مبلمان فضای باز، ویلایی فلزی

مبلمان ویلایی فلزی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین مبلمان فضای باز موجود در بازار به شمار میرود.این نوع مبلمان به دلیل داشتن رنگ کوره ایی و اسکلت آهنی جزو مقاومترین و ارزان ترین مبلمان فضای باز به شمار میرود.ویلاسازه با تولید بیش از 100 مدل مبلمان فضای باز شمارا برای انتخاب بهترین مبلمان برای فضای بازتان یاری میکند.

مبلمان فضای باز فلزی

 

مبلمان فضای باز فلزی

مبلمان ویلایی فلزی ویلاسازه

 مبلمان فضای باز فلزی وسیله ایی برای لذت بردن هرچه بیشتر از دور همی های خانوادگی.اگر به دنبال خرید یک مبلمان فضای باز هستید و یا هر وسیله دیگری که می خواهید از آن در چیدمان منزل و یا فضای باز استفاده کنید باید حتماً به سه نکته مهم توجه داشته باشید .

  • زیبایی مبلمان فضای باز
  • قیمت مبلمان ویلایی
  • کاربرد مبلمان فضای باز
مبلمان فلزی

مبلمان ویلایی فلزی ویلاسازه

این سه نکته مهم شما را در انتخاب بهترین محصول یاری خواهند کرد با توجه به آن ها شما می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

زیبایی و طراحی یک محصول یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید .

مبلمان ویلایی

مبلمان فلزی ویلاسازه

به دلیل اینکه یک محصول گذشته از کارایی خود در واقع یک مکمل برای طراحی یک فضا می باشد .

از این رو یک محصول با طراحی زیبا در عین کاربردی بودن آن می‌تواند کمک زیادی به زیبایی فضای شما و لذت بردن شما از آن فضا داشته باشد .

قیمت یکی دیگر از نکاتی است به هنگام خرید هر محصولی مورد توجه قرار می گیرد .

شما یا باید محصول مورد نظر را با توجه به هزینه خود خریداری کنید و در واقع در هنگام انتخاب محصول هزینه را در نظر می گیرید و محصول را با هزینه هماهنگ می کنید .

در نوع دیگری از انتخاب در واقع شما ابتدا محصول مورد نظر را با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب می کنید و سپس اقدام به تامین هزینه می کنید .

یکی دیگر باید به هنگام خرید یک محصول در نظر داشته باشید کاربردی بودن آن محصول می باشد ، به این معنی که بتوانید از محصول مورد نظر بهترین استفاده را داشته باشید .

مبلمان فلزی

مبلمان مدرن فلزی ویلاسازه


مبلمان فلزی

مبلمان فضای باز مدرن ویلاسازه

مبلمان فضای باز فلزی

صندلی های فلزی یکی از انواع بسیار رایج در مبلمان های ویلایی و فضای باز می باشند .

مبلمان فضای باز فلزی دارای تنوع طرح بسیار بالایی می باشند همچنین به دلیل مقاومت بالایی که فلز دارد دارای محبوبیت زیادی هستند .

میزان تقاضا برای مبلمان های فلزی که برای فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند روز به روز در حال افزایش است و افراد رغبت بیشتری به استفاده از آن‌ها نشان می‌دهند .

صندلی های فلزی را میتوان از لحاظ قیمت در قسمت محصولات میان رده دسته بندی کرده .

مبلمان مدرن فضای باز

مبلمان ویلایی مدرن


مبلمان فضای باز فلزی

مبلمان مدرن فضای باز فلزی

ولی به دلیل تنوع بسیار بالایی که صندلی های فلزی فضای باز دارند محدوده قیمت آنها بسیار متغیر میباشد و در برخی مواقع برخی محصولات بسیار لوکس و گران قیمت می باشند .

صندلی های فلزی عمر بیشتری نسبت به سایر مبلمان باغی دارند و میتوانید سالیان درازی این محصولات را مورد استفاده قرار دهید .

در صورت نگهداری مناسب و با دقت از این محصولات عمر مفید این محصولات بسیار افزایش می یابد .

یکی از ویژگی های صندلی های فلزی قابلیت تعمیر آن ها می باشد ، همچنین تعمیرات این نوع از مبلمان فضای باز برخلاف سایر انواع آن ها هزینه زیادی را در بر نمی گیرد و معمولاً حتی خود شما هم با مقدار کمی از تخصص می‌توانید آنها را تعمیر کنید .

در واقع مبلمان فلزی را به صورت دوره ای سرویس و تعمیر کنید آن ها می‌توانند سالیان بسیار طولانی مورد استفاده قرار گیرند بدون اینکه کیفیت و کارایی آنها کاهش یابد .

تولید تخصصی مبلمان فضای باز فلزی

تولیدی ویلا سازه به صورت کاملاً تخصصی اقدام به طراحی و تولید مبلمان فضای باز نموده است .

این تولیدی محصولات بسیار متنوعی را که از جنس فلزی و یا چوبی و حتی پلیمری و پلاستیکی طراحی و تولید کرده است .

تنوع بالای صندلی های باغی به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت به دنبال محصول مورد نظر خود باشید و بتوانید تمام ویژگی های مورد انتظار خود را در خرید مبلمان فضای باز اعمال کنید .

دقت داشته باشید که بر خلاف بسیاری از فروشگاه ها ، ویلا سازه در واقع تولید می باشد محصولات خود را بدون واسطه به مشتریان عرضه می کند .

از این جهت شما می توانید محصول مورد نظر خود را به طور مستقیم و بدون واسطه و با هزینه بسیار پایین تر نسبت به سایر فروشگاه ها تهیه نمایید .

این تولیدی بیش از ۲۰ نوع مبلمان فلزی در طرح ها و سایزهای بسیار متنوع طراحی و تولید می کند که در نوع خود بی نظیر می باشد .

شما می توانید به راحتی چند این محصول را بررسی کرده و بهترین محصول را با توجه به هزینه و نیاز خود تهیه و مورد استفاده قرار دهید .

همچنین تنوع بسیار بالای طرح و رنگ پارچه ها به شما این امکان را می دهد تا به راحتی رنگ مبلمان باغی خود را با نوع چیدمان و دکوراسیون خود هماهنگ کنید .

میز فلزی

میز فلزی را می‌توانیم رایج‌ترین نوع میز قلمداد کنیم . این محصول بسته به اینکه از چه نوع متریال‌هایی برای ساخت آن استفاده شده باشد می‌تواند مقاومت بسیار مناسبی داشته باشد . همچنین ابعاد میز فلزی بسیار متغیر می‌باشد و می‌تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد . انواع بسیار مختلف و متنوعی از میز فلزی در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها بستگی به ابعاد و اندازه‌ای که دارد کاربرد خاصی دارند . برای خرید میز فلزی می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف و متعدد در سطح شهر مراجعه کنید .‌ برخی از انواع میز فلزی کاربردهای اداری دارند و برای مکان‌های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند . برخی دیگر از انواع میز فلزی نیز برای مصارف خانگی مناسب می‌باشند و می‌توانید در دکوراسیون منزل از آنها استفاده کنید . این میزهای فلزی می‌توانند برای جلو مبلی و همچنین ست غذاخوری شما استفاده شوند .

 

 

میز تاشو

میز تاشو محصولی است که می‌تواند فضای بسیار کوچکی را اشغال کند و در عین حال کاربردی همانند میزهای معمولی داشته باشد . چنین محصولاتی برای استفاده بهینه شما از فضا بسیار مناسب می‌باشد . در مکان‌هایی که دچار کمبود فضا هستید می‌توانید از میزهای تاشو به جای میزهای معمولی استفاده کنید . البته این تنها کاربرد میز تاشو نمی‌باشد و این محصولات می‌توانند کاربردهای دیگری نیز داشته باشند . به عنوان مثال انواع مختلف میز تاشو را می‌توانید برای پیک نیک و طبیعت گردی مورد استفاده قرار دهید . به دلیل اینکه میزهای تاش و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند به راحتی می‌توانید آن را در داخل خودرو قرار داده و  در مکان‌های مختلف از آن استفاده کنید . البته طراحی میز تاشو با توجه به کاربردی که دارد می‌تواند متفاوت باشد . میز تاشو مسافرتی معمولاً ابعاد کوچک‌تری دارد و جنس آن می‌تواند ترکیبی از فلز و چوب باشد .

کاربردی بودن مبلمان فضای باز به چه معنی میباشد ؟

هر محصولی با هر طراحی و هزینه ای که داشته باشد حتماً باید کاربردی باشد و بتوان از آن استفاده کرد .

کاربردی بودن یکی از ویژگی های اصلی و اساسی یک محصول می باشد .

برخی از محصولات حالت دکوری دارند و برای تزیین مورد استفاده قرار می‌گیرند ، این محصولات کاربرد خاصی ندارند پس نیازی ندارید این گزینه را در مورد آنها در نظر بگیرید .

اما محصولاتی مانند مبلمان فضای باز کاملاً یک محصول کاربردی می باشند و قبل از زیبایی و طراحی آن ها حتماً باید کاربردی بودن این محصولات مورد بررسی قرار گیرد .

واژه کاربردی بودن در واقع یک مفهوم جامع می باشد که شامل چند ویژگی در کنار یکدیگر می شود .

به هر میزان که امتیاز یک محصول در قسمت های مختلف بالا باشد به همان اندازه آن محصول کاربردی تر می شود .

در مبلمان فضای باز و صندلی های ویلایی مفهوم کاربردی دارای چند ویژگی بسیار مهم میباشد که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد .

مبلمان باغی فلزی۱_ راحتی مبلمان فضای باز فلزی

مبلمان فضای باز و یا به طور کلی تمام مبلمان ها ابتدا باید برای نشستن بسیار راحت باشند .

همچنین صندلی های فضای باز باید به گونه ای طراحی شوند که برای استفاده های بلند مدت و نشستن برای ساعات طولانی بر روی آنها همچنان راحتی خود را حفظ کنند و باعث اذیت نشوند .

زاویه صندلی باید به گونه ای باشد که شما به هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی کنید .

البته هر فردی در یک حالت به خصوص احساس راحتی می کند و اینگونه نیست که یک طرح خاص برای تمام افراد مناسب باشد .

۲ _ ارتفاع صندلی ویلایی

ارتفاع صندلی یکی از نکاتی است که برخی از افراد به هنگام خرید به آن توجه نمی کنند و بعد از خرید با مشکلاتی در استفاده از صندلی ها مواجه می شوند .

شما باید ارتفاع صندلی ها را با توجه به قد و همچنین نوع کاربردی که از صندلی ها خواهید داشت انتخاب کنید .

اگر می خواهید از صندلی های حیاط به عنوان یک مبلمان ناهار خوری استفاده کنید باید ارتفاع آن ها بلندتر باشد تا بتوانید به راحتی بر روی میز ناهارخوری مسلط شوید .

اگر از مبلمان فضای باز برای استراحت و گپ زدن استفاده میکنید در این صورت ارتفاع صندلی ها باید کوتاه تر باشد تا بتوانید به راحتی بر روی آنها لم دهید .

ویلا سازه یک امکان جالب برای مشتریان فراهم کرده که شما میتوانید ارتفاع صندلی های فضای باز را با توجه به نیاز خود تغییر دهید .

شما میتوانید به راحتی سایز صندلی ها را تغییر داده و آنها را با کاربردی که از آنها دارید هماهنگ کنید .

مبلمان فلزی باغی۴  _ تحمل وزن صندلی های باغی

برای این که بتوانید به بهترین شکل از یک صندلی فضای باز استفاده کنید ، این محصول حتماً باید دارای تحمل وزن مناسبی باشد .

تحمل وزن مناسب بستگی به نوع استفاده و همچنین افرادی که از صندلی ها استفاده می کنند دارد .

ولی می توان گفت به صورت میانگین یک صندلی فضای باز باید بتواند تحمل وزنی در حدود ۱۲۰ کیلوگرم داشته باشد که این یک میزان استاندارد برای یک صندلی فضای باز می باشد .

اما صندلی های مختلف دارای تحمل وزن های متفاوتی می باشند بر حسب کاربرد و افرادی که از آنها استفاده می‌کنند می توان آنها را انتخاب کرد .

تحمل وزن یک صندلی فضای باز فلزی رابطه مستقیمی با میزان وزن خود صندلی دارد .

در اکثر موارد وزن بالای یک صندلی باعث تحمل وزن بالای آن محسوب می شود که این ویژگی در اکثر صندلی های فلزی وجود دارد .

ولی دقت داشته باشید که همیشه وزن بالای یک صندلی باعث تحمل وزن بالای آن نمی شود .

یک صندلی فضای باز برای اینکه بتواند تحمل وزن مناسبی داشته باشد باید دارای طراحی و اسکلت مناسبی باشد که به هنگام نشستن بر روی آن وزنه به خوبی در بین پایه ها تقسیم شود .

فشار وارد شده بر روی صندلی باید به صورت مساوی به تمام پایه ها تقسیم شود در غیر این صورت علاوه بر اینکه شما به هنگام نشستن بر روی صندلی احساس راحتی نخواهید کرد ، همچنین باعث می‌شود که به یک پایه فشار بیشتری وارد شده و آن پای زودتر آسیب ببیند .

۵_ سایز صندلی های ویلایی

به هنگام انتخاب یک مبلمان فضای باز حتماً به ابعاد محیط خود توجه کنید و سایز صندلی ها را متناسب با سایز فضای خود انتخاب کنید .

قرار دادن یک صندلی بزرگ در یک محیط کوچک علاوه بر دست و پا گیر بودن باعث کاهش کاربرد آن محصول می‌شود .

ابعاد نشیمن صندلی باید به گونه‌ای باشد که هنگام نشستن بر روی آنها زانوی شما اذیت نشود .

نشیمن یک صندلی نباید بیش از حد بزرگ و کوچک باشد که در هر دو صورت شما نمی توانید استفاده مطلوب از آن داشته باشید .

ابعاد استاندارد برای نشیمن یک صندلی در حدود ۵۰ سانتیمتر می باشد که عموما در تمام صندلی ها که برای فضای باز به همچنین محیط های اداری تولید می شوند رعایت می شود .

صندلی های فلزی قابلیت تغییر بالایی دارند و شما می توانید ابعاد و سایز آنها را تغییر دهید .

به همین دلیل می‌توانید به راحتی مبلمان فلزی فضای باز خود را با ابعاد محیط خود هماهنگ کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از محیط و صندلی‌های خود داشته باشید .

زنگ زدگی صندلی های فلزی

عمده ترین مشکلی که به هنگام استفاده از صندلی های فلزی برای فضای باز به وجود می آید زنگ زدگی صندلی ها می باشد .

زنگ زدگی فلز باعث پوسیدگی آن و در نتیجه کاهش عمر مفید محسوب می شود .

زمانی که شما از مبلمان فلزی در محیط بیرونی استفاده میکنید صندلی های شما همواره در معرض آب و رطوبت قرار دارند .

نفوذ رطوبت بر روی سطح فلز باعث اکسیده شدن آن و زنگ زدگی می شود که در بلندمدت باعث از بین رفتن فلز و پوسیدگی آن می شود .

حل مشکل

برای حل این مشکل یک لایه رنگ می ‌تواند محافظ خوبی برای فلز در مقابل زنگ زدگی باشد .

به دلیل اینکه صندلی های باغی فلزی مدام جا بجا می‌شوند و ضرباتی به آنها وارد می‌شود ، از این رو رنگ های معمولی به سرعت از بین می روند و سطح فلز خالی از عایق می شود و به سرعت زنگ میزند .

برای رهایی از این مشکل ویلا سازه برای تمام محصولات فلزی خود از رنگ کوره ای الکترواستاتیک استفاده می کند .

این نوع رنگ دارای کیفیت و همچنین مقاومت بسیار بالایی می باشد که در مقابل ضربه و زنگ زدگی به مراتب مقاوم تر از رنگ های معمولی می باشد .

همچنین رنگ کورهای باعث افزایش طول عمر صندلی ها و سازه های فلزی می شود .

رنگ های صنعتی کوره ای به دوقسمت رنگهای  پودری و رنگ های مایع تقسیم می شوند  که به لحاظ مقاومت و کیفیت ، رنگهای پودری به مراتب بسیار بهتر از رنگهای مایع میباشند .

ویلاسازی نیز از همین رو از رنگ کوره ای پودری برای رنگ کردن محصولات فلزی خود استفاده میکند کیفیتی قابل قبول را به شما ارائه می دهد .

شما می توانید با مراجعه به سایر مطالبی که در سایت درج شده است اطلاعات بیشتری در مورد رنگ کوره ای و رنگهای پودری به دست آورید .

مبلمان ویلایی فلزیخرید حضوری و اینترنتی مبلمان فضای باز فلزی

امروزه تولیدی ها و فروشگاه های زیادی در سطح کشور وجود دارند که اقدام به تولید و فروش مبلمان های فضای باز فلزی کرده اند .

انواع بسیار متنوعی از صندلی های ویلایی در طرح ها و سایزهای بسیار متنوع و همچنین کیفیت های متفاوت در بازار موجود می باشد .

شما میتوانید بر حسب هزینه ای که می خواهید انجام دهید و همچنین میزان انتظاری که از یک صندلی دارید یکی از انواع آن ها را انتخاب کنید .

همچنین تولیدی ویلا سازه می تواند یکی از گزینه های باشد که برای انتخاب یک محصول با کیفیت می توانید از آن بازدید کنید.

شما به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از محصولات ویلا ساز بازدید نموده و با کسب اطلاعات بیشتری در مورد محصولات مختلف بهترین انتخاب را داشته باشید .

ویلا سازه یک تولیدی خوشنام و معتبر در صنعت تجهیزات ویلایی و مبلمان فضای باز می باشد. ویلاسازه می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد .

این تولیدی همیشه تلاش می‌کند تا در هر رنج قیمتی یک و یا چند محصول با کیفیت برای انتخاب مشتری وجود داشته باشد .

شما با هر میزان بودجه ای که دارید می توانید یک محصول با کیفیت و متناسب با هزینه که برای آن صرف کرده اید داشته باشید .

امیدواری این مطلب برای شما مفید بوده باشد .

نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود کیفیت و خدمات با ما در میان بگذارید .

همینطور برای خرید تاب ریلکسی و قیمت باربیکیو و همینطور خرید تاب ویلایی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به واتس آپ ما پیام دهید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

1 نظر در “مبلمان ویلایی فلزی

  1. azari_kiz گفت:

    مبلمان فلزی یکی از پرطرفدارترین انواع مبلمان که مناسب با فضای باز می باشد، مبلمان فلزی است. این گروه از مبلمان ها دارای تنوع بسیاری بوده که می توان به مبلمان آهنی سنتی و مبلمان آلومینیوم در آن اشاره نمود. مبلمان آلومینیوم در برابر بارش برف و باران بسیار مقاوم می باشد. اما به هر حال نیازمند مراقبت و نگه داری زیادی می باشد. همانطور که می دانید فلزات در برابر رطوبت دچار واکنش های شیمیایی می گردند از این رو دچار زنگ زدگی شده که به مرور زمان بر ظاهر و عمر آن تاثیر منفی می گذارد. بنابراین در جهت محافظت از مبلمان فضای باز نباید برای مدت طولانی آن را در فضای آزاد قرار داد. همچنین در صورت مواجه با رطوبت می بایست بلافاصله با یک دستمال خشک آن را تمیز نمود. در صورت زنگ زدگی نیز می بایست آن را سمباده کاری نموده و سپس رنگ کاری کرد. استفاده از اسپری های ضد زنگ و یا استفاده از روکش های ضد آب مانند پارچه زیر باف می تواند در عمر مفید این گونه از مبلمان ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ستون کناری
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
گیم سنتر
بلاگ