باربیکیو ایستاده

باربیکیو بیتا

3,850,000 تومان

کباب پز لارا

53,900,000 تومان

منقل کبابی ساحل

3,520,000 تومان

باربیکیو مدرن ساحل

15,400,000 تومان

باربیکیو مدرن الای

24,200,000 تومان

باربیکیو طرح شعله

13,200,000 تومان

باربیکیو دیانا

12,100,000 تومان

باربیکیو شارلوت

25,300,000 تومان

کباب پز درنا

4,180,000 تومان

کباب پز بیتا

4,620,000 تومان

کباب پز المان

6,380,000 تومان

باربیکیو برلیان

12,100,000 تومان

باربیکیو مسقف گازی

13,200,000 تومان

کباب پز ایستاده

کباب پز ایستاده یا باربیکیو ایستاده یک وسیبه جذاب برای ویلا و فضای باز.یکی از بزرگترین لذت های انسان خوردن و آشامیدن میباشد . همین لذت باعث شده است تا انسان ها راه های جدیدی را ابداع کنند تا بتوانند این لذت را افزایش دهند . به مرور زمان انسانها در یافته اند کباب کردن یکی از بهترین روش های پخت می باشد لذت زیادی با خود به همراه دارد .

تحقیق کنید و وسایل مختلف را با هم مقایسه کنید ، سپس با خیال راحت انتخاب خود را انجام دهید . فروشگاه اینترنتی ویلاسازه در واقع یک تولیدی می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند . کباب پز ایستاده در کنار محصولاتی مانند کباب پز فلزی ، کباب پز  و باربیکیو ، از جمله محصولات ارائه شده توسط گروه تولیدی ویلاسازه می باشد .

باربیکیو ایستاده گازی

کباب کردن شاید به روشهای مختلف انجام گیرد اما در تمام دنیا محبوب ترین و لذت بخش ترین نوع پخت و پز می باشد . از همین رو ابزارهای زیادی به وجود آمده اند تا این کار را تکمیل کنند و یا سرعت آن را بیشتر کنند .

باربیکیو بشکه ایی ایستاده

کباب پز ها از جمله ابزارهایی هستند که برای سهولت در کباب کردن به وجود آمده اند . این محصولات در ابتدا طراحی بسیار ساده ای داشتند و بیشتر به منظور سرعت بخشیدن به آشپزی و جلوگیری از انتشار آتش به وجود آمدند .

تکامل باربیکیو ایستاده

به مرور زمان امکانات و ویژگی های زیادی به آنها اضافه شد و تبدیل به محصولاتی کامل برای هرگونه آشپزی شدند . باربیکیو ها دارای طراحی و سایزهای بسیار متنوعی هستند هر کدام از آنها کاربرد خاصی دارد . باربیکیو ها برای مصارف خانگی و همچنین مصارف صنعتی و عمومی مانند رستورانها طراحی و تولید می شوند .کباب پزگازی پر مصرفترین و کباب پز ذغالی کم مصرفترین باربیکیوهای ایستاده به شمار میرود.

کباب پز و باربیکیو ایستاده

بار بیکیو ها به انواع باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی تقسیم بندی میشوند اما یک سری از باربیکیو های مسافرتی نیز وجود دارد که به انها منقل میگویند. ویلاسازه تولید کننده تجهیزات فضای باز و انواع کباب پز.

کباب پز ایستاده خانگی

کباب پز هایی که برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند دارای طراحی زیبا تری هستند ، اما باربیکیو های صنعتی بیشتر کاربردی می باشند و به زیبایی ظاهر آن ها توجه زیادی نمی شود . به لحاظ طراحی و سایز کباب پز های خانگی دارای تنوع بیشتری هستند و شما انواع مختلف آنها را می‌توانید در فروشگاهها و تولید های مختلف مشاهده کنید .

