دمنده یا فن باربیکیو

فن-باربیکیو

انواع فن و دمنده باربیکیو

 

فن یا دمنده باربیکیو یک وسیله کاربردی کنار کباب.تجهیزات باربیکیو از جمله دمنده باربیکیو همیشه کارایی بالایی دارند.زمانی که شما در نظر دارید از یک کباب پز ذغالی استفاده کنید . یکی از مشکلات عمده ای که با آن مواجه خواهید شد آماده کردن زغال میباشد . روند آماده شدن زغال گاهی اوقات بسیار طولانی می باشد و شما باید مدت زمان زیادی منتظر باشید . برای تسریع روند آماده سازی زغال باید آنها را به صورت مداوم باد بزنید . این کار در بسیاری از اوقات بسیار خسته کننده و طاقت فرسا خواهد بود . مخصوصاً اگر زغال های شما از کیفیت مناسب برخوردار نباشند . زمان نسبتا زیادی را برای آماده کردن آنها سر خواهید کرد . البته در مورد زغال های خودسوز یا زغال های فشرده با دشواری کمتری مواجه خواهید شد .

اما زمانی که شما از زغال های طبیعی برای تهیه زغال کبابی استفاده می کنید . حتماً باید بعد از روشن کردن زغال و گرم شدن آنها ، اقدام به باد زدن زغال نمایید . البته برای انجام این کار وسیله های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها کمک بگیرید . بادبزن از جمله وسایلی است که میتوانید برای باد زدن زغال از آن استفاده کنید .

اما وسیله دیگری که کار شما را بسیار آسان تر می کند فن باربیکیو می باشد . دمنده باربیکیو یک وسیله تخصصی برای آماده کردن ذغال میباشد . این وسیله فقط در مورد کباب پز و منقل های ذغالی کاربرد دارد . طبیعی است که به هنگام استفاده از یک کباب پز گازی شما نیازی به فن باربیکیو نخواهید داشته . فن باربیکیو دارای قدرت دمندگی متفاوتی است . که می توانید بر حسب نیاز خود و مصارف خانگی و تجاری یکی از انواع آن را خریداری نمایید .

دمنده-باربیکیو

دمنده باربیکیو و کباب پز

فن یا دمنده باربیکیو برقی

همانگونه که می دانید یکی از وسیله های مهم و ضروری به هنگام استفاده از کباب پزهای ذغالی فن باربیکیو میباشد . فن باربیکیو می تواند به صورت دستی یا برقی باشد . هر کدام از این محصولات دارای نقاط قوت و ضعف هستند . که در این مطلب سعی میکنیم به صورت مختصر به آنها اشاره کنیم . فن دستی وزن پایینی دارد و از قیمت بسیار پایین تری در مقایسه با فن باربیکیو برقی برخوردار می باشد . شما هیچ محدودیتی برای استفاده از فن دستی باربیکیو ندارید و می توانید در هر مکانی از آن استفاده کنید . به همین جهت این وسیله کاملا ایده آل برای استفاده در منقل های مسافرتی می باشد . البته نقطه ضعف این وسیله این است که شما باید به صورت دستی آن را به حرکت در آورید . زمانی که می خواهید حجم زیادی از زغال را برای تهیه کباب آماده کنید . احتمال دارد استفاده از فن دستی باربیکیو بسیار خسته کننده باشد .

فن باربیکیو برقی دارای قیمت بالاتری می باشد و قیمت آن با فن دستی باربیکیو تفاوت بسیار زیادی دارد . البته قدرت دمندگی فن باربیکیو برقی مهمترین عامل در تعیین قیمت این محصول می باشد . استفاده از فن برقی باربیکیو سرعت کار شما را تا حد چشمگیری افزایش می دهد . گاهی اوقات فقط در عرض چند دقیقه زغال های شما آماده برای پخت کباب و سایر کاربردها می باشند . اما برای استفاده از این محصول شما نیاز به دسترسی به برق دارید . در مکانهایی که شما دسترسی به شبکه برق ندارید می توانید از ژنراتور یا باتری های مختلف استفاده کنید .

دمنده-باربیکیو

فن و دمنده باربیکیو و کباب پز

قیمت فن برقی باربیکیو

برخی از انواع باربیکیو و کباب پز به صورت فن دار به بازار ارائه می شوند . فن های قرار گرفته بر روی این محصولات می تواند به صورت برقی یا دستی باشد . هرچند قیمت این محصولات کمی بالاتر از سایر انواع کباب پز ها می باشد . اما وجود فن می تواند یک ویژگی بسیار ایده آل برای محصول شما باشد . اگر باربیکیو بیار کباب پز شما فن دار نباشد و شما بخواهید یک فن به آن اضافه کنید . برای انجام این کار با دشواری زیادی مواجه نخواهید بود . یک فن به راحتی می تواند با استفاده از چند عدد پیچ به باربیکیو و کباب پز و یا منقل شما متصل شود . شما بر حسب نیاز خود می توانید از فن دستی یا فن برقی باربیکیو استفاده کنید . ابعاد این محصولات نیز متفاوت می باشد و می توانید بر حسب ابعاد باربیکیو خود یکی از انواع آن را انتخاب کنید .

قیمت فن برقی باربیکیو می تواند از حدود ۵۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد . برای اطلاع دقیق از قیمت این محصول می توانید به فروشگاه های مختلف مراجعه نمایید . فن برقی باربیکیو را می توانید از فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات کباب پز و باربیکیو تهیه نمایید . قیمت فن برقی باربیکیو با توجه به توان دمندگی آن تعیین می شود . البته برخی از انواع این محصولات که دارای ابعاد بزرگتری هستند برای برخی از کوره ها مورد استفاده قرار می گیرند . اگر تمایل به خرید اینترنتی این محصول دارید می توانید برای اطلاع از قیمت فن برقی باربیکیو به وب سایت ما مراجعه نمایید .

 

نصب دمنده باربیکیو

گاهی اوقات پیش می‌آید که افراد تمایل زیادی به نصب یک فن یا دمنده باربیکیو بر روی کباب پز خود دارند . اما به دلیل اینکه این کار را بسیار سخت می دانند از انجام آن منصرف می شوند . باید به شما بگوییم که نصب فن باربیکیو بسیار آسان می باشد و هر کسی می‌تواند این کار را انجام دهد . بسیاری از باربیکیو و کباب پز های فلزی دارای یک لبه می باشند که شما می توانید به راحتی فن باربیکیو را در آنجا نصب کنید . اگر امکان نصب فن باربیکیو در لبه کباب پز وجود نداشته باشد . می توانید به راحتی یک صفحه با استفاده از پیچ و مهره یا جوش کاری به آن اضافه کنید . سپس به راحتی فن یا دمنده باربیکیو خود را بر روی آن نصب کنید . البته باید دقت داشته باشید که به هنگام نصب جهت دمندگی فن باربیکیو به گونه ای باشد که تمام محیط کباب پز شما را تحت پوشش قرار دهد . فن باربیکیو باید در قسمت کم عرض باربیکیو و در وسط آن قرار گیرد .

در صورتی که میخواهید فن باربیکیو خود را بر روی یک کباب پز سیمانی نصب کنید . باز هم می توانید این کار را به وسیله پیچ خودرو یا میخ های مختلف انجام دهید . البته در بسیاری از باربیکیو های سیمانی که در بازار وجود دارد مکانی برای قرار گرفتن فن باربیکیو تعبیه شده است . اما اگر چنین مکانی در باربیکیوی شما وجود نداشته باشد . شما می‌توانید با استفاده از چند تکه فلز و مقداری سیمان صفحه برای قرار دادن فن باربیکیو برای خود بسازید . برای انجام این کار نیاز به تخصص زیادی ندارید و به راحتی امکان پذیر است .

دمنده-باربیکیو

فن باربیکیو دستی

قیمت فن باربیکیو یا دمنده کباب پز

فن یا دمنده باربیکیو از جمله محصولاتی است که یافتن آن به صورت جداگانه کمی دشوار می باشد . برای خرید چنین محصولاتی نیاز دارید که به مغازه های مختلف تجهیزات صنعتی مراجعه نمایید . گاهی اوقات پیش می آید که چه مغازه هایی در شهر یا منطقه شما وجود ندارد . اگر منقل یا باربیکیوی شما به صورت فن دار نباشد گاهی اوقات از قرار دادن فن بر روی آن منصرف می شوید . به دلیل این که گاهی اوقات امکان دسترسی به مغازه های فروشنده فن باربیکیو ندارید . همچنین برخی مواقع افراد احساس می‌کنند که نسبت به فن باربیکیو بسیار دشوار می‌باشد و از انجام آن صرف نظر می کنند .

در پاسخ به موضوع دوم باید بگویم که نصب فن باربی تو بسیار آسان می باشد و شما می توانید به راحتی این کار را انجام دهید . در صورتی که نتواند این کار را انجام دهید با مراجعه به یک فرد متخصص به راحتی می‌توانید مشکل خود را برطرف نمایید . تمام افرادی که سابقه کار با فلزات را داشته باشند می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند . اما در مورد مشکل اول به شما امکان دسترسی به فروشگاه های عرضه کننده فن باربیکیو ندارید . برای حل این مشکل می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید . خرید اینترنتی راه حل مناسبی برای صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد . شما در مدت زمان کوتاهی دسترسی به فروشگاه می توانید محصولات خود را از طریق آنها خریداری نمایید . برای خرید انواع مختلف فن باربیکیو و همچنین اطلاع از قیمت فن باربیکیو می توانید به وبسایت فروشگاهی ویلاسازه مراجعه نمایید . انواع مختلفی از تجهیزات باربیکیو در این سایت وجود دارد که می توانید برای خرید آنها اقدام نمایید .

 

البته طبیعی است که در این بین قیمت فن برقی باربیکیو تفاوت زیادی با قیمت فن دستی باربیکیو داشته باشد . قیمت فن دستی باربیکیو می تواند چیزی در حدود صد هزار تومان و یا کمی بالا و پایین باشد . در حالی که حداقل قیمت برای فن برقی باربیکیو چیزی در حدود یک میلیون تومان میباشد . وجود فن برای باربیکیو های ذغالی می تواند بسیار اساسی و حائز اهمیت باشد . در صورتی که شما از یک فن برای باربی خود استفاده نکنید در بیشتر اوقات برای تهیه زغال با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد . به همین جهت می توانید انواع مختلف فن باربیکیو را به کباب پز و باربیکیو خود اضافه کنید . همچنین به هنگام خرید باربی تو می توانید این آپشن را نیز به محصول خود اضافه کنید . به دلیل اینکه قیمت فن دستی باربیکیو بسیار پایین می باشد . اضافه شدن این محصول به باربیکیو شما تفاوت چندانی در قیمت آن نخواهد داشت .

ویلاسازه

ویلاسازه جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد. این محصولات کمک میکنندتا لذت دو چندانی برای استراحت  برای هم میهنان عزیز فراهم شود. یکی از محصولات جدید ویلاسازه بخاری هیزمی میباشد. این محصول در نوع خود بینظیر است. ویلاسازه تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،مبلمان اداری،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،چادر مسافرتی،باربیکیو ،فوتبال دستی ،تجهیزات کمپینگو …. نیز تولید میکند.

همینطور برای اطلاع از قیمت انواع گلدان،مبلمان ویلایی،میز عسلی و تجهیزات باربیکیو و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09142244372

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید