ذغال کبابی

ذغال-قلیان-کباب

ذغال قلیان و کباب

به عقیده بسیاری از افراد و طعمه کبابی که بر روی ذغال آماده شود با طعم کبابی که بر روی کباب پز گازی آماده می شود بسیار متفاوت است . زمانی که کباب شما بر روی ذغال آماده می شود یک عطر و طعم دودی بسیار مطلوبی به خود میگیرد . کمتر کسی می تواند ادعا کند که طرح دودی ذغال را دوست ندارد .  از ذغال می توانید برای تهیه انواع غذاها و همچنین چای استفاده کنید . اینها تنها کاربردهای از قالی می باشد و این محصول می‌تواند برای گرمایش نیز مورد استفاده قرار گیرد . همچنین این روغن می‌تواند برای قلیان نیز مورد استفاده قرار گیرد . به طور کلی محصول

دارای کاربرد های زیادی است که آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین وسایل جهت ایجاد گرما و حرارت کرده است . این حرارت و گرما می تواند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد .

البته ذغال دارای انواع بسیار مختلف و متنوعی است که بر حسب کاربرد آن دسته بندی می شود . به عنوان مثال زغال ای که برای گرم کردن محیط مورد استفاده قرار می گیرد  تفاوت زیادی با زغال کبابی دارد . همچنین زغال قلیان نیز بسیار متفاوت از زغال کبابی میباشد . هرچند که گاهی اوقات افراد از یک زغال واحد برای همه مصارف استفاده می کنند . اما در صورتی که بخواهید نتیجه مطلوبی به دست آورید باید از زغال مناسب برای مصارف خود استفاده کنید .

 

ذغال قلیون

زغال قلیان یکی از متنوع ترین انواع ذغال می باشد که در شکل و طرح های بسیار مختلفی در بازار موجود می باشد . از انواع مختلف ذغال فشرده گرفته  تا زغال لیمو که همگی برای قلیان مورد استفاده قرار می گیرند . یکی از مهمترین نکات در مورد ذغال قلیون ماندگاری و عمر طولانی آن می باشد . به دلیل اینکه قلیان برای مدتی در حدود یک ساعت مورد استفاده قرار می گیرد . شما باید از زغالی استفاده کنید که نیاز به تعویض زود به زود آن نباشد . به همین جهت از زغال لیمو برای انجام این کار استفاده میشود . زغال لیمو علاوه بر اینکه حرارت قابل توجهی دارد از ماندگاری بالایی نیز برخوردار می باشد . به همین جهت یکی از زغال های بسیار ایده آل برای استفاده در قلیان می باشد . زغال قلیون فشرده نیز از جمله محصولاتی است که برای استفاده در قلیان تهیه شده است . در واقع این موضوع قابل از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار می باشد . که می تواند بیش از یک ساعت ماندگاری داشته باشد .

زغال فشرده ابتدا از کشورهای دیگر مانند چین به ایران وارد می شد . که باعث می شد قیمت این محصول بسیار بالا باشد . اما در طی سالیان اخیر این تکنولوژی به کشور ما نیز وارد شده است . امروز تولیدی های زیادی در سطح کشور اقدام به تولید انواع زغال فشرده نموده اند . البته زغال فشرده تنها برای قلیان مورد استفاده قرار نمی گیرد . انواع مختلفی از زغال فشرده برای کباب و همچنین گرم کردن محیط مورد استفاده قرار می گیرند .

ذغال-کبابی

انواع ذغال کبابی در ویلاسازه

زغال فشرده کبابی

شما می توانید از ذغال های زیادی برای تهیه کباب استفاده کنید . اما اگر می خواهید زغال مخصوص کباب تهیه کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید . زغال سبک به دلیل اینکه سریع می سوزد و پودر میشود به درد تهیه کباب نمیخورد . زغال مورد استفاده برای کباب باید تا جای ممکن سنگین باشد . همچنین زغال هایی که به هنگام سوختن جرقه می زنند و به اطراف پرتاب می شوند برای تهیه کباب مناسب نیستند . زغال چوب درخت بادام برای تهیه کباب بسیار ایده آل می باشد . این نوع قالب تقریباً در همه جا یافت میشود و دردسر زیادی در تهیه آن نخواهید داشت . البته شما امروز می‌توانید با مراجعه به فروشگاه های مختلف اقدام به خرید زغال کبابی نمایید . زغال کبابی در بسته بندی های مختلف در سوپرمارکت ها موجود می باشد . قیمت این محصولات نیز زیاد بالا نمی باشد و به راحتی می توانید آنها را خریداری نمایید . اما گاهی اوقات تولیدکنندگان زغال برای اینکه سود بیشتری داشته باشند از چوب های بی کیفیت برای تهیه زغال استفاده می کنند . همین موضوع باعث می‌شود که زغال کباب شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد .

نوع دیگری از ذغاله کباب وجود دارد که با نام زغال فشرده کبابی معروف می باشد . البته از اصطلاح زغال فشرده قلوه ای نیز برای این موضوع قابل استفاده میشود . زغال فشرده کبابی برای تهیه کباب کاملا ایده آل می باشد و ماندگاری بالایی دارد . این نوع زغال می‌تواند برای مصارف خانگی و همچنین تجاری مورد استفاده قرار گیرد . بسیاری از رستوران ها اقدام به تهیه کباب ذغالی می کنند از زغال فشرده کبابی استفاده می کنند . این محصول به دلیل ماندگاری بالایی که دارد کاملا مقرون به صرفه می باشد .

ویلاسازه

ویلاسازه جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد. این محصولات کمک میکنندتا لذت دو چندانی برای استراحت  برای هم میهنان عزیز فراهم شود. یکی از محصولات جدید ویلاسازه بخاری هیزمی میباشد. این محصول در نوع خود بینظیر است. ویلاسازه تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،مبلمان اداری،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،چادر مسافرتی،باربیکیو ،فوتبال دستی ،تجهیزات کمپینگو …. نیز تولید میکند.

همینطور برای اطلاع از قیمت انواع گلدان،مبلمان ویلایی،میز عسلی و تجهیزات باربیکیو و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09142244372

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید