چراغ فضای باز کد14

4,500,000 تومان

چراغ فضای باز کد13

4,300,000 تومان

چراغ فضای باز کد11

2,900,000 تومان

چراغ محوطه کد10

9,500,000 تومان

چراغ محوطه 09

7,000,000 تومان

چراغ محوطه 08

2,500,000 تومان

چراغ محوطه کد 07

2,200,000 تومان

چراغ پارکی کد 06

6,000,000 تومان

چراغ ویلایی 05

1,900,000 تومان

چراغ فضای باز 04

2,200,000 تومان

چراغ محوطه 03

1,900,000 تومان

چراغ محوطه پارسا

2,200,000 تومان

چراغ محوطه المان

2,200,000 تومان

انواع چراغ محوطه و چراغ حیاط

چراغ محطه

انواع چراغ شهری

چراغ محوطه و حیاطی  یکی از ملزومات فضاهای باز به حساب می آید.البته این محصولات نام‌های دیگری مانند چراغ فضای باز یا چراغ شهری،چراغ پارکیو… دارند . اما به طور کلی دارای کارکرد یکسانی می باشند . این محصولات  برای ایجاد روشنایی به کار می روند . البته چراغ هایی که برای روشنایی در فضای باز استفاده می‌شوند ، باید دارای ویژگی های متفاوتی باشند . به عنوان مثال چراغ های شهری باید در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم باشند .   یک چراغ حیاط خوب باید در برابر نفوذ آب مقاوم باشد . چراغ های شهری باید بتوانند روشنایی مناسب در اطراف خود را به وجود آورند . البته چراغ های حیاط امروزه تنوع بسیار بالایی دارند . چراغ های محوطه را می‌توان به لحاظ شکل ظاهری به چند دسته اصلی تقسیم بندی کرد . نوع دیگری از دسته بندی چراغ های ویلایی مربوط به جنس آنها می باشد . در گذشته چراغ های شهری عمدتا به صورت فلزی و آهنی بودند . اما امروزه از مصالح مختلفی برای تولید این محصولات استفاده می‌شود . یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید چراغ شهری و چراغ حیاط ، فروشگاه اینترنتی ویلاسازه می باشد . محصولات عرضه شده در این فروشگاه از بهترین متریال ها و مواد اولیه تولید میشوند . همچنین محصولات این فروشگاه دارای گارانتی معتبر میباشند .

چراغ ویلایی مجلسی

ابعاد چراغ محوطه

ابعاد چراغ محوطه رابطه مستقیمی با نوع و کاربرد آن دارد . به عنوان مثال برای یک چراغ محوطه ایستاده که در وسط یک پارک قرار گرفته است . ارتفاعی در حدود ۳ الی ۴ متر مناسب است . البته اگر اندازه چراغ و همچنین میزان نوردهی چراغ ها بیشتر باشد . می‌توانید از ارتفاع بیشتری برای چراغ محوطه استفاده کنید . برخی از چراغ های محوطه وجود دارند که برای روشن کردن سنگ فرش استفاده می شوند . این چراغ ها دارای ارتفاع کوچکتر هستند که معمولاً چیزی در حدود ۱۲۰ الی ۱۵۰ سانتیمتر می باشد . این چراغ ها فقط مسیره پیش پای شما را روشن میکنند . و شما نمی توانید از این تو را خواب برای روشن کردن محوطه اطراف خود استفاده کنید . چراغ های محوطه که به صورت دیواری می باشند ارتفاع مشخصی ندارند . در واقع شما میتوانید این چراغ ها را در هر ارتفاعی که دوست داشته باشید نصب کنید . برخی از این چراغ ها در بالای دیوار نصب می شوند . همچنین نوع دیگری از چراغ های دیواری در ارتفاع کوتاه تری نصب میشوند . البته معمولاً این محصولات در ابعاد و سایز های استاندارد طراحی و تولید می شوند . اما با این وجود شما می توانید ابعاد چراغ محبت را با توجه به سلیقه و نیاز خود تغییر دهید .

چراغ محوطه ایستاده

چراغ محوطه ایستاده متنوع ترین و فراوان ترین نوع چراغ باغی می باشد . این محصولات دارای تنوع بسیار بالایی می باشند . همچنین چراغ های ویلایی که به صورت ایستاده می باشند ، کاربردهای زیادی دارند . این نوع چراغ های محوطه معمولاً برای روشنایی محوطه اصلی استفاده می‌شوند . چراغ حیاطی ایستاده معمولا می تواند فضای بزرگی را تحت پوشش قرار دهد . البته چراغ های فضای باز ایستاده نیز دارای تنوع بالایی هستند . این محصولات نیز به چند دسته اصلی تقسیم می شوند . شما می توانید بر حسب ابعاد محیط مورد نظر و همچنین سلیقه خود ، یکی از انواع آن را انتخاب کنید . بیش از صدها نوع مختلف چراغ محوطه ایستاده ، در حال حاضر در بازار موجود می باشد . شما تنوع بسیار بالایی را برای انتخاب پیش روی خود دارید .

چراغ محطه مدرن شهری

چراغ شهری مدرن

چراغ محوطه ایستاده پایه بلند

همانگونه که از نام این محصولات پیداست ، یکی از قدیمی ترین طرح های چراغ محوطه می باشند . این چراغ های باغی دارای پایه های بلند می باشند . که می توان از آنها برای روشنایی بیشتر فضاها استفاده کرد . این چراغ ها برای ایجاد روشنایی در فضاهای شهری ، و همچنین فضاهای خانگی مناسب می باشند . شما می‌توانید برای روشن کردن فضای اصلی باغ یا ویلای خود از آنها استفاده کنید . چراغ های ایستاده پایه بلند می تواند ظاهری مدرن به فضای شما ببخشد .

چراغ ویلایی تکی

چراغ ویلایی فضای باز

چراغ محوطه ایستاده پایه کوتاه

چراغ های محوطه که به صورت پایه کوتاه می باشند ، در طی سالیان اخیر طراحی و تولید شده اند . این چراغ‌ها بهترین وسیله برای روشنایی راهروهای فرعی می باشند . این نوع از چراغ های ویلایی برای نورپردازی های مدرن ، می توانند انتخاب مناسبی باشند . چراغ های حیاطی که دارای پایه های کوتاه می باشند ، عمدتاً مصارف خانگی دارند . همچنین شما می توانید این چراغ ها را بر روی لبه های تراس نصب کنید . شما می‌توانید این چراغ‌ها را کاملاً با دکوراسیون و چیدمان محیط اطراف هماهنگ کنید .

چراغ محوطه و شهری

چراغ محوطه قارچی

 

چراغ شهری دیواری

چراغ های شهری دیواری معمولاً برای حیاط و ویلا مورد استفاده قرار می‌گیرند . این چراغ ها برای نورپردازی دیوارها نیز بسیار مناسب می باشند . همچنین برای مکانهایی که دچار کمبود فضا هستید ، انتخاب ایده آلی به شمار می‌روند . البته چراغ های شهری دیواری با نام چراغ های دیوارکوب نیز معروف می باشند . این و چراغها در به وجود آوردن فضایی زیبا و چشم نواز ، کاملا تاثیرگذار و مفید می باشند . چراغ های دیوارکوب اکثراً به صورت فلزی می باشند . اما انواع پلاستیکی این محصولات نیز در بازار موجود می باشد .

چراغ پارکی سلطنتی

چراخ فضای باز سلطنتی

چراغ حیاطی سردری

این نوع از چراغ‌ های محوطه به لحاظ شکل ظاهری ، شباهت زیادی به چراغ های دیوارکوب دارند . چراغهای سردری معمولاً در بالای درهای ورودی نصب می‌شوند . اما می توان از آنها برای لبه های دیوار نیز استفاده کرده . همچنین می ‌توانید چراغهای سردری را بر روی لبه های پشت بام و بهارخواب نصب کنید .

چراغ شهری تک لامپچراغ های حیاطی فلزی

بیشتر این نوع چراغ های محوطه به صورت فلزی می باشند . البته از فلز های مختلفی برای ساخت این محصولات استفاده می‌شود . رایج ترین فلز در ساخت چراغ های ویلایی و چراغ حیاطی آهن می باشد . چراغ های آهنی دارای مقاومت بسیار بالایی هستند ، اما همواره در معرض زنگ زدگی قرار دارند . در صورت نگهداری مناسب و رنگ آمیزی آنها به صورت دوره‌ای ، می‌توانید برای سالیان طولانی از آنها استفاده کنید . نوع دیگری از چراغ های باغی فلزی از جنس آلومینیوم می باشند . در چراغ های محوطه آلومینیومی مشکل زنگ زدگی وجود ندارد . اما به لحاظ مقاومت ضعیف‌تر از چراغ‌های آهنی می باشند . معمولاً چراغ‌های محوطه آلومینیومی برای استفاده در باغ و ویلا مناسب می باشند . چراغ های شهری که به صورت آلومینیومی باشند ، به لحاظ قیمت از چراغ‌های آهنی گران تر می باشند .

البته نوع دیگری از چراغ های محوطه و چراغ های فضای باز وجود دارد ، که دارای کیفیت بالایی می باشند . برای ساخت این چراغ ها از فولاد استفاده می‌شود . فولاد در برابر زنگ زدگی کاملاً مقاوم می باشد . همچنین از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد . به همین دلیل از هر لحاظ برای استفاده در فضای باز مناسب می باشد . اما این محصولات به لحاظ قیمت گرانتر از ، انواع دیگر چراغ محوطه می باشند .

چراغ فضای باز

چراغ شهری پلاستیکی

چراغ های محوطه پلاستیکی معمولاً محصولاتی اقتصادی و ارزان قیمت می باشند . اگر اولویت شما در انتخاب چراغ فضای بازار ، قیمت محصول می باشد . چراغ های پلاستیکی می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد . همچنین این طرح‌ها از وزن پایینی برخوردار می‌باشند . چراغ های محوطه پلاستیکی مانند سایر محصولات پلاستیکی ، از تنوع رنگ بالایی برخوردار می باشند . اگر برای تولید این محصولات از مواد اولیه درجه یک استفاده شود ، همچنین در ساخت آنها از مواد ضد u v  استفاده شود . می‌تواند عمر مفید طولانی داشته باشد . اما یکی از مشکلات عمده در مورد چراغ حیاطی پلاستیکی ، شکنندگی این محصولات می باشد .

چراغ پارکیچراغ محوطه پارکیخرید چراغ شهری و چراغ حیاطی

برای اینکه بتوانید خرید ارزان قیمت و اقتصادی داشته باشید ، می توانید چندین روش مختلف استفاده کنید . روش اول این است که یک محصول با کیفیت پایین انتخاب کنید . محصولات ارزان‌قیمت معمولاً دارای کیفیت پایین می باشند . اما در بیشتر اوقات این محصولات برای مدت طولانی نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد . روش دیگر این است که خرید خود را به صورت مستقیم از تولیدی انجام دهید . زمانی که شما خرید خود را از تولیدی انجام می دهید ، با حذف واسطه‌ها مبلغ کمتری برای خرید محصول پرداخت می کنید . اما خرید از تولیدی همیشه به این معنا نمی باشد ، که باید مستقیماً به تولید مراجعه کنید . شما می توانید خرید خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام دهید . برای این منظور می توانید به فروشگاه اینترنتی سوبیا مراجعه کنید . اکثر محصولات ارائه شده در فروشگاه سوبیا از تولیدات همین مجموعه می باشند . که موجب می‌شود قیمت آنها بسیار پایین‌تر از محصولات مشابه موجود در بازار باشد .

چرا ویلایی

سوالات متداول چراغ محوطه و حیاط ویلاسازه

 

ارتفاع استاندارد چراغ محوطه چقدر است ؟

چراغ محبت هایی که برای فضاهای عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند ارتفاعی در حدود دو الی سه متر دارند . البته ارتفاع چراغ محوطه بستگی به میزان روشنایی این محصول دارد . برخی دیگر از چراغ های محوطه که معمولاً در فضاهای خانگی استفاده می‌شوند دارای ارتفاع کوتاه‌تری هستند . ارتفاع این نوع چراغ های محوطه گاهی اوقات امکان دارد چه چیزی در حدود یک الی یک و نیم متر باشد .

چگونه چراغ محوطه را نصب کنیم ؟

حالت فیزیکی چراغ محوطه به گونه ای است که حتماً باید به صورت دقیق و بسیار محکم بر روی زمین متصل شود . ارتفاع بلند چراغ محوطه موجب می شود که در اثر یک فشار کوچک تعادل خود را از دست داده و واژگون شود . به همین دلیل به هنگام نصب چراغ محبت حتماً باید استحکام آن را در نظر بگیرید . بهترین روش برای نصب مطمئن چراغ محوطه استفاده از صفحه های فلزی بر روی زمین میباشد که میتوانید چراغ محوطه را با استفاده از پیچ و مهره یا جوش دادن به آن متصل کنید .

ساده ترین روش برای ساخت چراغ محوطه کدام است ؟

اگر می‌خواهید شخصا اقدام به طراحی و ساخت چراغ محوطه نمایید می توانید این کار را با استفاده از یک سری ابزار بسیار ساده انجام دهید . استفاده از یک تکه میله فلزی و چوبی می تواند به عنوان بدنه اصلی چراغ محوطه بسیار کاربردی خواهد بود . شما به راحتی می توانید چراغ های مختلفی را بر روی آن نصب کنید . البته به دلیل اینکه این محصولات در فضای باز قرار می گیرند باید دقت داشته باشید امکان نفوذ آب به داخل چراغ و در نتیجه خطر برق گرفتگی وجود نداشته باشد ‌.

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب فلزی،تاب آویز،بخاری ویلا،آتشدان،صندلی مادر بزرگ،تخت  استخری،کباب پز ،فوتبال دستی ،پایه گلدان،چتر ویلا و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.