،چادر مسافرتی،باربیکیو ،فوتبال دستی ،تجهیزات کمپینگو …. نیز تولید میکند.

همینطور برای اطلاع از قیمت انواع گلدان،مبلمان ویلایی،میز عسلی و تجهیزات باربیکیو و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09142244372

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید