سطل زباله ویلایی و شهری

سطل زباله شهری دو قلو

سطل آشغال دو قلو

سطل زباله یا سطل آشغال یکی از مهترین اجزای مبلمان شهری میباشد. . البته سطل زباله فقط مخصوص استفاده در محیط های شهری هم نمی باشد . انواع مختلف سطل زباله برای مصارف متنوع استفاده می‌شود . تقریباً در هر مکانی مثل باغ و ویلا و پارک و معابر شهری میتوان از سطل آشغال استفاده کرد. همه ما یک یا چند نمونه از انواع مختلف آن را در منزل داریم . سطل زباله شهری می‌تواند در ابعاد بسیار بزرگ ، و به صورت مکانیزه باشد . یا این که دارای ابعاد کوچکی باشد ، که نمونه های آن را در پارک ها و معابر مشاهده می‌ کنید . به طور معمول از فلز برای ساخت این سطل زباله ها استفاده می شود . سطل‌های زباله علاوه بر کارایی باید از ظاهر زیبایی نیز برخوردار باشند . برای اینکه اینگونه وسایل باید در زیبایی فضای شهر نیز تأثیرگذار باشند . سطل‌های آشغال شهری معمولاً متناسب با فضای اطراف انتخاب می‌شوند . همچنین از رنگ های مختلف و متنوع برای این محصولات میتوان استفاده کرد . شما می توانید سطل زباله مورد نیاز خود را به صورت عمده و خرده ، به راحتی از سایت ویلاسازه خریداری کنید .انواع سطل زباله،چراغهای محوطه یا نیمکت فضای باز از جمله زیر مجموعه های مبلمان شهری محسوب میشوند.

سطل زباله ویلایی

سطل زباله ویلایی ممکن است با سطل‌های زباله شهری که در مناطق شهری استفاده می‌شوند، تفاوت داشته باشد. به عنوان مثال، در ویلاها یا مناطقی که دورافتاده‌تر هستند و دسترسی به سرویس‌های شهری ممکن نیست، افراد ممکن است برای جمع‌آوری زباله‌های خود از سطل‌های زباله ویلایی استفاده کنند.

سطل زباله ویلایی معمولاً به عنوان بخشی از سیستم مدیریت زباله ویلایی استفاده می‌شود. این سطل‌ها ممکن است بزرگتر، ساختار مقاوم‌تر و با ظرافت بیشتری نسبت به سطل‌های شهری باشند، زیرا ممکن است نیاز به حمل و دفع زباله برای فاصله‌های بیشتری داشته باشند.

سطل زباله ویلایی ممکن است به شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی طراحی شده باشد، بسته به نیاز مالک ویلا و حجم زباله‌های تولیدی. بعضی از سطل‌های زباله ویلایی حتی می‌توانند با ظرافت طراحی شده و به سبک معماری ویلا سازگار باشند.

 

البته همانگونه که گفتیم نام این محصولات به این دلیل نیست که نمی توان از آنها برای کاربر دیگر استفاده کرد . از انواع سطل آشغال شهری در بسیاری از مکان‌های تجاری ، و همچنین منازل ، باغ و ویلا استفاده می شود .

سطل زباله چرخدار

سطل زباله ویلاسازه مدل چرخدار


سطل زباله مدرن شهری

سطل زباله مدرن ویلاسازه

زیبایی سطل زباله شهری

زیبایی سطل زباله شهری یکی از مواردی است که در طی سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است . در گذشته تنها کاربردی محصولات اهمیت داشته و زیبایی آن چندان مورد توجه قرار می گرفت . اما روش های مختلف برای زیباسازی شهر و پیشرفت مهندسی شهرسازی ، موجب دیگرگون شدن طراحی این  محصولات شد . به طوری که امروزه شما می توانید صدها نوع از انواع سطل زباله را در محیط اطراف خود مشاهده کنید . امروزه سطل‌های زباله دارای طراحی و سایز های بسیار متنوعی هستند . البته در اینجا منظور ما از سطل زباله شهری ، سطل های کوچکی است که در کنار معابر و پارک ها به چشم می خورد . سطل های بزرگ زباله که توسط خودرو های مکانیزه تخلیه می شوند دارای طراحی خاصی نیستند . به دلیل اینکه در مورد این محصولات کارایی اهمیت بالاتری دارد . همچنین به دلیل اینکه سطل های جمع آوری زباله به صورت مکانیزه تخلیه می شوند ، باید دارای یک طراحی استاندارد باشند .

شما می توانید برای مشاهده انواع طرح های سطل زباله شهری به فروشگاه اینترنتی ویلاسازه مراجعه نمایید . البته توجه داشته باشید که سطل زباله شهری فقط برای استفاده در مکان های عمومی نمی باشد . انواع مختلفی از این محصولات برای مکان های تجاری و همچنین مکان های خانگی به کار می روند . شما می توانید یک یا چند سطل زباله شهری را در داخل حیاط یا باغ خود قرار دهید .

انواع مختلف سطل آشغال شهری

سطل آشغال شهری را از لحاظ شکل ظاهری و هم به لحاظ جنس مواد اولیه میتوان دسته بندی کرده . همانگونه که گفته شد این محصولات می‌توانند دارای ابعاد مختلف و متنوعی باشند . با توجه به ویژگی‌های فضای مورد نظر ، ابعاد و همچنین طرح آن انتخاب می‌شود . تنوع این محصولات موجب می‌شود تا بتوان ، مناسب ترین محصول برای هر مکان را انتخاب کرد . در ادامه سعی داریم اشاره اجمالی و کوتاه به انواع مختلف سطح زباله شهری داشته باشیم .

باکس زباله شهری

سطل زباله شهری

سطل زباله گالوانیزه

اینگونه سطل‌های زباله معمولاً دارای ابعاد بزرگی هستند . سطل‌های آشغال گالوانیزه می‌تواند به صورت مکانیزه یا معمولی باشد . این سطل ها معمولاً بر سر کوچه ها و معابر قرار می‌گیرند ، و زباله های مختلف درون آن ها جمع آوری می شود .  اینگونه سطل های آشغال معمولاً از وزن بالایی برخوردار هستند . برای سهولت در جابجایی به صورت چرخدار تولید می‌شوند . همچنین دارای بازوهایی هستند که ماشینهای زباله ، با استفاده از این بازوها سطل ها را خالی می کنند . سطل زباله گالوانیزه تقریباً به صورت اختصاصی ، جهت استفاده در معابر شهری طراحی و تولید می‌شود . اما شما می توانید برخی از این محصولات را در مکان‌های روستایی نیز مشاهده کنید . یکی از ویژگی های این نوع سطل‌های آشغال ظرفیت بالای آنها می باشد . همچنین سطل آشغال گالوانیزه دارای ویژگی آنتی باکتریال می باشد .

سطل آشغال مدرن

سطل زباله مدرن

سطل زباله پارکی

یکی از مکان‌هایی که سطل آشغال متنوعی در آن قرار دارد پارک می باشد . در فاصله کوتاهی در پارک می توانید چند عدد سطل آشغال مختلف مشاهده کنید . طرح های بسیار زیادی از انواع مختلف سطل زباله و مخزن زباله را می‌توانید در پارک ها مشاهده کنید . این نوشته ها باید به لحاظ ظاهری نیز از زیبایی قابل قبولی برخوردار باشند . به دلیل اینکه علاوه بر جمع آوری زباله باید در زیبایی فضای پارک ، نیز تاثیر گذار باشند . سطل زباله های پارکی معمولا به صورت فلزی می باشند . اما برخی از انواع آن ها وجود دارد که به صورت چدنی ، سنگی و یا بتنی می باشند . شکل ظاهری این نوع سطل های آشغال معمولاً به صورت لوله ای یا پاکتی می باشد . بیشترین نوع سطل ها به صورت سایبان دار می باشند . این سایه بان‌ها به منظور جلوگیری از خیس شدن زباله‌ها می باشد ، که سبب می شود تخلیه و جابجایی آنها دشوارتر شود . همینطور وجود آب در داخل سطل آشغال می‌تواند در بلندمدت ، مدل زنگ زدگی و پوسیدگی سطل زباله شود .

سطل زباله باران

سطل آشغال باران مدرن

سطل زباله پلی اتیلن

این وسط های زباله معمولاً در مکان‌های عمومی و تجاری استفاده می شوند . مخازن زباله که از جنس پلی اتیلن می باشند ، دارای ابعاد بسیار مختلف و متنوعی هستند . این محصولات می تواند برای مکان هایی مانند بیمارستان بسیار مناسب باشد . این سطل ها برای جمع آوری زباله های عفونی کاملاً ایده آل می باشند . این محصولات دارای وزن پایین می باشند ، که موجب می شود جابه جایی آنها به سهولت انجام گیرد . معمولاً در معابر و همچنین پارک‌ها از این محصولات استفاده نمی‌شود . این نوع سطل ها در مقابل ضربه آسیب پذیری بیشتری دارند . ابعاد کوچکتر این سطل ها برای استفاده خانگی مناسب می باشند . همچنین این محصولات به لحاظ قیمت نیز بسیار اقتصادی می‌باشند .

سطل آشغال گرد مدرن

سطل زباله مدور

سطل آشغال چدنی

سطل‌های زباله طولانی معمولاً دارای قیمت بالایی می باشند . اما این محصولات بسیار زیبا و باکیفیت هستند . برای تولید این نوع سطل ها از روش ریخته گری استفاده می شود . سطل‌های آشغال چدنی از مقاومت‌ها کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند . وزن این محصولات در مقایسه با سطل های آشغال فلزی کمی بیشتر می باشد . البته برخی از سطل های آشغال وجود دارد که به صورت ترکیبی از چدن و فلز می باشد . معمولا برای قسمتهای لبه سطل و یا پایه های آن از چدن استفاده می شود . این محصولات می تواند تاثیر زیادی در زیبایی محیط اطراف خود داشته باشد . طرح ، رنگ و همچنین سایز این محصولات با توجه به چیدمان محیط اطراف انتخاب می شود .

سطل زباله مکعبی

سطل آشغال مکعبی

سطل زباله فلزی

سطل های زباله فلزی معمولاً به صورت آهنی می باشند . اینگونه سطل‌های آشغال معمولاً از کیفیت مناسبی برخوردار می‌باشند . مقاومت و همچنین عمر مفید سطل های آشغال فلزی بسیار بالا می باشد . تعمیرات و نگهداری این نوع سطل نیز هزینه زیادی در بر ندارد . شما می توانید طرح های مختلف و متنوعی را بر روی این محصولات پیاده کنید . برای ساخت آنها از انواع پروفیل و ورق های مختلف فلزی استفاده می شود . این محصولات می‌تواند به صورت سفارشی نیز تولید شود . معنی من برای انجام این کار می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید . همچنین می توانید از طرح های متنوع موجود در فروشگاه اینترنتی ما بازدید کنید .

سطل آشغال ویلاسازهسطل آشغال هوشمند

سطل های زباله هوشمند که این روزها  وارد بازار شده اند امکاات زیادی دارند ولی کاربردیترین ویژگی آنها این است که برای باز کردن ان نیاز به لمس نیست و با چشمیهایی که دارد خوب به خود باز میشود.سطل آشغال هوشمند در کشور های اروپایی در معابر و شهر ها وجود دارد  همچنین این محصولات اندازه ها و طرحهای متنوعی دارند.

قیمت سطل زباله شهری

سطلهای زباله شهری قیمتهای متنوعی دارند .این قیمت نسبت به جنس و اندازه  این سطل ها متغیر است شما با توجه به نیاز خود و بودجه خود میتوانید یکی از بهترین نوع سطل زباله ویلا یا شهری را تهیه و استفاده کنید.

سوالات متداول سطل زباله یا سطل آشغال ویلاسازه

 

سطل زباله را چگونه نظافت کنیم ؟

به دلیل اینکه سطل زباله همواره در معرض آلودگی های مختلف قرار دارد ، به همین منظور محیط مناسبی برای رشد میکروب های مختلف می باشد . از این رو ضروری است که سطل زباله و سطل آشغال را به صورت مداوم مورد نظافت و ضدعفونی قرار دهید . برای این منظور می توانید از آب و شوینده های مختلف استفاده کنید . همچنین استفاده از ضد عفونی کننده های مانند الکل و کلر می تواند در این مورد مفید باشد .

آیا سطل زباله فلزی برای فضای باز مناسب است ؟

بسیاری از سطل‌های زباله که در فضای باز مشاهده می کنید به صورت فلزی می باشند . اما آیا سطل زباله فلزی به راستی بهترین نوع سطل زباله برای استفاده در فضای باز میباشد ؟ یکی از مشکلاتی که امکان دارد برای محصولات فلزی به وجود بیاید مشکل اکسیده شدن و زنگ زدگی آهن می باشد . آهنگ در زمانی که در معرض رطوبت و اکسیژن قرار بگیرد دچار زنگ زدگی میشود . اگر سطل زباله فلزی شما به درستی رنگ آمیزی شود و از رنگ‌هایی مانند رنگ کوره ای در رنگ آمیزی آن استفاده شود . می تواند یک محصول کاملا ایده آل برای استفاده در فضای باز به شمار بیاید .

ابعاد سطل زباله های فضای باز برای مصرف خانگی چقدر است ؟

سطل های زباله که برای مصارف خانگی و در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند ابعاد ای به مراتب به کوچکتر از محصولاتی دارند که در مکانهای عمومی مانند پارک استفاده می شوند . انواع مختلفی از سطل زباله ها برای استفاده در حیاط منازل و حیاط ویلا در بازار وجود دارد . شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و یا فروشگاه های موجود در شهر با انواع بسیار مختلف و متنوعی از این محصولات مواجه شوید . سپس محصولی  را که متناسب با نیاز شما می باشد را انتخاب و خریداری کنید .

کلمات مهم این محصول

سطل،سطل زباله،سطل آشغال،پلاستیک زباله،سطل زباله آشپزخانه،سطل زباله شهری،سطل پلاستیکی،انواع سطل زباله
سطل زباله پدالی
سطل زباله اداری
خرید سطل زباله
انواع زباله
خرید سطل زباله بزرگ
سطل زباله پلاستیکی
فروش سطل زباله
سطل زباله خانگی
سطل اشغال اشپزخانه
مدل سطل زباله
سطل زباله فلزی
قیمت سطل پلاستیکی
سطل زباله دستشویی
قیمت سطل زباله اداری
سطل زباله چرخدار
سطل زباله سبلان
انواع سطل زباله بیمارستانی
سطل زباله صنعتی
قیمت سطل زباله استیل
سطل زباله بیمارستانی
فروش سطل پلاستیکی
انواع سطل های زباله
قیمت سطل زباله eko
سطل زباله حیاطی

انواع سطل زباله
سطل زباله شهری
سطل زباله
آشغال
سطل آشغال
سطل زباله شیک
سطل اشغال
سطل زباله مدرن
عکس سطل آشغال
طرح سطل زباله
سطل آشغال فلزی
ساخت سطل زباله
درست کردن سطل زباله
انواع سطل زباله شهری
درخواست جابجایی سطل زباله
طراحی سطل زباله
آشغال آشغال آشغال
سطل آشغال آهنی
انواع سطل زباله پارکی
سطل آشغال مدرن
سطل آشغالی
سطل زباله آهنی
درست كردن سطل آشغال
عکس آشغال
سطل زباله ایستاده
معنی اشغال
درست کردن سطل آشغال
سطل زباله فلزی شهری
سطل زباله باغی
طراحی سطل آشغال
جمله با سطل زباله
هم خانواده اشغال
کاردستی سطل زباله بزر
هم معنی اشغال
سطل زباله بزرگ چرخدار
عکس سطل اشغال
جمله با اشغال
آشغال یا آشغال
قیمت سطل زباله بزرگ شهرداری
سطل زباله شهری فلزی
سطل زباله حیاط
ساختن سطل زباله
آشغالی آشغالی
آشغال زباله
طراحی سطل اشغال
چند نوع زباله داریم
سطل زباله اهنی
سطل
سطل آشغال بزرگ
سطل اهنی
جمله برای اشغال
سطل بالفصحى
ساخت سطل آشغال
انبر جمع آوری زباله
آشغال آشغال
سطل های زباله
عکس سطل آشغالی
سطل آهنی
سطل زباله پارکی و شهری
کاردستی سطل زباله برای کلاس سوم
سطل بالعربية الفصحى
طراحی سطل زباله شهری
انواع سطل زباله های شهری
سطل زبالة
عکس سطل زباله
سطل باللغة العربية الفصحى
اشغال یا اشقال
سطل زباله زیبا
سطل زباله دیواری فلزی
سطل داخل سطل زباله
سطل چوبی گرد
سطل آشغال بزرگ چرخدار
مدل سطل آشغال
سطل اشغالی
سطل آشغال شیک
رنگ آمیزی سطل زباله
درست کردن سطل اشغال
ما چند نوع زباله داریم
سطل ذغال
درست کردن سطل زباله کوچک
سطل زباله های شهری
سطل زباله پارک
نقاشی در مورد سطل زباله
آشقال
سطل اشغال فلزی
طرز درست کردن سطل زباله
چند نوع سطل زباله داریم
درست کردن سطل
ابعاد سطل زباله شهری
سطل زباله اینستا
سطل اشغال چوبی
انواع سطل زباله ماشین
عکس سطل زباله شهری
یک جمله برای اشغال
رنگ سطل زباله عفونی
اشغال معنی
سطل باللغة العربية
معنى كلمة سطل
سطل زباله عفونی3
سطل زبال
سطل زباله سنگی
سطل زباله کلاس سوم
ساخت سطل زباله فلزی
خرید سطل زباله شهری
سطل زباله بزرگ شهرداری
بهترین سطل زباله ماشین
سطل زباله شاد کجاست
سطل زباله فلزی بزرگ
مدل سطل زباله در مدیریت
قیمت سطل زباله شهرداری
معنی اِشغال
ستل اشغال
قیمت سطل زباله شهری
آیا اینستاگرام سطل زباله دارد
اشغال اشغال
نقش سطل آشغال ناراحت و خوشحال
طرح سطل زباله شهری
سطل زباله استوانه ای
سطل زباله هوشمند داخل خودرو
سطل اشعال
سطل معنى
سلطل زباله
dustbin معنی
اشغال زباله
ایده سطل زباله
ساخت سطل
سطل آشغال پارکی
سطل زباله طرح چوب
سطل زباله لاکچری
عکس سطل
مدل سطل زباله
کاردستی سطل آشغال
تصویر سطل زباله
درست کردن سطل زباله بزرگ
ساخت سطل آشغال برای اتاق
سد زباله
سطح زباله
سطل اسغال
سطل اشقال
شکل سطل زباله
لیست قیمت سطل زباله پارکی
هم معنی آشغال
آت آشغال
درست کردن سطل آشغالی
درست کردن کاردستی سطل زباله
رنگ بندی سطل های زباله بیمارستان
سطل آشغال چرخ دار
سطل اشغال بزرگ
سطل زباله چوبی شیک
چگونه سطل زباله درست کنیم
یک جمله با اشغال
اشغال یعنی چه
معنی اشغالی
percussion معنی
هم معنی زباله
کد اشغال شماره خاص
قیمت سطل زباله های شهری
معنی آشغال
سطل زباله در مبلمان شهری
سطل زباله عفونی بیمارستانی
آشعال
اموزش درست كردن سطل زباله
آشغال‌ها
ستل آشغال
سطلزباله

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب فضای باز،صندلی تابی،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.