باربیکیو بیتا

3,500,000 تومان

کباب پز لارا

49,000,000 تومان

منقل کبابی ساحل

3,200,000 تومان

کباب پز ویلایی دنا

4,500,000 تومان

باربیکیو مدرن ساحل

14,000,000 تومان

باربیکیو مدرن الای

22,000,000 تومان

باربیکیو طرح شعله

12,000,000 تومان

باربیکیو سارای

5,000,000 تومان

باربیکیو دیانا

11,000,000 تومان

باربیکیو شارلوت

23,000,000 تومان

کباب پز درنا

3,800,000 تومان

کباب پز بیتا

4,200,000 تومان

کباب پز المان

5,800,000 تومان

باربیکیو برلیان

11,000,000 تومان

میز آتشدان و گریل

9,900,000 تومان

آتشدان فلزی درسا

6,500,000 تومان

باربیکیو طرح ایستاده گازی ذغالی

3,938,550 تومان

باربیکیو ذغالی کد 71

4,500,000 تومان

کباب پز کد 01

14,000,000 تومان

کباب پز ذغالی

کباب پز ذغالی یک محصول بی نظیر.مهمترین ویژگی کباب پز ذغالی شاید طعم بسیار مطبوع غذای آماده شده بر روی زغال باشد . طعم غذایی که بر روی ذغال تهیه می شود قابل مقایسه با هیچ طعمی دیگری نمی باشد . کباب ذغالی ، چای ذغالی ، سیب زمینی زغالی و بسیاری از این نوشیدنی ها و غذاهایی که بر روی زغال آماده می‌شوند دارای عطر و طعم منحصر به فردی هستند . کباب پز ذغالی یکی از ابتدایی ترین انواع کباب پز می باشد .شما برای خرید نوع نوع باربیکیو یا تجهیزات باربیکیو میتوانید با کارشناسان ما در ویلاسازه تماس بگیرید.

کباب پز ذغالی ویلاسازهقیمت کباب پز ذغالی در مقایسه با انواع دیگر این محصولات مانند کباب پز گازی بسیار پایین تر می باشد .

شما می توانید برای خرید کباب پز ذغالی به فروشگاه های متعددی که در اکثر شهرها وجود دارد مراجعه کنید . کمتر پیش می‌آید که از کباب پز ذغالی برای مصارف تجاری و صنعتی استفاده شود . اما برخی از رستوران ها برای حفظ طعم مطبوع غذای خود اقدام به استفاده از کباب پز ذغالی می کنند . درعوض عمده ترین مصرف کباب پز ذغالی در محیط های خانگی می باشد . همچنین بسیاری از انواع کباب پز مسافرتی به صورت زغالی می باشند . تهیه زغال بسیار آسان می باشد و قابلیت حمل و جابجایی بالایی دارد . همین موضوع باعث می‌شود که کباب پز ذغالی یکی از محبوب‌ترین انواع کباب پز در دنیا باشد . شرکت ویلا سازه یکی از بزرگترین تولید کنندگان کباب پز در طرح های مختلف می باشد . این تولیدی انواع مختلفی از کباب پز ذغالی صنعتی ، کباب پز ذغالی خانگی ، کباب پز ذغالی برای باغ ، کباب پز ذغالی رستورانی و بسیاری دیگر از انواع کباب پز را طراحی و تولید می کند .

مهمترین ویژگی کباب پز ذغالیکباب پز ذغالی ویلاسازهآشنایی با انواع مختلف کباب پز ذغالی

کباب پز ذغالی ایستاده از جمله معروف ترین انواع کباب پز ذغالی میباشد . هرچند طرح و ابعاد این محصولات بسیار متفاوت از یکدیگر می باشد . اما به طور کلی تمامی آن ها با نام کباب پز ذغالی شناخته می شوند . کباب پز ذغالی ویلایی معمولاً از طراحی زیباتری بهره می‌برد . در ساخت این محصولات ظرافت بیشتری به خرج داده میشود . یکی دیگر از انواع این محصولات که بسیاری از آنها را در محیط اطراف خود مشاهده می کنید کباب پز ذغالی آجری می باشد . اگر یک آشنایی جزئی با اصول بنایی داشته باشید . می‌توانید با استفاده از چند عدد آجر و مقداری سیمان و یا گچ ، یک کباب پز آجری بسیار زیبا و کاربردی برای خود بسازید .

این روش می تواند تاثیر زیادی در صرفه جویی اقتصادی شما داشته باشد . هزینه ساخت یک کباب پز آجری بسیار پایین می باشد . حتی گاهی اوقات نیاز به خریده مواد اولیه نیز ندارید و این متریال ها در اطراف شما به وفور یافت می شود . البته موردی که در کباب پز آجری وجود دارد ثابت بودن این محصول می باشد . کباب پز آذرین امکان جابجایی ندارد و نمی توانید آن را به مکان دیگری منتقل کنید . در صورتی که بخواهید چنین کاری انجام دهید باید کباب پز خود را تخریب کنید . و سپس در مکان دیگر دوباره آن را بسازید .

انواع کباب پز ذغالیکباب پز ذغالی فن دار

یکی از امکاناتی که تنها در کباب پزهای ذغالی وجود دارد ، فن میباشد . وجود فن باعث گداخته شدن زغال و تولید حرارت بیشتر میشود . در کباب پز های دیگر وجود فن هیچگونه توجیهی ندارد . فن استفاده شده در کباب پز می تواند به صورت دستی و یا برقی باشد . کباب پز ذغالی که دارای فن دستی می باشد معمولاً برای مسافرت و طبیعت گردی مناسب میباشد . در حالیکه کباب پز ذغالی فن دار برقی برای استفاده در محیط های خانگی و تجاری مناسب تر می باشد . شما می توانید انواع مختلفی از فن را بر روی کباب پز ذغالی نصب کنید . البته برخی از انواع کباب پز ذغالی صورت پیش فرض دارای فن می باشند . وجود فن باعث میشود که زغال شما در سریعترین زمان ممکن آماده شود .

باربیکیو ذغالی دست ساز نوع دیگری از باربیکیو می باشد که معمولاً دارای قیمت بیشتری می باشد . به جهت اینکه این محصولات به صورت دست ساز میباشند و زمان بیشتری برای تولید آنها نیاز میباشد . البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که برخی از کباب پز های دست ساز طراحی بسیار ساده ای دارند . انواع مختلف کباب پز مسافرتی که از طراحی ساده برخوردار هستند به صورت دست ساز میباشند . همچنین محصولات از قیمت پایین‌تر نیز در مقایسه با سایر انواع کباب پز برخوردار هستند .

انواع کباب پز مدرن ذغالیقیمت کباب پز ذغالی

همانگونه که گفته شد کباب پز ذغالی به خاطر مکانیزم ساده ای که دارد از قیمت پایین تری برخوردار می باشد . در واقع کباب پز ذغالی یک محفظه جهت روشن کردن ذغال و قرار دادن سیخ های مختلف بر روی آن می باشد . اگر شما آشنایی کار با فلزات را داشته باشید به راحتی می توانید با استفاده از یک سری ابزار برای برشکاری و جوشکاری فلزات . در عرض چند ساعت اقدام به ساخت یک کباب پز ذغالی نمایید . اگر در نظر دارید یک خرید اقتصادی داشته باشید ، می توانید گزینه خرید کباب پز ذغالی را بررسی کنید . قیمت کباب پز ذغالی صنعتی هم از نمونه گازی و یا برخی خود ارزان تر میباشد .

به عنوان مثال قیمت کباب پز ذغالی کوچک که برای مسافرت مورد استفاده قرار می گیرد ، می تواند چیزی در حدود ۱۰۰ هزار تومان باشد . از همین جا می‌توان دریافت که به لحاظ قیمت ، کباب پز ذغالی دارای پایین ترین قیمت در بین انواع مختلف کباب پز می باشد . اما اگر باز هم در نظر دارید قیمت محصول خود را پایین بیاورید. قیمت کباب پز ذغالی دست دوم پایین تر از تمامی این محصولات می باشد . هرچند که بسیار کم پیش می‌آید افراد این محصول را به فروش برسانند . به دلیل اینکه محصولاتی مانند کباب پز ذغالی به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرند . نوع دیگری از کباب پز ذغالی که به منقل کبابی نیز معروف هست بیشتر در مسافرتها مورد استفاده قرار میگیرد.

کباب پز ذغالی ویلاسازه

کباب پز ذغالی 80 سانتی ویلاسازه


کباب پز 80 سانتی ویلاسازه

کباب پز ذغالی 80 سانتی تولید شرکت ویلاسازه

کباب پز های ذغالی و گازی مدرن و فردار ویلاسازه

کباب پز ذغالی

کباب پز ذغالی 50 سانتی در طرحهای متنوع


کباب پز ذغالی مدرن

کباب پزهای مدرن و درجه یک تولید شرکت ویلاسازه


کباب پز گازی و ذغالی

کباب پز های فردار و مدرن تولید ویلاسازه در طرحهای متنوع و زیبا


مجموعه کباب پز ذغالی

بهترین کباب پز های ذغالی فقط در ویلاسازه


کباب پز بزرگ ذغالی

کباب پز بزرگ ذغالی مسقف تولید ویلاسازه


کباب پز ویلایی ویلاسازه

کباب پز همه چی تمام ویلاسازه


کباب پز مجلسی مدرن

کباب پز مسقف زیبا و درجه یک تولید شرکت ویلاسازه


کباب پز ذغالی مجلسی

یک کباب پز زیبا و بسیار بلا دوام


کباب پز اشرافی

کباب پز اشرافی مدرن و زیبا


کباب پز همه کاریه ویلاسازه

کباب پز همه کاره دارای گریل متحرک


گریل رومیزی متحرک

کباب پز سفراشی با گریل متحرک


کباب پز گریل دار بزرگ

کباب پز میزدار با گریل متحرک سایز بزرگ


کباب پز ذغالی گریل دار

کباب پز ذغالی با گریل متحرک قابل تبدیل به گازی


کباب پز میزدار

کباب پز میزدار ویلاسازه با گریل متحرک


گریل رومیزی

گریل رومیزی ویلاسازه


کباب پز ایستاده سفارشی

یک کباب پز ایستاده و درجه یک با ورق سفارشی


کباب پز ذغالی سفارشی

کباب پز ذغالی سفارشی بسیار با دوام و درجه یک


کباب پز ذغالی باغی

کباب پز ذغالی مخصوص باغ و ویلا

کباب پز ذغالی و گازی

گاهی اوقات شما امکان دسترسی به گاز برای تهیه غذا و کباب را ندارید . در این شرایط استفاده از زغال بهترین گزینه برای شما می باشد . همچنین گاهی اوقات نیز پیش می‌آید که زمان کافی برای آماده کردن زغال جهت تهیه کباب را ندارید .باربیکیو گازی بیشتر در منازل و بالکنها استفاده میشود.کباب پز ایستاده میتواند نوع ذغالی یا گازی داشته باشد.

در این شرایط نیز برای سرعت بخشیدن به فرایند تهیه غذا می توانید از گاز استفاده کنید . پس همان گونه که مشاهده می کنید کباب پز گازی و کباب پز ذغالی هر کدام به نوبه خود دارای ویژگی هایی می باشند . این موضوع بعد می باشد که گاهی اوقات افراد در محیط خود از دو کباب پز مختلف استفاده می کنند . اما در این بین ویلاسازه یک راهکار بسیار کاربردی برای مشتریان خود اندیشیده است . برخی از انواع کباب پز های تولید شده در ویلا سازه به صورت دوگانه سوز می باشند . شما میتوانید این کباب پز ها را به صورت گاز سوز و یا زغالی مورد استفاده قرار دهید . این یک مزیت ویژه برای شما خواهد بود تا بتوانید در هر شرایطی با توجه به موقعیت ، نوع ساخت کباب پز خود را مشخص کنید .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

09142244372

دیدگاهی در مورد “کباب پز ذغالی

  1. بازتاب: ساخت باربیکیو+آموزش+تهیه لوازم از ویلاسازه
  2. بازتاب: انتخاب باربیکیو ذغالی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    مهمترین کارایی کباب پز ذغالی چیست ؟

  4. azari_kiz گفت:

    زمانی که شما به کبابپز فکر می کنید، تصور می کنید که یک غذای سریع و آسان را در کم تر از یک ساعت با حرارت بالا و مستقیم تهیه می نمایید. شاید این مسئله صرفا در مورد جوجه کباب درست کردن صدق کند اما برخی گوشت های دیگر مانند گوشت قرمز نیاز به زمان بیش تری دارند. همین طور اگر جزو افرادی هستید که دارای رژیم غذایی گیاه خواری هستید، از سبزیجات کباب شده استفاده کنید.نوع ذغالی، شما باید به وسیله ذغال سنگ، حرارت مورد نیاز کباب کردن مواد غذایی را تامین کنید

دیدگاهتان را بنویسید