تماس با ما

شماره تماس جهت سفارش:   09142244372

شماره تماس جهت پیگیری سفارشات:  0914224437

 

لینک مسنقیم واتس آپ: واتس آپ ویلاسازه

 

لینک مستقیم اینستا:  اینستاگرام ویلاسازه

 

ویلا سازه در سال ۱۳۹۰ با نام تجهیزات ویلایی مظلومی شروع به کار کرد.تولیدات مجموعه در ابتدا کباب پز و آلاچیق های سیمانی و فلزی بود.در سال ۱۳۹۱ در حیطه طراحی و اجرای محوطه سازی نیز وارد شدند.

آبنما ،استخر، نرده کشی و کف سازی از جمله کارهای انجام شده توسط این تولیدی بود که از نمونه کارهای اجرا شده می‌توان به چند آبنما،دیوار سبز و محوطه سازی در کشور عمان نیز اشاره کرد.

زمان اماده سازی و ارسال :

در نظر داشته باشید چون محصولات بعد از سفارش تولید میشن زمان تقریبی ارسال محصولات 3 الی 15 روز کاریه  و بستگی به نوع محصول سفارشی داره و یک سری کارهای سفارشی ممکنه تا یک ماه هم طول بکشه پس موقع سفارش حتما زمان تقریبی اماده شدن محصول رو استعلام بگیرین.

شرایط ارسال

محصولات با بسته بندی محکم به وسیله چندین لایه نایلون و بنر برای مشتری ارسال میشود.

کلیه محصولات با باربری و یا بنا به درخواست مشتری از طریق تیپاکس ارسال میشه و هزینه ارسال دریافت شده در ویلاسازه فقط هزینه ارسال تا درب باربری شهر مورد نظر میباشد و هزینه انتقال از باربری تا درب منزل جداگانه از مشتری دریافت میشود.

کلیه محصولات ارسالی  با باربری بیمه میشود و در صورت هر نوع مشکل باربری مسئول پرداخت خسارت میباشد . پس موقع تحویل کالا از باربری حتما سلامت محصول را چک نمایید.

شماره تماس:09020637546

همراهان ویلا سازه در صورتی که سوالات شما در بخش سوالات متداول نبود از طریق بخش زیر و یا از طریق تلفن های زیر با ما تماس بگیرید.

انبار:04142520089

آدرس انبار پخش: صوفیان خیابان بسیج پلاک 129

آدرس کارگاه و دفتر: جاده تبریز صوفیان 500 متر بعد از پلیس راه روبروی شهرک سیاد شیرازی جنب غذاخوری شهریار

موبایل : ۰۹۱۴۲۲۴۴۳۷۲