دانلود فایل کامل باربیکیو ایستاده    باربیکیو ایستاده

ظاهر باربیکیو ایستاده

این محصولات به لحاظ نوع طراحی به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند ، همچنین کباب پز های متحرک دارای دو گروه اصلی میباشند که شامل کباب پز های مسافرتی و قابل حمل و همچنین کباب پز هایی که برای استفاده در حیاط و ویلا طراحی می‌شوند .
به غیر از کباب پز های مسافرتی و قابل حمل که معمولا ابعاد کوچکی دارند و دارای ارتفاع پایینی هستند ، باقی کباب پز ها دارای ارتفاع زیادی هستند که با آنها کباب پزایستاده نیز اطلاق می شود . کباب پزهای ایستاده طیف وسیعی از باربیکیو ها را شامل می‌شوند انواع ثابت و متحرک را در بر می گیرند .

باربیکیو و کباب پز ایستاده

جابجایی کباب پز ایستاده

یک کباب پز ایستاده می تواند ارتفاعی در حدود یک و نیم متر داشته باشد . این ارتفاع باعث می‌شود تا شما به خوبی بر روی کباب پز مسلط باشید . و بتوانید به راحتی از آن برای تهیه انواع غذا و کباب استفاده کنید .

باربیکیو ایستاده مدرن

جنس کباب پز ایستاده

کباب پز ایستاده تنوع بالایی به لحاظ جنس دارد . از مواد اولیه و مصالح مختلفی برای تهیه این محصول میتوان استفاده کرد . از جمله این مصالح میتوان به آهن ، سنگ ، سیمان و آجر اشاره کرد . کباب پز ایستاده معمولاً از وزن قابل ملاحظه‌ای برخوردار است .

همین موضوع باعث می‌شود که جابجایی این محصولات کمی دشوار باشد . البته کباب پز ایستاده فلزی از وزن کمتری برخوردار است .

که موجب می شود شما به راحتی می‌توانید آن را جابجا کنید . اما در مورد کباب پز سیمانی می تواند جابجایی آن با دشواری همراه باشد . همچنین اکثر کباب پز های سنگی و آجری به صورت ثابت می باشند و قابلیت جابجایی ندارند .

جای مناسب باربیکیو ایستاده

به همین دلیل باید در انتخاب نقطه مناسب برای قرار دادن کباب پز ایستاده دقت زیادی داشته باشید . زیرا در بیشتر مواقع امکان جابجایی مجدد آن وجود ندارد . اگر شما بخواهید کباب پز سنگی و آجری خود را جابجا کنید باید به صورت کامل آن را تخریب کنید .

کباب پز ایستاده

کباب پز ایستاده یک محصول بسیار کاربردی برای طبخ غذا و به ویژه آماده کردن کباب می باشد . انواع مختلف کباب پز و باربیکیو در طرح و سایزهای متنوع در بازار موجود می باشد . شما می توانید به راحتی کباب پزایستاده مورد نظر خود را ، به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری نمایید .

امروزه خرید اینترنتی به عنوان یک روش بسیار سریع و آسان ، برای تهیه وسایل مورد نظر شناخته می شود .

کباب پز ایستاده ویلاسازهشما می توانید وسایل و محصولات مورد نیاز خود را ، در مدت زمانی بسیار کوتاه و با هزینه پایین تر خریداری کنید . یک فروشگاه ۲۴ ساعته که می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به آن مراجعه کنید .

کباب پز ایستاده

کباب پز ایستاده فلزی

کباب پزهای ایستاده به لحاظ شکل ظاهری و ابعاد ، می توانند تفاوت های زیادی داشته باشند . همچنین این نوع کباب پز ها به لحاظ جنس نیز با هم متفاوت هستند . برخی از باربیکیو های ایستاده به صورت سیمانی و بتنی می باشند .

کباب پز فلزی دارای کیفیت و مقاومت مناسبی است . در عین حال از وزن مناسبی نیز برخوردار می باشد . برای ساخت کباب پز های فلزی می توان از انواع پروفیل و ورق های فلزی استفاده کرد .

باربیکیو ایستاده چدنی

برخی دیگر از کباب پز های فلزی وجود دارند که به صورت چدنی می باشند . کباب پز چدنی به روش ریخته گری تولید می شود . فرفورژه یکی دیگر از محصولات فلزی می باشد ، که برای ساخت کباب پز یا باربیکیو می توان از آن استفاده کرد . البته به لحاظ قیمت کباب پز چدنی و همچنین کباب پز فرفورژه دارای قیمت بیشتری می باشند .

کباب پز ایستاده مدرن

کباب پز ایستاده سایبان دار

اگر شما نیز در دسته افرادی هستید که کباب پزایستاده را در فضای باز مورد استفاده قرار می دهید . ممکن است به هنگام استفاده از کباب پز با مشکلاتی مواجه شوید . یکی از این مشکلات بارش برف و باران می باشد .

همچنین تابش نور خورشید نیز گاهی اوقات می تواند باعث اذیت شما شود . برای رفع این مشکل در برخی از کباب پزهای ایستاده یک سایه بان تعبیه می شود . وجود سایبان در بالای باربیکیو موجب جلوگیری از بارش باران و برف هم چنین تابش نور خورشید می شود .

کباب پز ایستاده چرخدار

کباب پز ایستاده عمدتاً محصولاتی با وزن بالا می باشند . وزن بالا موجب افزایش کیفیت و مقاومت باربیکیو می‌شود . اما مشکلی که در این نوع کباب پز به وجود می آید جابجایی آنهاست . وزن بالای محصول باعث می شود که جابجایی کباب پز با دشواری همراه شود . در بسیاری از اوقات نمی توان وزن کباب‌پز را کاهش داد .

کباب پز ایستادهبه دلیل اینکه کیفیت و مقاومت کباب پز کاهش پیدا می‌کند . اما برای رفع این مشکل می توان از یک راه حل دیگر استفاده کرد . استفاده از چرخ برای کباب پز می تواند راه حل مناسبی باشد . کباب پز ایستاده چرخدار علیرغم به وزن بالایی که دارد ، به راحتی می‌تواند به وسیله یک نفر جابجا شود .

باربیکیو لاکچری

انواع کباب پز ایستاده

کباب پز های ایستاده همانگونه که گفتیم طیف وسیعی را شامل می شوند . شما می توانید محصولات مختلفی را در دسته بندی کباب پزایستاده قرار دهید . کباب پزهای ایستاده به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند ، همچنین به لحاظ مواد اولیه که در ساخت آنها به کار رفته تنوع زیادی دارند . از مواد اولیه همچون آجر و سیمان و سنگ گرفته تا فلزات مختلف .

همچنین باربیکیو های ایستاده دارای سایز های بسیار متنوع هستند که شما میتوانید بر حسب نیازهای که دارید و کاربردی که می‌خواهید از آن داشته باشید سایز مناسب خود را انتخاب کنید . باربیکیو هایی که برای مکانهای عمومی همانند رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند دارای سایز بسیار بزرگی هستند ،

اما باربیکیوهای شخصی و خانگی معمولاً ابعاد بزرگی ندارند و به طور میانگین عرض این محصولات در حدود ۱ متر می باشد .
شاید یکی از سوالاتی که در ذهن به وجود می آید این است که چرا ارتفاع کباب پز ها زیاد می باشد ؟

این ارتفاع دلایل زیادی دارد که شاید عمده ترین دلیل آن تسلط کامل بر روی کباب پز باشد . شما هنگامی که نشسته اید نمی توانید تسلط کاملی بر روی کباب پز داشته باشید ، اما زمانی که ایستاده اید و ارتفاع کباب پز در حدود ۱۲۰ سانتی متر باشد ، شما به طور کامل بر روی باربیکیو مسلط هستید .

باربیکیو ایستادهباربیکیو ثابت

باربیکیو های ثابت یکی از انواع کباب پز ها می باشند به دلیل وزن بالایی که دارند نمی توان آنها را جابه جا کرد .

باربیکیو های ثابت به دلیل جنس مواد اولیه به چند دسته اصلی تقسیم می شوند . هر کدام از این مواد اولیه برای ساخت باربیکیو به کار می روند دارای ویژگی ها و معایبی هستند ، شما باید با توجه به نیازهای خود و شناسایی ویژگی های هر محصول اقدام به یک انتخاب مناسب نمایید .

باربی کیو

انواع باربی کیو در ویلاسازه

کباب پز ایستاده آجری

رایج ترین باربیکیو های ثابت از جنس آجر می باشند ، این محصولات به راحتی قابل اجرا هستند .

تقریباً هر شخصی با میزان کمی تخصص می تواند یک کباب پز آجری درست کند . شما به هنگام درست کردن یک کباب پز آجری هیچ گونه محدودیتی ندارید و به راحتی می توانید طرح های مختلف را بر روی آن پیاده سازی کنید ‌. این محصولات دارای طول عمر زیادی هستند و می‌توانند برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار گیرند .
کباب پز های آجری به لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشند و شما می توانید با هزینه بسیار پایین یکی از آنها را طراحی و اجرا کنید .

همچنین این توافق پس ها براحتی می توانند تغییر یابند و شما می توانید تغییرات زیادی در آنها به وجود بیاورید . همچنین می توانید برای استحکام بیشتر از آجرهای نسوز استفاده کنید ، این کار باعث می‌شود تا عمر مفید کباب پز شما بسیار افزایش یابد .

باربکو ایستاده

انواع باربکو در ویلاسازه

کباب پز ایستاده سیمانی

بسته دیگری از کباب پزهای ثابت از جنس سیمان می باشند . البته سیمان به تنهایی قابلیت این را ندارد که محصول مشخصی را به وجود آورد و باید با یک ماده دیگر ترکیب شود . اکثر کباب پزهای سیمانی ترکیبی از اسکلت فلزی و روکش سیمان می باشند .

این ترکیب باعث می شود تا علاوه بر مقاومت بالایی که دارد دارای تنوع طرح بالایی باشد . همچنین از سیمان برای تولید بلوک های سیمانی استفاده می شود ، شما می توانید این بلوک های سیمانی را برای درست کردن یک کباب پز مورد استفاده قرار دهید .
نوع سوم کباب پزهای ثابت ، باربیکیو های سنگین می باشند . سنگ دارای زیبایی بسیار منحصر به فردی می باشد که این زیبایی در کباب‌پز شما نیز متجلی می شود .

کباب پز ایستاده ویلا

کباب پز ویلایی در انواع متنوع در ویلاسازه

باربیکیو آپارتمانی

به دلیل اینکه منازل آپارتمانی روز به روز در حال افزایش می‌باشند ، طبیعی هستی که تجهیزات و وسایلی که برای آپارتمان طراحی و تولید می‌شوند نیز روز به روز افزایش پیدا کنند . در این بین برخی از تجهیزات مانند باربیکیو در فضاهای آپارتمانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند . فضاهایی مانند تراس و بالکن برای قرار دادن محصولاتی مانند باربیکیو بسیار مناسب می‌باشند . همچنین برخی از آپارتمان‌ها دارای روف گاردن می‌باشند که شما می‌توانید از آنها برای به وجود آوردن محیطی مانند حیاط خلوت استفاده کنید . معمولا باربیکیوهایی که برای آپارتمان در نظر گرفته می‌شوند دارای ابعاد کوچکتری هستند . ابعاد باربیکیوهای آپارتمانی می‌تواند چیزی در حدود ۵۰ الی ۱۲۰ سانتی‌متر باشد . برای انتخاب محصول مناسب شما نیاز دارید تا ابعاد فضایی که می‌خواهید باربیکیو را در آن قرار دهید به صورت دقیق مشخص کنید .

باربیکیو لاکچری ویلاسازه

باربیکیو ذغالی و کباب گازی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه


باربیکیوو کباب پز

باربیکیو و کباب پز فلزی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه


باربیکیو درجه یک ویلاسازه

باربیکیو ذغالی و کباب گازی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه


قیمت باربیکیو

باربیکیو و کباب پز فلزی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه


باربیکیو بزرگ ویلاسازه

باربیکیو ذغالی و کباب گازی رنگی تولید شده در مجموعه ویلاسازه

باربیکیو برقی

باربیکیو برقی یکی از جدیدترین انواع باربیکیو می‌باشد که به سرعت در حال محبوب شدن در بازار می‌باشد . باربیکوهای برقی می‌توانند جایگزین مناسبی برای سایر انواع باربیکیو باشند . البته باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که هر کدام از این محصولات دارای معایب و محاسنی می‌باشد . برای اینکه بتوانید از یک بار به برقی استفاده کنید حتماً نیاز به دسترسی به انرژی برق خواهید داشت . به همین دلیل است که این محصولات معمولاً در مکان‌هایی مانند پیک نیک و مسافرت کاربرد چندانی ندارند . باربیکیوهای برقی عمدتاً کاربردهای خانگی دارند و برای مصارف خانگی مناسب‌تر هستند . باربیکیوهای برقی آلودگی بسیار کمتری ایجاد می‌کنند و در مدت زمان بسیار کوتاه‌تری برای استفاده آماده می‌شوند . این محصولات نیاز به نصب چندانی ندارند و فقط کافیست که دو شاخه آنها را به برق متصل کنید . البته در این بین باربیکی‌های برقی نیز وجود دارند که به وسیله صفحات خورشیدی شارژ می‌شوند . این محصولات معمولاً از یک سری صفحات خورشید ی در کنار خود بهره می‌برند . این محصولات بسیار مقرون به صرفه می‌باشند و کاملاً سازگار با محیط زیست هستند .

کباب پز ایستاده سنگی

کباب پز های سنگی معمولاً بسیار زیبا هستند به غیر از کاربردی که دارند می ‌توانند به زیبایی محیط نیز بیافزایند . باربیکیو های سنگی معمولاً دارای ابعاد بزرگی هستند و همچنین وزن بسیار زیادی دارند . همانند بسیاری از باربیکیو های ثابت شما هیچ گونه محدودیتی در طراحی آنها ندارید .

شاید بتوان ویژگی عمده کباب پزهای ثابت را عمر طولانی آنها عنوان کرد . به دلیل استفاده از مصالح مقاوم در ساخت این باربیکیو ها که باعث می‌شود تا آنها برای سالیان درازی بتوانند مورد استفاده قرار گیرند . همچنین کباب پز های سیمانی و آجری به راحتی قابل تعمیر می باشند و شما می توانید با هزینه بسیار پایینی آنها را تعمیر کنید .
البته باربیکیو های سنگی کمی گران قیمت می باشند و تعمیرات آن‌ها معمولاً هزینه زیادی را شامل می شود .

هر چند اگر به خوبی از آنها استفاده کنید و مراقبت لازم را داشته باشید شاید هیچ وقت نیاز به تعمیر نداشته باشند . با خیال راحت میتوانید سالیان درازی بدون اینکه نیاز به تعمیرات داشته باشید از آنها استفاده کنید . به طور کلی کباب پزهای ثابت ینه تعمیرات و نگهداری بسیار کمتری دارند و عمر مفید آنها نیز از باربیکیو های متحرک بیشتر می باشد .

باربیکیو فضای باز

باربیکیو های فضای باز مخصوص باغ و ویلا در ویلاسازه

باربیکیو متحرک

باربیکیو های متحرک عمدتاً از جنس فلزی می باشند به دلیل اینکه سایر مواد اولیه دارای وزن بالایی هستند که جابجایی آنها را مشکل می کند .

کباب پز های فلزی قابلیت اجرای طرح های زیادی را دارند و به دلیل وزن پایینی که دارند قابلیت این را دارند که به راحتی جابه جا شوند .

البته همین محصولات نیز گاهی دارای وزن بالایی هستند ولی به طور کلی وزن آنها نسبت به کباب پز های سنگی و سیمانی و آجری پایین تر می باشد .
باربیکیو های متحرک اکثراً برای مصارف شخصی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند . در ساخت باربیکیو های فلزی از آلیاژ های مختلفی همانند چدن ، فولاد و فرفورژه استفاده می شود ، هر کدام از این آلیاژها دارای مقاومت های مختلفی هستند .

باربیکیو ایستاده ویلایی

بهترین باربیکیو ایستاده ویلایی در ویلاسازه

باربیکیو ایستاده فلزی

پرمصرف ترین فلز برای ساخت کباب پز فولاد و آهن می باشد ، این فلزات تنوع طرح و سایز بسیار فراوانی دارند قابلیت اجرای طرح های مختلفی بر روی آنها وجود دارد . همچنین فلزات دارای مقاومت بالایی هستند که سبب می شود طول عمر زیادی داشته باشند .
هزینه تعمیرات و نگهداری کباب پز های فلزی متوسط می‌باشد و برای تعمیر آنها نیاز به هزینه‌های بالایی نیست .

باربیکیو ایستاده باغی

بهترین باربیکیو ایستاده باغی مدرن ویلاسازه

تعمیر کباب پز ایستاده

البته برای تعمیر کباب پزهای ایستاده نیاز به تخصص دارید و اکثراً تعمیر آنها توسط یک جوشکار انجام میگیرد . عمده ترین مشکلی که کباب پز های ایستاده فلزی به وجود می آید مشکل زنگ زدگی می باشد ، آهن در مجاورت آب و هوا اکسیده می شود که در اصطلاح به آن زنگ زدن می گویند . این زنگ زدگی باعث خورده شدن آهن و کاهش مقاومت آن می شود که در بلندمدت باعث از بین رفتن آهن میشود .

باربیکیو ایستاده ویلاسازه

انواع باربیکیو ایستاده باغی

رنگ کباب پز ایستاده

برای رفع این مشکل باید با پوششی از جنس رنگ پوشانده شود . رنگ علاوه بر زیبایی و ظاهر خاصی که به آهن می دهد از پوسیدگی و زنگ زدگی آهن نیز جلوگیری می کند . رنگ های صنعتی انواع بسیار مختلفی دارند که می توانند برای پوشش فلزات مورد استفاده قرار گیرند ، رنگ کوره ای بهترین نوع رنگ صنعتی میباشد که برای پوشش انواع فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرد . این رنگ دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی است و عمر طولانی تری نسبت به رنگ های دیگر دارد .

باربیکیو ایستاده گازی 100

کباب پز ایستاده گازی 100 سانتی ویلاسازه

قیمت کباب پز ایستاده

برای کباب پزهای ایستاده قیمت مشخصی می‌توان عنوان کرد به دلیل اینکه دارای طرح های بسیار فراوانی هستند به همین جهت قیمت آنها بسیار متفاوت می باشد . کباب پز های ایستاده که از جنس آهن و فولاد می باشد دارای قیمت پایین تری نسبت به چدن و فرفوژه می باشد .

فرفوژه یکی از محصولاتی است که برخلاف سایر فلزات قیمت مشخصی ندارد و قیمت آنها بر حسب طرح آنها متغیر میباشد ‌. قیمت یک کباب پز ایستاده از جنس فرفورژه می‌تواند از ۴ الی ۵ میلیون تومان تا حدود ۵۰ میلیون تومان متغیر باشد . به همین خاطر قیمت مشخصی برای آن نمی توان عنوان کرد و شما برای انتخاب یک کباب پز ایستاده باید به میزان بودجه و همچنین نیازهای مورد نظر خود توجه کنید .

باربیکیو ایستاده ذغالی

باربیکیو ایستاده ذغالی 50 سانتی ویلاسازه

ابعاد باربیکیو فلزی

اما برخی کباب پز های فلزی در ابعاد متوسط وجود دارند برای خرید آنها حداقل بودجه ای در حدود دو الی سه میلیون تومان باید در نظر بگیرید . این کباب پزهای ایستاده ابعادی در حدود هشتاد سانتی متر دارند ارتفاع آن ها میانگین در حدود ۱۲۰ سانتیمتر می باشد .

باربیکیو ایستاده بالکن

انواع کباب پز ایستاده مخصوص بالکن و تراس

دمنده باربیکیو ایستاده

اگر بخواهیم بر روی کباب پز ها از دستگاههای دمنده استفاده کنیم باید مبلغ بیشتری هزینه کنیم . قیمت دستگاه های دمنده نیز بسیار متفاوت می باشد به طور میانگین یک دستگاه دمنده متوسط برقی در حدود یک میلیون تومان قیمت دارد .

البته این ویژگی که باربیکیو شما از سوخت زغال استفاده کند و یا این که گازسوز باشد در قیمت آن بسیار تاثیرگذار می‌باشد . کباب پزهای ذغالی دارای قیمت پایین تری هستند و کباب پزهای گازی به دلیل استفاده از اتصالات و شیر های مختلف قیمت بیشتری دارند .

باربیکیو ایستاده 70

انواع باربیکیو ایستاده 50 تا 120 سانتی در ویلاسازه

خرید کباب پز ایستاده

چنانچه قصد خرید یک کباب پزایستاده را دارید می توانید این محصول را از فروشگاه های مختلفی در سطح شهر تهیه کنید . تولیدی های متعددی وجود دارند که اقدام به طراحی و تولید کباب پز های مختلف می کنند .

به هنگام خرید این محصولات دقت داشته باشید که هر محصولی کارایی خاصی دارد و برای استفاده در شرایط خاصی طراحی و تولید شده است .

این که شما میخواهید از یک کباب پز برای مصارف شخصی استفاده کنید و یا می خواهید آن را برای یک مکان عمومی و یا رستوران خریداری کنید در قیمت محصول و همچنین طرح و سایز آن تاثیر زیادی دارد .
به هنگام خرید یک محصول اکثر افراد ترجیح می دهند محصول مورد نظر را از از یک تولیدی تهیه کنند . به دلیل اینکه قیمت پایین تری را برای خرید آن پرداخت می‌کنند و همچنین برای تعمیرات و سایر مشکلاتی که امکان دارد به وجود بیاید می توانند مستقیما به تولیدی مراجعه کنند .

باربیکیو ایستاده 80

باربیکیو ایستاده 80 سانتی تولید شده در ویلاسازه

اگر شما هم قصد خرید کباب پز ایستاده را دارید و می خواهید آن را از یک تولیدی تهیه کنید ، گروه تولیدی ویلا سازه یکی از تولیدکنندگان خوشنام در صنعت تجهیزات ویلایی مبلمان فضای باز می باشد .

این تولیدی تجربه بیش از یک دهه طراحی و تولید تجهیزات اختصاصی ویلا را دارد . شما عزیزان میتوانید محصولات مورد نظر خود را به صورت حضوری و غیر حضوری از ویلا سازه خریداری کنید . به آسانی می توانید با مراجعه به وب سایت ویلا سازه محصولات مختلف را مشاهده و اطلاعات کامل را در مورد آنها کسب کنید .
وب سایت ویلا سازه دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد که امکان یک خرید مطمئن را برای شما فراهم می کند . همچنین محصولات ویلا سازه از طریق باربری به تمام نقاط کشور ارسال می شوند و شما می توانید در هر نقطه از کشور که هستید به راحتی محصول مورد نظر را خریداری کنید .

همینطور برای خرید تاب ریلکسی و قیمت باربیکیو و همینطور خرید تاب ویلایی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

باربیکیو ایستاده 90

باربیکیو ایستاده 90 سانتی تولید ویلاسازه


کباب پز متنوع ویلاسازه

متنوع ترین باربیکیوهای ایستاده تولید شده در ویلاسازه


تنوع کباب پز ایستاده

کباب پز ایستاده با تنوع بالا در ویلاسازه


انواع باربیکیو ایستاده

انواع باربیکیو ایستاده در ویلاسازه


باربیکیو ایستاده 70

باربیکیو ایستاده 70 سانتی ویلاسازه


باربیکیو ایستاده 80

کباب پز ایستاده 80 سانتی ویلاسازه


باربیکیو گازی ایستاده مسقف

کباب پز ایستاده مسقف مجلسی تولید شرکت ویلاسازه


اسکلت باربیکیو

قابل استفاده برای همه باربیکیو ها


کباب پز ایستاده ویلاسازه

کباب پز ایستاده مخصوص بالکن تولید ویلاسازه


باربیکیو ایستاده دلسا

باربیکیو و کباب پز ایستاده طرح دلسا


باربیکیو ایستاده چند کاره ویلاسازه

بهترین باربیکیو ایستاده تولید ویلاسازه


باربیکیو ایستاده ویلاسازه

انواع باربیکیو و کباب پز ایستاده در ویلاسازه

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به واتس آپ ما پیام دهید.

09142244372 شماره تماس.

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

گروه تولیدی ویلا سازه

دیدگاهی در مورد “کباب پز ایستاده

  1. azari_kiz گفت:

    آیا فروش اقساطی باربیکیو ایستاده دارید ؟

  2. azari_kiz گفت:

    دستگاه باربیکیو در انواع مختلف مثل رومیزی، ایستاده، گازی، برقی و زغالی تولید می‌گردد. نوع ایستاده از نظر ارتفاع قابل تنظیم است، گونه‌ی برقی و گازی برای مکان‌های سرپوشیده مناسبند.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ستون کناری
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
گیم سنتر
بلاگ