گریل

گریلبیشتر ایرانی ها بر این باور هستند که گریل نام یک وسیله می باشد . هر چند که این گفته تا حدود زیادی صحیح می باشد اما در واقع گریل کردن نوعی روش پخت میباشد . در روش گریل کردن مواد غذایی به صورت مستقیم و بدون واسطه بر روی حرارت مستقیم قرار می گیرد . گریل کردن یکی از سالم ترین روش ها برای تهیه غذا می باشد . به دلیل اینکه در این روش از افزودنی های زیادی استفاده نمی شود . همچنین در این روش معمولاً از روغن استفاده نمی شود . گریل کردن موجب می‌شود که ارزش غذایی مواد مختلف تا حدود زیادی حفظ شود . همچنین غذایی که به این صورت آماده شود در مدت زمان بسیار کمتری هضم نمی شود . به همین دلیل بسیاری از پزشکان و کارشناسان بر این باور هستند که یکی از بهترین روش ها برای تهیه غذای سالم گریل کردن می باشد . شما مواد غذایی مختلف را با استفاده از این روش می توانید طبخ و میل نمایید . هرچند که در کشور ما عمدتاً گوشت را به این وسیله آماده می کنند .

به همین جهت این کلمه برای وسایلی که جهت تهیه غذا بر روی آتش استفاده می شوند اطلاق می شود . گرید در واقع یک صفحه توری و یا یک صفحه چدنی می باشد که بر روی باربیکیو قرار می گیرد . شما می توانید مواد غذایی مختلف را بر روی این صفحه آماده کنید . برای اینکه طعم غذای شما تغییر نکند سعی کنید بعد از هر بار استفاده از گریل آن را به طور کامل تمیز کنید . اگر صفحه گریل شما به صورت چدنی و یا استیل باشد به راحتی می توانید برای تمیز کردن از آن از آب و مواد شوینده استفاده کنید .

گریلتابه گریل

گریل همیشه به صورت یک صفحه ای که بر روی باربیکیو قرار می گیرد نمی باشد . این محصول گاهی اوقات می‌تواند بر روی اجاق گاز شما قرار گیرد . اینگونه محصولات که در داخل منزل نیز استفاده های زیادی دارند در اصطلاح تابه گریل نامیده می شوند . تابه گریل معمولاً از جنس چدن میباشد و استحکام بسیار بالایی دارد . تابه گریل می‌تواند به صورت مربع و یا دایره و یا هر شکل دیگری باشد . از تابه گریل میتوانید برای تهیه انواع استیک و غذاهای مختلف استفاده کنید . گاهی اوقات حتی افراد می توانند از این محصول برای تهیه انواع فست فود نیز استفاده کنند . شما به راحتی می توانید انواع مختلف همبرگر و سوسیس را بر روی تابه گریل طبخ نمایید . البته تفاوت عمده تابه گریل با صفحه گریل که بر روی باربیکیو قرار می گیرد . این است که به هنگام استفاده از تابه گریل باید کمی روغن بر روی آن بمالید . به دلیل اینکه تهیه غذا بر روی تابه گریل مستلزم استفاده از کمی روغن می باشد . البته هیچ اجباری برای این کار وجود ندارد و شما می توانید غذای خود را بدون استفاده از روغن آماده کنید .

ماهیتابه گریل دارای قیمت نسبتا قابل توجهی باشد . قیمت این محصولات در مقایسه با ماهیتابه و قابلمه های دیگر کمی بالاتر می باشد . یکی از دلایل تفاوت قیمت آنها وزن نسبتاً بالای این محصولات می باشد . یک ماهیتابه گریل به راحتی می تواند برای مدت نسبتاً طولانی در منزل شما مورد استفاده قرار گیرد . اگر به درستی آنها را مورد نظافت و نگهداری قرار دهید نیاز نیست که هیچ گونه نگرانی از بابت خراب شدن آنها داشته باشید . به دلیل اینکه این محصولات از مقاومت کافی برای استفاده در سالیان طولانی برخوردار هستند . برای خرید یک ماهی تابه گریل می توانید با فروشگاه های مختلف لوازم خانگی مراجعه نمایید . البته به دلیل اینکه این محصولات به اندازه ماهیتابه های معمولی خریدار ندارند . فقط فروشگاه های خاصی اقدام به فروش چنین محصولاتی می نمایند . اما به طور کلی تهیه یک تابه گریل زیاد دشوار نمی باشد .

گریلدستگاه گریل

اگر شما نیز در دسته افرادی هستید که طرفدار غذای سالم به شمار می روید . نیاز به آشنایی بیشتر با تجهیزات تهیه غذای سالم دارید . به عنوان مثال یکی از دستگاه های بسیار کاربردی برای تهیه غذای سالم دستگاه گریل می باشد . به دلیل این که عمدتا در دستگاه گریل از روغن استفاده نمی شود . ارزش غذایی مواد مختلف حفظ می شود و همچنین غذای شما از چربی بسیار کمتری برخوردار می باشد . هر چقدر چربی غذای شما کمتر باشد در نتیجه شما غذای سالم تری خواهید داشت . بسیاری از پزشکان و متخصصان در زمینه تغذیه به افراد پیشنهاد می کنند که تا جای ممکن است چربی کمتری در رژیم غذایی خود استفاده کنند . وجود چربی در غذا موجب به وجود آمدن مشکلات و بیماری های زیادی می شود را که بسیاری از آنها روند درمانی بسیار طولانی دارند .

دستگاه گریل از جمله محصولاتی است که وجود آن در هر منزلی ضروری به نظر می رسد . دستگاه گریل می‌تواند به صورت برقی و گازی باشد . هر دوی این محصولات در کشور ما وجود دارد و شما می توانید به سهولت آن را از طریق فروشگاه‌های مختلف خریداری نمایید . اگر چنین محصولی در فروشگاه های لوازم خانگی اطراف شما وجود ندارد . جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چون شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید . امروزه سایت های بسیاری وجود دارد که در زمینه فروش اینترنتی فعالیت می کنند . بسیاری از این سایت ها انواع مختلف لوازم خانگی را به فروش می رسانند . شما می توانید با مراجعه به آن ها انواع دستگاه گریل را در طرح و سایز های مختلف مشاهده و خریداری نمایید . برخی از انواع دستگاه گریل دارای کاربردهای تجاری می باشند . اما بسیاری از این محصولات برای مصارف خانگی طراحی شده اند .  از این دستگاه می توانید برای تهیه انواع استیک و اسنک و پیتزا استفاده کنید . برخی از انواع دستگاه گریل برای تهیه مرغ گریل شده کاملا ایده آل می باشند .

 

قیمت گریل ذغالی

امروزه محصولاتی که به روش زغالی تهیه و پخت می شوند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند . یکی از عمده ترین ویژگی های این گونه مواد غذایی طعم بسیار مطبوع و عالی آنها می باشد . شاید کمتر کسی را پیدا کنید که از طعم غذای ذغالی لذت نبرد . امروزه بسیاری از رستوران ها در سطح شهر محصولات و غذاهای خود را به صورت زغالی تهیه می کنند . همین موضوع باعث می‌شود که فروش آنها افزایش پیدا کند . افراد روز به روز تمایل بیشتری به استفاده از غذای ذغالی و کبابی پیدا می کنند . تهیه غذا به روش زغالی و کبابی یک روش عالی برای کاهش مصرف روغن می باشد .

مصرف روغن یکی از مشکلات جامعه امروزی می باشد که بیماری های زیادی را برای افراد به وجود می آورد . به همین دلیل است که افراد سعی می کنند تا جای ممکن از چربی و روغن های مختلف در غذا استفاده نکنند . شاید کاربردی ترین و بهترین روش برای کاهش میزان مصرف روغن تهیه غذا به روش کبابی و ذغالی می باشد . در این روش علاوه بر اینکه مصرف روغن به صفر میرسد . چربیهای نیز که در بافت غذاهایی مانند گوشت وجود دارد از مواد غذایی بیرون می آید . اینها همه دلایلی هستند که باعث شده افراد امروز تمایل زیادی به استفاده از غذاهای کبابی داشته باشند . البته تهیه غذا به روش کبابی فقط مخصوص انواع مختلف گوش نمی باشد . شما می توانید بسیاری از گیاهان و سبزیجات مختلف را به این روش طبخ نمایید .

یکی از دستگاه های بسیار کاربردی برای تهیه غذای زغالی دستگاه گریل ذغالی میباشد . شما می توانید انواع استیک و همبرگر و محصولات مختلف را بر روی دستگاه گریل ذغالی آماده کنید . قیمت دستگاه گریل ذغالی بر حسب ابعاد آن متغیر می باشد . شما می توانید یک دستگاه گریل ذغالی برای مصارف خانگی و تجاری خریداری نمایید . البته برخی از این محصولات به صورت سفارشی و در ابعاد مورد نظر شما نیز طراحی و تولید می شوند . برای خرید دستگاه گریل ذغالی می توانید به سایت ویلا سازه مراجعه نمایید .

 

صفحه گریل چدنی

صفحه گریل چدنی با قرار گرفتن بر روی حرارت مستقیم می تواند برای طبخ مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار گیرد . عمده‌ترین استفاده از صفحه گریل چدنی برای تهیه و طبخ انواع گوشت می باشد . البته این روش در کشور ما بسیار متداول تر میباشد . در کشورهای اروپایی انواع مختلف سبزیجات مانند قارچ ، سیب زمینی و سایر سبزیجات را بر روی صفحه گریل طبخ می کنند . در باغ صفحه گریل چدنی می تواند یک وسیله بسیار ایده آل برای طبقه انواع مختلف غذا باشد . شما می توانید طیف وسیعی از مواد غذایی مختلف را بر روی این وسیله آماده کنید . سعی کنید هنگام استفاده از صفحه گریل چدنی تا جای ممکن از روغن استفاده نکنید . سطحی محصولات گونه ای می باشد که غذا بر روی آن نمی چسبد و حالت تفلون دارد . به همین دلیل شما هیچ نگرانی از بابت چسبیدن غذا به سطح صفحه گریل نخواهید داشت .

صفحه گریل چدنی معمولاً از وزن قابل ملاحظه‌ای برخوردار میباشد . معمولاً وزن این محصول در مقایسه با ماهیتابه های دیگر بسیار بالاتر می باشد . البته قیمت این محصولات نیز تفاوت زیادی با سایر انواع ماهیتابه دارد . ولی عمر مفید این محصولات به هیچ عنوان قابل مقایسه با محصولاتی مانند ماهیتابه تفلون نمیباشد . عمر مفید یک صفحه گریل چدنی می تواند چند برابر بیشتر از یک ماهیتابه معمولی باشد . اگر این موضوع را در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که این محصولات بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشند .

ویلاسازه

ویلاسازه جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد. این محصولات کمک میکنندتا لذت دو چندانی برای استراحت  برای هم میهنان عزیز فراهم شود. یکی از محصولات جدید ویلاسازه بخاری هیزمی میباشد. این محصول در نوع خود بینظیر است. ویلاسازه تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،مبلمان اداری،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،چادر مسافرتی،باربیکیو ،فوتبال دستی ،تجهیزات کمپینگو …. نیز تولید میکند.

همینطور برای اطلاع از قیمت انواع گلدان،مبلمان ویلایی،میز عسلی و تجهیزات باربیکیو و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09142244372

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید