آباژور و چراغ خواب

آباژورآباژور از جمله محصولاتی است که علاوه بر کاربردی بودن بسیار تزیینی هم می باشد . در واقع مهمترین موضوع به هنگام خرید آباژور شکل ظاهری آن می باشد . همه افراد زمانی که برای خرید آباژور اقدام می کنند تنها نکته ای که به آن توجه دارند . شکل ظاهری آباژور میباشد . شما باید نوع دکوراسیون و چیدمان محیط خود را به هنگام خرید چنین محصولاتی در نظر بگیرید . مواد اولیه و همچنین المان های مختلفی می توانند در تولید آباژور مورد استفاده قرار گیرند . انواع فلزات کاربرد زیادی در تولید انواع آباژور دارند . البته چوب و منسوجات پلاستیکی نیز کاربرد زیادی در تولید این محصولات دارند .

گاهی اوقات پیش می آید که شما برخی از طرح های آباژور را در ژورنال های مختلف مشاهده می کنید . اما متاسفانه نمی توانید آباژور مورد نظر خود را از هیچ فروشگاهی خریداری کنید . در واقع طرح مورد نظر شما در هیچ جا تولید نمی شود . در این شرایط بهترین روش این است که برای داشتن محصول مورد نظر مستقیماً به تولیدی مراجعه کنید . در چنین شرایطی می توانید به تولیدی ویلا ساز مراجعه نمایید . شما میتوانید طرح مورد نظر خود را به ویلاسازه سفارش دهید . همچنین می توانید از مشاوره کارشناسان ما بهره ببرید . انواع مختلف آباژور جدید را میتوانید در سایت ویلاسازه مشاهده نمایید .

در کشور گاهی اوقات از کلمه چراغ خواب برای آباژور استفاده می شود . هرچند که می توان این دو محصول را در کنار یکدیگر قرار داد اما باید توجه شود که چراغ خواب و آباژور گاهی اوقات تفاوت هایی دارند . چراغ خواب یک محصول بسیار ساده و کاربردی می باشد که فقط برای ایجاد نور مورد استفاده قرار می گیرد . در این مورد چراغ خواب و چراغ مطالعه عمدتاً جنبه کاربردی دارند . اما آباژور بیشتر جنبه تزیینی دارد و توجه زیادی به طراحی آن می شود .

آباژورآباژور ایستاده

آباژور در حالت سنتی به دو دسته اصلی تقسیم می شود . دسته اول آباژور رومیزی می باشد که تنوع بسیار بالایی دارد . البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در طی سالیان اخیر استفاده از آباژور رومیزی رو به کاهش بوده است . درعوض نوع دیگری از آباژور با اقبال بیشتری روبرو شده است . آباژور ایستاده نوع جدیدی از آباژور است که تولید آن روز به روز در حال افزایش می باشد . بیشتر آباژور های ایستاده از جنس فلزی می باشند . هرچند که به صورت ترکیبی از مواد مختلفی نیز در این محصولات استفاده می شود . در بیشتر اوقات آباژور ایستاده از قیمت بالاتری در مقایسه با آباژور های رومیزی برخوردار می باشد . آباژور ایستاده به مراتب تاثیر بیشتری دارد دکوراسیون محیط شما خواهد داشت . همچنین آباژورهای ایستاده در مکان‌هایی مانند کافی شاپ نیز مورد استفاده قرار می گیرند . در صورتیکه آباژور رومیزی عمدتاً در منازل مورد استفاده قرار می گیرد . فروشگاه های عرضه کننده مبلمان منزل مکن مناسبی برای مشاهده انواع مختلف آباژور می باشند . البته فروشگاههای مختلف لوستر می‌توانند به تنوع بیشتری از آباژور را به شما ارائه دهند .

 

آباژور رومیزی

همانگونه که قبلا نیز به این موضوع اشاره کردیم آباژور رومیزی تنوع بسیار زیادی دارد . چگونه می‌توان گفت که آباژور رومیزی قدیمی ترین نوع این محصول می باشد . جهت خرید آباژور رومیزی با دشواری زیادی مواجه نخواهید شد . این محصول به راحتی می توانید در فروشگاه های دکوراسیون منزل و همچنین لوستر فروشی های مختلف بیابید . همچنین برای مشاهده طرحهای بیشتر میتوانید به فروشگاه های اینترنتی نیز مراجعه کنید . هنگام مراجعه به اینترنت می توانید با تنوع بیشتری از این محصولات آشنا شوید . وجود تنوع طرح بیشتر باعث می شود شما انتخاب های بیشتری نیز داشته باشید . در این شرایط به راحتی می توانید طرح متناسب با دکوراسیون و چیدمان خود را انتخاب کنید . آباژور رومیزی می تواند به صورت چوبی یا فلزی و حتی پلاستیکی باشد . البته در تولید چه محصولاتی هیچگاه به تنهایی از پلاستیک استفاده نمی شود . پلاستیک در کناره مواد اولیه ای همچون فلز و چوب به کار میرود . مشتقات پلاستیک مانند پلی استر و پلی اتیلن کاربرد زیادی در تولید انواع آباژور دارند . آباژور رومیزی چوبی از جمله محصولاتی است که در طی سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است . قیمت آباژور رومیزی با توجه به ابعاد و مواد اولیه به کار رفته در تولید آن متغیر می باشد . همچنین نوع طرح آباژور نیز در تعیین قیمت آباژور بسیار تاثیر گذار می باشد .

آباژور-مدرن

آباژور مدرن و لاکچری

آباژور مدرن

طراحی مدرن امروزه در تمامی زمینه‌ها به کار گرفته می شود . خلاقیت و نوآوری از اون به ارکان اساسی در طراحی مدرن به شمار می رود . در طراحی مدرن شما استاندارد و قواعد خاصی ندارید و میتوانید به راحتی طرح های مختلف را باهم ترکیب کنید . در واقع طراحی مدرن از ترکیب طرح های مختلف به وجود می آید . گاهی اوقات طرح های مختلفی که شباهتی با یکدیگر ندارند می توانند در کنار یکدیگر طرح زیبایی را به وجود بیاورند . آباژور مدرن می ‌تواند به صورت رومیزی و ایستاده باشد . البته انواع آباژور مدرن به ایستاده و رومیزی مختصر نمی شود . برخی از انواع آباژور مدرن به صورت دیواری می باشند . البته آباژور دیواری به دلیل مشکلاتی که در جابجایی آن وجود دارد از محبوبیت چندانی برخوردار نیست . گاهی اوقات بهتر از از لوستر و چراغ های دیواری به جای آباژور دیواری استفاده کنید . جهت خرید آباژور مدرن می توانید به فروشگاه اینترنتی ویلاسازه مراجعه نمایید . محصولات این تولیدی به صورت مستقیم از تولید کننده به مصرف کننده عرضه می شود . همانگونه که می دانید عرضه مستقیم موجب می شود که قیمت محصول تا حدود قابل توجهی کاهش پیدا کند . برای اطلاع از قیمت آباژور مدرن میتوانید اینترنت مراجعه کنید و در سایتهای مختلف قیمت آن را جستجو کنید . فراوان ترین نوع این محصولات آباژور ایستاده مدرن می باشد که تنوع زیادی در بازار دارد . اکثر آباژور های مدرن به صورت ایستاده طراحی و تولید می شوند .

چراغ-خواب

چراخ خواب و آباژور

آباژور کنار سالنی

آباژور کنار سالنی به لحاظ شکل ظاهری شباهت زیادی به آغاز و ایستاده دارد . تفاوت عمده این محصول در این است که آباژور کنار سالنی از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشد . این محصول برای محیط های بزرگ و گاهی اوقات برای محیط های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد . البته در برخی منازل که دارای اتاق نشیمن با ابعاد بزرگ هستند می توانید این محصول را قرار دهید . برخلاف آباژور ایستاده که معمولا در اتاق خواب قرار میگیرد . آباژور کنار سالنی در محیط های بزرگ مانند اتاق پذیرایی قرار داده می شود . هوا با دیگری که در بین آباژور ایستاده و آباژور کنار سالنی وجود دارد کاربرد این محصولات می باشد . آباژور ایستاده که در اتاق خواب قرار می گیرد در بیشتر اوقات مانند چراغ خواب استفاده می شود . اما آباژور کنار سالنی بیشتر جنبه تزیینی دارد و استفاده چندانی از نور آن نمی شود . هرچند که در برخی از مکان های تجاری مانند کافی شاپ که دارای نور کمی می باشند از نور آباژور کنار سالنی نیز استفاده می شود . آباژور کنار سالنی را میتوان گرانترین نوع چراغ خواب دانست . البته در این موضوع هیچ گونه قطعیتی وجود ندارد . به جهت اینکه گاهی اوقات برخی از انواع آباژور رومیزی دارای قیمت بسیار بالایی می باشند . اما به طور کلی می ‌توان گفت که آباژور کنار سالنی از قیمت بالاتری در مقایسه با آباژور ایستاده و آباژور رومیزی برخوردار می باشد .

 

آباژور فانتزی

کمتر پیش می‌آید که آباژور فانتزی به صورت ایستاده طراحی شود . البته منظور ما از این سخن این نیست که آباژور فانتزی تنها به صورت رومیزی می باشد . ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که موضوع اصلی در طراحی و ساخت آباژور فانتزی توجه به ظرافت محصول می باشد . آباژور فانتزی دارای طرح های بسیار ظریف و زیبایی می باشد . از همین جهت به هنگام طراحی آباژور فانتزی ایستاده به دلیل استفاده از طرح های ظریف ، استحکام محصول کاهش پیدا میکند . به همین دلیل است که آباژور فانتزی عمده به صورت رومیزی طراحی و تولید می شود . آباژور فانتزی معمولاً به صورت فلزی می باشد . فلزاتی مانند استیل ، برنز ، برنج و همچنین مس می تواند در تولید آباژور فانتزی مورد استفاده قرار گیرد . البته چوب نیز می تواند یکی از عناصر اصلی برای تولید انواع آباژور فانتزی باشد . این محصولات به دلیل ظریف کاری های زیادی که دارند معمولا از قیمت قابل توجهی برخوردار میباشند . به دلیل اینکه زبان قابل توجهی برای تولید آنها صرف میشود . البته اگر محصول مورد نظر به صورت دست ساز باشد قیمت آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد .

 

قیمت آباژور

تنوع قیمت آباژور این امکان را برای شما فراهم می کند که محصول متناسب با بودجه خود خریداری نمایید . البته گاهی اوقات افراد توجه زیادی به قیمت محصولات دارند . این افراد فقط می خواهند محصولی که متناسب با دکوراسیون آنها می باشد را خریداری کنند . اما بیشتر افراد به هنگام خرید آباژور و یا هر محصولی ابتدا به قیمت آن توجه می کنند . لازم می دانیم در این قسمت یک نکته را برای شما بازگو کنیم . اگر شما در دسته افرادی باشید که قیمت محصول برای شما اهمیت ندارد و یا مانند بسیاری از افرادی که توجه زیادی به قیمت محصول دارند . پیشنهاد ما به شما این است که در هر صورت قیمت محصول را مورد توجه قرار دهید . به جهت اینکه قیمت محصول همیشه باید یک رابطه مستقیم با کیفیت و کاربرد محصول مورد نظر داشته باشد . اگر برای شما هزینه اهمیت چندانی نداشته باشد باز هم در این می شود که مبلغ اضافی بابت محصولی که ارزش آن بسیار کمتر از این مبلغ می باشد پرداخت کنید . بهترین روش برای خرید محصول با قیمت مناسب داشتن اطلاعات و مقایسه محصولات مختلف می باشد . در این مورد شما می توانید جهت اطلاع از قیمت آباژور به چند فروشگاه مختلف مراجعه نمایید .

 

قیمت آباژور ایستاده

برای اینکه با قیمت آباژور ایستاده آشنا شوید ابتدا باید طرح مورد نظر خود را مشخص کنید . امروز تولیدی های زیادی طرح های یکسان را با قیمت های مختلف تولید می کنند . زمانی که شما طرح مورد نظر خود را مشخص کنید می توانید به راحتی در بین محصولات مختلف انتخاب خود را انجام دهید . قیمت آباژور ایستاده برنزی باتوجه به نوسانات قیمت فلزات تغییر خواهد کرد . همچنین دست ساز بودن این چراغ خواب می تواند تاثیر زیادی در قیمت آن داشته باشد . قیمت آباژور ایستاده برنجی تا حدود زیادی همانند محصول قبلی می باشد . البته این محصولات عمدتاً برای دکوراسیون های کلاسیک استفاده می شوند . اگر دکوراسیون شما به صورت مدرن باشد پیشنهاد می کنیم که قیمت آباژور ایستاده استیل را جستجو نمایید . استیل در مقایسه با فلزات دیگر هماهنگی بیشتری با دکوراسیون مدرن دارد . یکی از معروف ترین انواع این محصول آباژور ایستاده خمیده می باشد که به صورت استیل طراحی و تولید می شود . این محصول را می توانید در انواع فروشگاههای دکوراسیون منزل و تجهیزات روشنایی مشاهده کنید . اگر فرصت کافی برای مراجعه به فروشگاه های مختلف جهت اطلاع از قیمت آباژور ایستاده را ندارید . به راحتی می توانید این کار را به صورت اینترنتی و در فضای مجازی انجام دهید . با مراجعه به سایت های فروشگاهی مختلف می توانید انواع مختلف آباژور با قیمت های متنوع را مشاهده کنید .

سوالات متداول آباژور ویلاسازه

 

چگونه میتوان یک آباژور رومیزی ساخت ؟

شما می توانید با استفاده از یک سری ابزارهای بسیار ساده و مواد پیش پا افتاده اقدام به ساخت یک آباژور نماید . گاهی اوقات یک پلاستیک آب معدنی می تواند وسیله ای ایده آل برای ساخت یک آباژور باشد . تنها چیزی که شما برای انجام این کار به آن نیاز دارید کمی خلاقیت می باشد . ویدیو های مختلفی در سطح اینترنت وجود دارد که می توانید با مراجعه به آن ها روشهای مختلف ساخت یک آباژور ساده را بیاموزید .

 

آباژور مناسب برای اتاق پذیرایی کدام است ؟

آباژور هایی که برای اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند از ابعاد نسبتا بزرگ تری برخوردار هستند . همچنین این محصولات به عمدتاً به صورت رومیزی میباشند . آباژور هایی که برای اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند اکثراً فقط جنبه تزئینی دارند و استفاده چندانی از نور آنها نمی شود . به همین دلیل به هنگام خرید آباژور برای اتاق پذیرایی می‌توانید توجه زیادی به زیبایی محصول داشته باشید .

 

آباژور را در کجای اتاق قرار دهیم ؟

اگر می‌خواهید آباژور را در اتاق خواب خود استفاده کنید بهتر است که مکان آباژور در کنار تخت خواب شما باشد . اینکه بتوانید دسترسی مناسبی برای روشن و خاموش کردن آن داشته باشید . اما اگر در اتاق پذیرایی از این محصول استفاده می کنید بهتر است که مکان قرار گرفتن آن به گونه ای باشد که موجب زیبایی بیشتر چیدمان شما شود .

 

بهترین متریال برای ساخت آباژور کدام است ؟

از متریال و مواد اولیه مختلف می توانید برای ساخت آباژور بهره ببرید . در بسیاری از مواقع برای ساخت چنین محصولاتی از ترکیب چند ماده اولیه استفاده میشود . اما باید دقت داشته باشید که این مواد اولیه حتماً باید به صورت هوشمندانه و اصولی در کنار یکدیگر قرار گیرند.

ویلاسازه

ویلاسازه جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد. این محصولات کمک میکنندتا لذت دو چندانی برای استراحت  برای هم میهنان عزیز فراهم شود. یکی از محصولات جدید ویلاسازه بخاری هیزمی میباشد. این محصول در نوع خود بینظیر است. ویلاسازه تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،مبلمان اداری،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،چادر مسافرتی،باربیکیو ،فوتبال دستی ،تجهیزات کمپینگو …. نیز تولید میکند.

همینطور برای اطلاع از قیمت انواع گلدان،مبلمان ویلایی،میز عسلی و تجهیزات باربیکیو و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09142244372

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهی در مورد “آباژور

  1. azari_kiz گفت:

    استحکام پایه های آباژور های چوبی چگونه است ؟

  2. azari_kiz گفت:

    به علت اینکه آباژورها عمدتا در هنگام تاریکی فضای خانه به کار گرفته میشوند و در واقع به عنوان نوعی چراغ خواب محسوب می شوند زاویه پرتاب نور آباژور باید به صورت غیر مستقیم و با استفاده از رنگ های لایت کار نورپردازی را انجام دهد.قرار دادن آباژور در بالای سرمان به هنگام خواب و به صورت عمود می تواند باعث مزاحمت برای چشمانتان گردد. عمدتا آباژور را با ارتفاع پایین تر از چشمان در هنگام خواب و با اندکی فاصله جهت تماس غیر عادی در هنگام خواب قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید