تجهیزات باغ و ویلا

تجهیزات ویلا

خرید تخت استخری از ویلاسازه با بهترین قیمت

تجهیزات ویلا می‌تواند شامل محصولات و تجهیزات بسیار مختلف و متنوع می شود . برخی از این تجهیزات در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند و برخی دیگر در داخل ویلا به کار گرفته می شوند . از جمله مهمترین تجهیزات ویلا می توان به مبلمان ویلایی اشاره کرد . همچنین تجهیزات فضای باز نیز طیف وسیعی از محصولات را شامل می‌شوند . از جمله مهمترین تجهیزات فضای باز که در مورد استفاده قرار می گیرد و می توان به محصولاتی مانند تاب ویلایی ، تجهیزات گرمایشی ، مبلمان فضای باز و همچنین تجهیزات بازی شاره کرد . یکی از برترین تولید کنندگان در صنعت تجهیزات ویلایی ویلا سازه می باشد . ویلا سازی یکی از تولیدکنندگان با سابقه در این صنعت می باشد و محصولات بسیار متنوعی در این زمینه تولید میکند . به لحاظ تنوع محصولات می توان ویلاسازه را برترین تولید کننده کشور در زمینه تجهیزات و محصولات ویلایی قلمداد کرد .

تقریباً تمامی تجهیزات و محصولاتی که برای دیدار نیاز است را می توانید از طریق ویلاسازه خریداری نمایید . علاوه بر این ویلا سازی امکان دیگری نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است . شما میتوانید علاوه بر محصولات موجود در ویلاسازه سایر طرح ها را نیز برای ساخت ویلا سازه سفارش دهید . همچنین میتوانید محصولات این تولیدی را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید . چنانچه به فکر توسعه کسب و کار به دریافت نمایندگی محصولات ویلاسازه هستید . میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی را در این زمینه دریافت کنید .

تجهیزات فضای بازملزومات باغ

ملزومات باغ در واقع یک بازه بسیار کلی می باشد که محصولات بسیار مختلف و متنوعی را شامل می‌شوند . گاهی اوقات برخی از ابزار آلات باغبانی نیز در دسته ملزومات باغ قرار می گیرند . اما در اینجا منظور ما از ملزومات باغ فقط مختص تجهیزات رفاهی می باشد . تجهیزاتی مانند وسایل گرمایشی که در فصل سرما در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند . انواع مختلف باربیکیو مانند باربیکیو گازی یا باربیکیو ذغالی که کاربرد فراوانی در مکان هایی مانند باغ یا ویلا دارند . مواد اولیه بسیار مختلف و متنوع در ساخت این محصولات دخیل هستند . از آجر سیمان گرفته تا فلز و چوب می تواند برای ساخت انواع مختلف تجهیزات باغ مورد استفاده قرار گیرد . برای خرید این تجهیزات فروشگاه ها و نمایشگاه های فراوانی در سطح شهر وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه کنید . گاهی اوقات در برخی از شهرهای کوچک یافتن چنین محصولاتی کمی دشوار می باشد . در چنین شرایطی شما می توانید از گزینه خرید اینترنتی و یا خرید غیر حضوری استفاده کنید . شاید برخی افراد بر این باور باشند که محصولاتی مانند تاب ویلایی که از ابعاد بزرگی برخوردار هستند را نمی توان به صورت اینترنتی خریداری نمود . در پاسخ باید بگوییم که امروزه محصولاتی به مراتب بزرگتر از تاب ویلایی را نیز می‌توان به صورت غیر حضوری و اینترنتی خریداری کرد .

منقل کبابلوازم دکوراسیون ویلا

بیشتر محصولاتی که برای دکوراسیون ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرد همان محصولات استفاده شده در دکوراسیون منزل می باشند . با این تفاوت که در ویلا شما فضای نسبتاً بزرگ تری را در اختیار دارید . که میتوانید محصولات مختلفی را در آن قرار دهید . همچنین شما به هنگام چیدمان ویلا نیاز نیست که بسیاری از ملزومات استفاده شده در خانه را در ویلا نیز قرار دهید . به عنوان مثال استفاده از کمد های مختلف و همچنین ظروف آشپزی زیاد در ویلا ضرورتی ندارد . به جای آن از وسایل تزیینی بیشتری در ویلا استفاده میشود . همچنین برخی از وسایل مانند تاب ریلکسی و صندلی راک که فضای قابل توجهی را اشغال می‌کنند . به راحتی می توانید در محیط ویلا قرار دهید و از آن استفاده کنید . همچنین در برخی از ویلاها فضای بزرگی در اختیار شما قرار دارد که می توانید وسایلی را در آن قرار دهید که هرگز نمی توان در منزل جای داد . به عنوان  مثال شما می توانید یک میز فوتبال دستی یا میز پینگ پنگ و یا حتی یک میز بیلیارد را در داخل ویلای خود قرار دهید.

از آن به دیگر وسایلی که می توانید در دکوراسیون ویلا مورد استفاده قرار دهید شومینه میباشد . سومین می تواند به حالت ثابت و متحرک باشد . شومینه های متحرک به صورت فلزی می باشند که انواع مختلفی از آن را میتوانید در سایت ویلا سازه مشاهده نمایید . شومینه می‌تواند به صورت گازسوز و یا هیزمی طراحی شود . البته برخی از این محصولات نیز وجود دارند که به صورت دوگانه سوز می باشند .

 

تجهیزات فضای باز

تجهیزات فضای باز که در ویلا و باغ مورد استفاده قرار می گیرد حتماً باید از استحکام و دوام بالایی برخوردار باشد . تجهیزاتی که در فضای باز قرار دارند همواره در معرض عوامل مختلف مانند نور خورشید و بارندگی قرار دارند . از همین رو نیاز است که تجهیزات فضای باز  دارای کیفیت بالاتری در مقایسه با فضای سرپوشیده باشند . محدودیت خاصی برای استفاده از مواد اولیه در فضای باز وجود ندارد . حتی محصولاتی مانند چوب که در برابر نفوذ آب و آسیب پذیر می باشند ، در صورت عایق کاری مناسب می توانند در فضای باز استفاده شوند . اما به طور کلی فلز و انواع مختلف پلاستیک برای استفاده در فضای باز مناسب تر می باشند . برخی از انواع صندلی ها و تجهیزات پلاستیکی که در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند در برابر تابش نور خورشید مقاوم سازی می شوند . گاهی اوقات برای محافظت از وسایل و همچنین تجهیزات در فضای باز قرار می گیرند از فضاهایی مانند سایه بان یا الاچیق استفاده میشود . البته این محیط ها تنها برای محافظت از وسایل مختلف نیستند و  کاربرد عمده آنها محافظت از افراد در برابر نور خورشید و یا بارندگی میباشد .

شما می توانید انواع مختلف سایبان چتری پایه کنار و همچنین سایبان چتری پایه وسط را در ابعاد مختلف از طریق ویلا سازه خریداری نمایید . این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و از پارچه های برزنتی با کیفیت برای تهیه آنها استفاده می شود . علاوه بر انتخاب ابعاد شما می توانید رنگ سایبان چتری مورد نظر خود را انتخاب کنید .

تخت سنتی چوبی لاکچریمبلمان ویلایی

شاید یکی از مهم‌ترین وسایلی که افراد برای ویلای خود در نظر می‌گیرند خرید مبلمان ویلایی میباشد . البته مبلمان ویلایی تنها به تعدادی صندلی و مبل محدود نمی شود . در واقع مجموعه تجهیزات رفاهی که در مورد استفاده قرار می‌گیرد و مبلمان ویلایی می گویند . اما در اصطلاح عامیانه مبلمان ویلایی فقط به صندلی و مبلمان های خاص که در فضای باز قرار می‌گیرد اطلاق می شود . مبلمان ویلایی فلزی را میتوانم فراوان ترین نوع مبلمان ویلایی دانست . همچنین این محصولات به لحاظ قیمت نیز تنوع بسیار بالایی دارند . از مبلمان ارزان قیمت گرفته تا مبلمان بسیار گران قیمت را در بین مبلمان فلزی مشاهده کنید . مبلمان حصیری یکی از انواع مبلمان ویلایی به شمار می‌رود که از قیمت بالایی برخوردار است . این محصولات در بین تجهیزات لوکس ویلایی قرار می گیرند . علاوه بر این شما می توانید انواع صندلی های پلاستیکی و چوبی را در فضای باز مورد استفاده قرار دهید . البته در مورد استفاده از صندلی چوبی در فضای باز باید به این موضوع توجه داشته باشید که صندلی های مورد نظر را برای استفاده در فضای باز طراحی شده باشند . اینگونه صندلی های چوبی در برابر رطوبت با استفاده از مواد مختلف عایق بندی می شوند . موادی مانند پلی استر می تواند برای ضدآب کردن چوب به کار رود.

تنوع بالایی از انواع مبلمان ویلایی را میتوانید در سایت ویلا سازه مشاهده کنید . همچنین در قسمت وبلاگ میتوانید اطلاعات تکمیلی در مورد تجهیزات ویلایی و کاربرد آنها کسب کنید .

 

تجهیزات بازی ویلا

باغ و ویلا یک مکان عالی برای تفریح و سرگرمی می باشد . وجود فضای باز به تنهایی میتواند موجب تفریح و نشاط افراد شود . اما استفاده از تجهیزات و وسایلی می تواند تفریحات شما را تکمیل کند . تجهیزات بازی که در ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرند به دو دسته اصلی تقسیم می شوند . دسته اولین محصولات تجهیزاتی هستند که در فضای باز قرار می گیرند . از انواع این محصولات می توان به تاب ویلایی ، سرسره و الاکلنگ اشاره کرد . این محصولات معمولا از جنس فلزی می باشند . که در صورت نگهداری مناسب می توانند برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار گیرند .

دسته دوم از تجهیزات بازی مربوط به وسایلی هستند که باید در فضای سرپوشیده قرار گیرند . محصولاتی مانند میز بیلیارد و فوتبال دستی و همچنین میز پینگ پنگ از جمله تجهیزات بازی هستند که در فضای سرپوشیده قرار می گیرند . البته در این بین فوتبال دستی و میز پینگ پنگ می‌تواند در فضای باز نیز مورد استفاده قرار گیرد . اما باید توجه داشته باشید که بعد از استفاده حتما آنها را باید به یک مکان سرپوشیده انتقال دهید . شما تقریباً تمامی این محصولات را میتوانید از طریق تولیدی ویلا ساز خریداری کنید . برای سفارش و خرید این محصولات می توانید به فروشگاه اینترنتی ویلاسازه مراجعه کنید .

مبلمان ویلایی ویلاسازهخرید تجهیزات ویلایی

برای خرید تجهیزات ویلایی در بیشتر موارد شما باید هزینه قابل توجهی را در نظر بگیرید . به همین دلیل است که در بیشتر مواقع افرادی تجهیزات ویلایی را به صورت جداگانه و تک به تک خریداری می‌کنند . به عنوان مثال اگر شما بخواهید یک ست مبلمان ویلایی به همراه یک عدد باربیکیو و یک عدد تاب ویلایی را خریداری نمایید به طور میانگین باید هزینه های بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان صرف کنید . در بیشتر مواقع افراد توان پرداخت چه مبلغی را به صورت یک جا ندارند . بهترین کاری که می توانید در چنین شرایطی انجام دهید  اولویت بندی نیاز ها می باشد . به این صورت که باید مشخص کنید ابتدا به چه تجهیزاتی نیاز بیشتری دارید . و میتوانید برای خرید کدام محصولات مدت زمان بیشتری صبر کنید . نوع دیگری از اولویت بندی این است که شما با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید اقدام به خرید محصول نمایید . به این صورت که مثلاً شما اکنون بودجه کافی برای خرید مبلمان ویلایی را ندارید اما می توانید برای خرید یک باربیکیو اقدام نمایید . در این شرایط می توانید اولویت های خود را بر حسب بودجه خود طبقه بندی کنید .

 

قیمت تجهیزات باغ و ویلا

به دلیل اینکه تجهیزات باغ و ویلا از قیمت قابل توجهی برخوردار هستند . تقریباً تمام افراد قبل از اینکه اقدام به خرید چنین محصولاتی نمایند قیمت آنها را جستجو می کنند . روش های مختلفی برای اطلاع از قیمت چنین محصولاتی وجود دارد . به عنوان مثال شما می توانید به تولید و فروشگاه‌های مختلف در سطح شهر وجود دارد مراجعه کنید . البته به دلیل تنوع بالایی که در مورد تجهیزات ویلایی وجود دارد . برای اطلاع از قیمت تمامی آنها باید به فروشگاه های مختلفی مراجعه نمایید . کمتر تولیدی و فروشگاهی وجود دارد که شما بتوانید تمامی تجهیزات مربوط به ویلا را در یک جا مشاهده کنید . به همین دلیل در بیشتر اوقات شما جستجوی نسبتاً طولانی مدتی خواهید داشت .

البته پیشرفت تکنولوژی امکانات زیادی برای افراد فراهم کرده است . از جمله آنها می‌توان به اینترنت و فضای مجازی اشاره کرد . با رشد و گسترش خرید و فروش اینترنتی شما امروز به راحتی می توانید به فروشگاه های مختلف اینترنتی دسترسی داشته باشید . با استفاده از کامپیوتر و گوشی موبایل خود می توانید در عرض چند دقیقه محصول مورد نظر خود را در فضای اینترنت جستجو کنید . از فروشگاه‌های مختلف بازدید نمایید و محصولات را باهم مقایسه کنید . در عرض چند دقیقه می توانید قیمت تجهیزات باغ و ویلا را جستجو کنید . البته پیشنهاد می‌کنیم تا جای ممکن خرید خودرو از یک فروشگاه معتبر انجام دهید . یکی از تضمین های مناسب برای فروشگاه های اینترنتی وجود نماد اعتماد الکترونیکی می باشد . این موضوع سبب می شود تا شما بتوانید با خیال راحت تری خرید خود را انجام دهید . فروشگاه ویلا سازه دارای نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین درگاه پرداخت اینترنتی می باشد . پیشنهاد می کنیم قبل از خرید محصول مورد نظر خود ابتدا از فروشگاه ویلا سازه نیز بازدید نمایید .پ

ویلاسازه

ویلاسازه جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد. این محصولات کمک میکنندتا لذت دو چندانی برای استراحت  برای هم میهنان عزیز فراهم شود. یکی از محصولات جدید ویلاسازه بخاری هیزمی میباشد. این محصول در نوع خود بینظیر است. ویلاسازه تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،مبلمان اداری،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،چادر مسافرتی،باربیکیو ،فوتبال دستی ،تجهیزات کمپینگو …. نیز تولید میکند.

همینطور برای اطلاع از قیمت انواع گلدان،مبلمان ویلایی،میز عسلی و تجهیزات باربیکیو و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09142244372

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهی در مورد “تجهیزات باغ و ویلا

  1. azari_kiz گفت:

    بهترین مواد برای یک ست مبلمان ویلایی کدام است؟

  2. azari_kiz گفت:

    انتخاب هایی مانند مبلمان باغی از جنس آهن، مبلمان ویلایی از نوع آلومینیومی، مبلمان حصیری (رتن)، مبلمان فضای باز ساخته شده از پلاستیک و چوبی وجود دارد که هر کدام خوبی و بدی خاص خود را دارد. مجموعه های آهنی اغلب کاملاً با دوام و محکم هستند، اما پتانسیل زنگ زدگی را دارند. مبلمان فضای باز پلاستیکی در فضای باز یک گزینه ارزان و بسیار سبک است، اما طرح ها محدود و قابلیت شکستن بسیار بالایی دارند. مبلمان های چوبی در گرما خنک می مانند، بسیار بادوام هستند، اما از این رو قیمت بسیار بالایی دارند و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری (رنگ آمیزی سالیانه) بالایی دارند. مبلمان حصیری (رتن) تنوع محصول زیادی دارد چه از نظر طرح و چه از نظر رنگ، همچنین قابلیت استفاده در محیط بسته در کنار محیط باز را دارند، از این رو معمولاً زیاد مهمان فضای شما در مقایسه با دیگر محصولات نیستند. مبلمان باغی ریختگری آلومینیومی محصولی است که با توجه به نوع جنس به کار رفته در آن بسیار با دوام و قابلیت استفاده در هر نوع شرایط جوی را دارد، رنگ بندی با توجه به نیاز شما قابل ارائه است، اما مدل ها محدود است.

  3. azari_kiz گفت:

    به هر حال در تجهیزات باغی فلزی، توجه به کیفیت اتصالات و استحکام سازه و اسکلت و بررسی مقاومت جوشکاری، از جنبه ایمنی نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است مخصوصا در تاب‌ ویلای و چتر و سایه‌بان‌ ویلایی

دیدگاهتان را بنویسید