سایبان چتری پایه کنار قطر 3 متر

7,368,900 تومان

سایبان چتری پایه کنار قطر 4 متر

7,500,000 تومان

سایبان چتری پایه کنار قطر 3 متر

7,300,000 تومان

سایه بان چتری پایه کنار

سایه بان چتری پایه کنار در روزهای گرم تابستان به داد شما میرسد.در روزهای گرم تابستان می خواهید از فضای باز خود استفاده کنید ولی نور خورشید شما را اذیت میکند .یک سایبان چتری برای ایجاد سایه بسیار مناسب می باشد .

علاوه بر این ، سایه بان چتری می‌تواند از شما در برابر بارندگی نیز محافظت کند .رنگ بندی بسیار متنوع این محصول به شما این امکان را می دهد تا آن را با محیط خود ست کنید .سایبان های پایه کنار در ابعاد سه و چهار متری تولید می شوند .

مزیت سایه بان های پایه کنار نسبت به سایه بان های پایه وسط ، وجود فضای بیشتر برای استفاده می باشد .به دلیل قرار گرفتن پایه در کنار فضای بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از تمام فضای زیر سایه بان به خوبی استفاده کنید .چتر های ویلایی از جنس پارچه برزنت درجه یک تولید می شوند .

سایبان چتری پایه کنار

سایه بان چتری پایه کنار

سایه بان ویلایی ویلاسازه

با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان زمان بیشتری را در خارج از منزل سپری میکنیم .فضاهایی همچون حیاط و باغ در فصل های گرم بیش از پیش مورد استفاده قرار می‌گیرند و پذیرایی مجالس و مهمانی های شما هستند ., اگر شما یک محیط تجاری همچون دستور آن را اداره می کنید که دارای فضای باز می باشد ، در فصل بهار و تابستان بیشترین استفاده را از محیط باز خواهید داشت .برای اینکه بتوانید در تمام طول روز از فضای خود استفاده کنید و تابش آفتاب مانع است استفاده شما از فضای باز نشود ، نیاز دارید تا از یک سایه بان برای ایجاد سایه استفاده کنید .

وجود سایه در میان فضای شما باعث ایجاد یک فضای خنک و قابل نشیمن می شود که شما می توانید دورهمی های خود را در زیر آن برگزار کنید .سایبان ها انواع بسیار مختلفی دارند که بر حسب ابعاد فضای موجود و همچنین نیازهایی که دارید به راحتی می توانید یکی از آنها را انتخاب و خریداری نمایید .

در این بین سایبان های چتری به دلیل فضای کمتری که اشغال می کنند و همچنین وزن پایینی که دارند و قابلیت جابجایی بالایی دارند ، بسیار محبوب می باشند و مشتریان زیادی دارند .

سایه بان چتری پایه کنار ویلاسازهالهام از چتر

سایبانهای چتری با الهام از طرح چتر های معمولی طراحی شده اند و دقیقا مثل چتر ها قابلیت باز و بسته شدن دارند و میتوانید به راحتی آن ها را نصب و راه اندازی کنید .همچنین چتر های ویلایی به لحاظ کاربرد به دو دسته تقسیم می شوند که شامل چتر های پایه کنار و همچنین چترهای پایه وسط می شوند .

یکی از محبوبترین و کاربردی ترین سایبان های چتری ، چترهای باغی پایه کنار می باشند که بسیار زیبا و کاربردی می باشند و طرفداران زیادی در بازار دارند .در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با چتر های ویلایی پایه کنار و فواید و ویژگی های آنها آشنا کنیم .

سایه بان چتری ویلاسازه (1)مکانیزم سایه بان چتری پایه کنار

این نوع چتر های ویلایی مکانیزم پیچیده ای ندارند و شما می توانید به راحتی عملکرد آنها را مشاهده کنید .سایبان های پایه کنار از سه قسمت پایه ، چتر و همچنین وزن تشکیل شدند که هر کدام عملکرد دیگری را تکمیل می کند و بدون وجود هر کدام از آنها سایه بان هیچ گونه کارایی نخواهد داشت .شاید بتوان گفت که چتر مهم ترین قسمت یک سایبان می باشد و توسط این قسمت است که سایه ایجاد می شود و شما می توانید از آن استفاده کنید .

چت دارای یک اسکلت فلزی و یا چوبی می باشد که توسط مفصل هایی به هم وصل می شوند که یک روکش پارچه ای که معمولاً از جنس برزنت می‌باشد بر روی آن قرار می گیرد .

سایه بان چتری ویلاسازه (1)

تعمیرات و نگهداری سایبان چتری پایه کنار

سایبان پایه کنار یک محصول مقاوم و با کیفیت مناسب می باشد و در صورتی که به صورت مناسب مورد استفاده قرار گیرد ، می توانید به راحتی برای مدت طولانی از آن استفاده کنید . پایه های استفاده شده در سایه بان چتری دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند ، اگر ضربه ناگهانی و شدید به آن وارد نشود یا در اثر واژگونی آسیب نبیند ، مشکل زیادی برای این پایه ها برای استفاده طولانی مدت به وجود نخواهد آمد . یکی از قسمت هایی که می تواند بیشتر از سایر بخش ها آسیب پذیر باشد ، پارچه استفاده شده برای قسمت سایبان می باشد . هرچند پارچه های استفاده شده برای سایبان چتری دارای مقاومت و کیفیت بسیار مطلوب می باشند ، اما اگر به صورت طولانی مدت در برابر تابش نور آفتاب قرار گیرند بعد از مدتی دچار رنگ پریدگی میشوند . برای اینکه بتوانید از این مسئله جلوگیری کنید سعی کنید بعد از استفاده سایه بان را به طور کامل ببندید . این کار موجب می‌شود تا پارچه از تابش نور خورشید در امان باشد ، در نتیجه رنگ و کیفیت پارچه برای مدت طولانی ثابت خواهد ماند .
زمانی که می‌خواهید سایه بان را جابجا کنید دقت داشته باشید که پارچه سایبان به جایی گیر نکند ، پارچه می تواند در اثر برخورد با وسایل نوک تیز به سادگی پاره شود . همچنین کشش بیش از حد پارچه و گیر کردن آن به یک وسیله دیگر می تواند موجب پارگی پارچه شود . برای این که پارچه شما عمر مفید طولانی داشته باشد و نیاز به تعمیرات نداشته باشد ، سعی کنید به هنگام وزش بادهای شدید سایه بان خود را جمع آوری کنید . وزش باد شدید می تواند موجب پارگی پارچه یا واژگونی سایبان شود . سایبان چتری می‌تواند در برابر واژگونی بسیار آسیب پذیر باشد ، گاهی اوقات موجب شکستگی و پارگی قطعات مختلف می‌شود .

استفاده از مواد اولیه با کیفیت برای ساخت سایبان چتری

سایبان چتری از جمله محصولاتی است که برای مدت طولانی در فضای باز قرار می گیرد . این محصول معمولا در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارد . علاوه بر آن می‌تواند به صورت مداوم در معرض بارش باران و بر قرار گیرد . همین عوامل باعث می شود که شما یک محصول با کیفیت نیاز داشته باشید . که بر اثر تابش نور خورشید دچار پوسیدگی نشود . همچنین وجود رطوبت باعث از بین رفتن کیفیت سایبان چتری نشود . گذشته از تمام اینها در مورد سایبان چتری همیشه احتمال واژگونی وجود دارد . واژگون شدن سایبان چتری می تواند موجب صدمه دیدن و شکستن آن شود . همین موضوع می‌تواند هزینه زیادی بابت تعمیر یا تعویض محصول مورد نظر در برداشته باشد . تمامی این دلایل باعث می‌شود تا از مواد درجه یک و باکیفیت برای ساخت سایبان چتری استفاده شود . تا محصول شما بتواند عمر مفید طولانی تری داشته باشد . اما همچنان برخی از محصولات بازاری و بی کیفیت وجود دارند که از مصالح بی کیفیت  برای ساخت آن استفاده می شود . به همین دلیل همیشه خرید از یک مرکز معتبر به مشتریان و خریداران عزیز پیشنهاد می شود .

امکان تغییر ارتفاع سایبان پایه کنار

سایبان های پایه کنار که در گذشته طراحی و تولید می شدند به هیچ عنوان امکان تغییر ارتفاع نداشتند . شما می توانستید به راحتی میزان باز یا بسته بودن سایبان را انتخاب کنید ، اما نمی توانستید میزان ارتفاع سایه بان را تغییر دهید . اما برخی از طرح‌ها وجود داشت که می توانستید ارتفاع سایبان را تا حدودی تغییر دهید ، برای انجام این کار نیاز بود تا از پایه های کشویی در سایبان پایه کنار استفاده شود . ساخت پایه های کشویی می‌توانست هزینه نسبتا بالایی در بر داشته باشد ، که بسیاری از مشتریان به دلیل بالا بودن هزینه از خرید آن صرف نظر می کردند .
اما امروزه طرح های مختلفی برای سایبان پایه کنار به وجود آمده هستند ، و به کلی از آن حالت یکنواخت قدیمی خارج شده است . طرح های امروزی که در سایبان پایه کنار استفاده میشود قابلیت تنظیم ارتفاع را به این محصول اضافه کرده است . شما می‌توانید ارتفاع سایبان پایه کنار و همچنین زاویه سایه بان را تغییر دهید . تنظیم زاویه سایه بان یکی از ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در سایه بان های پایه کنار تولیدی ویلا سازه وجود دارد . زمانی که شما بتوانید زاویه قسمت چتری سایه بان را تغییر دهید می توانید به راحتی در تمام طول روز سایه داشته باشید . این سایه می‌تواند دقیقاً در منطقه مورد نظر شما قرار بگیرد ، و شما هیچ نیازی به جابجایی سایه بان نخواهید داشت .
یکی از سایبان های پایه کنار در گذشته داشتند زمانی بود که خورشید در زاویه پایینی قرار داشته ، در این موقعیت صاحب آن تا حدود زیادی کارآیی خود را از دست می‌داد . اما در این سایه بان های جدید که قابلیت تعویض زاویه در آنها وجود دارد ، به راحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید . حتی زمانی که خورشید در زاویه پایین قراردارد می‌توانید یک سایه مناسب داشته باشید .

روکش پارچه ایی سایه بان چتری پایه کنار

این روکش پارچه ای علاوه بر ایجاد سایه از نفوذ آب نیز جلوگیری می کند و حتی برخی برزنت های با کیفیت تا حدود زیادی در برابر آتش نیز مقاوم می باشند .

قسمت بعدی پایه می باشد در واقع اسکلت یک سایه بان است و سایه بان بر روی همین پایه استوار است .پایه های چتر های ویلایی پایه کنار معمولاً به صورت سه تکه طراحی و تولید می شوند .قسمت اول به چتر وصل میشود و قسمت دوم  ارتفاع یک سایبان را مشخص می کند و در واقع پایه عمودی می باشد .

قسمت سوم پایه هم کفی آن می باشد که وزنه بر روی این قسمت قرار می گیرد .وزنه ی سایبان های ویلایی معمولا از جنس بتنی می باشد و نقش آن جلوگیری از واژگون شدن سایبان میباشد .یک عدد سیم بکسل که از چتر امتداد پیدا کرده و به یک عدد قرقره که در قسمت عمودی پایه می باشد وصل می شود .

با چرخاندن این ذخیره چتر باز و بسته می شود ، نصب سایبان های چتری بسیار آسان می باشد و شما به راحتی می توانید شخصیت آنها را نصب و راه اندازی کنید .

ویژگی سایه بان چتر ی پایه کنار

چتر های ویلایی پایه کنار به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید از تمام فضای زیر آن ها استفاده کنید و هیچ گونه میله ای در زیر آن وجود ندارد که مانع از چیدمان وسایل توسط شما شود .همچنین شما می توانید از سایه بان های چتری به غیر از وسیله ای برای ایجاد سایه ، برای محافظت از باران و یا برف نیز استفاده کنید .

فقط باید دقت داشته باشید که به هنگام وزش باد شدید سایه بان را ببندید در غیر این صورت موجب شکستگی ایا واژگونی سایه بان می شود .چتر های ویلایی باید کنار در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شوند اما مهم‌ترین ابعادی که در بازار موجود می باشند سایه بان های سه و چهار متری می باشند .

تولیدی ویلا سازه سایه بان هایی تولید میکند که در آن ها از بهترین نوع پارچه برزنت استفاده شده است .

جنس پارچه سایبان چتری پایه کنار

این نوع پارچه ها علاوه بر اینکه موجب ایجاد سایه می شوند کاملا ضد آب می باشند و می تواند شما را در برابر بارندگی نیز محافظت کنند .همچنین به دلیل ترکیباتی که در ساخت این پارچه ها به کار رفته است تا حدود زیادی قابلیت ضد اشتعال دارند و می توانند در برابر آتش مقاوم باشند .

شما می توانید چتر های فضای باز را برای محیط های تجاری و صنعتی خود مورد استفاده قرار دهید و همچنین می توانید برای مصارف شخصی و خانگی از آنها استفاده کنید .

چرخ های سایه بان چتری پایه کنار

همچنین سایبان های ویلایی دارای چرخ هایی در زیر پایه می باشند که می توانید به راحتی آن ها را جابجا کنید و به مکانی دیگر انتقال دهید .

البته توجه داشته باشید که به هنگام جابجایی سایه بان حتماً چتر آن جمع شده باشد و به هنگام جابجایی به دلیل اینکه امکان بر هم خوردن تعادل وجود دارد سعی کنید به تنهایی اقدام به این کار نکنید و از یک نفر دیگر برای جابجا کردن سایبان کمک بگیرید .

نکات مهم برای انتخاب بهترین نوع سایبان ویلایی پایه کنار

برای اینکه بتوانید بهترین سایبان ویلایی را برای خود تهیه کنید و بتوانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید باید قبل از خرید به چند نکته مهم توجه داشته باشید .ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع کاربردی می خواهید از سایه بان داشته باشید .آیا می خواهید چتر فضای باز را برای یک محیط تجاری و یا صنعتی تهیه کنید و یا این که در نظر دارید در حیاط و یا ویلای خود از آن استفاده کنید .

ابعاد محلی را که میخواهید ویلایی را در آنجا قرار دهید به طور کامل مشخص کنید .نوع چیدمان فضای باز خود را تعیین کنید و به طور دقیق بدانید که سایه بان شما دقیقا باید چه متراژی را پوشش دهد و چه ویژگی هایی داشته باشد .با داشتن اطلاعاتی درمورد سایبان های پایه کنار و همچنین پایه وسط به طور دقیق مشخص کنید که به کدام یک از این محصولات نیاز دارید .

دقت داشته باشید که از صرف هزینه های اضافی خودداری کنید برای ویژگی هایی که نیاز ندارید هزینه اضافی پرداخت نکنید .به عنوان مثال اگر یک سایبان ۳ متری برای استفاده شما کافی می باشد شما نیازی ندارید تا با پرداخت هزینه بیشتر یک سایبان ۴ متری تهیه کنید .

محدودیتهای سایه بان چتری پایه کنار

همچنین محدودیت های فضای خود را به خوبی شناسایی کنید مثلاً بدانید چه چیزهایی ممکن است مانع از عملکرد سایه بان شود.وجود درختان همچنین ستون هایی که در میان فضای شما قرار دارند می‌تواند مانع از باز شدن سایبان شود .

از قبل از خرید به صورت کامل ویژگیهای مکان خود را بررسی کنید و با اطلاعات کامل اقدام به انتخاب و خرید محصول مورد نظر کنید .همچنین باید مشخص کنید که دقیقا به چه میزان می خواهید از یک سایبان فضای باز استفاده کنید .

میزان ساعت هایی که می خواهید از سایبان استفاده کنید مشخص کنید و همچنین باید مشخص کنید که می خواهید برای تمام فصول سال از سایبان استفاده کنید یا در یک یا دو فصل مشخص .

در کل برای خرید هیچ محصولی عجله نکنید و با حوصله زوایای مختلف را بررسی کرده و با شناسایی نیازهای خود و همچنین ویژگی های محصول مورد نظر بهترین انتخاب را داشته باشید .

اشکال مختلف سایبان های چتی پایه کنار

چتر های ویلایی در طرح های بسیار متنوع طراحی و تولید شده اند و در بازار موجود می باشند و شما می توانید هر کدام از آنها را که برای استفاده شما مناسب می باشد را انتخاب کنید .

یکی از رایج ترین طرح ها برای چتر های ویلایی طرح دایره می باشد در واقع اگر بخواهیم به طور دقیق بگوییم این چتر ها به صورت هشت ضلعی و یا شش ضلعی می باشند اصطلاح به چتر های دایره ای معروف می باشند .چترهای فضای باز دایره در واقع یک محیط کلاسیک را برای شما ایجاد می کنند و برای مبلمان های متقارن بسیار مناسب می باشند .

این نوع از سایبان ها برای صندلی های ویلایی که به صورت دایره چیده می شوند بسیار مناسب می باشند .سایه بان های طرح مربع یکی دیگر از از انواع سایبان های فضای باز می باشند که همانند طرح دایره برای مبلمان و چیدمان های متقارن مورد استفاده قرار می گیرند .سایه بان های طرح مربع بر خلاف سایه بان های دایره یک فضای مدرن و بسیار شیک به وجود می آورند .

برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید مشورت کنید به کسب اطلاعات کنید

برای خرید محصولی که برای اولین بار می خواهید از آن استفاده کنید و قبلاً هرگز چنین محصولی را خریداری نکرده اید ، نیاز دارید که حتماً اطلاعاتی در مورد آن به دست آورید .به هر میزان که در مورد یک محصول اطلاعات بیشتری داشته باشید می توانید انتخاب بهتری و در نتیجه رضایت بیشتری از محصول خریداری شده داشته باشید .شما میتوانید نظر افرادی که قبلاً محصول مورد نظر را خریداری کرده اند جویا شوید و از نظرات آنها برای یک انتخاب عالی استفاده کنید .

مشورت گرفتن همیشه برای انتخاب بهتر به شما کمک خواهد کرد ، پس به جای اینکه خودسرانه و بدون اطلاعات محصولی را خریداری کنید ، کمی زمان بگذارید و اطلاعات  بیشتری کسب کنید .

مشاوره در ویلاسازه

همچنین شما می توانید از طریق تماس با قسمت فروش ویلا سازه اطلاعات بیشتری در مورد محصول مورد نظر خود کسب کنید .

برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید می‌توانید نیازها و همچنین ویژگی های مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و از مشاوره آنها استفاده کنید .

تجارب کارشناسان فروش ویلا سازه به شما این امکان را می دهد که تمام زوایای یک انتخاب را بررسی کنید و از نظرات کارشناسان متخصص برای خرید بهترین محصول استفاده کنید .

بهترین محصول همیشه گرانترین محصول نمی باشد

به یاد داشته باشید خریدن یک محصول گران قیمت نمی تواند تضمینی برای یک محصول با کیفیت باشد .همچنین اگر محصول با کیفیت نیز تهیه کرده باشید این امکان وجود دارد که محصول مورد نظر با نیازهای شما همخوانی نداشته باشد .اگر نتوانید از تمام ویژگی های محصول خریداری شده استفاده کنید در این صورت هیچ اهمیتی ندارد که مقدار زیادی برای آن هزینه کرده اید .

به همین دلیل باید کاملا سنجیده عمل کرده و به طور کامل زوایای مختلف را بررسی کنید تا بتوانید به بهترین نتیجه برسید .دقیقا بدانید که چه محصولی و با چه ویژگی هایی نیاز دارید و بعد از این که اینها را مشخص کردید ، محصول مورد نظر را نیز به دقت مورد بررسی قرار دهید .در این صورت می‌توانید حتی با صرف هزینه ای بسیار پایین تر یک محصول با کیفیت و کاملا متناسب با نیازهای خود تهیه کنید .

این روش شاید زمان بیشتری نیاز داشته باشد و شما مجبور باشید تا کمی بیشتر جستجو کنید و نظر افراد مختلف را جویا شوید ، ولی اطمینان داشته باشید از نتیجه به دست آمده رضایت خواهید داشت .

همینطور برای خرید تاب ریلکسی و قیمت باربیکیو و همینطور خرید تاب ویلایی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

 

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به واتس آپ ما پیام دهید.

09142244372 شماره تماس.

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

 

1 نظر در “سایه بان چتری پایه کنار

  1. azari_kiz گفت:

    سایبان چتری پایه کناردر این مدل پایه اصلی در کنار قرار می‌گیرد و باله‌ها به صورت آویز به یک سمت خاص از سایبان میل می‌کنند که بهترین انتخاب برای پارکینگ متحرک و استفاده کامل از فضای سایه است. عدم تعادل این دسته ممکن است مشکل ساز شود که با سیستم‌های استحکامی یا وزنه های مخصوص این مشکل برطرف می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ستون کناری
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
گیم سنتر
بلاگ