استند گل چوبی

استند گل یکی از اجزای جدا نشدنی دکوراسیون منزل شماست.ویلاسازه با تولید بیش از 100 مدل استند در طرحهای متنوع و زیبا شما را  برای زیباتر شدن خانه تان یاری میکند.

استند گل چوبی به دلیل رنگ چوب و هارمونی که با طبیعت دارد زیبایی خاصی را به دکوراسیون منزل شما میدهد.

استند گل چوبی

استند چوبی ویلاسازه

ویلاسازه تولید کننده انواع استند چوبی


استند چوبی

ویلاسازه تولید کننده انواع استند چوبی در طرحهای متنوع و زیبا


استند چوبی

استند چوبی ویلاسازه

چه کسی واقعا دوست ندارد که یک باغچه کوچک پر از گیاه درون خانه خود داشته باشد .هوای تازه و عطر گیاهان جذابیت دلنشینی را به داخل منزل می بخشند و سرزندگی و لطافت را با خود به همراه دارند .

با کاهش خانه های قدیمی و تبدیل شدن آنها به آپارتمان ، نیاز برای داشتن یک فضای سبز همانند یک باغچه همیشه در زندگی انسان ها احساس می شود .همه گیاهان و گلها قابلیت این را ندارند که بتوانند در فضای داخلی رشد کنند ، ولی شما می توانید برخی گیاهان را درون منزل خود نگهداری کنید .

استند چوبی

استند چوبی پله ایی

حل مشکل فضا با استند گل چوبی

مهمترین مشکلی که در این مواقع به وجود می آید کمبود فضا می باشد که باعث می شود نتوانید گیاهانی را که دوست دارید در منزل خود نگهداری کنید .اما چند سالی است که یک راه حل بسیار کاربردی برای این مشکل به وجود آمده است .استفاده از استندهای و جا گلدانی ها برای این که بتوانید تعداد گیاهان زیادی را در یک فضای کوچک جای دهید .

به همین دلیل باعث شد که افراد بتوانند تعداد گیاهان بسیار زیادی را در یک فضای نسبتا کوچک نگهداری کنند و باغچه خود را به شکل تازه ای به وجود آورند .

استند چوبی

استند چوبی نردبانی

تغییر باغچه از شکل سنتی به مدرن

در واقع اتفاقی که افتاده این است که باغچه ها از شکل سنتی خود که بر روی زمین و به صورت افقی بودند خارج شده و به شکل باغچه های مدرن که عموماً به صورت عمودی می باشند در آمده است .یکی از مواد اولیه ای که حس یک باغچه را تکمیل می کند و فضای گلخانه شما را نوستالژیک می کند چوب می‌باشد .

استفاده از چوب برای ساخت گلدان ها و استند های مختلف باعث می شود تا شما یک فضای گرم و بسیار کلاسیک را به وجود آورید .

استند چوبی

استند چوبی مکعبی


استند چوبی

انواع استند چوبی

انواع استندهای چوبی

استند های چوبی انواع بسیار مختلفی دارند که هر کدام از آنها کاربرد  بخصوصی دارد و شما انتخاب های زیادی پیش روی خود دارید .استند های چوبی را از چند جهت می‌توان تقسیم بندی کرد .

میتوان استندهای چوبی را به لحاظ نوع چوب به کار رفته در ساخت آن ها دسته بندی کرد که هر کدام از آنها ویژگی های خاصی دارند و دارای مقاومت متفاوتی می باشند .

از رایج ترین چوبهایی که برای ساخت استند ها و جا گلدانی ها استفاده می شود می توان به چوب راش و همچنین چوب روسی اشاره کرد که در کشور ما استفاده از آنها بسیار رایج می باشد .

 

ابعاد استند چوبی

ابعاد استند چوبی در مقایسه با استندهای فلزی از محدودیت بیشتری برخوردار است . زمانی که ابعاد استند چوبی شما بیش از حد بزرگ باشد موجب کاهش استحکام استند شما خواهد شد . در این صورت امکان واژگونی استند افزایش پیدا میکند . به طور کلی در مورد ساخت استند چوبی باید توجه زیادی به استحکام و حفظ تعادل آن داشت . گاهی اوقات مشاهده می شود که برخی از تولیدکنندگان به این موضوع توجه زیادی نمی کنند . که باعث می‌شود برخی از مشتریان از استند چوبی خود ناراضی باشند . و به دنبال خرید استند فلزی باشند . در صورتی که اگر نکات ایمنی و اصول اولیه برای ساخت استند گل چوبی در نظر گرفته شود . شما می توانید یک محصول زیبا و در عین حال با کیفیت و محکم داشته باشید ‌ . کمتر پیش می‌آید که یک استند گل چوبی دارای ارتفاعی بیشتر از یک و نیم متر باشد . اما این موضوع به آن معنی نیست که استند گل چوبی نمی تواند ارتفاع بیش از این داشته باشد . اگر اصول اولیه رعایت شود میتوان یک استند گل بزرگ و در عین حال با کیفیت داشت . شما همواره می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

تحمل وزن استند چوبی

همچنین می توان استند های چوبی را به لحاظ تحمل وزن به سه دسته سبک ، متوسط و سنگین دسته بندی کردم که شما میتوانید بر حسب نوع گلدانهای خود و وزن و سایز آنها یکی از این محصولات را انتخاب کنید .

همچنین می توان جاگلدانی های چوبی را به لحاظ نوع کاربرد و طراحی ظاهری آن ها به دو دسته اصلی تقسیم کرد .

۱_ استند های عمودی و یا طبقه ای

استند های عمودی در واقع رایج‌ترین نوع استندها می باشند چه کاربرد های فراوانی دارند و در بیشتر مکان ها رد استفاده قرار می‌گیرند .

جاگلدانی های طبقه ای را می توانید در محیط های تجاری مانند رستورانها انواع فروشگاه ها قرار دهید و یا میتوانید از این محصولات برای مصارف شخصی همانند استفاده در منزل استفاده کنید .

در واقع استند های طبقه ای رایج ترین نوع استند ها می باشند استفاده بهینه از فضای شما می کنند و شما می توانید در یک فضای بسیار کوچک تعداد زیادی وسیله و یا گلدان قرار دهید .

استند های طبقه ای طیف وسیعی از محصولات مختلف را شامل می شوند که علاوه بر چوب از مواد اولیه دیگری مانند فلز و پلاستیک برای ساخت آنها استفاده می شود .

جاگلدانی های عمودی می ‌توانند بسیار کوچک باشند که شما بتوانید یک یا دو گلدان را بر روی آنها قرار دهید و همچنین می توانند بسیار بزرگ باشند که تا گنجایش بیش از ۲۰ عدد گلدان را داشته باشند .

اگر به دنبال طرح های متنوعی هستید که بتواند در عین زیبایی بیشترین استفاده را از فضای موجود داشته باشد و شما قادر باشید که تعداد زیادی از گیاهان را در یک فضای کوچک جای دهید ، در این صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم تا طرح های متنوع استند های طبقه ای را مد نظر قرار داده و یکی از آنها را انتخاب کنید .اگر در این مورد به دنبال یک فروشگاه و یا تولیدی مناسب می گردید که علاوه بر داشتن طرح های متعدد ، محصولات آنها کیفیت بالایی نیز داشته باشد .

ما به شما تولیدی ویلا سازه را پیشنهاد می کنیم که به صورت کاملاً تخصصی اقدام به طراحی و تولید انواع استند ها در طرح ها و همچنین جنس های مختلف نموده است .شما با هر سلیقه ای که دارید می توانید با مراجعه به ویلا سازه یک محصول کاملا متناسب با سلیقه و همچنین نیاز خود را تهیه کنید .

۲ _  استندهای آویز

نوع دیگری از استند ها و جا گلدانی ها استند های آویز می باشند که برخلاف انواع دیگر استند ها فقط مخصوص قرار دادن گلدان می باشند و تقریباً کاربرد دیگری ندارند .البته برخی از انواع استندهای آویز وجود دارد که شما میتوانید انواع مجسمه ها را بر روی آنها قرار دهید .

اما به صورت کلی این محصولات عموماً برای قرار دادن یک گلدان بر روی آنها مورد استفاده قرار می گیرند .استند های آویز هیچ گونه فضایی را بر روی زمین اشغال نمی کنند و برای استفاده در مکان هایی که شما با مشکل کمبود فضا مواجه هستید یک گزینه بسیار عالی میباشند .

این نوع استند ها عمو من از جنس پلاستیکی و فلزی می باشند ولی برخی از انواع آن ها وجود دارند که به صورت چوبی می باشند .استند های آویز معمولاً ظرفیت قرار دادن یک گلدان را دارند اما برخی از استند های آویز این قابلیت را دارند که شما بتوانید چند گلدان را به صورت همزمان بر روی آنها قرار دهید .

جاگلدانی های آویز یا معلق بهترین وسیله برای قرار دادن گیاهان رونده و یا آبشاری می باشند .زیبایی این نوع گیاهان زمانی که بر روی آویز قرار می گیرند چندین برابر شده و صحنه بسیار دلنشینی را به وجود می آورد که آرامش را برای بیننده به ارمغان می آورد .

به هنگام نصب جاگلدانی های معلق حتماً دقت داشته باشید که آنها را به درستی نصب نموده و از مقاومت آنها اطمینان حاصل کنید .دقت داشته باشید مکانی که می خواهید استند ها را از آن آویزان کنید محکم باشد .

ویژگی استند های چوبی

شاید بتوان گفت یکی از ویژگی‌های مهم استند های چوبی وزن سبک آنها می باشد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به راحتی مکان آنها را تغییر دهید .یکی دیگر از ویژگی‌های این جا گلدانی ها شکل ظاهری بسیار زیبا و همچنین ظریف کاری های می باشد که می توانید بر روی چوب انجام دهید .

کنده کاری هایی که بر روی چوب صورت می گیرد باعث زیبایی دو چندان این محصولات می شود و می تواند یک فضای کلاسیک برای محیط شما به وجود بیاورد .در صورت نگهداری دقیق و منظم از این استند ها می توانید آنها را برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه زیبایی و کیفیت آن ها کاهش یابد .

نظافت استندهای چوبی باید منظم تر از سایر استند ها باشد و هر چند وقت یکبار سطح آنها را به وسیله روغن های مخصوص جلا دهید .این کار هم باعث زیباتر شدن محصول می گردد و هم از خطر مردانه شدن و پوسیدگی چوب جلوگیری می کند .

ویلاسازه

تولیدی ویلا سازه در تولید استند های چوبی از عایق هایی مانند پلی استر بر روی سطح چوب استفاده می کند .این مواد چوب را در برابر نفوذ آب مقاوم می کند یک ویژگی مهم برای محصول می باشد که به طور مداوم در معرض آب قرار دارد .استندها به دلیل اینکه شما گلدان های خود را بر روی آنها قرار می دهید و به صورت مداوم آنها را آبیاری می کنید ، همیشه در معرض آب قرار دارند .

پس شما حتما نیاز دارید استند چوبی شما در برابر نفوذ آب مقاوم باشد زیرا نفوذ آب باعث تغییر شکل دادن و کاهش عمر مفید استند شما می شود .استند های تولید شده در ویلا سازه این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید آنها را در فضای باز نیز مورد استفاده قرار دهید .

شما با خیال راحت میتوانید در فصل های گرم گیاهان خود را به فضای باز و حیاط خود منتقل کنید و به هنگام شروع فصل سرما آنها را دوباره به داخل منزل انتقال دهید .هم اکنون می توانید با مراجعه به یکی از فروشگاه های ویلا سازه و یا از طریق سایت ویلا سازه اقدام به مشاهده طرح های بسیار متنوع استندها نمایید .

آرامش را به خانه بیاورید

تحقیقات بسیاری در زمینه تاثیر گیاهان و گلها بر روی انسان‌ها انجام شده است که تقریباً نتیجه تمام آن ها یکی بوده است .گیاهان و به صورت کلی فضای سبز تاثیر بسیار فراوانی در ایجاد احساس آرامش و همچنین رفع استرس دارند .تقریباً غیر ممکن است ست که شما به یک فضای سبز و یا به یک گلدان زیبا نگاه کنید و همچنان دچار استرس باشید .

با توجه به زندگی های ماشینی امروزی استرس های بسیار زیادی به همچنین تنش های فراوانی را به افراد وارد می کنند ، نیاز برای آرامش هر روز بیشتر احساس می شود .در زندگی های امروزی فرار از استرس ها و فشارها تقریباً غیر ممکن می باشد و شما ناگزیر هستید که با آنها مواجه شوید .مواجه شدن با استرس شاید اجتناب ناپذیر باشد ولی شما باید تلاش کنید تا با ایجاد آرامش استرس و فشارهای خود را کاهش دهید.

کاهش استرس شاید در ظاهر یک کار دشوار و پرهزینه به نظر بیاید ولی باید به شما بگویم که اصلا اینگونه نیست و شما می توانید با چیزهای بسیار کوچکی احساس آرامش کنید .

کاهش استرس

گوش دادن به یک موسیقی آرام بخش و همچنین نوشیدن یک فنجان چای در کنار عزیزان می تواند استرس شما را به طرز محسوسی کاهش دهد .استفاده از چند گیاه و گل در درون منزل یکی از موثر ترین راه ها برای ایجاد حس آرامش و رفع تنش می باشد .

همچنین گیاهان طراوت و تازگی خاصی به محیط شما می بخشند و باعث می‌شوند که شما احساس سرزندگی کنید .شما می توانید با هزینه کمی که برای تهیه چند گلدان و یک استند زیبا صرف می کنید یک محیط دلنشین و آرام بخش برای خود به وجود آورید که قطعاً ارزش هزینه‌ای که برای آن می کنید را خواهد داشت .

نحوه خرید محصولات از ویلا سازه و چگونگی ارسال آنها

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال و بسیار معتبر در زمینه تجهیزات ویلایی می باشد .این تولیدی با بیش از یک دهه سابقه در تولید محصولات مختلف فضای باز و همچنین دکوراسیون ، تجربه بالایی در طراحی و تولید محصولات با کیفیت دارد .شما می توانید محصولات مختلف ویلا سازه را به صورت حضوری از طریق فروشگاه‌های این تولیدی تهیه کنید .

همچنین یک روش دیگر برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها وجود دارد و شما می توانید به صورت غیر حضوری اقدام به خرید محصول مورد نظر خود از ویلا سازه کنید .در روش غیر حضوری شما می توانید به چند طریق مختلف اقدام به کسب اطلاعات در مورد محصول مورد نظر و خرید آن نمایید .

تماس تلفنی با ویلاسازه

ساده ترین روش از طریق تماس تلفنی می باشد و میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید .همچنین شما می توانید از طریق واتس آپ اقدام به دریافت کاتالوگ و همچنین اطلاعات تکمیلی در مورد محصولات و در نهایت خرید محصولات نمایید .

اگر تجربه خوبی از خرید غیرحضوری ندارید و نمی توانید اطمینان داشته باشید که از یک فروشگاه و یا تولیدی معتبر خرید می کنید در این صورت ما به شما پیشنهاد می کنیم که به وبسایت ویلا سازه مراجعه کنید .

وب سایت ویلا سازه دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد که به شما این اطمینان را می دهد که می‌توانید یک خرید ایمن داشته باشید .همچنین این وب سایت دارای درگاه پرداخت اینترنتی می باشد که شما می توانید به راحتی خرید خود را انجام داده و وجه آن را پرداخت کنید .

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب فضای باز،صندلی تابی،بخاری فضای باز،ظروف چوبی،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و مبلمان فضای باز…. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

همینطور برای خرید تخت سنتی و قیمت تاب ریلکسی و خرید ظروف چوبی و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهی در مورد “استند گل چوبی

  1. azari_kiz گفت:

    تفاوت استند فلزی با استند چوبی چیست ؟

  2. azari_kiz گفت:

    استندهای گلدان چوبی وسایلی هستند که برای چیدمان گلدان‌ها در منازل و محیط کار استفاده می‌شوند. از گذشته‌های دور انسان‌ها از گل‌ها و گیاهان برای تزیین محل زندگی خود استفاده می‌کرده‌اند. گل‌ها و گیاهان طبیعی جزئی از طبیعت هستند و وجود آن‌ها در محل زندگی احساس آرامش و سرزندگی را به افراد القا می‌کند. بنابراین وجود چند گلدان گل و گیاه طبیعی در هر خانه و محل کار ضروری است. استندهای چوبی برای نظم و ترتیب بخشیدن به گلدان‌ها و زیباسازی فضا بسیار مفید و کاربردی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید