سایه بان چتری پایه وسط 2 متری

2,500,000 تومان

سایه بان چتری پایه وسط قطر 4 متری

6,200,000 تومان

سایه بان چتری پایه وسط قطر 3 متری

5,500,000 تومان

سایه بان چتری پایه وسط

سایه بان چتری

سایه بان چتری پایه وسط

سایه بان چتری پایه وسط به دلیل وزن بسیار پایینی که دارند قابلیت جابجایی بالایی دارند . سایه بان چتری پایه وسط ویلاسازه به نسبت بقیه قیمت پایینتری دارد و نسبت به سایه بان چتری پایه کنار مقاومت کمتری نیز دارند ولی این بدین معنی نیست که این چتر ها به درد نمیخورند. سایه بان چتری پایه وسط به دلیل وزن بسیار کمی که دارد به راحتی قابل جابجایی می باشد .شما می توانید این چترها را به هر مکانی که میخواهید به راحتی انتقال دهید و از سایه آن لذت ببرید .

همچنین شما می توانید به هنگام بارش برف و باران در زیر این چترها نشسته و از هوای آزاد لذت ببرید .سایه بانهای پایه وسط به صورت هشت ضلعی طراحی و تولید می شوند .این محصولات در ابعاد قطر ۳ متر و همچنین ۴ متر تولید می شوند .رنگبندی متنوع این محصولات به شما انتخاب های بیشتری می دهد .رنگ زرد و همچنین رنگ قرمز پرطرفدارترین رنگ ها برای چتر های ویلایی می‌باشند .وجود یک وزنه که بر روی پایه قرار می گیرد باعث افزایش مقاومت سایه بان می شود.

سایه بان چتری پایه وسط

سایه بان چتری پایه وسط

سایبان چتری پایه وسط

در روزهای گرم تابستان زمانی که از گرمای هوا کلافه شده اید نیاز دارید تا در فضای باز به استراحت بپردازید به وسیله ای نیاز دارید که یک سایه خنک و دلچسب را برای شما فراهم کند .

در روزهای گرم هیچ چیز به اندازه یک سایه خنک در فضای باز لذت بخش نمی باشد .شما می توانید این سایه را به وسیله وسایل مختلفی ایجاد کنید که بر حسب امکاناتی که در محیط شما وجود دارد می‌توانید یک سایه دلنشین برای خود ایجاد کنید .وجود درختان همیشه یک سایه طبیعی و بسیار دلچسب می باشد استراحت در زیر آن ها همیشه یک تجربه شیرین و به یادماندنی می باشد .

اما بعضی اوقات در حیاط و یا ویلای شما هیچ گونه درختی وجود ندارد که بتوانید سایه آن استفاده کنید و یا شرایط به گونه ای است که نمی توانید در زیر سایه درختان استراحت کنید .

نیاز به سایه بان

در این شرایط شما به یک سایبان نیاز دارید ابعاد و طرح آن می تواند با توجه به ویژگی‌های فضای شما متغیر باشد .در طی سالیان اخیر محصولاتی طراحی و به بازار عرضه شده اند که کاملا پاسخگوی این نیاز میباشند و شما می توانید به راحتی آنها را مورد استفاده قرار دهید .سایبان های ویلایی و یا چترهای فضای باز محصولاتی هستند که به منظور ایجاد سایه در فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند .

برای استفاده از این محصولات شما هیچگونه محدودیتی ندارید و می توانید آن ها را در تمام فضا ها مورد استفاده قرار دهید .سایبان های باغی به دو دسته کلی از لحاظ کارایی تقسیم می شوند که شامل سایه بان های پایه وسط و سایبان های پایه کنار می باشند .در این مطلب سعی داریم تا شما را بیشتر با سایبان های پایه وسط آشنا کرده و ویژگی ها و کاربرد آن ها را برای شما شرح دهیم .

سایه بان چتری پایه وسط

سایه بان چتری پایه وسط

تنوع رنگ سایبان چتری

بیشتر شما سایبان چتری را در چند رنگ محدود مشاهده کرده اید . اکثر سایبان های چتری معمولاً به رنگ زرد یا آبی و قرمز می باشند . این رنگ ها را می توان محبوب ترین رنگ ها برای سایبان چتری دانست . این رنگ ها معمولاً با انواع مختلف چیدمان فضای شما همخوانی دارند . به همین دلیل شما میتوانید هر کدام از این رنگ ها را برای فضای خود استفاده کنید . اما اگر در نظر داشته باشید که از رنگ دیگری استفاده کنید ، به هیچ عنوان محدود نخواهید بود . امروزه سایبان چتری از تنوع رنگ قابل قبولی برخوردار میباشد . و شما می توانید با راحتی و خیال آسوده رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید . حتی اگر رنگ شما در بین رنگهای موجود نباشد ، میتوانید محصول خود را به صورت سفارشی تهیه کنید . امروزه رنگ هایی مانند طوسی ، سبز و کرمی برای سایبان چتری وجود دارند .

ویژگی های چتر های ویلایی پایه وسط

چتر های ویلایی پایه وسط کارکردی مطابق با چترهای قابل حمل و مسافرتی دارند و به لحاظ کارکرد و طراحی هیچ تفاوتی با آنها ندارند .سایبان های پای راست فقط به لحاظ سایز بزرگتر از چتر های مسافرتی می باشند افراد برای ایجاد سایه و همچنین جلوگیری از بارش برف و باران مورد استفاده قرار می‌دهند .

سایبان های پایه وسط بسیار سبک می باشند و یک محصول عالی برای محیط هایی که نیاز دارید مکان سایبان را زود به زود عوض کنید میباشند .همچنین این سایه بان ها دارای تعادل بسیار بالاتری نسبت به سایبانهای پایه کنار دارند و در برابر تکان های شدید و همچنین وزش باد بسیار مقاوم تر می باشند .

این محصولات نیاز به نصب خاصی ندارند و فقط نیاز دارید تا سایه بان را باز کرده و از سایه آن استفاده کنید و بعد از استفاده آن را دوباره به حالت اولیه برگردانید .کاربری راحت و بسیار  آسان که نیاز به هیچگونه تخصصی ندارد و هر فردی می تواند از آن استفاده کند و برخلاف سایبان های پایه کنار برای نصب و راه اندازی آن ها به هیچ کمکی نیاز ندارید و به تنهایی می توانید این کار را انجام دهید .

سایه بان چتری پایه وسط

سایه بان چتری پایه وسط

سایه بان چتری پایه وسط برای رستوران و کافیشاپ

سایبان های چتری هیچ گونه محدودیتی برای استفاده در مکان‌های مختلف ندارند و شما می توانید کاربردهای بسیار مختلفی از آنها داشته باشید .

اگر شما صاحب یک رستوران یا کافی شاپ هستید و می خواهید فضای بیرونی خود را برای استفاده در طول روز تجهیز کنید و برای استفاده بهینه از فضا نیاز دارید تا به هنگام تابش نور خورشید یک سایه بر روی میزهای خود ایجاد کنید ، به راحتی می توانید بر حسب ویژگیهای فضای خود یکی از انواع سایبان های فضای باز را انتخاب و خریداری نمایید .

سایه بان چتری پایه وسط

سایه بان چتری پایه وسط

سایه بان چتری پایه وسط برای مصارف صنعتی

همچنین شما می توانید برای مصارف صنعتی نیز از این محصولات استفاده کنید .

به عنوان مثال برای ایجاد یک سایه در حیاط کارگاه که برای کار کردن در زیر آفتاب نیاز دارید می ‌توانید از یک سایبان چتری در ابعاد مختلف استفاده کنید .

سایه بان چتری پایه وسط برای ویلا و منزل

اما شاید بتوان گفت  که مهمترین موارد استفاده از سایبان های ویلایی برای مصارف خانگی می باشد .

شما برای ایجاد سایه برای تراس ، حیاط و حیاط خلوت و همچنین باغ ویلای خود می توانید به راحتی یک سایه بان ویلایی تهیه و مورد استفاده قرار دهید .

اجزای سایه بان چتری پایه وسط

سایبان های فضای باز از لحاظ جنس به سه دسته اصلی تقسیم می شوند هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و فوایدی می باشند .در این قسمت سعی داریم تا شما را با انواع مختلف سایبان ها به لحاظ جنس آشنا کنیم .

سایبان چتری فضای باز فلزی

فلز شاید بهترین برای ترین مواد اولیه برای ساخت یک سایبان می باشد .مقاومت و دوام بسیار بالای فلز موجب می شود تا سایه بان شما بسیار قوی و محکم باشد و همچنین دارای عمر مفید زیادی باشد .

فلز در واقع محبوب ترین ماده اولیه برای ساخت هر گونه اسکلت می باشد از همین جهت برای ساخت سایبان ها نیز از فلز استفاده می شود .

البته از آلیاژ های مختلفی برای سایبان های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد که می توان از فولاد ، استیل و حتی آلومینیوم جزع پرکاربردترین آلیاژها برای تولید سایه بان های فضای باز می باشند .

بهترین نوع پارچه برای استفاده در چتر های ویلایی پایه وسط

در ساخت چتر های ویلایی از پارچه های بسیار مختلفی با مقاومت های متفاوت استفاده می شود .

پارچه برزنت مناسب ترین پارچه برای استفاده در سایبان های فضای باز می باشد  که البته دارای انواع بسیار مختلفی است که کیفیت های بسیار متفاوتی دارند .پارچه های اکریلیک و همچنین پارچه های پلی استر از بهترین و محبوب ترین پارچه هایی هستند  برای ساخت چتر های فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند .تولیدی ویلاسازی نیز به این اصل پایبند بوده برای تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کند تا رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب کنند و به آنها این امکان را بدهد تا بتوانند از محصولاتی با بهترین کیفیت استفاده کنند .

پارچه های برزنتی اکریلیک و پلی استر ویژگی های بسیار زیادی دارند که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد .

محافظت در برابر اشعه ماورای بنفش

این نوع پارچه ها در برابر اشعه های خورشید کاملا محافظ می باشند و به صورت کامل شما را در امان نگه میدارند .همچنین اشعه ها در بافت پارچه نیز تاثیر زیادی ندارند و پارچه مقاومت بالایی در برابر آنها دارد .

دارای رنگ مقاوم

رنگ این نوع پارچه ها در برابر نور آفتاب بسیار مقاوم می باشد و در اثر تابش خورشید دچار رنگ پریدگی و کدر شدن رنگ نمیشوند .

البته به این معنا نمی باشد که این پارچه ها هرگز رنگ خود را از دست نمی دهند و یا رنگ آنها مات نمی شود ولی می توان گفت که در مقایسه با سایر پارچه ها دارای مقاومت بسیار بالاتری نسبت به نور خورشید می باشند .

مقاوم در برابر قارچ و کپک

یکی از مهمترین دلایلی که باعث پوسیدگی پارچه میشود وجود قارچ و همچنین کپک در بافت آنها می باشد که به مرور زمان باعث از بین رفتن بافت پارچه و پوسیدگی آن می شود .

پارچه های اکریلیک و پلی استر به دلیل ساختاری که دارند استفاده از موادی که در تولید آنها به کار می‌رود کاملا ضد قارچ می باشند .

مقاومت در برابر آب سایه بان چتری پایه وسط

این پارچه ها به دلیل بافت یک دست و بدون روزنه ای که دارند کاملا در برابر نفوذ آب مقاوم می باشند و در اصطلاح به این نوع پارچه ها ضد آب گفته می شود .

بافت پارچه های برزنتی این امکان را برای آنها فراهم می کند حتی اگر برای ساعت های طولانی در معرض آب قرار گیرند باز هم اجازه نفوذ را به آب نخواهند داد .

یک ویژگی مهم برای صاحب آن ها ایجاد می کند که شما می توانید از آنها به هنگام بارش برف و باران نیز استفاده کنید و با خیال راحت بدون اینکه نگران خیس شدن باشید از محیط اطراف لذت ببرید .

نظافت آسان سایه بان چتری

شما می توانید پارچه های برزنتی اکریلیک و پلی استر را به آسانی با آب و صابون مورد شستشو قرار دهید .

قابل شستشو بودن این نوع پارچه ها این امکان را فراهم می کند تا شما همیشه از یک سایبان تمیز و زیبا لذت ببرید .

قیمت سایه بان چتری پایه وسط

در مقایسه با ویژگی‌هایی که این پارچه ها دارند و همچنین طول عمر بالای آن ها ، قیمت این نوع پارچه ها بسیار مناسب و اقتصادی می باشد .

همچنین شما می توانید این پارچه ها را به راحتی در بازار پیدا کنید و یافتن آنها کار دشواری نخواهد بود .

خرید اینترنتی سایه بان چتری پایه وسط

به دلیل رواج روزافزون خرید و فروش های اینترنتی و تمایل افراد به خرید اینترنتی برای صرفه جویی در هزینه و همچنین زمان باعث شده است تا شما بتوانید اکثر محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید .

ویلا سازه به عنوان یکی از تولیدی های پیشرو در خدمات اینترنتی این امکان را برای مشتریان خود فراهم ساخته است تا بتوانند محصول مورد نظر خود را بدون مراجعه حضوری و سریع اینترنت سفارش دهند .

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت ویلا سازه اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید .

همچنین می توانید از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی نیز به صورت غیر حضوری اقدام به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و همچنین خرید آنها نمایید .

همینطور برای خرید تاب ریلکسی و قیمت باربیکیو و همینطور خرید تاب ویلایی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

 

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به واتس آپ ما پیام دهید.

09142244372 شماره تماس.

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

 

1 نظر در “سایه بان چتری پایه وسط

  1. azari_kiz گفت:

    سایبان چتری پایه وسط طراحی این سایه بان ها دقیقاً مشابه با چترهای معمولی است و پایه اصلی آنها در مرکز سایه بان قرار می‌گیرد. مزیت بزرگ این دسته این است که مرکز ثقل دقیقاً بر روی پایه مرکزی قرار می‌گیرد و تعادل بالایی دارد. بزرگ‌ترین ایراد آن هم این است که میله وسط ممکن است برای برخی ابزارهای بزرگ مانند خودروها مسئله ساز شود و امکان استفاده از آن به عنوان پارکینگ متحرک وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ستون کناری
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
گیم سنتر
بلاگ