میز و صندلی آشپز خانه یا ناهار خوری

میز صندلی ناهار خوری

میز و صندلی ناهار خوری مدرن

میز و صندلی آشپزخانه از جمله محصولاتی است که کاربرد زیادی در منازل دارد . البته کاربرد این محصول فقط محدود به مناسب نمی باشد و در محیط های زیادی از آن استفاده می شود . یکی از مکان هایی که کاربرد زیادی از میز و صندلی ناهار خوری دارد انواع مختلف رستوران می باشد . گذشته از این  بسیاری از محیط های اداری ، مکان های صنعتی و همچنین فضاهای عمومی می تواند مکانی برای قرار دادن میز و صندلی ناهار خوری باشد . تنوع این محصولات باعث شده تا در بسیاری از مکان ها این محصولات مورد استفاده قرار گیرند . میز و صندلی ناهار خوری به لحاظ جنس و ابعاد دارای تنوع بالایی هستند .

ویلاسازه با تجربه ده ساله در تولید انواع مبلمان اداری و میز و صندلی ناهار خوری و همچنین تولید مبلمان ویلایی شمارا برای بهترین خرید راهنمایی میکند.

خرید میز و صندلی ناهار خوری می تواند یک کار بسیار لذت بخش و در عین حال بسیار سخت باشد . لذت بخش به دلیل اینکه شما با تنوع بالایی از طرح و رنگ مواجه هستید . که به راحتی می توانید به اولویت‌های خود را مد نظر قرار دهید و محصول مناسب را انتخاب کنید . زمانی که شما می توانید چیزی را که دوست دارید خریداری نمایید حس خوبی در شما به وجود خواهد آمد . اما در عین حال خرید میز و صندلی ناهار خوری می ‌تواند یک کار بسیار سخت باشد . تنوع محصولات هرچند موجب می‌شود که شما انتخاب های زیادی پیش روی خود داشته باشید . اما گاهی اوقات می تواند دچار سردرگمی و سرگیجه شود . زمانی که شما طرح های زیادی پیش روی خود داشته باشید برای انتخاب طرح مورد نظر دچار شک و تردید خواهید شد . همین موضوع باعث می شود که این کار را بسیار دشوار باشد . شما برای اینکه از کارکرده میز و صندلی ناهارخوری خود اطمینان داشته باشید باید با در نظر گرفتن همه جوانب انتخاب مناسبی داشته باشید .

 

میز و صندلی آشپزخانه

میز و صندلی آشپزخانه سلطنتی

میز و صندلی ناهار خوری ۴ نفره

به طور کلی میز و صندلی ۴ نفره را می توان یکی از پرفروش ترین انواع مختلف میز و صندلی دانست . میز و صندلی ناهار خوری ۴ نفره دارای ابعاد مناسبی است که می‌تواند در هر فضایی قرار گیرد . این محصول کاربرد زیادی در منازل و همچنین رستورانها دارد . شما هیچ رستورانی را پیدا نمی کنید که یک یا چند میز و صندلی ۴ نفره در آن وجود نداشته باشد . در واقع میز و صندلی ناهار خوری ۴ نفره را می توان یک حالت استاندارد برای این محصول دانست . علاوه بر اینکه میز و صندلی ۴ نفره دارای ابعاد مناسبی است که می‌تواند در هر فضایی قرار گیرد . این محصول به لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد . تقریباً هر شخصی می تواند با یک بودجه متوسط اقدام به خرید یکی از انواع آن نماید . این نوع از میز و صندلی ناهار خوری می تواند به راحتی در داخل آشپزخانه شما قرار گیرد . البته امروزه بسیاری از آشپزخانه ها دارای فضای بسیار کوچکی هستند . اما در صورتی که شما دارای یک آشپزخانه با ابعاد متوسط هستید می‌توانید یکی از انواع مختلف میز و صندلی ۴ نفر را در آن قرار دهید .

برخی از انواع میز و صندلی ۴ نفره در ابعاد بسیار کوچکی طراحی شده اند . این محصولات متناسب با نیاز امروز طراحی و ساخته شده اند . امروزه بسیاری از منازل به صورت آپارتمانی می باشد که مشکل کمبود فضا در بسیاری از آنها وجود دارد . به همین جهت لزوم استفاده از محصولاتی که فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند از جمله نیازهای اساسی می باشد . در بسیاری از منازل به دلیل کمبود فضا میز و صندلی ناهارخوری حذف شده است . البته برخی از افراد ابتکار جالبی به خرج داده‌اند و صفحه اپن آشپزخانه خود را به صورت یک میز ناهارخوری مورد استفاده قرار می دهند . شما می توانید به راحتی چند عدد صندلی در کناره صفحه اپل قرار دهید و از آن به عنوان یک میز و صندلی ناهارخوری استفاده کنید .

 

میز و صندلی ناهار خوری اروپایی

میز و صندلی ناهار خوری مدرن

میز و صندلی ناهار خوری دونفره

کوچکترین نوع میز و صندلی ناهارخوری نوع دو نفره آن می باشد . این مدل بهترین وسیله برای استفاده در منازل بسیار کوچک می باشد . همچنین انواع بسیار متنوعی از میز و صندلی ناهار خوری دو نفره در مکان های تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد . یکی از مکان هایی که استفاده زیادی از میز و صندلی دو نفره در آن میشود کافی شاپ می باشد . به دلیل اینکه بیشتر افراد به صورت دو نفره به کافی شاپ مراجعه می کنند . همین موضوع موجب می‌شود بیشتر صندلی های موجود در کافی شاپ به صورت دو نفره باشند . همچنین می‌توان گفت که میز و صندلی ناهار خوری دو نفره اقتصادی ترین نوع این محصولات می باشد . شما به راحتی می‌توانید با یک بودجه بسیار مناسب به اقدام به خرید میز و صندلی دو نفره نمایید . این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای زوج های جوان باشد . که بتوانند علاوه بر مدیریت فضا به راحتی بودجه و هزینه های خود را نیز مدیریت کنند . البته شما در آینده می توانید ظرفیت میز و صندلی خود را افزایش دهید . گاهی اوقات برای انجام این کار را می توانید تغییراتی در ابعاد میز خود ایجاد کنید . البته برخی از انواع میز ناهارخوری قابلیت ایجاد تغییرات را ندارند . که در این صورت شما باید میز خود را تعویض کنید و یک میز ناهار خوری با ابعاد بزرگتر تهیه نمایید .

معمولاً میز و صندلی ناهار خوری به صورت ست می باشند . به همین جهت برای تعویض آنها باید میز و صندلی را به صورت یکجا تعویض نمایید . اما گاهی اوقات در مکان هایی مانند کارگاه ها و مکان های صنعتی شما نیازی به صحبت کردن میز و صندلی ندارید . در این مکان ها کارایی میز و صندلی ناهار خوری در اولویت قرار دارد . به همین جهت شما به راحتی و با هزینه پایین تر میتوانید ظرفیت میز و صندلی خود را افزایش دهید . حتی می توانید از انواع مختلف میز و صندلی ناهار خوری دست دوم برای این منظور استفاده کنید . بسیاری از محصولات دست دوم دارای قیمت مناسبی هستند . اما باید به هنگام خرید توجه داشته باشید که کیفیت آن ها به صورت مطلوب می باشد . گاهی اوقات افراد با خرید یک جنس دست دوم مجبور میشود هزینه زیادی را برای تعمیر و تعویض آن انجام دهند . به همین دلیل باید به هنگام خرید یک محصول دست دوم آن را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید .

 

میز و صندلی ناهار خوری تاشو

امروزه شما همواره مشاهده میکنید که افراد به هنگام مسافرت و طبیعت گردی نیز از میز و صندلی برای صرف ناهار و غذا استفاده می کنند . البته این نوع از میز و صندلی تفاوت زیادی با میز و صندلی های معمولی دارد . میز و صندلی ناهار خوری تاشو محصول جدیدی است که عمدتاً برای طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرد . این محصولات به آسانی جمع می‌شوند و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند . همچنین وزن پایین میز و صندلی تاشو و موجب می شود که حمل آنها به آسانی صورت گیرد . میز و صندلی ناهار خوری تاشو در انواع بسیار مختلفی طراحی و در بازار موجود می باشد . جهت خرید این محصولات میتوانید به فروشگاه های مختلف محصولات کمپینگ مراجعه نمایید . همچنین بسیاری از تولیدی هایی که میز و صندلی مسافرتی تولید می کنند . اقدام به تولید انواع مختلفی از میز و صندلی ناهار خوری تاشو نموده اند . قیمت این محصولات نیز در مقایسه با میز و صندلی ناهار خوری معمولی بسیار پایین می باشد . گاهی اوقات شما می توانید با بودجه ای در حدود یک میلیون تومان یک میز و صندلی ناهار خوری دو نفره برای خود خریداری نمایید .

اما کار برده میز و صندلی تاشو فقط محدود به طبیعت گردی و مسافرت می باشد . بسیاری از افراد این محصولات را در بالکن و تراس منزل خود مورد استفاده قرار می دهند . با به وجود آمدن منازل آپارتمانی نیاز به فضای باز بیش از پیش احساس می شود . در بسیاری از مواقع این فضا به وسیله بالکن جبران می شود . افراد تمایل زیادی استفاده از بالکن در فصول مختلف سال دارند . اما به دلیل اینکه فضای بالکن عمدتاً کوچک و محدود می باشد شما نمی توانید وسایل زیادی در آن قرار دهید . در این شرایط بهترین راهکار استفاده از وسایل تاشو می باشد . شما به راحتی می توانید بعد از هر بار استفاده آنها را جمع آوری کرده و در فضای کوچکی قرار دهید . به همین دلیل استفاده از میز و صندلی ناهار خوری تاشو در تراس می تواند راهکار مناسبی باشد . همچنین بسیاری از افراد این محصولات را در حیاط خلوت ، باغ و یا روف گاردن خود مورد استفاده قرار می دهند .

 

میز و صندلی آشپزخانه طاووسی

خرید میز و صندلی ناهار خوری

برای خرید میز و صندلی ناهار خوری فروشگاه های متعددی وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه نمایید . به دلیل تنوع زیادی که در جنس میز و صندلی ناهار خوری وجود دارد . تولیدی های زیادی وجود دارد که اقدام به تولید و طراحی این محصولات می نمایند . از همین رو شما می توانید به مکان های زیادی جهت خرید این محصولات مراجعه کنید . فروشگاه هایی که انواع مختلف مبلمان را به فروش می رسانند می توانند مکانی برای فروش میز و صندلی ناهار خوری باشند . همچنین برخی از انواع میز و صندلی ناهارخوری در فروشگاه های مبلمان اداری نیز به فروش میرسد . برخی از فروشگاه ها که اقدام به فروش محصولات چوبی می نمایند . انواع مختلفی از میز و صندلی ناهار خوری چوبی را عرضه می کنند . البته شما می توانید میز و صندلی ناهار خوری پلاستیکی که دارای قیمت مناسبی میباشد را نیز از فروشگاه های لوازم پلاستیکی منزل خریداری نمایید .

یک روش دیگر برای خرید محصول وجود دارد که موجب می‌شود شما مبلغ قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی کنید . خرید مستقیم از تولیدی همیشه موجب کاهش هزینه‌های شما خواهد شد . حذف واسطه ها باعث می شود که شما مبلغ کمتری برای خرید محصول مورد نظر هزینه نمایید . اگر تمایل داشته باشید میزان بیشتری در هزینه های خود صرفه جویی کنید می توانید خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید . اما به هنگام خرید غیر حضوری و خرید اینترنتی باید به مطمئن بودن فروشگاه مورد نظر توجه داشته باشید . البته امروزه فروشگاه های اینترنتی ملزم به کسب مجوز هایی می باشند که اخذ آنها موجب اطمینان خریدار می شود . یکی از تولیدی هایی که به صورت مستقیم محصولات خود را به مشتریان خود عرضه می کند ویلاسازه میباشد . ویلا سازی امکان خرید حضوری و همچنین غیر حضوری را برای مشتریان خود فراهم کرده است . شما می توانید با مراجعه به وبسایت ویلاسازه علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات . اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید .

سوالات متداول میز و صندلی آشپزخانه ویلاسازه

 

ارتفاع صندلی آشپزخانه چقدر باید باشد ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ارتفاع صندلی آشپزخانه باید همانند صندلی های ناهار خوری باشد . البته باید به این موضوع دقت داشته باشید که اگر می خواهید صندلی آشپزخانه را در مقابل میز اپن قرار دهید ، باید ارتفاع صندلی آشپزخانه شما بالاتر از صندلی های ناهار خوری معمولی باشد . همچنین برخی از صندلی های آشپزخانه قابلیت تنظیم ارتفاع دارند . که میتوانید در حالت های مختلف آنها را مورد استفاده قرار دهید .

 

ابعاد میز و صندلی آشپزخانه چقدر است ؟

میز و صندلی هایی که به عنوان ناهار خوری در داخل آشپزخانه استفاده می شوند از ابعاد متنوعی بهره می برند . برای انتخاب میز و صندلی آشپزخانه ابتدا باید فضای آشپزخانه را در نظر بگیرید . همچنین باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که بعد از قرار گرفتن میز و صندلی ها در داخل آشپزخانه فضای کافی برای استفاده از آشپزخانه وجود داشته باشد .

 

بهترین میز و صندلی برای آشپزخانه کدام است ؟

چنانچه فضای آشپزخانه شما کوچک باشد می‌توانید برای مدیریت فضا از میز اپن خود به عنوان میز آشپزخانه استفاده کنید . این کار باعث می‌شود که استفاده حداکثری از فضای آشپزخانه خود را داشته باشید . اما در صورتی که فضای کافی در داخل آشپزخانه برای قرار دادن چند عدد صندلی و یک میز وجود دارد . میتوانید برای خرید میز و صندلی آشپزخانه به فروشگاه و تولیدی های مختلفی مراجعه کنید . همچنین سعی کنید از مشاوره فروشندگان جهت خرید محصول مناسب بهره ببرید .

 

میز آشپزخانه چه ارتفاعی باید داشته باشد ؟

اگر میخواهید از میز آشپزخانه صرفاً به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید ، ابعاد آن باید همانند میزهای ناهار خوری معمولی باشد . اما گاهی اوقات افراد استفاده و کاربرد های متنوعی از میز آشپزخانه دارند . گاهی اوقات میز آشپزخانه به عنوان یک میز کار برای آماده کردن وسایل مختلف و آشپزی به کار میرود . در این شرایط باید ارتفاع میز شما کمی بلندتر از میزهای ناهارخوری معمولی باشد .

 

ویلاسازه

ویلاسازه جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد. این محصولات کمک میکنندتا لذت دو چندانی برای استراحت  برای هم میهنان عزیز فراهم شود. یکی از محصولات جدید ویلاسازه بخاری هیزمی میباشد. این محصول در نوع خود بینظیر است. ویلاسازه تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،مبلمان اداری،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،چادر مسافرتی،باربیکیو ،فوتبال دستی ،تجهیزات کمپینگو …. نیز تولید میکند.

همینطور برای اطلاع از قیمت انواع گلدان،مبلمان ویلایی،میز عسلی و تجهیزات باربیکیو و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09142244372

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهی در مورد “میز و صندلی آشپزخانه

  1. azari_kiz گفت:

    نحوه ارسال فوری میز ناهار خوری چگونه است ؟

  2. azari_kiz گفت:

    میز ناهار خوری در سال های اخیر تبدیل به یکی از لوازم ضروری منزل شده است و شما در تمام منازل یک میز ناهار خوری را در سالن پذیرایی خواهید دید.میز ناهارخوری یکی از وسایل بسیار ضروری و کاربردی در آشپزخانه یا اتاق نشیمن محسوب می شود. زیرا در طول روز به منظور صرف غذا یا نوشیدنی چندین بار از آن استفاده می کنید. از این رو انتخاب یک میز استاندارد و مناسب یک عمر راحتی و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد، پس خرید میز ناهارخوری را با آگاهی لازم انجام دهید.
    انواع مدل میز غذاخوری دارای اشکال هندسی مربعی، بیضی، مستطیلی و گرد می باشند. از این رو بر اساس متراژ فضا نسبت به انتخاب شکل میز اقدام نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید