منقل و کباب پز مسافرتی

 

منقل یکی از انواع کباب پز می باشد ، مهمترین ویژگی منقل ابعاد کوچک و وزن سبک آن می‌باشد . به طور کلی منقل برای جابجایی آسان و مسافرت طراحی شده است . منقل کباب یک وسیله کاربردی است که برای پخت کباب و سایر غذا ها مورد استفاده قرار می‌گیرد .باربیکیو مسافرتی یا منقل کبابی اغلب به عنوان کباب پز ذغالی شناخته میشود وولی نوع گازی هم دارد.ویلاسازه با سالها تجربه در تولید کباب پز گازی و انواع تجهیزات باربیکیو شمارا برای بهترین خرید یاری میکند.

منقل فن دار

منقل‌ها نوع ساده‌تری از باربیکیو می‌باشند که طراحی بسیار ساده‌تری دارند . منقل می‌تواند به صورت گازسوز و یا زغالی طراحی شود . همچنین برخی از انواع منقل وجود دارند که به صورت برقی طراحی می‌شوند . البته در این بین منقل‌های زغالی تنوع بسیار بیشتری دارند و تقاضای بیشتری نیز برای خرید این محصولات در بازار وجود دارد .‌ منقل‌های زغالی قیمت بسیار مناسبی دارند که در بسیاری از اوقات شما می‌توانید با مبلغی در حدود ۱۰۰ هزار تومان یکی از انواع آن را خریداری کنید . البته در این بین ابعاد و همچنین مصالحی که برای ساخت منقل مورد استفاده قرار می‌گیرد تاثیر زیادی در قیمت محصول خواهد داشت . برای اینکه شما بتوانید کارایی بهتری از منقل داشته باشید گاهی اوقات این محصولات به صورت فن‌دار طراحی و تولید می‌شوند . فن استفاده شده در منقل به دو صورت دستی و برقی موجود می‌باشد . فن‌های دستی معمولاً برای منقل‌هایی که برای مسافرت طراحی می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند .

منقل مسافرتی

منقل

 

منقل چیست؟

منقل در واقع نوع دیگری از کباب پز یا باربیکیو می باشد . منقل معمولاً دارای ابعاد کوچکتری است . این محصول عمدتاً برای مصارف خانگی مناسب میباشد . برخی از انواع منقل دارای ابعاد بسیار کوچک تر هستند که برای مسافرت و پیک نیک کاملا ایده آل می باشند .

همچنین به لحاظ قیمت نیز منقل از سایر محصولات قیمت پایین تری دارد . برای اینکه بتوانید یک منقل برای خود خریداری کنید . نیاز به صرف هزینه بالایی ندارید . به عنوان مثال می توانید با مبلغی در حدود دویست هزار تومان یک منقل مسافرتی با کیفیت برای خود خریداری کنید .

البته انواع منقل به لحاظ جنس مواد اولیه تنوع بالایی دارند . شما می توانید برخی از انواع مختلف منقل را شخصیت برای خود بسازید . البته برای انجام این کار نیاز به یک سری اطلاعات اولیه دارید .

منقل کبابی

منقل کباب به عنوان یک وسیله کاربردی برای تهیه انواع کباب به کار میرود .منقل از نوع باربیکیو های ذغالی به شمار میرود ولی شما به سفارش به ویلاسازه میتوانید منقل گازی نیز تهیه کنید.

البته شما همواره می توانید از منقل کباب برای مصارف دیگری مانند تهیه چای نیز استفاده کنید . همچنین شما می توانید انواع مختلف غذاها مانند املت را بر روی بلبل کباب آماده کنید . به طور کلی شما هیچ محدودیتی برای استفاده از این وسیله ندارید . می توانید با ابتکار و نوآوری خود کاربردهای بیشتری برای این محصول پیدا کنید . طرح محصول مورد نظر شما نیز بستگی به کاربرد شما خواهد داشت .

می توانید با استفاده از چند تکه سنگ و آجر یک کباب پز برای خود بسازید . که در عین سادگی بتواند تمام نیازهای شما را برطرف کند . همانگونه که می بینید تهیه و ساخت منقل همیشه مستلزم صرف هزینه نمی باشد . گاهی اوقات می توانید این محصول را به صورت رایگان برای خود بسازید .

باربیکیو گازی اغلب سایز بزرگتری دارند و برای مسافرت مناسب نمیباشند.

منقل باغی

منقل ویلایی

منقلب ویلایی به لحاظ طراحی از زیبایی بیشتری برخوردار می باشد . به دلیل اینکه این محصول عمدتاً برای زیبایی دکوراسیون محیط استفاده می شود . البته به هیچ عنوان به این معنی نیست که منقل ویلایی مورد استفاده قرار نمی گیرد . بلکه منظور ما این است که این محصول تاثیر زیادی در زیبایی محیط دارد .

افراد معمولاً برای تهیه منقل ویلایی حساسیت بیشتری به خرج می‌دهند . و در بیشتر اوقات هزینه قابل توجهی را برای خرید آن صرف میکنند . همین موضوع سبب می‌شود که زیبایی منقل ویلایی در اولویت قرار بگیرد . البته در کنار این موضوعات کاربردی بودن محصول نیز اهمیت بالایی دارد . به دلیل اینکه منقل ویلایی یکی از وسایل  پرکاربرد در ویلای شما خواهد بود .

 منقل باغی

منقل باغی را میتوانید در طرح و سایز های متنوع از بازار خریداری نمایید . بیشتر این محصولات را میتوانید به صورت حضوری با مراجعه به نمایشگاه و یا تولیدی های مختلف خریداری نمایید .

برخی از انواع منقل باغی که به‌صورت سیمانی و آجری هستند در محل اجرا می شوند . اما برخی دیگر از انواع منقل که به صورت فلزی می باشند در طرح های پیش ساخته و آماده می توانید تهیه کنید . چنانچه در شهر و محل زندگی خود امکان دسترسی به چنین فروشگاه و تولیدی هایی ندارید .

برای تهیه منقل باغی کمی با دشواری مواجه خواهد شد . اما امروزه خرید اینترنتی یک راه حل عالی برای بیشتر افراد به شمار می رود . شما در هر مکانی که هستید می توانید با مراجعه به سایت های فروشگاهی مختلف محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید .

منقل مسافرتی

منقل مسافرتی وسیله کوچک و در عین حال بسیار کاربردی می باشد . شما میتوانید برای طبخ انواع غذاها و کباب از این منقل استفاده کنید . منقل مسافرتی دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد .

که سبب می شود بتوانید براحتی آن را به مکان های مختلف با خود حمل کنید . منقل مسافرتی تاشو دارای محبوبیت بیشتری می باشد . منقل ذغالی از فراوان ترین انواع منقل مسافرتی می باشد . به دلیل این که شما احتمالا در بیشتر اوقات امکان دسترسی به سوخت گاز ندارید .

اما به راحتی می توانید زغال برای استفاده در منقل تهیه کنید . منقل مسافرتی در کنار صندلی تاشو از جمله ارکان اصلی برای مسافرت و پیکنیک می باشند . تمام منقل های مسافرتی به صورت فلزی می باشند . اصلی ترین ویژگی این محصولات وزن پایین و ابعاد کوچک می باشد .

خرید منقلمنقل مسافرتی تاشو

همانگونه که گفته شد اصلی ترین ویژگی منقل مسافرتی ، سایز و ابعاد کوچک این نوع کباب پز می باشد . اما برای اینکه ابعاد منقل حتی از این نیز کوچک تر شود ، این محصول به صورت منقل تاشو طراحی می شود . این موضوع باعث می‌شود تا منقل شما فضای بسیار کمتری را اشغال کند .

و شما می توانید به راحتی منقل مسافرتی را در داخل خودرو و یا سبد وسایل قرار دهید . منقل مسافرتی کیف دار نیز از محصولات می باشد ، که از محبوبیت بالایی برخوردار است . بیشتر منقل های مسافرتی کیف دار به صورت تاشو می باشند . منقل جمع شده و سپس در داخل کیف قرار می گیرد . به این صورت حمل و جابجایی منقل نیز آسان تر می شود .

قیمت منقل

منقل مسافرتی سرخپوستی

منقل مسافرتی سرخپوستی به لحاظ شکل ظاهری ، تفاوت زیادی با سایر انواع منقل دارد . منقل سرخپوستی به منقل مسافرتی سه پایه ، منقل مسافرتی پایه دار و منقل مسافرتی میله ای نیز معروف می باشد . این نوع نقل شامل سه پایه می باشد که بر روی زمین قرار می گیرد .

سپس یک سینی شبیه به ماهیتابه از قلاب وسط آن آویزان می شود . برخلاف بسیاری از منقل ها که در آن از زغال استفاده می شود . شما می توانید مستقیماً از هیزم و چوب در منقل سرخپوستی استفاده کنید .

تفاوت دیگری که منقل سرخپوستی با سایر منقل ها دارد . این است که منقل میله ای معمولاً برای طبخ غذا هایی مانند سرخ کردنی به کار می رود . برای آماده کردن یک املت فوق العاده در طبیعت ، منقل سرخپوستی یک گزینه عالی می باشد .

منقل کبابی

دیگرانواع منقل

از انواع منقل می‌توان به منقل گازی ، منقل ذغالی و همچنین منقل برقی اشاره کرد . همچنین منقل به لحاظ جنس مواد اولیه نیز انواع مختلفی دارد که می‌توان به منقل فلزی ، منقل سفالی ، منقل سیمانی ، منقل آجری و منقل سنگی اشاره کرد .

اگر شما قصد خرید یک منقل را داشته باشید می توانید انواع متنوع آن را ، از فروشگاه‌های مختلف خریداری کنید . اکثر منقل ها به دلیل ابعاد کوچکی که دارند ، از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشند .

شما می توانید با مبلغ بسیار ناچیزی در حدود چندصد هزار تومان یک منقل تهیه کنید . منقل را میتوانید از فروشگاه های مختلف لوازم خانگی و یا تجهیزات ویلایی خریداری کنید . برخی منقل های ساده و فلزی وجود دارد قیمت آنها گاهی اوقات کمتر از ۱۰۰ هزار تومان می باشد .

منقل ویلاسازه

منقل

تفاوت منقل و باربیکیو

منقل و باربیکیو هردو برای پخت غذا و همچنین کباب های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند . اما در کنار آن شباهت هایی که این محصولات با هم دارند ، دارای تفاوت هایی نیز می باشند که در ادامه به برخی از آنها را توضیح خواهیم داد .
باربیکیو و کباب پز ها به لحاظ سایز و ابعاد از منقل بزرگ تر می باشند ، اما منقل ها عمدتاً ابعاد بسیار کوچکی دارند که می توانند برای پیک نیک و مسافرت مناسب باشند .

این یکی از عمده ترین تفاوت ها بین باربیکیو و منقل می باشد ، که می‌تواند در انتخاب شما تاثیر زیادی داشته باشد . نمی توان گفت کدام محصول بهتر می باشد ، به دلیل اینکه هر کدام از آنها کاربرد مخصوصی دارد .

منقل تولید ویلاسازه

انواع باربیکیو را میتوانید برای مصارف خانگی و تجاری مورد استفاده قرار دهید . اما منقل ها عمدتاً برای مصارف خانگی مناسب میباشند . به دلیل اینکه منقل اکثراً دارای ابعاد کوچک می باشد ، که برای مصارف تجاری و استفاده در رستوران ها مناسب نمی باشد . به همین دلیل منقل در مقایسه با باربیکیو کاربرد کمتری دارد .
کباب پز ها شاید دارای طرح و ابعاد بسیار متنوعی باشند ، اما برخی از قسمت‌های آن ها از جمله قسمت اصلی که برای پخت کباب استفاده میشود ،

کاملاً مشابه یکدیگر می باشند و فقط ابعاد آن با هم فرق می کند . اما انواع مختلف منقل می‌توانند به لحاظ ساختار و ظاهر و همچنین کاربرد تفاوت های زیادی با هم داشته باشند .
به عنوان مثال منقل سرخپوستی به لحاظ شکل ظاهری و کاربرد کاملاً متفاوت با سایر منقل ها می باشد .

این منقل صرفا برای پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد . و شما نمی توانید از منقل سرخپوستی برای پخت کباب استفاده کنید .

آلیاژ مناسب برای منقل مسافرتی

منقل مسافرتی یا همان کباب پز مسافرتی از جمله وسایل بسیار پرکاربرد هستند . انواع مختلفی از این محصولات را میتوانید در اکثر منازل مشاهده کنید .

حتی در برخی از منازل دو یا سه عدد کباب پز مسافرتی مشاهده می شود . قیمت پایین این محصولات باعث می شود که تمامی افراد بتوانند یکی از انواع آن را خریداری کنند . کباب پز مسافرتی معمولاً دارای ابعاد بسیار کوچکی است .

ویژگی دیگری که در این محصولات وجود دارد وزن پایین آنها است . که باعث می شود به راحتی قابل حمل و جابجایی باشند . منقل مسافرتی عمدتاً به‌صورت فلزی می باشد . از فلزات مختلف می توان برای ساخت منقل مسافرتی استفاده کرد .

اما پرکاربرد ترین آلیاژ برای ساخت منقل مسافرتی ورق گالوانیزه می باشد . ورق گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد . به همین دلیل یک گزینه مناسب برای ساخت منقل مسافرتی به شمار می رود . همچنین ورق گالوانیزه دارای وزن پایینی می باشد که می تواند به سبک شدن کباب پز مسافرتی کمک کند .

ابعاد منقل

اما برخی از منقل ها دارای ابعاد ب

منقل ویلاسازه

منقل

زرگتری هستند که قیمت بیشتری نیز دارند . این محصولات گاهی اوقات به صورت ثابت می‌باشند و قابلیت جابجایی ندارند . منقل هایی مانند منقل آجری و منقل سنگی می تواند دارای وزن بالایی باشد . اما همانگونه که عرض کردیم به طور کلی منقل ها از وزن پایین تری برخوردار هستند .

این محصولات به دلیل وزن کم و همچنین قیمت پایین ، طرفداران زیادی دارند . همچنین منقل بهترین کباب پز برای استفاده در مسافرت و پیک نیک می باشد .

منقل ایستاده

منقل ایستاده ویلاسازه

کاربرد منقل

همانگونه که اشاره کردیم به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک اکثر منقل ها ، این محصول مناسب ترین وسیله برای مسافرت و پیک نیک می باشد . ابعاد کوچک منقل این امکان را برای شما فراهم می کند ، تا آنها را به راحتی در صندوق عقب اتومبیل و یا سبد پیکنیک قرار دهید .

منقل خانگی مناسبترین وسیله برای مکانهای کوچک می باشد . همچنین وزن سبک آن این امکان را فراهم می‌کند که بعد از استفاده آن را در یک مکان مناسب قرار دهید . منقل های صنعتی کارایی بالایی دارند و یک کباب پز مناسب برای فضای کوچک می باشند .

منقل فقط مختص پختن انواع کباب نمی باشد ، شما می توانید با استفاده از منقل انواع غذاها را آماده کنید . همچنین می توانید از منقل برای تهیه چای استفاده کنید . شما میتوانید از منقل برای ایجاد گرما نیز استفاده کنید . با قرار دادن مقداری زغال در درون منقل می‌توانید یک وسیله گرمایشی داشته باشید .

منقل ساده

منقل ساده ویلاسازه

منقل سنگی

منقل سنگی در بیشتر اوقات به صورت ثابت می باشد . به این صورت که وزن بالای محصول مانع از جابجایی آن می شود . منقل سنگی را می توانید در محیط های مختلف ای از جمله محیط های تجاری و خانگی اجرا کنید . معمولاً منقل های سنگی به صورت پیش ساخته نمی باشند .

این محصولات به صورت صفر تا صد در محل آماده می شوند . معمولاً آماده کردن یک منقل سنگی می تواند یک کار زمانبر باشد . البته ابعاد منقل تأثیر زیادی در میزان زمان لازم برای تولید آن دارد . برای چسباندن قطعات سنگی به یکدیگر می توان از سیمان و یا چسب سنگ استفاده کرد .

همچنین شما نیاز به دسترسی به دستگاه های برش سنگ دارید . پیشنهاد می‌کنیم انجام این کار را به عهده افراد متخصص بسپارید . به دلیل این که ساخت منقل سنگی پیچیدگی و ریزه کاری های زیادی دارد .

طرح منقل کبابی

طرح منقل کبابی تا حدود زیادی بستگی به سلیقه شما دارد . اگر می‌خواهید منقل خود را به صورت آماده خریداری نمایید . به سادگی می توانید به فروشگاه مورد نظر مراجعه کرده و بعد از مشاهده طرح های مختلف ، منقل و کباب پز مورد نظر خود را خریداری نمایید . اما زمانی که میخواهید طرح ویژه ای را برای ساخت سفارش دهید .

باید جزئیات آن را به طور دقیق مشخص کنید . همچنین باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید که طرح انتخاب شده توسط شما قابل اجرا میباشد یا خیر . برای اطلاع از این موضوع می توانید با تولیدکنندگان و افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید .

همچنین می توانید طرح منقل کبابی خود را به راحتی از اینترنت جستجو کنید . با یک جستجوی ساده در اینترنت به صدها طرح مختلف برای منقل دسترسی خواهید داشت . همچنین سایت های مختلف که می توانید از آن ها محصول دلخواه خود را خریداری نمایید .

منقل سیمانی کوچک

منقل سیمانی کوچک هر چقدر هم که ابعاد کوچکی داشته باشد باز از وزن نسبتا بالایی برخوردار است . به طوری که برای جابجایی یک منقل سیمانی کوچک در بیشتر موارد به دو نفر نیاز دارید . همچنین برخی دیگر از انواع منقل و کباب پز های سیمانی وجود دارد که امکان جابجایی آنها را ندارید .

این محصولات را نمی توانید به صورت آماده از بازار خریداری کنید و باید در محل اجرا شوند . برای طراحی و ساخت منقل های سیمانی شما کاملا ابتکارعمل دارید . برای انجام این کار را ابتدا شما نیاز به یک اسکلت فلزی دارید . شما طرح کلی خود را با استفاده از قطعات فلزی مختلف آماده می کنید .

سپس با استفاده از یک سری صفحه‌ای طوری که به آنها رابیتس گفته می شود سطح اسکلت خود را می پوشاند . در مرحله بعد یک لایه سیمان بر روی اسکلت فلزی شما می نشیند . هر چقدر وقت بیشتری در انجام این کار به خرج دهید و در نتیجه محصول زیباتری به وجود خواهد آورد . در آخر می توانید از رنگ های مختلف برای رنگ آمیزی منقل سیمانی خود استفاده کنید ‌.

منقل کوچک

منقل کوچک که عمدتاً به عنوان منقل مسافرتی شناخته می شود . دارای ابعاد بسیار کوچک و همچنین وزن پایین میباشد . این نوع نقد را می‌توانید برای طبیعت گردی و پیک نیک مورد استفاده قرار دهید .

البته گاهی اوقات شما می توانید انواع منقل کوچک را در تراس منزل خود قرار دهید . تراس منزل یکی از نقاطی است که محدودیت فضا در آن وجود دارد . به همین دلیل شما مجبور هستید تا جای ممکن از وسایل کوچک و کم حجم استفاده کنید . یکی از همین وسایل کوچک که می‌تواند در تراس شما قرار بگیرد منقل میباشد .

شما می توانید با قرار دادن یک منقل کوچک در تراس منزل خود ، یک آشپزخانه کوچک در فضای باز داشته باشید. منقل شما می‌تواند به صورت ثابت در تراس منزل قرار گیرد . حتی شما می توانید فقط در صورت نیاز منقل را در تراس مورد استفاده قرار داده و سپس آن را جمع آوری کنید .

منقل ساده

منقل ساده که اکثر اوقات به آن منقل ذغالی نیز گفته می شود . یک وسیله بسیار کاربردی و در عین حال دارای طراحی ساده می باشد .

یک محفظه کوچک شما می توانید زغال یا هیزم را در آن قرار داده . و بعد از آماده شدن اقدام به طبخ و آماده کردن کباب نمایید . شما می توانید انواع مختلف کباب را با استفاده از یک کباب پز با کیفیت تهیه نمایید .

معمولاً ایرانی ها علاقه زیادی به تهیه کباب دارند . خوردن کباب به هنگام طبیعت گردی و پیک نیک در واقع یکی از سنت های ایرانیان می باشد . همچنین در بیشتر دورهمی و مهمانی ها سعی می‌کنیم از انواع مختلف کباب برای پذیرایی استفاده کنیم . به طور کلی کباب تا حدود زیادی با فرهنگ و آداب و سنن ما ترکیب شده است . برای اینکه کباب های شما تناسب بیشتری داشته باشند می توانید آموزش تهیه کباب های مختلف را در اینترنت مطالعه نمایید .

منقل سرخپوستی

این منقل به لحاظ شکل ظاهری و کاربرد تفاوت زیادی با سایر منقل ها دارد . همانگونه که از شکل ظاهری این محصولات پیداست ، بیشتر برای پخت و پز مناسب می باشند . منقل سرخپوستی چند سالی است که در کشور رواج پیدا کرده است . شکل ظاهری و همچنین کاربرد این منقل باعث شده تا محبوبیت روز افزونی داشته باشد .

منقل سرخپوستی از یک سه پایه تشکیل می‌شود ، که یک ماهی‌تابه به وسیله یک زنجیر از آن آویزان می شود . شما این پایه را می توانید بر روی آتش قرار داده و غذاهای خود را بر روی آن آماده کنید . همچنین می توانید قسمت ماهیتابه را جدا کرده و از انقلاب به وسط آن برای ، آویزان کردن یک کتری استفاده کنید .

در اکثر موارد قسمت پایه قابل تنظیم می باشد ، و شما می توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید . منقل های سرخپوستی به هنگام جمع شدن فضای بسیار کمی را اشغال می کنند . شما به راحتی می توانید آنها را در داخل کوله پشتی و یا اتومبیل قرار دهید . طراحی بسیار زیبا و نوستالژیک این محصول ، باعث شده تا منقل سرخپوستی طرفداران زیادی داشته باشد .

شما می‌توانید این منقل زیبا و متفاوت را از سایت ویلا سازه خریداری نمایید . منقل سرخپوستی تولید شده در ویلا سازه از بهترین متریال ها می باشد .

منقل سفالی

منقل سفالی یک منقل بسیار زیبا و کاربردی می باشد ، این یک محصول جدیدی می باشد که فقط چند سال از تولید آن می گذرد. منقل های سفالی ابعاد بسیار کوچکی دارند و به صورت مینیاتوری می باشند . اما با وجود اینکه ابعاد کوچکی دارند بسیار کاربردی می باشند . یکی از مهمترین ویژگی‌های این منقل ها این است که می توانید در داخل منزل از آن استفاده کنید . شما به راحتی در داخل منزل می توانید ، منقل سفالی را قرار داده و از آن استفاده کنید .

شما می‌توانید از منقل سفالی برای پخت کباب و یا تهیه چای استفاده کنید . همچنین می توانید برای گرمایش از آن استفاده کنید ، و محیط را به وسیله آن گرم کنید .

گذشته از کاربرد منقل های سفالی ، این وسیله دارای طراحی های بسیار زیبایی می باشد . حتی هنگامی که از منقل استفاده نمی کنید می توانید از آن به عنوان یک وسیله دکوری استفاده کنید .

گذشته از کاربرد منقل های سفالی ، قیمت این محصولات نیز بسیار مناسب می باشد . شما به راحتی می توانید یکی از آنها را با مبلغ بسیار پایینی خریداری کنید . به صورت میانگین قیمت یک منقل سفالی در حدود ۲۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان می باشد .

همچنین ابعاد بسیار کوچک این منقل باعث می‌شود تا بتوانید ، به راحتی از این محصولات در هر مکان استفاده کنید .

منقل

منقل فندار ویلاسازه

منقل کباب سیمانی

منقل های کباب سیمانی یکی از آسان ترین منقل ها برای ساخت می باشند . شما هم می‌توانید با مقدار کمی تخصص و مهارت ، یک منقل سیمانی برای خود بسازید . در عین سادگی ، این محصولات دارای تنوع بالایی می باشند . شما به راحتی می توانید طرح های مورد نظر خود را بر روی آن پیاده کنید .

منقل کبابی تراس

بهترین نوع منقل کبابی برای بالکن و تراس

منقل های سیمانی می‌تواند در ابعاد مختلفی طراحی شود . این منقل ها بهترین وسیله برای استفاده در حیاط و تراس می باشند . همچنین شما می توانید یکی از آن ها را در ویلا و یا باغ خود قرار دهید .

حتماً شما هم انواع مختلفی از منقل های سیمانی را در مکان‌های عمومی مانند پارک مشاهده کرده اید .

شما می توانید منقل های سیمانی را به صورت آماده خریداری کنید . یا اینکه می توانید این منقل ها را شخصاً و یا با کمک یک متخصص بسازید .

منقل کباب سنگی

منقل های سنگی معمولا وزن بالاتری نسبت به سایر منقل ها دارند . همچنین محصولات دارای قیمت بیشتری نیز می باشند . البته شما می توانید از سنگ های مختلفی برای ساخت منقل استفاده کنید ، که هر کدام از این سنگ ها دارای قیمت متفاوتی می باشد .

منقل کبابی 60 ویلاسازه

منقل کبابی 60 سانتی تولید شده در ویلاسازه

همچنین ابعاد منقل تأثیر زیادی در قیمت آن دارد . می‌توانید برای کاهش قیمت منقل سنگی ، از یک اسکلت فلزی و آجری استفاده کنید . در این حالت از مقدار سنگ کمتری برای ساخت منقل استفاده می شود ، همین موضوع باعث کاهش هزینه ساخت منقل میشود .

همچنین منقل کباب سنگی به دلیل وزن بالایی که دارد ، قابلیت جابجایی زیادی ندارد . در برخی مواقع وزن این منقل به قدری زیاد می‌شود که عملاً جابه‌جایی آن غیرممکن می‌شود .

شما می توانید برای اجرای منقل سنگی از سیمان برای چسباندن سنگ استفاده کنید . یا اینکه می توانید از چسب های مختلف ساختمانی مانند چسب سنگ استفاده کنید .

منقل کبابی 60

منقل کبابی 60 سانتی ویلاسازه

منقل کباب باغی

منقل کباب باغی در واقع طیف گسترده‌ای از منقل ها را شامل می‌شود . شما می توانید انواع گوناگونی از منقل را برای باغ و یا ویلای خود استفاده کنید . شما هیچ گونه محدودیتی در طراحی و استفاده از منقل های مختلف ندارید . تنها محدودیتی که وجود دارد ابعاد فضای شما میباشد ، که باید به هنگام خرید منقل به این نکته توجه زیادی داشته باشید .

برخلاف باور عمومی که اکثراً از منقل های سیمانی برای باغ استفاده می کنند ، شما می توانید هر نوع منقلی را که خواستید مورد استفاده قرار دهید .

یکی از دلایل عمده که افراد از منقل های فلزی برای فضای باز استفاده نمی‌کنند ، مشکل زنگ زدگی می باشد که در دراز مدت باعث از بین رفتن فلز می شود . البته منقل ها اکثرا از جنس ورق گالوانیزه می باشد ، این ورق در برابر زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد . شما با خیال راحت می توانید برای سالیان طولانی از ورق‌های گالوانیزه استفاده کنید .

همچنین آلومینیوم یکی دیگر از فلزات می باشد که برای ساخت منقل مورد استفاده قرار می گیرد . همانگونه که می‌دانید آلومینیوم در مقابل زنگ زدگی مصون می باشد ، آلومینیوم به دلیل ویژگی های ساختاری دچار زنگ زدگی نمیشود .

منقل کبابی 90 سانتی ویلاسازه

منقل کبابی 90 سانتی تولید شده در ویلاسازه

اما در هنگام استفاده از منقل های فلزی آهنی و فولادی باید یک پوشش بر روی سطح آن ها قرار گیرد . بهترین پوشش برای جلوگیری از زنگ زدن آهن ، رنگ می باشد .

شما می توانید با استفاده از رنگ یک لایه پوشش بر روی سطح فلز ایجاد کنید . این پوشش باعث جلوگیری از اکسیده شدن آهن و زنگ زدن آن می‌شود .

برای ساخت منقل های تولید شده در ویلا سازه از رنگ کوره ای الکترواستاتیک استفاده میشود . رنگ کوره ای مقاوم ترین و بهترین نوع رنگ می باشد . البته رنگ کورهای به دو نوع پودری و مایع تقسیم می‌شود ، رنگ پودری مقاومت بیشتری دارد و میتواند مدت بیشتری مقاومت داشته باشد . ویلا سازه نیز از رنگ پودری برای رنگ آمیزی قطعات فلزی خود استفاده میکند .

شما به ورد به سایت ویلاسازه میتوانید انواع تجهیزات باربیکیو را خریدادری کنین و یکی از وسایلی که موقع خرید منقل بسیار به درد بخور خواهد بود گریل میباشد.

منقل کبابی 80 سانتی

منقل کبابی 80 سانتی تولید ویلاسازه

منقل کباب دست ساز

برای توضیح این موضوع باید عنوان کنیم که تقریباً تمام منقل ها به صورت دست‌ساز تولید می‌شوند . اما در اینجا منظور ما منقلهای میباشد که شما می توانید شخصاً آن‌ها را بسازید . شما می‌توانید با میزان تخصص و خلاقیت اقدام به ساخت یک منقل برای خود کنید .

شما می‌توانید این منتقد را در حیاط و باغ خود قرار دهید ، یا اینکه می توانید یک منقل با ابعاد کوچک برای تراس و حیاط خلوت خود درست کنید .

همچنین می توانید یک منقل کوچک و سبک وزن برای پیک نیک و مسافرت طراحی کنید . در هر صورت شما هیچ گونه محدودیتی برای طرح و سایز منقل خود ندارید . به راحتی می توانید با خلاقیت و ابتکار اقدام به طراحی و ساخت یک منقل نمایید .

ساده ترین منقل هایی که می توانید آنها را بسازید ، منقل آجری ، منقل سیمانی و منقل سنگی می‌باشد . شما به راحتی می توانید با ابزار بسیار ساده و ابتدایی ، یک منقل زیبا و کاربردی برای خود بسازید .

منقل کبابی 70 سانتی

منقل کبابی 70 سانتی ویلاسازه

در بیشتر موارد ساخت یک منقل هزینه چندانی در بر نخواهد داشت . شما حتی می‌توانید با وسایل موجود و بدون خریدن وسایل اضافی یک منقل بسیار ساده برای خود بسازید .

 

منقل کباب ذغالی فن دار

منقل کباب ذغالی فن دار یکی از قدیمی‌ترین منقل ها می باشد . فن استفاده شده در این منقل می‌تواند به صورت برقی و یا به صورت دستی باشد . برای استفاده از فن برقی شما نیاز به دسترسی به انرژی برق دارید . در حالیکه فن های دستی را به راحتی با کمک یک اهرم می‌توانید بچرخانید .

شما می‌توانید تنهایی دستی را به راحتی بر روی ، منقل های ذغالی کوچک و مسافرتی مشاهده کنید . منقل ذغالی که از فن دستی در آن استفاده می‌شود قیمت بسیار پایینی دارد . در بیشتر اوقات قیمت این محصولات در حدود ۱۰۰ هزار تومان می باشد ، قیمت مناسبی برای خرید یک منقل می باشد .

خرید منقل استیل از ویلاسازه

منقل کبابی استیل با قیمت باورنکردین

منقل کباب ذغالی فن دار که از فن برقی در آن استفاده می‌شود ، معمولاً دارای ابعاد بزرگتری می باشد . این منقل ها بیشتر کاربرد صنعتی دارند و برای رستوران ها مورد استفاده قرار می‌گیرند . به دلیل ابعاد بزرگتری که دارند این محصولات قیمت بالاتری نیز دارند .

منقل گازی

بیشتر منقل ها به دلیل ابعاد کوچکی که دارند و معمولاً در مسافرت و پیک نیک استفاده می‌شوند ، به صورت زغالی می باشند . اما برخی از انواع منقل وجود دارد که شما می توانید از سوخت گاز برای آن استفاده کنید . شما می‌توانید از گاز طبیعی یا همان گاز شهری و همچنین سیلندر گاز ، برای روشن کردن منقل استفاده کنید .

منقل گازی معمولاً ابعاد بزرگتری نسبت به منقل های ذغالی دارد . همچنین بیشترین کاربرد منقل های گازی برای رستوران و غذاخوری ها می باشد .

شما می توانید با استفاده از یک نازل ، منقل ذغالی خود را تبدیل به منقل گازی کنید . یا اینکه می توانید منقل خود را دوگانه سوز کنید ، تا هم بتوانید با استفاده از زغال آن را روشن کنید و هم با استفاده از گاز .

منقل کبابی

انواع منقلهای کبابی استیل در ویلاسازه

منقل سنگی کوچک

منقل سنگی کوچک می‌تواند به صورت یک کباب پز زیبا و کاملاً کاربردی طراحی شود . این محصول معمولا از زیبایی بسیار ویژه ای برخوردار می باشد . اگر ظرافت کافی در طراحی و ساخت آن به کار رود ، به جرات می‌توان گفت که یکی از زیباترین انواع باربیکیو می باشد . منقل و کباب پز هایی که به صورت سنگی هستند معمولا محصولاتی گرانقیمت به شمار می‌روند .این محصولات معمولا به صورت پیش ساخته وجود ندارند . طراحی هر کدام از آنها می تواند با دیگری تفاوت زیادی داشته باشد .

به دلیل اینکه طرح و ابعاد هر کباب پز سنگی با توجه به ابعاد فضای شما در نظر گرفته می شود . شما می توانید قسمت های مختلفی را به کباب پز سنگی خود اضافه کنید . به عنوان مثال می توانید یک میز کار را در کنار کباب پز خود به وجود آورید . همچنین می‌توانید از طبقه های مختلف برای قرار دادن وسایل در طراحی کباب پز خود استفاده کنید .

منقل کبابی 100 سانتی ویلاسازه

منقل کبابی سایز بزرگ مخصوص باغ و ویلا

انواع منقل مسافرتی

انواع منقل های مسافرتی بسیار متنوع و گوناگون هستند . به لحاظ شکل ظاهری می تواند برای مسافرتی را به چند دسته اصلی تقسیم بندی کرد . دسته اول منقل های مسافرتی ثابت هستند و به راحتی می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید . دسته دوم منقل های مسافرتی به صورت تاشو میباشند . این نوع منقل ها به راحتی جمع آوری شده و فضای کمتری را اشغال می کنند .

برای افرادی که اهمیت زیادی برای ابعاد منقل مسافرتی قائل هستند ، خرید منقل مسافرتی تاشو در اولویت قرار می گیرد . منقل سرخپوستی یکی دیگر از انواع منقل مسافرتی میباشد . البته این نوع نقل تفاوت زیادی به لحاظ شکل ظاهری و همچنین کاربرد با سایر منقل و کباب پز های موجود دارد .

در واقع منقل سرخپوستی شامل سه عدد پایین می باشد که به صورت مثلثی بر روی زمین قرار می گیرد . سپس یک وسیله مانند ماهیتابه به وسیله زنجیرهای مخصوص از قسمت وسط سه پایه ها آویزان میشود . برخلاف سایر منقل ها که برای تهیه کباب از آنها استفاده می شود . شما میتوانید از منقل سرخپوستی برای تهیه غذاهای مختلف استفاده کنید .

جنس استیل منقل کبابی

بهترین مواد اولیه در تولید منقل کبابی گازی

منقل کباب باغی

منقل کباب باغی وسیله ای است که می توانید آن را در اکثر باغ ها مشاهده کنید . البته این وسیله فقط مخصوص استفاده در باغ نمی باشد . شما میتوانید این وسیله را در بیشتر فضاهای باز مورد استفاده قرار دهید .

شما می توانید انواع محصولات را با توجه به ابعاد فضای خود را انتخاب و خریداری نمایید . منقل کباب باغی که در اصطلاح کباب پز نیز نامیده می شود .

یکی از پرکاربردترین وسیله ها برای باغ و ویلا می باشد . به دلیل اینکه ایرانیان علاقه زیادی به تهیه و خوردن کباب دارند . و در واقع می‌توان گفت که این غذا با سنت و فرهنگ ما آمیخته شده است . ما در بیشتر مراسم و مهمانی ها و دورهمی های خود سعی در طبخ و خوردن کباب داریم .

کباب های بسیار متنوع و مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها لذت خاصی دارد . در بیشتر نقاط کشور با توجه به آداب و سنن آن منطقه نوع خاصی از روش تهیه کباب وجود دارد . به عنوان مثال کباب بختیاری ، کباب بناب و کباب گلپایگان از جمله محبوب ترین انواع کباب ها در کشور ما می باشند .

منقل کبابی کوچک

منقل کبابی مخصوص تراس تولید شرکت ویلاسازه

ساخت منقل سرخپوستی

ساخت منقل سرخپوستی بسیار آسان می باشد . هر کسی با هر میزان از توانایی به راحتی می‌تواند یک منقل سرخپوستی برای خود بسازد . برای انجام این کار نیاز به سه عدد میله فلزی هم اندازه دارید .

برای این منظور می توانید از انواع مختلف میلگرد یا لوله و پروفیل های فلزی استفاده کنید . این میله ها را به صورت مثلثی بر روی زمین قرار دهید و قسمت بالای آن ها را به هم متصل کنید . برای اتصال میله ها می توانید از سیمای مفتول یا زنجیر نیز استفاده کنید . سپس شما نیاز به وسیله ای مانند ماهیتابه دارید که آن را به وسیله زنجیر از قسمت وسط میله آویزان کنید . به همین آسانی و بدون نیاز به هیچ ابزار خاصی شما می توانید در عرض چند ساعت یک منقل سرخپوستی برای خود بسازید .

منقل سرخپوستی قابلیت جمع آوری دارد و می‌توانید آن را در نقاط مختلف با خود حمل کنید . از این وسیله می توانید برای تهیه غذاهای مختلف استفاده کنید .

منقل کبابی ویلاسازه

منقل کبابی استیل 7 شعله ویلاسازه

نکات مهم به هنگام خرید یک کباب پز مسافرتی

همانند تمام محصولات که برای خرید آنها اقدام میکنید ، برای خرید یک کباب پز نیز نیاز دارید تا یکسری نکات مهم را رعایت کنید تا از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید .

اولین و مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشید کاربرد محصول مورد نظر می باشد .

شما کباب پز را برای استفاده در چه محیطی تهیه می کنید و اینکه قرار است چه میزان از آن استفاده کنید .

میزان استفاده از کباب پز رابطه مهمی با این موضوع دارد که آیا می‌خواهید آن محصول را در یک محیط عمومی و یا تجاری مورد استفاده قرار دهید و یا اینکه آن را برای استفاده شخصی تهیه میکنید .

همچنین باید ویژگی های محیطی که می خواهید در آن جا از کباب پز استفاده کنید را به خوبی شناسایی کنید و بدانید که چه امکاناتی دسترسی دارید و چه نوع سوختی در دسترس شما قرار دارد .

برای کباب پز های مسافرتی مهمترین ویژگی کم حجم بودن و قابل حمل بودن کباب پز می باشد .

منقل کبابی گازی

منقل کبابی گازی استیل ویلاسازه

دقت کنید که کباب پز مسافرتی شما سبک باشد تا بتوانید آن را به راحتی جابجا کنید همچنین باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید .

ابعاد کباب پز مسافرتی را به گونه‌ای انتخاب کنید که بتوانید آن را به راحتی در صندوق عقب اتومبیل قرار داده و فضای بسیار کمی را اشغال کند .

در هزینه های خود صرفه جویی کنید و برای ویژگی های اضافی هزینه نکنید .

البته منظور ما از ویژگی های اضافی آن دسته از امکاناتی است که شما به آنها هیچ نیازی ندارید .

به عنوان مثال زمانی که شما هیچ گونه دسترسی به کپسول گازبو یا گاز شهری ندارید نیازی ندارد که برای خرید یک کباب پز دوگانه سوز که هم به وسیله ذغال و هم به وسیله گاز روشن می شود هزینه اضافی انجام دهید .

انواع منقل ویلاسازه

انواع منقل کبابی استیل

منقل کباب گازی صنعتی

همانگونه که اشاره کردیم ، منقل های گازی عموماً برای استفاده در رستورانها طراحی و تولید می‌شوند . به این نوع از منقل ها ، منقل صنعتی گفته میشود . البته منقل های صنعتی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند ، که بر حسب ابعاد فضا و همچنین میزان کاربرد دسته بندی می شوند .

شما میتوانید بر حسب میزان استفاده که می خواهید از منقل داشته باشید ، ابعاد و قدرت آن را مشخص کنید . البته شما می توانید از منقل های کباب صنعتی ذغالی نیز استفاده کنید . اما استفاده از زغال در منقل های بزرگ و صنعتی ، زیاد متداول نمی باشد .

به دلیل این که آماده کردن زغال زمانبر می باشد ، و همچنین بعد از مدتی شما نیاز دارید تا دوباره زغال اضافه کنید . اما گاز این مشکلات را ندارد و به راحتی برای مدت نامحدود می توانید از آن استفاده کنید .

منقل استیل 7 شعله استیل

منقل استیل 7 شعله تولید شرکت ویلاسازه

منقل کباب گازی صنعتی در مقایسه با کباب پزهای صنعتی ، قیمت پایین‌تری دارند . در حالی که کاربرد این دو تفاوت زیادی با یکدیگر ندارد .

ساخت کباب پز  مسافرتی

ساخت منقل مسافرتی معمولاً زمان بسیار زیادی نمی برد . تقریبا ۹۰ درصد از منقل های مسافرتی به صورت فلزی می باشند .

برای این کار باید از ورق های فلزی مختلف مانند ورق گالوانیزه استفاده کرد . ورق گالوانیزه مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد . همچنین وزن ورق گالوانیزه بسیار پایین‌تر از ورق های فلزی دیگر می باشد . و از آنجایی که وزن منقل مسافرتی یکی از اولویت های این محصول می باشد . به همین دلیل در بیشتر اوقات از انواع ورق گالوانیزه برای تهیه منقل مسافرتی استفاده می شود .

معمولاً این کار توسط تولیدی های مختلف انجام میشود . و کمتر پیش می‌آید که افراد شخصا اقدام به ساخت یک منقل مسافرتی نمایند . به دلیل اینکه این محصولات قیمت چندانی ندارند و شما به راحتی می توانید یکی از آنها را خریداری کنید .

منقل 7 شعله گازی

منقل استیل 7 شعله تولید شرکت ویلاسازه

علاوه بر این اگر شخصی بخواهد یکی از آنها را بسازید نیاز به ابزار و وسایل مختلفی دارید . همچنین میزان وقت قابل توجهی را باید صرف ساخت یک منقل مسافرتی کوچک نمایید . به همین دلیل افراد ترجیح می‌دهند که منقل مسافرتی را به صورت آماده از بازار تهیه کنند .

بهترین نوع منقل

اگر بخواهیم یک نوع نقد را به عنوان بهترین نوع نقد معرفی کنیم ، کار کاملا اشتباهی انجام داده ایم . به دلیل اینکه منقل های مختلف به لحاظ کاربرد و همچنین شکل ظاهری تفاوت‌های زیادی با هم دارند . هر کدام از این منقل ها برای استفاده خاصی بسیار مناسب می باشند ، در حالی که برای استفاده های دیگر پاسخگو نمی باشند .
به عنوان مثال منقل سرخپوستی وسیله ای ایده آل برای پخت انواع غذاها می باشد . به دلیل اینکه این نوع نقد دارای یک ظرف مانند ماهیتابه می باشد ، که می‌توانید از آن برای طبخ غذاهای مختلف استفاده کنید .

منقل 10 شعله گازی ویلاسازه

منقل 10 شعله گازی تولید ویلاسازه با بهترین مواد اولیه

اما منقل سرخپوستی به هیچ عنوان برای پخت کباب مناسب نمی باشد ، به دلیل اینکه هیچ جایی برای قرار دادن سیخ های کباب در این منقل وجود ندارد . پس می توان نتیجه گرفت که هر منقل برای کاربرد مخصوصی مناسب می باشد .
برخی از افراد وسایل مختلف را به لحاظ قیمت مورد بررسی قرار می‌دهند ، و هر محصول که دارای بیشترین قیمت می باشد را بهترین محصول معرفی می‌کنند .

بسیاری از شما می‌دانید که این کار کاملا اشتباه می باشد ، به دلیل اینکه امکان دارد برخی از وسایل ارزان قیمت کارهای بسیار بهتری از وسایل گران قیمت داشته باشند . همین مورد در مورد انواع منقل نیز صادق می باشد ، این محصولات دارای قیمت های بسیار متفاوتی می باشند . اما قیمت منقل هرگز به معنای بالا یا پایین بودن کاربرد آن نمی باشد .
به طور کلی منقل تقریباً یک محصول ارزان قیمت می باشد . شما می‌توانید با مبلغ کمی در حدود ۱۰۰ هزار تومان یک منقل برای خود تهیه کنید ، اما قیمت یک منقل می‌تواند تا حدود یک الی دو میلیون تومان افزایش یابد . این تفاوت قیمت می‌تواند بر حسب ابعاد یا کیفیت متقل باشد .

منقل پلوپزدار ویلاسازه

منقل پلوپز دار گازی مخصوص بالکن

ساخت منقل کباب با ورق گالوانیزه

ساخت منقل کباب با ورق گالوانیزه بسیار رایج و مرسوم می باشد . ورق های گالوانیزه در مقایسه با ورق فلزی از قیمت پایین تری برخوردار می باشند . همین دلیل باعث می‌شود که قیمت تمام شده منقل تا حدود زیادی کاهش پیدا کند .

به همین جهت است که امروزه شما منقل های مسافرتی را می توانید با مبلغ بسیار ناچیزی خریداری کنید . همچنین ویژگی دیگر ورق گالوانیزه در مقایسه با ورق های آهنی دیگر وزن پایین این نوع می باشد . اما برای جوشکاری ورق گالوانیزه نمی توانید از روش های مرسوم استفاده کنید .

دستگاه های جوشکاری مانند دستگاه جوش ،co2 برای انجام این کار مناسب نیستند . برای جوشکاری ورق گالوانیزه از دستگاه های نقطه جوش استفاده میشود .  اما چند نکته منفی در مورد ورق گالوانیزه وجود دارد . نکته اول اینکه ورق گالوانیزه از استحکام و مقاومت کمتری برخوردار است . در این صورت در اثر برخورد چند ضربه کوچک امکان دارد منقل شما آسیب ببیند . همچنین به دلیل اینکه ورق گالوانیزه بسیار نازک می باشد در اثر حرارت امکان دارد تغییر شکل دهد و خم شود .

منقل گازی

انواع منقل گازی تولید ویلاسازه

ساخت منقل مسافرتی با ساده ترین ابزار

ساخت منقل مسافرتی با ساده ترین ابزار می تواند یک راهکار مناسب برای مدیریت هزینه باشد . گاهی اوقات شما می‌توانید با میزان هزینه ای ناچیز اقدام به ساخت یک منقل مسافرتی نمایید . حتی برخی مواقع امکان دارد که منقل مسافرتی خود را تقریباً به صورت رایگان تهیه کنید . برای انجام این کار می توانید از مصالح مختلف در اطرف شما وجود دارد استفاده کنید . گاهی اوقات می توانید با استفاده از چند آجر و مقداری سیمان کباب پز برای خود بسازید ‌. اگر خلاقیت بیشتری داشته باشید می توان یک لایه سیمان بر روی کباب پز خود بکشید . سپس آن را با ذوق و سلیقه خود رنگ آمیزی کنید . برای تهیه یک منقل مسافرتی فلزی نیز میتوانید از مقداری آهن و فلزات مختلف که در اطراف خود مشاهده میکنید استفاده کنید . هیچ استاندارد یا الگوی مشخصی برای ساخت منقل مسافرتی وجود ندارد . انقدر که بتواند نیاز شما را برطرف کند برای شما کافی خواهد بود . اما به طور کلی ابعاد آن را باید به گونه ای در نظر بگیرید که سیخ های کباب به راحتی بر روی آن قرار بگیرد .

ساخت منقل کبابی

ساخت منقل شامل چند مرحله کلی می باشد که سعی میکنیم به صورت مختصر آنها را توضیح دهیم . برای ساخت منقل فلزی ابتدا باید پروفیل و ورق های مورد نظر را در ابعاد مشخص برش دهید . برای انجام این کار ابتدا باید یک طرح کلی از محصولات خود داشته باشید . سپس ابعاد هر قسمت از آن را به صورت دقیق مشخص کنید . در مرحله بعد به وسیله جوشکاری قطعات مختلف را به یکدیگر متصل می کنید .

اکنون نمای کلی محصول شما آماده است و باید قسمت های مختلف را صاف و صیقلی کنید . اگر منقل شما به صورت گاز سوز باشد باید نازل مخصوص به آن اضافه شود . در مرحله پایانی نیز منقل برای رنگ آمیزی آماده میشود . بهترین نوع رنگی که برای قطعات فلزی به کار میرود رنگ کوره یا رنگ الکترواستاتیک میباشد . اینو رنگی در مقایسه با سایر رنگ های صنعتی از مقاومت و ماندگاری بیشتری برخوردار است .

منقل استیل ویلاسازه

انواع منقل استیل گازی

ساخت منقل فلزی

ساخت منقل فلزی را شما می توانید در عرض چند ساعت یا چند روز به راحتی یاد بگیرید . برای انجام این کار تنها نیاز به چند وسیله ساده جهت برش و جوشکاری فلز دارید . قبل از انجام هر کاری شما باید طرح مورد نظر خود را انتخاب و آن را به طور دقیق مشخص کنید . پایه ها و قسمت های مختلف را کاملا به صورت هم اندازه برش دهید ‌. در صورتی که این کار را به صورت دقیق انجام ندهید باعث عدم تعادل در کباب‌پز شما خواهد شد .

همچنین گاهی اوقات پیش می‌آید که نمی توانید استفاده درست از منقل خود داشته باشید . اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به دلیل اینکه قیمت منقل  زیاد بالا نمی باشد . برای رهایی از دردسرهای مختلف در مورد ساخت منقل . یکی از انواع مختلف این محصول را از بازار خریداری نمایید .

برای انجام این کار حتی شما نیاز به مراجعه حضوری نیز ندارید . شما می توانید خرید خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی از منزل خود انجام دهید .

مسافرت خود را لذت بخش تر کنید

تهیه غذا به هنگام مسافرت یکی از نکاتی می باشد که قبل از مسافرت به آن فکر می کنید و در مورد آن برنامه ریزی می کنید تا بتوانید یک غذای خوب و لذیذ را آماده و نوش جان کنید .

یکی از رایج ترین غذاهایی که به هنگام مسافرت اقدام به تهیه و طبخ آن می کنیم انواع کباب ها می باشد .

در واقع یکی از بزرگترین لذت های پیک‌نیک و یا یک مسافرت کباب هایی است که شما در طول مسافرت آنها را تهیه و میل می کنید .

لذت کباب کردن و نشستن در کنار آتش در واقع یک خاطره شیرین برای افراد خلق می کند که تا مدت های زیادی از آن یاد می‌کنند .

یک کباب پز مسافرتی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر مکانی که دوست داشتید یک آتش روشن کرده و بساط کباب را به راه بیاندازید .

به وسیله ی کباب پز می توانید یک آتش در ابعاد مناسب و بسیار ایمن داشته باشید و بعد از استفاده به راحتی آن را خاموش کنید.

شما هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت ویلا سازه و با خرید یک کباب پز مسافرتی که قیمت بالایی هم ندارد ، یک محصول با کیفیت و کاربردی تهیه کنید .

قطعاً با یک بار خرید از ویلا سازه و مشاهده کیفیت این محصولات تبدیل به یکی از مشتریان دائمی این تولیدی خواهید شد .

قیمت منقل ساده

قیمت منقل ساده می تواند چیزی در بین ۱۰۰ هزار تومان الی ۵۰۰ هزار تومان باشد . البته این که منقل شما مسافرتی باشد یا به صورت ایستاده باشد . در تعیین میزان قیمت آن بسیار تاثیرگذار است .

برخی از انواع منقل که کاربردهای تجاری دارند. از قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با منقل های مسافرتی برخوردار هستند . اما به طور کلی می‌توان گفت که منقلب در واقع نوع ارزانتری از باربیکیو میباشد .

شاید به لحاظ شکل ظاهری به زیبایی باربیکیو یا کبابپز نباشد . اما به طور حتم به لحاظ کاربرد فرق چندانی با باربیکیو ندارد . اگر می خواهید یک محصول مقرون به صرفه و اقتصادی خریداری نمایید . خرید منقل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد .

قیمت منقل کبابی

به دلیل اینکه منبر کباب دارای تنوع زیادی می باشد ، و همچنین از مصالح مختلفی برای ساخت آن استفاده می‌شود . از همین جهت نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن ارائه کرد .

قیمت یک منقل می‌تواند از ۱۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد . ویژگی های مختلفی مانند ابعاد ، نوع سوخت و همچنین جنس منقل می‌تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد .

برای خرید یک منقل مناسب ابتدا باید نیازهای خود را شناسایی کنید . باید به طور دقیق بدانید که چه نوع منقلی و برای چه کاربردی نیاز دارید . همچنین اگر در نظر دارید منقل را در یک فضای مشخص قرار دهید ، حتماً باید ابعاد دقیق فضا را در اختیار داشته باشید .

بعد از این مراحل باید میزان بودجه خود را مشخص کنید . مشخص کردن میزان هزینه باعث می شود تا شما ، جستجوی پراکنده ای داشته باشید . یک هزینه مشخص باعث یک جستجوی هدفمند می شود .

برای به این منظور می توانید خرید خود را از ویلا سازه انجام دهید . ویلا سازه یک تولیدی می باشد که محصولات خود را بدون واسطه به فروش می‌رساند . شما می توانید محصولات مختلف در رابطه با تجهیزات ویلایی و مبلمان فضای باز ، را از این تولیدی خریداری کنید . همانگونه که می‌دانید خرید مستقیم از تولیدی باعث حذف واسطه ها می شود ، به همین دلیل شما می‌توانید محصول مورد نظر را با قیمتی پایین تر خریداری کنید .

منقل دست ساز فلزی

منقل دست سازه فلزی می تواند دارای ابعاد مختلفی باشد . این محصولات را میتوانید با استفاده از یک سری ابزار ساده برای خود بسازید . منقل دست ساز لزوماً به صورت فلزی نمی باشد . شما به راحتی می توانید از مساله دیگری مانند آجر سیمان و همچنین سنگ . برای ساخت یک منقل خانگی استفاده کنید . البته برخی از انواع منقل های سفارشی وجود دارند که به صورت دست ساز میباشند .

این محصولات معمولاً از قیمت بیشتری برخوردار هستند . همچنین زمان بیشتری برای تولید آنها نیاز است . منقل دست ساز معمولاً دارای طرح و ابعاد سفارشی می باشد . شما می‌توانید ابعاد آن را بر حسب نیاز خود تغییر دهید . همچنین نام نقل می تواند به صورت فرفورژه ، مسی و یا برنجی باشد . قیمت هر کدام از این محصولات نیز تفاوت زیادی با هم دارد .

ساخت منقل کباب

ساخت منقل کباب می تواند در یک کارگاه تولیدی صورت گیرد . اما گاهی اوقات امکان دارد که افراد شخصاً اقدام به ساخت این محصول نمایند . برای این محصول هیچ استاندارد خاصی وجود ندارد .

اما یک منقل باید به گونه‌ای طراحی شود که سیخ کباب به راحتی بر روی آن قرار گیرد . اگر ابعاد منقل بیش از حد بزرگ و یا کوچک باشد کارایی مناسبی برای شما خواهد داشت . اما به دلیل اینکه این محصولات قیمت زیاد بالایی ندارند . پیشنهاد می کنیم برای راحتی خودتان از یک منقل آماده استفاده کنید . برخی از انواع منقل ها به صورت تاشو می باشند . این محصولات ابعاد بسیار کوچکی دارند .

و شما به راحتی می توانید آن را با خود به مکان‌های مختلف حمل کنید . به عنوان مثال یک منقل سرخپوستی زمانی که جمع می شود فضای بسیار کمی را اشغال میکند . شما می توانید آن را در داخل کیف مخصوص قرار داده و با خود حمل کنید .

ساخت منقل کوچک

ساخت منقل کوچک نیاز به ابزار و مصالح زیادی ندارد . شما می‌توانید با استفاده از چند تکه ورق فلزی . در مدت زمان بسیار کمی یک منقل کوچک برای خود بسازید . برای انجام این کار نیاز به تخصص خاصی ندارید .

تنها کافیست که آشنایی کوچکی در مورد جوشکاری داشته باشید . به این ترتیب می توانید با صرف زمانی در حدود چند ساعت یک محصول کاملا کاربردی برای خود بسازید . اگر در این زمینه تخصص کافی ندارید . ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از یک فرد متخصص برای انجام این کار کمک بگیرید .

گاهی اوقات پیش می آید که افراد به دلیل مشغله زیادی که دارند . زمان کافی برای ساخت یک منقل را ندارند . در این شرایط می توانید با صرف مقدار کمی هزینه . یک محصول کاملا کاربردی و با کیفیت برای خود خریداری نمایید . برای مشاهده انواع مختلف این محصولات می توانید به فروشگاه اینترنتی ویلا سازه مراجعه نمایید .

ساخت منقل ساده

ساخت منقل ساده بسیار آسان می باشد . هر شخصی می تواند با میزان کمی مهارت اقدام به ساخت یک منقل نماید . شما برای ساخت منقل می توانید از مصالح مختلفی استفاده کنید . اگر به جوشکاری آشنایی داشته باشید می توانید با استفاده از چند تکه فلز یک منقل برای خود بسازید . قوانین خاصی برای ساختمان قلب وجود ندارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه  خود آن را تغییر دهید .

به عنوان مثال می توانید منقل مورد نظر خود را به صورت ایستاده یا رومیزی طراحی کنید . البته در صورت تمایل می توانید از انواع مصالح دیگر نیز برای این کار استفاده کنید . ساده ترین راه برای ساخت منقل استفاده از چند آجر و سیمان می باشد . همچنین می توانید از انواع مختلف سنگ برای انجام این کار استفاده کنید .

منقل کباب دست ساز

منقل کباب دست ساز می تواند به دو صورت مختلف تبدیل شود . حالت اول اینکه شما شخص اقدام به ساخت یک منقل کباب برای خود نمایید . برای انجام این کار می توانید از مصالح و آلیاژهای مختلف استفاده کنید .

برحسب تجربه و تخصص ای که دارید می توانید مصالح مورد نظر خود را انتخاب کنید . همچنین توجه به مکانی که میخواهید منقل را در آنجا قرار دهید تا حدود زیادی مصالح شما را مشخص خواهد کرد . به عنوان مثال اگر می‌خواهید منقل خود را برای مسافرت و طبیعت گردی آماده کنید . حتماً باید یک منقل فلزی برای خود بسازید که ابعاد کوچکی داشته باشد . زمانی که می خواهید منقل را در مکانی مانند تراس یا حیاط منزل خود قرار دهید . در این شرایط می توانید از مصالحی مانند آجر یا سنگ استفاده کنید . طبیعی است که ساخت یک منقل آجری به مراتب بسیار آسانتر از ساخت یک منقل فلزی می باشد .

ساخت منقل کباب در خانه

ساخت منقل کباب در خانه گاهی اوقات می تواند فقط چند دقیقه وقت شما را بگیرد . ساده ترین نوع منقل می‌تواند ترکیبی از چند آجر و یا سنگی در کنار هم باشد . شما میتوانید چند تا اجرا در کنار هم قرار داده و یک منقل یا یک کباب پز کاملاً کاربردی برای خود بسازید . اما اگر در کنار کاربردی بودن به زیبایی محصول نیز اهمیت می دهید . در این صورت می توانید با صرف زمان بیشتری یک کباب پز زیبا برای خود بسازید . برای انجام این کار نیاز به تخصص ویژه ای ندارید .

حتی می‌توانید ترکیبی از چند مساله مختلف را برای ساخت یک کباب پز استفاده کنید . به عنوان مثال یک اسکلت فلزی بسازید و به وسیله سیمان کباب پز خود را تکمیل کنید . همچنین می توانید بر روی کباب پز آجری لایه از سیمان بکشید . سیمان قابلیت رنگ آمیزی دارد و می توانید رنگ های مختلفی را بر روی کباب پز خود پیاده کنید .

خرید منقل

خرید منقل یکی از نیازهای اولیه به هنگام مسافرت و طبیعت گردی می باشد . البته نیازی نیست که برای هر مسافرت یک منقل خریداری نمایید . اگر منقل خود را به خوبی مورد استفاده قرار دهید . به راحتی می توانید تا سالیان طولانی این محصول را استفاده کنید . نگهداری منقل کار  دشواری نیست .

فقط باید تا جای ممکن آن را از تماس با آب دور نگه دارید . زیرا وجود آب موجب اکسید شدن فلز و زنگ زدگی آن می شود . همچنین بعد از هر بار استفاده سعی کنید منقل خود را تمیز کنید . اگر همین چند نکته پیش پا افتاده را رعایت کنید ، به راحتی می توانید منقل خود را برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار دهید .

هرچند که برای خرید منقل نیاز به هزینه زیادی ندارید . گاهی اوقات فقط با مبلغی در حدود ۱۰۰ هزار تومان می توانید یک منقل مسافرتی با کیفیت برای خود خریداری کنید . امروزه کمتر منزل را پیدا می کنید که یک منقل مسافرتی کوچک در آن وجود نداشته باشد .

قیمت منقل

قیمت منقل بسیار پایین‌تر از باربیکیو می باشد . پایین بودن قیمت این محصول به دلیل سادگی طراحی آن می باشد . منقل از یک ساختار بسیار ساده و در عین حال کاربردی بهره می‌برد . اگر به دنبال زیبایی محیط خود هستید بدانید که انتخاب منقل نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد . اما اگر کاربرد محصول برای شما اهمیت بالایی دارد . می توانید اطمینان داشته باشید که منقل یک محصول کاملا کاربردی برای شما خواهد بود . همچنین به لحاظ قیمت نیز منقرض قیمت پایین تری برخوردار است . به همین دلیل می‌توان این محصول را یک محصول اقتصادی و کاملا مقرون به صرفه دانست . شما با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت یک باربیکیو میتوانید یک منقل برای خود خریداری کنید . و در عین حال می‌تواند کاربردی همانند کاربرد باربیکیو برای شما داشته باشد . برخی از انواع منقل که دارای ابعاد کوچکی هستند برای مسافرت کاملاً مناسب هستند . وزن پایین محصولات موجب می شود که بتوانید آنها را با خود به مکان های مختلف حمل کنید .

 

 

 قیمت منقل کبابی

قیمت منقل کبابی به طور کلی بسیار کمتر از قیمت یک باربیکیو یا کباب پز می باشد . به عنوان مثال شما برای خرید یک باربیکیو با ابعاد متوسط باید مبلغی در حدود ۲ الی ۵ میلیون تومان هزینه کنید . در حالی که می توانید با نصف میزان همین هزینه یک منقل برای خود خریداری کنید . البته انواع دیگر منقل که به عنوان منقل مسافرتی معروف می باشند به مراتب قیمت کمتری دارند . به عنوان مثال یک منقل مسافرتی را می‌توانید با مبلغی در حدود ۲۰۰ هزار تومان و یا حتی کمتر خریداری نمایید . برخی از انواع منقل کبابی به صورت سفالی میباشند . البته این نوع نقل‌ها ابعاد بسیار کوچکی دارند که در داخل منزل مورد استفاده قرار می گیرند . شما میتوانید از این منقل ها برای تهیه یک استکان چای ذغالی و یا تهیه چند سیب زمینی کبابی استفاده کنید .

خرید اینترنتی و غیر حضوری منقل

شما برای بررسی و همچنین پیدا کردن محصول مورد نظر خود ، نیاز دارید تا به فروشگاه‌ها و تولیدی‌های مختلفی مراجعه کنید. این کار موجب صرف هزینه زیادی می شود ، همچنین باید وقت زیادی برای آن اختصاص دهید .

اما امروزه با رونق کسب و کار اینترنتی ، شما می‌توانید به میزان قابل توجهی در هزینه و زمان صرفه جویی کنید . شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت های مختلف ، محصولات را به لحاظ کیفیت و قیمت با هم مقایسه کنید . به دلیل این که شما در زمان کوتاهی به محصولات مختلف و متنوع دسترسی دارید ، می توانید انتخاب بهتری داشته باشید .

ویلاسازی یکی از تولیدی هایی می باشد که شما می توانید منقل مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری ، از ویلا سازه خریداری کنید . گذشته از انواع منقل در طرح های متنوع ، ویلا سازه طیف وسیعی از محصولات مربوط به تجهیزات ویلایی و مبلمان فضای باز را تولید می‌کند . بسیاری از این محصولات به صورت انحصاری و اختصاصی توسط ویلا سازه طراحی و تولید می‌شود .

شما می توانید با مراجعه به وب سایت ویلا سازه ، محصولات مختلف این تولیدی را مشاهده کنید . با کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول مورد نظر ، می‌توانید یک خرید مطمئن داشته باشید .

ویلاسازه برترین تولید کننده شمال غرب کشور علاوه بر این محصول محصولاتی همچون،تاب ویلایی،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو و …. نیز تولید میکند.

همینطور برای خرید تخت سنتی و قیمت تاب ریلکسی و خرید ظروف چوبی و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

 

دیدگاهی در مورد “منقل و کباب پز مسافرتی

  1. azari_kiz گفت:

    قیمت منقل مسافتی چقدر است ؟

  2. azari_kiz گفت:

    این منقل زغالی از ورق گالوانیزه سفید با ضخامت نامی ورق نمره 50 می باشد که علاوه بر ضد زنگ بودن آن ، مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارد که این امر باعث دوام و طول عمر آن می گردد
    دارای طول و عرض : 26 * 46 سانت با عمق 7 سانت و ارتفاع : 13 سانت با وزن 1240 گرم می باشد
    دارای دسته فلزی از دو طرف می باشد که حمل و جابجایی آن را آسان می کند
    دارای سوراخ های ریزی در کف آن می باشد که خاک زغال به پایین آن روی سینی می ریزد و در پایان کار می توانید خاک زغال را دور بریزید
    این کباب پز زغالی را می توان در بالکن و حیاط و غیره استفاده کرد و یا آن را با خود به مسافرت برد

  3. azari_kiz گفت:

    منقل کبابی تاشو مسافرتی با کیف یک وسیله ایده ‌ال برای مسافرت و سرو یک کباب خوشمزه در دل طبیعت است. بعد از استفاده از این منقل کبابی تاشو براحتی میتوانید آنرا روی خودش تا کنید و داخل کیفی که همراه این محصول ارائه میشود قرار دهید. استفاده و مونتاژ این منقل بسیار آسان است و نیاز به هیچگونه پیچ یا ابزاری برای مونتاژ ندارد. در زمان استفاده دو طرف منقل کبابی را به سمت بیرون بکشید تا منقل در حالت آماده قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید