باربیکیو

آتشدان فلزی درسا

6,500,000 تومان

کباب پز شش شعله

1,000,000 تومان

میز آتشدان و گریل

9,900,000 تومان

کباب پز ده شعله

1,400,000 تومان

آتشدان مربع مجلسی

7,500,000 تومان

باربیکیو مسقف گازی

12,000,000 تومان

باربیکیو و کباب پز

 باربیکیو،کباب پز و یا گریل عضو ثابت تفریحات خانواده های ایرانی است.کباب پز یا باربیکیو وسیله ایی برای لذت بردن از روزهای تعطیل میباشد.باربیکیو یا همان کباب پز انواع مختلفی دارد.ویلاسازه بزرگترین تولید کننده باربیکیو در شمال غرب کشور بوده و بهترین کیفیت باربیکیو را تولید میکند.برای خرید باربیکیکو باید به چند نکته بسیاار اساسی دقت کنید.اینکه چه بودجه ایی  برای باربیکیو در نظر گرفته ایدو یا در چه محلی میخواهید باربیکیو را قرار دهید. این اینکه سوخت مصرفی باربیکیو گازی باید باشد یا باربیکیو ذغالی.قطعایک باربیکیو بزرگ که در ویلا میتوانید استفاده کنید برای استفاده در تراس یا بالکن مناسب نخواهد بود. و همینطور استفاده از هیزم یا ذغال نیز در فضای بالکن یا روف گاردن میتواند دشوار باشد.ویلاسازه اینجاست تا به کمک شما بیاید. شما با تماس با مشاورین ما میتوانید یک باربیکیو مناسب برای فضای خود خریداری کنید. فقط کافیست تا فضایی که قرار است باربیکیو درآن قرار گیرد و اینکه چه سوختی میخواهید برای باربیکیو استفاده کنید را انتخاب کنید تا ایده عال ترین نوع باربیکیو را برای شما معرفی کنیم و یا درصورت نیزا یک باربیکیو با درخواست شما طراحی و تولید کنیم.

ما میتوانیم نسبت به نوع استفاده یکی از انواع ان را انتخاب کنیم.به جرات می‌توان گفت کباب کردن گوشت و مواد غذایی جزء جدایی ناپذیر از دورهمی‌ها،پیک نیک،تفریح و … هستند. به همین دلیل است که روش‌های مختلفی برای کباب کردن انواع مواد غذایی مختلف وجود دارد. که یکی از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین آن‌ها باربیکیو می‌باشد. این وسیله می‌تواند به شما در درست کردن کباب‌های خوشمزه و لذیذ کمک کرده و کباب درست کردن را برای شما تبدیل به کار راحت و آسانی می‌کند.باربیکیو از نظر سوخت به دو نوع باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی تقسیم بندی میشود.

دانلود اطلاعات تکمیلی باربیکیو ویلاسازه


باربیکیو فلزی رستورانی

باربیکیو و کباب پز فلزی ویلاسازه بهترین تولید کننده شمال غرب کشور

باربیکیو سایه بان دارباربیکیو با سایبانباربیکیو گازی سایباندار

باربیکیو پلوپز دار ویلاسازه

باربیکیو و کباب پز فلزی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه


کباب پز 50 سانتی ویلاسازه

باربی کیو ذغالی و کباب ذغالی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه

باربیکیو چیست؟

باربیکیو و کباب پز

باربیکیو وسیله‌ای برای کباب کردن انواع مواد غذایی بر روی میله‌های داغ در فضای بازمانند باغ، ویلا، بالکن، فضای باز رستوران و … است. در حالت کلی می‌توان باربیکیو را روش پخت گوشت با حرارت و سرعت پایین تعریف کرد. باربیکیوها متناسب با نحوهٔ استفاده از آن‌ها، در انواع مختلفی وجود دارند. به همین دلیل آن‌ها را می‌توان از لحاظ‌های مختلف دسته‌بندی کرد. باربیکیو در واقع اسم وسیله نیست و نوعی کباب کردن است که بر روی توری گوشت یا هر ماده دیگری را پخته و نوش جان می‌کنیم. اما در ایران از باربیکیو با عنوان یک وسیله برای پخت‌وپز نام‌برده می‌شود.

باربی کیو

باربی کیو در واقع یک لغت انگلیسی می باشد . این مفهوم که امروزه برای یک وسیله استفاده میشود . در واقع نوعی روش پخت می باشد . که می توان با استفاده از این روش مواد غذایی مختلف را طبخ نمود . باربیکیو یعنی استفاده مستقیم از حرارت برای پخت غذا های مختلف . در این روش مواد غذایی مختلف به صورت مستقیم و بدون واسطه بر روی حرارت آتش قرار می گیرند . در روش باربیکیو معمولا از روغن استفاده نمی شود . البته گاهی اوقات افراد مواد مختلف را برای طعم بهتر چرب می کنند . باربی کیو را می‌توان یکی از اصلی ترین وسیله ها برای طبخ غذا دانست . این وسیله از قدمت بسیار طولانی برخوردار است . در واقع همزمان با کشف آتش بودی که انسان از انواع باربیکیو برای پخت غذا استفاده کرد . در واقع باربیکیو های اولیه فقط چند عدد سنگ بودند که در کنار یکدیگر قرار می گرفتند .

قیمت باربیکیو در ویلاسازه

باربیکیو

کباب پز ویلایی

کباب پز ویلایی در واقع یک محصول برای کاربردهای خانگی می باشد . این نوع محصولات عمدتاً به صورت ایستاده طراحی و تولید می شوند . ارتفاع ی کباب پزی ویلایی چیزی در حدود ۱۲۰ الی ۱۵۰ سانتیمتر می باشد . این ارتفاع به گونه ای طراحی می شود که شما به هنگام استفاده از کباب پز تسلط کافی بر روی آن داشته باشید . برخی از انواع کباب پز های ویلایی به صورت سایبان دار می باشند . وجود قسمت سایبان در کباب پز باعث میشود که شما در تمام طول روز بتوانید از آن استفاده کنید . گاهی اوقات در فصل تابستان که وجود گرما و نور خورشید باعث اذیت شما خواهد شد . سایه بان کباب پز با ایجاد محیطی سایه میتواند موجب راحتی بیشتر شما شود . البته این تنها مزیت کباب پز سایبان دار نمی باشد . مهمترین دلیلی که می‌تواند موجب خاموش شدن کباب پز شما شود آب و رطوبت می باشد . در بسیاری از اوقات زمانی که باران یا برف می بارد شما نمی توانید از کباب پز استفاده کنید . به دلیل اینکه بارش باران می تواند موجب خاموش شدن کباب پز شما شود . در این شرایط استفاده از کباب پز سایه بان دار می تواند یک راه حل مناسب برای شما باشد .

باربیکیو تولید ویلاسازهانواع باربیکیو

انواع باربیکیو را می‌توان به لحاظ سوخت مصرفی دسته بندی کرد . عمده ترین نوع باربیکیوها که در کشور ما بسیار رایج می باشند. باربیکیو های گازی می باشند که از گاز شهری یا سیلندر گاز برای تامین سوخت آنها استفاده می شود . نوع دیگری از انواع باربیکیو مربوط به باربیکیو های ذغالی میباشند . باربیکیو ذغالی در بهبود طعم غذا تاثیر بسزایی دارد . همچنین این نوع باربیکیو از محبوبیت و مقبولیت بسیار بالایی برخوردار است . نوع دیگری از باربیکیو که اخیراً بسیار رواج پیدا کرده است باربیکیو برقی می باشد . همچنین می توان انواع مختلف باربیکیو را به لحاظ جنس باربیکیو دسته بندی کرد . باربیکیو فلزی رایج ترین نوع باربیکیو میباشد . شما انواع مختلف این محصول را می توانید در محیط اطراف خود به سادگی مشاهده کنید . باربیکیو سیمانی و باربیکیو سنگی نیز به نوبه خود طرفداران زیادی دارند . این محصولات عمدتاً کاربرد های خانگی دارند .

باربیکیو ویلایی

باربیکیو ویلایی در اندازه های تنوع در ویلاسازه

تفاوت باربیکیو گازی و ذغالی

باربیکیو های گازی و ذغالی شاید کاربرد یکسانی داشته باشند، و هر دو برای طبخ غذا و پختن کباب استفاده شوند. اما بین این محصولات نیز تفاوت‌هایی وجود دارد. باربیکیوهای گازی در مقایسه با باربیکیو ذغالی دارای قیمت بالاتری هستند، دلیل این تفاوت قیمت هم ساختار پیچیده‌تر باربیکیوهای گازی است هم دستمزد ساخت. استفاده از قطعات مختلف مانند نازل و شیرهای مختلف، باعث می‌شود تا قیمت باربیکیوهای گازی بیشتر شود.
همچنین به لحاظ وزن هم کباب‌پزهای ذغالی سبک‌تر هستند، در کباب‌پزهای ذغالی از قطعات کمتری استفاده می‌شود. به همین دلیل وزن این محصولات پایین‌تر از باربیکیوهای گازی است .

جابه‌جایی باربیکیو ذغالی بسیار آسان‌تر از باربیکیو گازی است. به دلیل اینکه در مورد باربیکیوهای گازی شما نیاز دارید، تا به گاز شهری یا سیلندر گاز متصل شوید. به دلیل وجود اتصالات مختلف جابه‌جایی کباب‌پز گازی کمی دشوار است. همچنین کباب‌پز ذغالی را می‌توانید تقریباً در همه‌جا مورداستفاده قرار دهید، اما در مورد کباب‌پزی گازی این‌گونه نمی‌باشد .

شما نیاز دارید که حتماً با یک منبع گاز متصل شوید، این منبع گاز ممکن است در هر جا در دسترس نباشد .
طعم غذای پخته شده در این دو نوع کباب‌پز نیز بسیار متفاوت است. غذا و کبابی که بر روی ذغال آماده شود، دارای طعم مطبوع‌تری است .
اما کباب‌پز گازی نیز دارای ویژگی‌هایی است که مهم‌ترین ویژگی سهولت در آماده‌شدن است. شما فقط نیاز دارید تا شیر گاز را بازکرده و فندک روشن کنید، به همین سادگی باربیکیو ما آماده استفاده است .

باربیکیو گازی بزرگ

باربیکیو گازی سایز بزرگ تولید ویلاسازه

نگهداری باربیکیو ثابت

یکی از نکاتی که برای افزایش عمر مفید محصولات بسیار مهم می باشد ، میزان نگهداری و نظافت محصولات مختلف می باشد . اگر شما وسایل مختلف خود را به طور منظم مورد نظافت و نگهداری قرار دهید ، تا حدود زیادی می توانید هزینه های تعمیرات آن را کاهش دهید . یکی از وسایلی که نیاز به نگهداری منظمی دارد  باربیکیو می‌باشد ، که به دلیل وجود آلودگی های مختلف باید به صورت دوره ای نظافت شود . باربیکیو های ذغالی به دلیل اینکه باقی مانده زغال و خاکستر ، آلودگی زیاد ایجاد میکند باید مدام نظافت شوند . اگر امکان این را دارید که بعد از هر استفاده کباب پز را نظافت کنید ، می توانید یک شرایط ایده آل برای کباب پز خود ایجاد کنید . در غیر این صورت سعی کنید به صورت دوره‌ای بعد از هر دو یا سه بار ، استفاده از باربیکیو آن را نظافت کنید . برای نظافت باربیکیو فضای ممکن سعی کنید از آب استفاده نکنید ، استفاده از آب می‌تواند باعث افزایش میزان زنگ زدگی فلز شود . البته در باربیکیو ها از رنگهای کوره ای الکترواستاتیک استفاده می‌شود ، که کاملاً قابل شستشو می باشند . اما گاهی اوقات ممکن است بر اثر ضربه یا خراشیدگی ، قسمتی از رنگ کنده شود و یا ترک بردارد . تماس آب با این قسمت می تواند موجب زنگ زدگی آهن شود .

البته نظافت فقط محدود به کباب پزهای ذغالی نمی‌باشد ، بلکه تمام باربیکیو و کباب پس نیاز به نظافت دارند . زمانی که شما از باربیکیو برای پخت و پز یا آماده کردن کباب استفاده می کنید ، چربی ها و باقی مانده های غذا که بر روی کباب پز باقی می ماند ، می تواند آلودگی های زیادی به وجود آورد . هر میزان که سریعتر اقدام به تمیز کردن این چربی‌ ها کنید ، پاک کردن آنها آسان می شود .

باربیکیو ایستاده ذغالیتهویه مناسب برای باربیکیو ثابت

به دلیل دود زیادی که هنگام استفاده از باربیکیو ایجاد میشود ، شما نیاز دارید تا از یک تغذیه مناسب استفاده کنید . برخی از باربیکیو ها به صورت روباز می باشند ، محصولات به تهویه خاصی نیاز ندارند . به دلیل اینکه هوا در اطراف آن ها در گردش می باشد ، و دود به وجود آمده در باربیکیو به اطراف پخش میشود . اما اگر باربیکیو یا کباب پز شما به صورت مسقف باشد ، یا اینکه به صورت تو کار باشد و دارای سقف باشد . شما نیاز دارید تا یک تهویه مناسب برای کباب پز خود در نظر بگیرید . همچنین گاهی اوقات از کباب پز ها در محیط های سرپوشیده استفاده می شود ، در این مواقع حتی اگر باربیکیو شما مسقف نباشد ، بازهم باید یک تهویه مناسب داشته باشید . به دلیل اینکه فضای سرپوشیده مکانی برای تجمع گاز های مختلف می باشد ، به همین دلیل با استفاده از یک تهویه دود و گازهای مختلف را به بیرون منتقل می‌کنید .

در باربیکیو های مسقف که به صورت متحرک فلزی می باشند ، معمولاً یک دودکش در قسمت سخت تعبیه میشود . اما اگر ارتفاع سقف باربیکیو زیاد باشد ، و اطراف آن پوشیده نباشد نیاز به تهویه خاصی ندارید . اما اگر اطراف باربیکیو پوشیده باشد ، برای تهیه بهتر نیاز دارید تا از یک فن استفاده کنید .

در مورد باربیکیو های ثابت چه به صورت توکار و چه به صورت روکار ، می توانید از انواع دودکش ها استفاده کنید . برای این کار می توانید از دودکش های ثابت ، که دارای طرحی مشابه با طرح باربیکیو هستند استفاده کنید . یا اینکه می توانید از انواع مختلف لوله های دودکش استفاده کنید .

توجه به سایز باربیکیو به هنگام خرید

گاهی اوقات افراد بر این باور هستند که یک کباب‌پز بزرگ، از هر لحاظ بهتر از یک کباب‌پز کوچک است. اما زمانی که شما نیازهای خود را به هنگام خرید کباب‌پز در نظر نگیرید، به‌احتمال زیاد محصولی که خریداری می‌کنید متناسب با نیاز شما نخواهد بود. زمانی که شما مهمانی و دورهمی‌های کم جمعیتی دارید، خرید یک باربیکیو با ابعاد بزرگ نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد. علاوه بر اینکه هزینه بالاتری برای خرید کباب‌پز بزرگ خواهید پرداخت. فضای بیشتری نیز توسط کباب‌پز در محیط شما اشغال خواهد شد. برای مکان‌های تجاری مانند رستوران، سایز باربیکیو اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در این مکان‌ها نیز باید باتوجه‌به میزان مصرف و نیاز خود، اقدام به خرید باربیکیو نمایید. همچنین نکته‌ای که در این مورد باید توجه زیادی به آن داشته باشید، این است که کباب‌پز ذغالی باید کمی بزرگ‌تر از کباب‌پز گازی باشد. به دلیل اینکه کباب و غذاهای شما در کباب‌پز گازی سریع‌تر آماده می‌شود. اما در باربیکیوهای زغالی باید زمان بیشتری منتظر بمانید. به همین دلیل برای نیازهای یکسان، هنگام انتخاب باربیکیو ذغالی باید ابعاد بزرگ‌تری را در نظر بگیرید.

باربیکیو ثابت و متحرک

باربیکیو یا کباب‌پز می‌تواند به لحاظ کاربرد دو نوع مختلف داشته باشد، باربیکیو ثابت باربیکیو هستند که قابلیت جابه‌جایی ندارند، این محصولات عمدتاً به‌صورت پیش‌ساخته نمی‌باشند و در محل ساخته می‌شوند. نوع دوم باربیکیوهای متحرک هستند که عمدتاً به‌صورت پیش‌ساخته هستند، شما می‌توانید انواع مختلف این محصولات را به‌صورت آماده خریداری نمایید. باربیکیوهای ثابت و متحرک می‌توانند تفاوت‌های زیادی به لحاظ ابعاد و قیمت با هم داشته باشند. اما به لحاظ کاربرد تمام باربیکیوها کاربرد یکسانی دارند، فقط حجم آنها با یکدیگر متفاوت است .
شما می‌توانید از انواع باربیکیوهای متحرک برای مکان‌های تجاری یا عمومی استفاده کنید. همچنین باربیکیوهای متحرک را می‌توانید برای حیاط منزل یا باغ خود در نظر بگیرید. می‌توانید یکی از این محصولات را در تراس منزل خود قرار دهید، و از آن برای پخت انواع کباب و غذاها استفاده کنید. باربیکیوهای متحرک عمدتاً از جنس فلزی هستند که می‌توانند تنوع طرح و سایز زیادی داشته باشند. برای سهولت در جابه‌جایی برخی از انواع باربیکیوهای متحرک، به‌صورت چرخ‌دار طراحی و ساخته می‌شوند .
اما باربیکیوهای ثابت از مصالحی مانند سیمان و آجر ساخته می‌شوند. همچنین شما می‌توانید از انواع سنگ‌های مختلف برای ساخت باربیکیو ثابت استفاده کنید. دلیل ثابت بودن این باربیکیوها وزن بالای مصالح استفاده شده، برای ساخت آنها است. باربیکیوها به‌صورت پیش‌ساخته نمی‌باشند، و حتماً باید در محل ساخته شوند. همین موضوع موجب می‌شود تا شما بتوانید قسمت‌های مختلفی به آن اضافه کنید. می‌توانید یک میز در کنار باربیکیویی خود بسازید، یا یک قسمت به‌عنوان شومینه به آن اضافه کنید .

باربیکیو گازی و ذغالی

کباب پز ویلاسازه بشکه ایی

کباب پز و باربیکیو بشکه ایی

برای اینکه کباب طعم بهتری داشته باشد از چه باربیکیو استفاده کنیم؟

افراد برای همیشه برای اینکه طعم کباب آنها بهتر شود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند، به‌عنوان‌مثال استفاده از طعم‌دهنده‌های مختلف که می‌تواند در مزه کباب تأثیرگذار باشد. همچنین استفاده از گوشت قسمت‌های مختلف بدن گاو و گوسفند که دارای طعم‌های متفاوتی هستند. یکی از چیزهایی که می‌تواند در تمام کباب تأثیرگذار باشد، نوع کباب‌پز است. طعم کباب‌هایی که بر روی باربیکیو گازی آماده می‌شود تفاوت زیادی با کباب‌هایی که بر روی باربیکیو ذغالی آماده می‌شوند دارد .

کباب یا به‌طورکلی هر غذایی که بر روی ذغال آماده شود، دارای عطروطعم بسیار متفاوتی است. این عطروطعم برای بسیاری از ذائقه‌ها مطبوع است و طرف‌داران زیادی دارد. اما نکته جالبی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که طبق تحقیقات دانشمندان بیشتر افراد نمی‌توانند تفاوت بین کبابی که بر روی باربیکیو گازی آماده شده باشد را، با کبابی که در کباب‌پز ذغالی آماده شده را متوجه شوند. برای این منظور تکه‌های مختلفی از گوشت را که در کباب‌پزهای مختلف آماده شده به افراد می‌دهند و از آن‌ها می‌خواهند که طعم گوشت‌ها را بررسی کنند. بسیاری از افرادی که در این آزمون شرکت می‌کنند نمی‌توانند تفاوت بین دو نوع کباب را متوجه شوند. به همین دلیل نیاز نیست زیاد اصرار به پختن کباب بر روی زغال داشته باشید، به دلیل اینکه به لحاظ طعم تفاوت زیادی با سایر کباب‌ها نخواهد داشت .

اما مسئله‌ای که وجود دارد تماشای زغال‌ها به هنگام پختن کباب است، این کار بسیار لذت‌بخش است که در بسیاری از اوقات از خوردن کباب لذت‌بخش‌تر است .

رنگ باربیکیو

باربیکیوهای تولید شده در ویلا سازه با رنگ کوره ایی رنگ‌آمیزی می‌شوند. گفتن این نقطه ضروری است که هیچ رنگی در برابر حرارت مستقیم آتش مقاوم نیست. ولی بهترین رنگ ممکن برای باربیکیو رنگ کوره ایی است. رنگ کوره ایی در دو نوع پودری و مایع در بازار موجود است. این رنگ مصارف صنعتی دارد. اما بهترین نوع رنگ صنعتی رنگ پودری می‌باشد که در درجه 200 درجه سانتیگراد پخته می‌شود. رنگ پودری مقامت بالایی در برابر رطوبت و شرایط جوی دارد. انتخاب رنگ پودری و مایع به نظر کارخانه‌های تولیدی بستگی دارد. ولی با تحقیقاتی که انجام شده رنگ پودری مقاومت بالاتری دارد.

باربیکیو مسافرتی و رستورانی

انواع باربیکیو مسافرتی و رستورانی

اجزای باربیکیو

کباب‌پز و باربیکیو معمولاً از چند قسمت اصلی تشکیل می‌شوند هر یک از این اجزا کاربردهای خود را داشته و برای یک کباب‌پز ضروری است. درست است که با نداشتن قسمت‌هایی از کباب‌پز نیز می‌توان کباب درست کرد، ولی برای درست‌کردن یک کباب ایده عال و لذت بردن از آشپزی یک سری وسایل ضروری است.

انواع باربیکیو مناسب رستوران و ویلا

کباب پز ویلایی ویلاسازه در طرحهای متنوع

پایه ها ی کباب پز

یک باربیکیو برای نگه‌داشتن در ارتفاع و راحتی کار روی آن به چهار عدد پایه نیاز دارد. معمولاً زیر پایه‌ها چرخ‌کار گذاری می‌شود تا جابه‌جایی کباب‌پز را راحت کند. ولی این پایه‌ها ضروری نیست. این پایه‌ها در هراندازه ایی می‌توانند باشند، اما اندازه استاندارد ارتفاع یک باربیکیو 80 تا 90 سانتیمتر است. ضخامت پایه کباب‌پز بنا به‌اندازه و وزن باربیکیو تعیین می‌شود.

منقل یا سینی باربیکیو

منقل کباب‌پز جایی است که زغال در آن ریخته می‌شود و کباب روی آن می‌پزد. این سینی اندازه‌های متفاوتی می‌تواند داشته باشد، ولی یک سری خصوصیات در این سینی ضروری است. برای اینکه آتش خوب روشن شود و اکسیژن‌رسانی برای آتش به‌اندازه کافی باشد کف و دیواره‌های این سینی باید سوراخ‌های ریزی داشته باشد. این سوراخ‌ها کمک می‌کنند تا زغال به بهترین نحو ممکن بسوزد. در گاهی مواقع اطراف سینی را لوله‌کشی کرده و برای نصب فن دمنده آماده می‌کنند. این فن باعث اکسیژن‌رسانی بهتر و سوختن بهتر زغال به کار می‌رود.

باربیکیو و کباب پز مخصوص ویلا

کباب پز مخصوص ویلا و رستوران با طرحهای دلخواه

سینی زیر منقل باربیکیو

در زیر منقل یک سینی جا سازی میشود. این سینی که به صورت کشویی بیرون کشیده میشود معمولا در منزل و ویلاها بسیار ضروری است. زیرا مانع ریختن روغن کباب و خاکسترهای آتش به زمین میشود. همهی خاکسترها و روغن غذا روی این سینی جمع می شود، و بعد از بیرون اوردن تمیز شده و دوباره در جای خود قرار میگیرد.

میز کار باربیکیو

معمولا در زیر یا بغل کباب پز سینی قرار میگیرد. این سینی برای گذاشتن اجسام و یا کار بر روی آن مانند خرد کردن گوشت و یا …کاربرد دارد. سینی کار درست است که زیاد ضروری نیست ولی بسیار کاربردی بوده و کار شما را بسیار راحت میکند.

دسته بندی باربیکیو

جدا از طرح، اندازه و دیگر ویژگی‌های آن، کباب پز را در حالت کلی به دو دسته‌ی گازی و ذغالی تقسیم بندی می‌کنند. اغلب مردم از کباب پز در فضای روباز باغ و یا ویلای خود استفاده می‌کنند، به همین دلیل در اینجا سعی داریم به بررسی بیشتر کباب پزهای متناسب با فضای باغ و ویلا بپردازیم.

کباب پز بشکه ایی درجه یک

کباب پز بشکه ایی درجه یک ویلاسازه

باربیکیو فلزی

باربیکیو فلزی فراوان ترین نوع باربیکیو می باشد . مهمترین ویژگی باربیکیو فلزی جابجایی آسان و سریع می باشد . مخصوصا اگر باربیکیو شما به صورت زغالی باشد در عرض چند دقیقه می توانید آن را به مکان دیگری منتقل کنید . باربیکیو های فلزی معمولاً وزن بسیار پایین تری در مقایسه با باربیکیو های سیمانی و سنگی دارند . همین وزن پایین یک ویژگی بسیار منحصر به فرد برای این محصولات به وجود می آورد . به عنوان مثال در مورد باربیکیو هایی که به صورت آجری یا سنگی می باشند . تقریباً شما نمی توانید آنها را تغییر دهید . در برخی مواقع اگر بخواهید مکان آنها را تغییر دهید مجبور به تخریب کامل آنها خواهید بود . به همین دلیل پیشنهاد می کنیم اگر در نظر دارید هر چند وقت یکبار مکان باربیکیو و کباب پز خود را تغییر دهید . از یک باربیکیو فلزی برای فضای خود استفاده کنید .

باربیکیو حرفه ایی ویلاسازه

باربیکیو حرفه ایی و سفارشی تولید شده در ویلاسازه

تاریخچه باربیکیو و کباب پز

تاریخچه‌ی کباب پز به زمان‌های قبل از استعمار در آمریکا بر می‌گردد. در آن زمان مردم آمریکای جنوبی گوشت‌ها را بر روی سازه‌های چوبی به نام بارباکو گذاشته و کباب می‌کردند. آمریکایی‌ها نام بارباکو را از زبان اسپانیایی برداشتند، اما در آن زمان بارباکو به ساختار چوبی وسیله اشاره می‌کرد نه به عمل کباب کردن گوشت. اما پس از مدتی نام آن عوض شده و به کباب پز و یا باربیکیو تغییر یافت.

تکنیک حفر گودال

علاوه بر آن در کشورهای جنوب شرقی آمریکا نیز از این تکنیک استفاده میشد. اما به روش حفر گودال برای پخت و پز و کباب کردن. در حالت کلی واژه‌ی کباب به پختن آرام مواد غذایی یا آشپزی کردن آهسته گفته می‌شود. با گذشت زمان افراد شروع به پخت غذاهای دیگری به جز گوشت به همین روش کردند، این امر سبب شد تا کلمه‌ی باربیکیو رواج پیدا کرده و تبدیل به وسیله‌ای برای کباب کردن شود.

باربیکیو مسطح درجه 1

باربیکیو ذغالی و گازی ویلاسازه با ضمانت

کباب پز مناسب برای باغ و ویلا

هنگامی که بخواهیم از کباب پز در باغ و ویلا استفاده کنید، باید در انتخاب آن شرایط مختلف فضای باز را در نظر بگیرید. همان طور که گفتیم باربیکیوها در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند، که افراد می‌توانند هرکدام از آن‌ها را که بخواهند انتخاب کنند. موضوع اصلی این است که باربیکیوها توسط چه نوع سوختی تامین می‌شوند. با توجه به این موضوع می‌توانیم کباب پزها را در در دسته بندی‌های زیر قرار دهیم.

دسته بندی باربیکیو ها

  • باربیکیو گازی
  • باربیکیوی مادون قرمز
  • باربیکیوی ذغالی
  • باربیکیو برقی
  • باربیکیو پلت
  • کباب پز کتری
  • باربیکیو یا کباب پز مسافرتی
  • برابیکیو مسقف
  • باربیکیو زمینی

در ادمه به بررسی هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم.

باربیکیو گازی دارای پلوپز

باربیکیو گازی ایستاده پلوپز دار 10 شعله

باربیکیو گازی

باربیکیوهای گازی معمولاً از سوخت‌هایی مانند پروپان، بوتان و یا گاز طبیعی استفاده می‌کنند. در این نوع از باربیکیوها،مواد غذایی به طور مستقیم با شعله گاز کباب میشود.  با گرم شدن اجزای باربیکیو، مواد غذایی پخته می‌شوند. باربیکیوهای گازی در اندازه‌های مختلف از جمله باربیکیوهای کوچک مخصوص منازل، باربیکیوهای متوسط مخصوص دورهمی‌های خانوادگی و یا باربیکیوهای بزرگ صنعتی که مخصوص رستوران‌ها می‌باشند، وجود دارند. باربیکوهایی که منبع سوخت آن‌ها متفاوت است با یکدیگر تفاوت دارند. اما شما می‌توانید با جابجا کردن چند تا از اجزای فیزیکی باربیکیو از جمله مشعل‌ها و دریچه‌های تنظیم کننده، نوع سوخت گازی باربیکیو  را جابجا کنید.

باربیکیو ویلایی ویلاسازه

باربیکیو ویلایی تولید شده در ویلاسازه

رعایت نکات ایمنی هنگام نصب باربیکیو

وجود آتش و حرارت گاهی اوقات می تواند بسیار خطرناک باشد و صدمات جبران ناپذیری وارد کند . برای مشاغل و وسایلی که در حالاها از آتش استفاده می شود نیاز به رعایت ایمنی بیشتری وجود دارد . به دلیل اینکه در صورت عدم رعایت ایمنی مناسب کنترل آتش کاملا دشوار می‌شود ، برخی اوقات این موضوع می تواند باعث آتش سوزی و تخریب زیادی شود . گاهی اوقات آتش‌سوزی میتواند سلامت افراد را تهدید کند و آسیب های زیادی به آنها وارد کند . پس اگر کار شما به گونه ای می باشد که با آتش در ارتباط هستید ، سعی کنید تا جای ممکن نکات ایمنی را رعایت کنید .
باربیکیو یکی از وسایلی می باشد که به صورت مستقیم با آتش در ارتباط می باشد ، پس به هنگام نصب و استفاده از این وسیله باید نکات ایمنی را کاملاً رعایت کنید . شما باید بتوانید در تمام مراحل استفاده از کباب پز کنترل کاملی بر روی آتش داشته باشید ، تا بتوانی در مواقع نیاز به راحتی از انتشار آن جلوگیری کنید . همچنین باید بتوانید تا میزان حرارت را کاملاً کنترل کنید . سرعت انتشار آتش می تواند بسیار بالا باشد ، برخی اوقات حتی فرصت انجام واکنش را نیز نخواهید داشت . پس قبل از بروز هرگونه مشکلی با رعایت نکات ایمنی تا جای ممکن از به وجود آمدن مشکل پیشگیری کنید .
به هنگام نصب باربیکیو های گازی باید به طور کامل از کیفیت اتصالات اطمینان حاصل کنید . استفاده از قطعات با کیفیت برای اتصالات باربیکیو های گازی یکی از نکات ضروری و اصلی می باشد . شلنگ های استفاده شده در باربیکیو ها باید شیلنگ مخصوص گاز باشد ، گاهی اوقات افراد از شلنگ های معمولی برای این کار استفاده می کنند که بسیار خطرناک می باشد .

باربیکیو باغی ویلاسازه

باربیکیو باغی سفارشی تولید شده در ویلاسازه

مکان مناسب برای قراردادن باربیکیو

انتخاب مکان مناسب برای باربیکیو یکی از نکاتی می باشد که اکثر افراد توجه زیادی به آن ندارند . بسیاری از افراد سعی می‌کنند باربیکیو را در مکانی قرار دهند که دسترسی راحتی به آن داشته باشند ، البته این موضوع می تواند یکی از اصول اولیه برای انتخاب بهترین مکان برای کباب پز باشد . اما برای اینکه مکان مناسبی برای باربیکیو در نظر بگیرید باید به نکات دیگری توجه کنید . به عنوان مثال باربیکیو باید در مکانی قرار بگیرد که دارای تهویه مناسب باشد . دود و گازهای زیادی در هنگام استفاده از باربیکیو تولید می شود ، که در صورت نبود تهویه مناسب ممکن است مشکلات زیادی برای افراد به وجود بیاورد . اگر در یک فضای باز از باربیکیو استفاده میکنید نگرانی زیادی بابت تهویه هوا ندارید ، اما در صورتیکه باربیکیو شما در یک مکان سرپوشیده قرار دارد حتماً باید تهویه مناسبی داشته باشید . برای تهویه هوا در مکان های سرپوشیده میتوانید از انواع مختلف فن استفاده کنید .
یکی دیگر از نکاتی که باید به هنگام قرار دادن باربیکیو به آن توجه زیادی داشته باشید ، مسیر وزش باد می باشد . به دلیل اینکه وزش باد می تواند تاثیر زیادی بر عملکرده کباب پز داشته باشد . اگر کباب پز شما در مسیری قرار بگیرد که در آنجا وزش باد بسیار شدید باشد ، موجب می‌شود که عملکرد کامپیوتر شما به طرز محسوسی کاهش یابد . گاهی اوقات وزش باد می تواند به قدری شدید باشد که شما نتوانید از کباب پز خود استفاده کنید . به همین دلیل به هنگام قرار دادن کباب پز به این نکته توجه زیادی داشته باشید . اگر مکان کباب پز به دقت انتخاب شود توانید با سهولت بیشتری از کباب‌پز خود استفاده کنید .

نوع دیگر باربیکیو گازی

نوع دیگری از باربیکیوهای گازی که محبوبیت زیادی در بین مردم دارند،  flattoنام دارد. در این نوع از باربیکیوها، مواد غذایی در معرض شعله‌های مستقیم گاز قرار گرفته و بر روی یک سطح جداگانه‌ای کباب می‌شوند.

اجزای تشکیل دهنده‌ی باربیکیو گازی

  • میله‌های فلزی
  • مخزن سوخت
  • سطح فلزی
  • دودکش
  • و …

کباب پز برقی

کباب پز برقی معمولا با حرارت مستقیم المنت گرم میشود و برای داخل منازل بسیار مفید میباشد. اما به دلیل بالا بودن مصرف انرژی این باربیکیو ها مصرف انها بسیار نادر و در مواقع ضروری مناسب میباشد.

باربیکیو گریل فرنگی

باربیکیو گریل فرنگی ساخت ویلاسازه

کباب‌ پز مادون قرمز

 کباب‌پزهای مادون قرمز عملکردی بر اساس تابش حرارتی داشته و با اشتعال سوخت بنزین برای گرم کردن میله‌های فلزی کار می‌کنند. همین امر باعث می‌شود که اشعه‌ی مادون قرمز که غذا توسط آن پخته می‌شود، ساطع گردد. تابش حرارتی هنگامی ایجاد می‌شود که گرما از طریق حرکت ذرات باردار در درون اتم‌ها به تابش الکترومغناطیسی در محدوده‌ی ایجاد فرکانس حرارتی مادون قرمز، تبدیل می‌شود.

تنظیم دمای پخت

کباب‌پزهای مادون قرمز به افراد این امکان را می‌دهند که راحت‌تر دمای پخت و پز را تنظیم کرده و مانع از سوختن مواد غذایی شوند. این نوع از کباب پزها معمولاً دمای بالاتر از دمای کباب‌پزهای گازی دارند. و بهتر می‌توان درجه حرارت آن‌ها را نسبت به کباب پزهای ذغالی تنظیم کرد. همین ویژگی‌ها باعث می‌شود که این نوع از باربیکیوها در بین مردم محبوبیت بیشتری داشته باشند.

باربیکیو گازی مسافرتی و رومیزی

باربیکیو گازی مسافرتی و رومیزی ساخت تولیدی ویلاسازه

کباب‌پزهای ذغالی

باربیکیوهای ذغالی همانطور که از اسم‌شان نیز پیداست، از تکه‌های ذغال و یا چوب به عنوان سوخت استفاده می‌کنند. به جرات می‌توان گفت همواره مواد غذایی که توسط باربیکیوهای ذغالی کباب می‌شوند، طعم لذیذتری نسبت به سایر روش‌های کباب کردن دارند. حتی در بین طرفداران باربیکیوهای ذغالی، این مسئله وجود دارد که چه نوع ذغالی برای کباب کردن بهتر است. ذغال‌های مرغوبی که می‌توان از آن‌ها برای کباب کردن مواد غذایی استفاده کرد، باید دارای ویژگی‌های زیر باشند.

  • دارای اندازه‌های متوسط باشند
  • دود زیادی تولید نکنند
  • قدرت ایجاد گرمای زیاد را داشته باشند
  • به هیچ عنوان مرطوب نبوده و همواره خشک باشند

 

اندازه باربیکیو ذغالی

باربیکیوهای ذغالی نیز مانند بقیه باربیکیوها در اندازه و طرح‌های متفاوتی تولید شده اند.که میتوانند مربعی، دایره‌ای و یا مستطیل شکل طراحی شوند. این گونه از باربیکیوها در برخی موارد، دارای سرپوش بوده و یک سیستم تهویه و یا دودکش نیز دارند.

باربیکیو ذغالی قابل حمل ویلاسازه

باربیکیو کاسه ایی و قابل حمل شرکت ویلاسازه

تفاوت باربیکیو های گاز و ذغالی

تفاوت کباب پز های گازی و ذغالی را در مواردی چون قیمت، کنترل دما، نوع غذایی که در آن طبخ می کنید و محدوده دما می توان بررسی کرد. غذاهایی که سریع پخت هستند، در کباب پز گازی بهتر طبخ می شوند و در عوض آن دسته از مواد غذایی که نیاز به طبخ طولانی دارند، نیاز به باربیکیو ذغالی دارند.

محدوده دما دربار بیکیو ذغالی بالاتر از 1200 فارنهایت است در حالی که در باربیکیو گازی محدوده دما 225 تا 600 درجه فارنهایت است. کنترل دما در کباب پز زغالی نیاز به توجه مداومی دارد، در حالی که تنظیم آن درباربیکیو گاز آسان است و این یک تفاوت در باربیکیو های گاز و ذغالی به شمار می آید. دیگر تفاوت کباب پز های گاز و ذغالی در این است که نوع ذغالی را باید مرتب از خاکستر تمیز کنید اما در نوع گازی هرازگاهی باید میله ها و چربی گیر را تمیز نمایید.

کاور باربیکیو

کاور باربیکیو سفارشی تولید شرکت ویلاسازه

کباب پز ذغالی ویلایی

کباب پز ذغالی ویلایی می تواند تنوع زیادی در ابعاد و سایز داشته باشد . اینو کباب پز می تواند به صورت فلزی باشد . برای تهیه انواع کباب پز فلزی می توانید به فروشگاه های مختلف در سطح شهر و منطقه خود مراجعه کنید . هر کدام از کباب پز ها دارای ویژگی هایی است که باید با توجه به نیاز شما انتخاب شود . پیشنهاد میکنیم ابعاد کباب پز را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید . اگر کباب پز دارای ابعادی بزرگتر از نیاز شما و کوچکتر از نیاز شما باشد . در نتیجه شما نمی توانید استفاده درست از کبابپز داشته باشید . به عنوان مثال زمانی که ابعاد کباب پز بزرگتر از میزان نیاز شما باشد . شما مجبور به استفاده از سوخت بیشتری برای تهیه کباب خواهید بود . این کار موجب به وجود آمدن هزینه‌های زیادی در مصرف سوخت می شود . به همین دلیل برخی از افراد حتی با وجود اینکه یک کباب پز در فضای خود دارند معمولاً تمایلی به استفاده از آن ندارند .

انواع باربیکیو ویلایی ویلاسازه

انواع باربیکیو ویلایی تولید شده در ویلاسازه

هود یا روگیر

تمامی کباب‌پزهای خوبی که در بازار موجود هستند و به صورت متداول هم مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید حتما هود داشته باشند. هود وسیله‌ای است که سبب می‌شود دمای درون باربیکیو به خود مطلوب برسد و در همان حد هم باقی بماند. این ویژگی علاوه بر این که فرآیند پخت و پز را بهبود می‌دهد، می‌تواند در مزه‌ی نهایی غذا هم نقش زیادی داشته باشد. پس اگر غذای خوشمزه‌ای را خوردید و پس از خوردن متوجه شدید که این غذا در باربیکیو پخته شده است، شک نکنید که باربیکیو هوددار بوده است. با استفاده از ابزارهایی که به چنین امکاناتی تجهیز شده‌اند شما می‌توانید غذاهایی بسیار مطلوب را بپزید و گوشت و مرغ را همانند استیک خوشمزه کنید. به گونه ای که با هر ذائقه‌ای هماهنگ باشند.

تنوع بالایی باربیکیو باغی

باربیکیو باغی با تنوع بالا در ویلاسازه

باربیکیو ذغالی ویلایی

باربیکیو ذغالی ویلایی را میتوانید از طریق سایت ویلا سازه خریداری نمایید . ویلا سازه یکی از تولیدی های خوشنام در صنعت تجهیزات بیداری و مبلمان فضای باز میباشد . شما می توانید انواع بسیار مختلفی از مبلمان فضای باز ، تجهیزات گرمایشی وسایل وسایل مختلف را از طریق این تولیدی خریداری نمایید . برای مشاهده سایر محصولات میتوانید به سایت ویلاسازه مراجعه نمایید . همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و سفارش آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید . یکی از محصولاتی که ویلا ساز به صورت تخصصی اقدام به تولید آن نموده است انواع مختلف باربیکیو می باشد . ویلا سازه طرح های متنوع از انواع باربیکیو های ذغالی و گازی را طراحی و تولید می کند . همچنین قابلیت ویژه برای محصولات خود ایجاد کرده است که شما می توانید برخی از انواع باربیکیو ها را به صورت دوگانه سوز داشته باشید . به این صورت که می توانید به صورت گاز سوز یا زغالی آنها را مورد استفاده قرار دهید .

تفاوت کباب پز های گازی و ذغالی در پخت غذا

یک تفاوت باربیکیو گاز و ذغالی در این است که چه غذایی مناسب طبخ در آنها می باشد. باربیکیو گازی مناسب غذاهایی است که  سریع پخته می شوند.  ذغالی برای پخت آهسته مناسب خواهد بود. وقتی استیک و همبرگر را در این باربیکیو ها آماده می کنید، تفاوت طعم قابل تشخیص نیست اما در باربیکیو ذغالی به دلیل تولید بیشتر دود، طعم گریل را بیشتر احساس خواهید کرد.

سوختن گاز طبیعی تقریبا تمیز خواهد بود و ‌بخار آب و دی اکسید کربن نیز در هنگام سوختن تولید می شوند. در باربیکیو های ذغال سنگ، موادی غیر از اینها تولید می شود که ممکن است طعم غذا را تغییر دهد.

باربیکیو ویلایی

باربیکیو ویلایی با ورق ضخیم

تفاوت کباب پزهای کازی و ذغالی در قیمت

کباب پز ذغالی قیمت پایین‌ تری دارند و با صرف کمی هزینه می توانید یک کباب پز ذغالی با کیفیت که سال های زیادی دوام داشته باشد، خریداری نمایید. باربیکیو گاز قیمت بالاتری دارد و دلیلش این است که قطعات بیشتری دارد. برای دریافت راهنمایی در زمینه قیمت و تفاوت کوره های گاز و ذغال سنگ با شماره تماس های موجود در سایت می توانید تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. با توجه به بودجه ای که دارید و آشنایی با تفاوت باربیکیو ها،  قادر به خرید انواع کوره ها خواهید بود.

کباب پز کتری

کباب پز کتری یک نوع باربیکیوی شیک می‌باشد. که یکی از زیر مجموعه‌های باربیکیوی ذغالی نیز به شمار میرود. این نوع از باربیکیوها به سبک کلاسیک آمریکایی طراحی شده‌اند. که در سال ۱۹۵۱ توسط جورج استخر اختراع شدند.  کباب پز کتری از یک دریچه و شبکه پخت و پز، شبکه‌ی زغال سنگ، محفظه‌ی پایین، سیستم تهویه هوا تشکیل شده‌است. که قسمت زیرین آن که زغال در آن قرار می‌گیرد، مانند کتری می‌باشد. به همین دلیل اسم آن را کباب پز کتری گذاشته‌اند.

باربیکیو ویلایی سفارشی

انواع باربیکیو ویلایی سفارشی در ویلاسازه

 ویژگی‌های کباب پز کتری

باربیکیوهای کتری در اندازه‌های کوچکتر و قابل حمل‌تری ساخته شده‌اند که این ویژگی سبب محبوبیت آن‌ها شده است.

طراحی منحصر به فرد کباب‌پز کتری این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید از هر دو نوع پخت پز مستقیم و غیرمستقیم استفاده کنید. حتی شما می‌توانید در این نوع از کباب پزها از روش پخت آب پز نیز برای پخت مواد غذایی خود استفاده کنید.

کباب پز مسافرتی

باربیکیو های مسافرتی معمولا اندازه کوچکی دارند. این باربیکیو ها  در دو نوع تا شو و معمولی در بازار یافت میشوند.این باربیکیو ها به دلیل اندازه کوچک و قابل حمل بودن در مسافرتها بسیار کار امد میباشند. این کباب پز ها بیشتر به حالت ذغالی میباشند.

باربیکیو مسقف

باربیکیو مسقف در دو نوع ذغالی و گازی یافت میشود. این باربیکیو ها دارای سایه بان و سقف بوده، هنگام کباب کردن از نور خورشید و باران در امان نگه میدارند.

باربیکیو زمینی

 باربیکیو زمینی باربیکیوهای گازی هستند. این کباب پز ها برای بالکن و جاهایی که فضای کمی دارند مورد استفاده قرار میگیرند.

باربیکیو باغی و ویلایی

باربی کیو باغی و ویلایی تولید ویلاسازه

ساخت باربیکیو

برای ساخت باربیکیو اطلاع از زمان کافی برای این کار را داشته باشید ، برخی افراد به دلیل مشغله های زیادی که دارند زمان کافی برای این کار را ندارند ‌. این افراد اگر تصمیم بگیرند یک باربیکیو برای خود بسازند ، امکان دارد این کار چندین ماه به طول انجامد و حتی ساخت آن نیمه تمام باقی بماند .
نکته دیگری که در مورد ساخت باربیکیو مهم می باشد ، آشنایی با اصول اولیه کار با مصالح مختلف می باشد . برای اینکه بتوان یک باربیکیو برای خود بسازید ابتدا باید ، کمی تخصص و آشنایی در این زمینه داشته باشید . بدون داشتن تخصص لازم این کار بسیار خسته کننده و طولانی خواهد شد . اما نیاز نیست زیاد نگران نباشید ، به دلیل اینکه با کمی تمرین می توانید این تخصص را به دست آورید .
البته برای ساخت باربیکیو ثابت نیاز به تخصص کمتری دارید . شما نیاز داری تنها با روش های چیدن آجر و آماده کردن سیمان آشنا باشید . بقیه مراحل زیاد سخت نمی باشد و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید .
اما اگر شما در نظر داشته باشید تا یک باربیکیو فلزی برای خود بسازید ، این کار کمی دشوارتر می باشد . به دلیل این که شما باید ابزارهای مختلف برش و جوش کاری را در اختیار داشته باشید ، همچنین آشنایی کاملی به این موارد داشته باشید . به همین دلیل ساخت کباب پز های فلزی کمی دشوار می باشد ، اما باز هم می توان با کمی تخصص یک کباب پز فلزی ساخت .
یکی از زیباترین باربیکیو هایی که می توانید برای خود بسازید ، باربیکیو سنگی می باشد که دارای مقاومت و زیبایی قابل توجهی می باشد . شما می‌توانید برای صرفه جویی در هزینه ها ، از یک پوشش سنگی برای کباب پز آجری استفاده کنید .

باربیکیو ویلایی

باربیکیو ویلایی گازی و ذغالی تولید ویلاسازه

چگونه یک باربیکیو بسازید؟

شاید بیشتر شما به این فکر افتاده اید که اقدام به ساخت یک باربیکیو یا کباب پز نمایید . اما بیشتر اوقات به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از این کار منصرف شده اید . اجازه بدهید به شما بگوییم که ساخت یک باربیکیو بیشتر از آنچه که فکر کنید آسان می باشد . شما نیاز ندارید که حتماً یک طراحی خاص و ویژه برای باربیکیوی خود داشته باشید . همین که محصول شما کاربردی باشد و بتوانید از آن برای تهیه کباب استفاده کنید . در بیشتر اوقات کافی است و می تواند رضایت شما را جلب کند . برای انجام این کار می‌توانید از چند آجر برای ساخت یک کباب پز کوچک استفاده کنید .

باربیکیو گازی ویلاسازه

باربیکیو گازی تولید شده در ویلاسازه

قیمت باربیکیو

قیمت کباب پز یا باربیکیو به اجزای تشکیل دهنده آن،نوع رنگ،اندازه آن و …. بستگی دارد.عمدتا شما در بازار کباب پز را از قیمت 100 هزار تومان تا 20 میلیون تومان میتوانید پیدا کنید.باربیکیو های تولید شده در ویلاسازه دارای قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی میباشند.

قیمت باربیکیوهای ذغالی نسبت به نوع گازی یا برقی آن پایینتر است. باربیکیو و کباب پز ذغالی در بازار به وفور یافت میشود.

قیمت کباب پز های گازی و برقی به دلیل استفاده از قطعات صنعتی و ضخامت بالای ورق ان گرانتر  میباشد.

باربیکیو گازی ویلایی

باربیکیو گازی ویلایی تولید ویلاسازه

چگونه یک باربیکیو خوب و مطلوب را خریداری کنیم؟

یکی از مسائل مهمی که می‌تواند نظر هر فردی را در خرید باربیکیو تحت تاثیر قرار دهد این است که ‌امروزه چگونه و با توجه به چه ویژگی‌هایی می‌توانیم باربیکیوی خوب را خریداری کنیم. در حال حاضر این سازه‌ها در انواع گوناگون مثل باربیکیو ثابت، متحرک، گازی، ذغالی، سنگی و … تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها مزایا و‌معایب خاص خود را دارند. آنچه که در اینجا مهم این است که شما بدانید چه نیازی به این وسیله‌ها دارید و سپس دست به خرید آن‌ها بزنید. برای مثال گاهی اوقات افراد فقط و فقط از این سازه‌ها در محیط‌های باز استفاده می‌کنند اما گاهی اوقات افراد دوست دارند که باربیکیویی را خریداری نمایند که نه تنها در فضای باز بلکه در محیط خانه هم کاربرد داشته باشد و از همه مهم‌تر، قابل حمل باشد. علاوه بر این، شما باید حجم غذایی را که قرار است بر روی چنین سازه‌هایی طبخ شود را نیز مد نظر بگیرید و متناسب با آن ابعاد باربیکیو را انتخاب نمایید. .

باربیکیو ویلایی کوچک

باربیکیو ویلایی و باغی سایز کوچک

قیمت باربیکیو از لحاظ مواد مصرفی

قیمت یک باربیکیو می‌تواند با توجه به مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن ، و همچنین ابعاد آن بسیار متغیر باشد . شما می توانید کباب پز کوچک و خانگی را با قیمتی در حدود ، یک میلیون تومان خریداری کنید . این قیمت می‌تواند برای کباب پزی در همین ابعاد ولی با کیفیت متفاوت تر ، آیا استفاده از آلیاژ های متفاوت تا حدود ۲۰ میلیون تومان نیز برسد . به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی برای خرید یک باربیکیو یا کباب پز آن کرد .
باربیکیو های ساخته شده توسط ویلا سازه به گونه‌ای طراحی می‌شوند ، که شما می‌توانید در دو حالت گازی و ذغالی از آنها استفاده کنید . با خرید هر کدام از این باربیکیو ها به راحتی می توانید ، در زمان‌های مختلف از سوخت گاز یا زغال برای باربیکیو استفاده کنید . ویلا سازه همیشه سعی دارد محصولات خود را با بهترین کیفیت ، به مشتریان عرضه کند . صرف نظر از هر هزینه‌ای که برای خرید یک کباب پز انجام می دهید ، این حق را دارید که یک محصول با کیفیت در اختیار داشته باشید . گروه تولیدی ویلا ساز کاملا به این موضوع اعتقاد دارد ، به همین دلیل تمام محصولات تولید شده در این تولیدی با کیفیت می باشند . شما می توانید محصولی با کیفیت متناسب با قیمتی که بابت آن پرداخت کرده اید ، در اختیار داشته باشید .

باربیکیو باغی سفارشی

باربیکیو باغی سفارشی ویلاسازه

مهمانی با برابیکیو

برای برگزاری یک مهمانی باربیکیو خانگی، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، آماده‌سازی مناسب و مواد لازم است. در زیر چند مورد کلیدی برای برگزاری یک مهمانی باربیکیو خانگی ذکر شده است:

برنامه‌ریزی و تعیین تاریخ

انتخاب تاریخ و زمان مناسب برای برگزاری مهمانی باربیکیو اهمیت دارد. معمولاً در فصل‌های گرم سال، باربیکیوها بیشترین لذت را می‌دهند.

انتخاب مکان مناسب

یک فضای باز مانند حیاط خلوت یا باغ، برای برگزاری باربیکیو انتخاب شود.

آماده‌سازی تجهیزات باربیکیو

مطمئن شوید که گریل و سایر تجهیزات مانند زغال یا گاز و ابزارهای مورد نیاز برای پخت و پز، در حالت کارآمد قرار دارند.

انتخاب منو و مواد غذایی

انتخاب غذاهایی که به راحتی بر روی گریل پخته شوند مهم است. گوشت‌های مختلف، مرغ، ماهی، سبزیجات  می‌توانند جزو منوی شما باشند.

نوشیدنی‌ها و مواد خوراکی

مطمئن شوید که نوشیدنی‌ها، میوه‌ها، سالادها و دیگر مواد خوراکی کافی و متنوع باشند تا تمامی مهمانان را خوشحال کنند.

فضایی برای نشستن و تفریح

فراهم کردن محل‌های نشستن راحت و مناسب برای مهمانان اهمیت دارد. صندلی‌ها، میزها و حتی پتوها برای نشستن در گلوی برگزاری باربیکیو مفیدند.

موسیقی و افکار تفریحی

موسیقی مناسب و بازی‌هایی مانند فوتبال، والیبال یا بازی‌های کارتی می‌توانند جوی باربیکیو را افزایش دهند.

نگهداری از بهداشت و تمیزی

مطمئن شوید که محیط پخت و پز و مکان‌های نشستن تمیز و بهداشتی باشند.

رسیدگی به نیازهای خاص

اگر مهمانانی با نیازهای خاصی مانند مشکلات غذاخوردنی دارید، به اطمینان از اینکه منوی شما به نیازهای آنها پاسخ می‌دهد، توجه کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید یک مهمانی باربیکیو خانگی شاد و خاطره‌انگیز برگزار کنید که برای همه مشارکت کنندگان لذت‌بخش باشد.

خرید اینترنتی باربیکیو بهتر است یا خرید حضوری ؟

به دلیل اینکه جامعه ما در بسیاری از اوقات حالت های سنتی خود را حفظ کرده است . به همین دلیل است که بسیاری از افراد خرید حضوری را ترجیح می‌دهند . همچنین گاهی از اوقات ساختارهای خرید اینترنتی اطمینان کامل را برای خریدار به وجود نمی‌آورد . چند تجربه ناموفق خرید اینترنتی ، می‌تواند تا حدود زیادی افراد را از خرید اینترنتی منصرف کند .

باربیکیو گازی ذغالی مسقفخرید باربیکیو و کباب پز

خرید باربیکیو و کباب پز از شرکت ویلاسازه به دلیل شرایط خرید بسیار مقرون به صرفه میباشد. شرکت ویلاسازه با ایجاد بستر اینترنتی و اخذ مجوزات لازم اقدام به فروش اینترنتی باربیکیو و تجهیزات ویلایی کرده. شما میتوانید به راحتی این تجهیزات را خرید کرده، و درب منزل تحویل بگیرید.ویلاسازه به داشتن چندین شعبه در دماوند، کرج و تبریز امکان خرید حضوری باربیکیو را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است.

باربیکیو تراس ویلاسازه

باربیکیو و کباب پز فلزی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه


کباب پز 100 سانتی ویلاسازه

باربی کیو ذغالی و کباب ذغالی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه


باربیکیو 50 سانتی ویلاسازه

باربی کیو ذغالی و کباب ذغالی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه

سوالات متداول باربیکیو

 

بهترین باربیکیو خانگی کدام است ؟

اگر قصد دارید باربیکیو در تراس منزل خود مورد استفاده قرار دهید بهتر است از باربیکیو های گازسوز استفاده کنید . باربیکیو های گازسوز آلودگی بسیار کمتری ایجاد می‌کنند که برای استفاده در فضاهای آپارتمانی بسیار مناسب هستند . همچنین باربیکیو های کوچک و مسافرتی برای استفاده در تراس منزل کاملا مناسب هستند . چنانچه میخواهید باربیکیو را در فضای حیاط و یا ویلای خود استفاده کنید می توانید از باربیکیوهای ایستاده استفاده کنید . استفاده از باربیکیو های دوگانه سوز برای حیاط و ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد .

باربیکیو ذغالی بهتر است یا باربیکیو گازی؟

امروزه شرایط زندگی انسانها به گونه ای شده است که بیشتر محیط ها به صورت آپارتمانی و زندگی شهرنشینی می باشد . در چنین فضاهای امکان دسترسی به هیزوم برای استفاده در باربیکیو بسیار دشوار می شود . اما شما می توانید به راحتی از تمامی فروشگاه های اطراف خود زغال برای استفاده در باربی را تهیه کنید . به همین دلیل بهانه ای برای استفاده نکردن از کباب پز ذغالی وجود ندارد . تنها بهانه ای که می تواند مانع از استفاده کباب پز ذغالی توسط افراد شود ایجاد آلودگی زیاد میباشد . خاکستر و به جامانده های باربیکیو های زغالی می تواند موجب اذیت افراد شود .

منقل گازی ویلاسازه

باربیکیو و کباب پز فلزی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه


کباب پز 80 سانتی ویلاسازه

باربی کیو ذغالی و کباب ذغالی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه

آیا می توان باربیکیو  برقی را در فضای باز استفاده کرد ؟

باربیکیو های برقی از جمله محصولاتی هستند که در طی چند سال اخیر به بازار ارائه شده اند . این محصولات کاملا سازگار با محیط زیست هستند و تقریباً هیچ گونه آلودگی ایجاد نمی کنند . اما در بسیاری از مواقع هنوز افراد تردیدهای زیادی برای استفاده از این نوع باربیکیو ها دارند . کباب پز های برقی در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی می تواند مشکلات زیادی را برای شما به وجود آورد . در صورتی که کباب پز برقی را در فضای باز مورد استفاده قرار می دهید و بلافاصله بعد از استفاده سعی کنید آن را از برق خارج کنید. اگر این امکان برای شما وجود دارد که باربیکیو برخی را به یک فضای سرپوشیده انتقال دهید حتماً این کار را انجام دهید .

باربیکیو ایستادهویلاسازه

باربیکیو و کباب پز فلزی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه


کباب پز 70 سانتی ویلاسازه

باربی کیو ذغالی و کباب ذغالی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه

ابعاد استاندارد برای باربیکیو خانگی چقدر است ؟

اگر می‌خواهید کباب پز خود را در فضای کوچکی مانند بالکن و تراس منزل مورد استفاده قرار دهید . ابعادی در حدود ۵۰ الی ۸۰ سانتی متر برای نیاز شما کافی خواهد بود . باربیکیو هایی که برای بالکن مورد استفاده قرار می گیرند و حتماً باید دارای ابعاد کوچکی باشند . مگر اینکه فضای تراس شما بسیار بزرگ باشد که در این صورت می‌توانید از باربیکیو های بزرگتری نیز استفاده کنید . همچنین طول باربیکیو هایی که در حیاط و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد می تواند چیزی در حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ سانتی متر باشد .

باربیکیو گازی سایباندارباربیکیو سایه بان دارویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب فضای باز،صندلی تابی،بخاری فضای باز،ظروف چوبی،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و مبلمان فضای باز…. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

همینطور برای خرید تخت سنتی و قیمت تاب ریلکسی و خرید ظروف چوبی و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با ویلاسازه :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

09142244372

دیدگاهی در مورد “باربیکیو

  1. صابر گفت:

    من باربیکیو فلزی ایستاده خریده بودم با اینکه دیر دستم رسید و از این بابت ناراحت بودم ولی کیفیت محصول نظرم و جلب کرد. موفق باشین

    1. mazlomi گفت:

      ممنون از انتخابتون

  2. بازتاب: روف گاردن چیست و چه ویژگی­هایی دارد؟ - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: ساخت باربیکیو - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. بازتاب: ساخت باربیکیو+آموزش+تهیه لوازم از ویلاسازه
  5. بازتاب: تنوع جنس تخت کنار استخر - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  6. بازتاب: فواید غذای کبابی و باربیکیو - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  7. بازتاب: نکاتی برای خرید باربیکیو دیواری - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  8. بازتاب: نکاتی برای خرید باربیکیو آپارتمانی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  9. بازتاب: طراحی ویلا سنتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  10. بازتاب: ساخت منقل کبابی ساده - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  11. بازتاب: راهنمای خرید گریل و باربیکیو - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  12. بازتاب: آموزش دوخت کوسن مربعی برای مبلمان باغی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  13. بازتاب: صنعت مبلمان - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  14. بازتاب: ساخت تاب ریلکسی زیبا مناسب هر فضایی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  15. بازتاب: نگهداری و شستشوی تاب ریلکسی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  16. بازتاب: مبلمان فضای باز و باغی ویلاسازه دارای گارنتی و ارسال به سراسر کشور
  17. بازتاب: کاربرد سایه بان چتری و آلاچیق - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  18. بازتاب: ویژگی های منقل کبابی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  19. بازتاب: 9 ایده خلاق برای ساخت استند گل شیک و خاص - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  20. بازتاب: چگونه یک تاب باغی مناسب برای ایوان خود انتخاب کنیم - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  21. بازتاب: هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟ - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  22. بازتاب: خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  23. بازتاب: نکاتی در مورد راه اندازی باربیکیو گازی و کاربرد آن - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  24. بازتاب: باربیکیو توکار - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  25. بازتاب: انواع باربیکیو و کاربردهایشان - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه - انواع باربیکیو ویلاسازه
  26. بازتاب: انواع منقل مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  27. بازتاب: انواع مختلف منقل - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  28. بازتاب: آشنایی با باربیکیو فنسی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  29. بازتاب: آشنایی با انواع منقل مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  30. بازتاب: تاب ریلکسی چیست و چه کاربردی دارد قسمت 2 - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  31. بازتاب: شومینه و آتشدان چیست و چه کاربردی دارد - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  32. بازتاب: انتخاب بهترین نوع آتشدان - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  33. بازتاب: 10 تاب ریلکسی برتر بازار - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  34. بازتاب: نگهداری تاب ویلایی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  35. بازتاب: فواید غذای کبابی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  36. بازتاب: طراحی ویلا - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  37. mazlomi گفت:

    باربیکیو ها حتما نیاز به نگهداری دارن تا عمر بیشتری داشته باشن. چون باربیکیو در فضای باز قرار داره معمولا زود پوسیده میشه و تمیزکاری این نوع باربی کیو ها بسیار مهم و ضروریه.
    با رعایت یک سری نکات بسیار ساده و راحت میتونین عمر باربیکیو خود را تا سه برابر افزایش بدین.
    باربیکیو ها عموما با رنگ کوره ایی رنگ کاری میشن که مقاومت برای شرایط جوی داره ولی برای اینکه عمر باربیکیو رو بیشتر کنین حتما موارد زیر رو رعایت کنین

    نکات نگهداری باربیکیو باغی و ویلایی

    1.بعد از استفاده از باربیکیو میله های گریل را بشویید. باقی مانده غذا روی میله باعث ایجاد باکتری می شود.
    2.روی آن روغن نباتی بپاشید. این کار احتمال زنگ زدگی باربیکیو را تا حد امکان کاهش می دهد.
    3. اگر از باربیکیو زغالی استفاده می کنید، حتما خاکستر را خالی کنید. خاکستر می تواند باعث ایجاد گرد و غبار و دود در فضا شود و بو و طعم نامطبوعی در آشپزی ایجاد کند.
    4.ابتدا قبل از شروع پخت دستگاه را به مدت ۱۰ دقیقه روشن کنید تا در حین پخت بتوانید دما را بهتر کنترل کنید.
    5. قبل از استفاده حتما صفحه گریل را چرب کنید. این کار طعم دلپذیرتری به غذا می دهد.
    6.قبل از هر بار استفاده از باربیکیو باغبانی گازی حتما از نشتی کپسول گاز مطمئن شوید.

  38. azari_kiz گفت:

    روش نصب باربیکیو چگونه است ؟

  39. azari_kiz گفت:

    به سیخ کشیدن، کباب کردن و برشته کردن مواد غذایی به ویژه گوشت، مرغ و ماهی در میان ملل مختلف از جمله ایرانیان از دیرباز مرسوم بوده و هر روز هم بیشتر می‌شود، واژگانی مانند جوجه کباب، کوبیده، چنجه، ماهی کباب، سلطانی، بختیاری و … با فرهنگ تغذیه‌ای ما ایرانیان گره خورده و عجین شده است.

    مواد غذایی که روی آتش کباب می‌شوند، ضمن حفظ مواد مغذی خود، طعمی اصیل و دلچسب به خود می‌گیرند که در هیچ شیوه پختی وجود ندارد.

    همان‌گونه که گفته شد کباب کردن گوشت و سایر مواد غذایی روی آتش علاوه بر ایران در بسیار از کشوری دیگر طرفداران بی‌شماری دارد، در برخی از کشورها مهمانی‌هایی تحت عنوان باربیکیو پارتی ترتیب داده می‌شود.

    این شیوه طبخ مرهون وسیله‌ای کارا و پر مصرف به نام‌های کباب‌پز، منقل و باربیکیو است

  40. بازتاب: چند باربیکیو ارزان قیمت و با کیفیت - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  41. بازتاب: آموزش ساخت کباب پز با آجر - اویم شاهانه

دیدگاهتان را بنویسید