مبلمان حصیری مخصوص فضای باز

صندلی-حصیری-باغی

انواع صندلی حصیری دست بافت

مبلمان حصیری یا همان صندلی حصیری یک محصول از سری مبلمان ویلایی به شمار میرود.

فایل دانلود صندلی حصیری

اگر به دنبال خرید مبلمان فضای باز هستید و می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید ، بدون داشتن اطلاعات کافی و جامع در مورد مبلمان فضای باز نمی توانید به هدف خود برسید .ویلاسازه بزگترین تولید کننده مبلمان فضای باز و تجهیزت ویلایی در کشور میباشد.

شما بدون اطلاعات نمی توانید یک محصول عالی تهیه کنید .
به این دلیل که نمی دانید اصلاً یک محصول عالی دارای چه ویژگی هایی میباشد و چه المان هایی را برای خرید یک محصول خوب باید در نظر بگیرید .
از این جهت مجبور هستید به حرفهای فروشنده اعتماد کرده و یا هر محصولی که در ظاهر مناسب به نظر می‌رسد را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید .

صندلی-حصیری-فضایباز

تولید صندلی حصیری فضای باز

خرید مبل حصیری ویلایی

مبلمان ویلایی حصیری از جمله محصولاتی است که شما برای تهیه آن کمی با دشواری مواجه خواهید شد . به دلیل اینکه تهیه این نوع مبلمان ویلایی همانند مبلمان ویلایی فلزی آسان می باشد . فروشگاه و تولیدی های بسیار کمی در سطح کشور وجود دارند که این محصولات را ارائه می دهند .

به همین دلیل اگر شما در نظر دارید که این محصول را خریداری کنید با محدودیت هایی مواجه خواهید بود . اما خرید اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی این مشکل را تا حدود زیادی برطرف کرده اند .

صندلی-حصیری-ویلاسازه

صندلی حصیری مدرن

خرید اینترنتی صندلی حصیری

شما در عرض چند دقیقه و با یک جستجوی ساده می توانید از فروشگاه های مختلف در سطح اینترنت بازدید کنید . به راحتی میتوانید محصولات مختلف را به لحاظ جنس و کیفیت با هم مقایسه کنید . اطلاعات تکمیلی در مورد آنها کسب کرده و نظر افراد مختلف را جویا شوید .

صندلی-حصیری

صندلی حصیری مدرن

همچنین میتوانید با کارشناسان مختلف برای خرید میز و صندلی حصیری مورد نظر مشاوره کنید . همچنین با دریافت آدرس فروشگاه و تولیدی های مختلف می توانید به صورت حضوری به آنها مراجعه کنید . و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید . اما اگر فروشگاه اینترنتی مربوطه مجوزهای لازم برای فروش اینترنتی را داشته باشد . شما می توانید خرید خود را با خیال راحت و از منزل انجام دهید .

مبل-حصیری-باغی

انواع مبل حصیری برای باغ

مبلمان ویلایی طیف وسیعی از محصولات با مواد اولیه بسیار مختلف را در بر می‌گیرد که انتخاب از بین آنها بدون داشتن یک هدف مشخص تقریباً غیر ممکن می باشد .
شما حتماً باید بدانید که هر محصولی دارای چه ویژگی ها و چه معایبی می باشد و همچنین برای چه کاربردی مناسب می باشد .

بعد از به دست آوردن این اطلاعات باید به طور کامل نیازهای خود را شناسایی کنید و بدانید که چه محصولی را با چه ویژگی هایی نیاز دارید .
سپس میزان بودجه خود را مشخص می کنید و محصول مورد نظر و ویژگیهای آن را با بودجه خود متناسب می کنید .

یکی از محصولاتی که در طول چند سال اخیر به عنوان یک مبلمان فضای باز معرفی شده است و استقبال بسیار بالایی از آن شده است ، مبلمان های فضای باز حصیری می باشند .

مبل-حصیری-ویلاسازه

مبلمان حصیری مخصوص ویلا

مبلمان حصیری به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند و همچنین راحتی بالا در استفاده از آنها ، به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین نوع صندلی های حیاط شده‌اند .
اگر شما نیز مجذوب زیبایی و طراحی این نوع از صندلی ها شده اید و قصد دارید برای فضای تراس و یا حیاط خلوت و حتی باغ و ویلای خود یکی از آنها را تهیه کنید ، پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید .

صندلی کافی شاپ

یکی از بهترین صندلی‌هایی که می‌توانید برای محیط‌هایی مانند کافی شاپ خریداری کنید صندلی‌های چوبی می‌باشند . مکان‌هایی مانند کافی شاپ معمولاً دارای فضای کلاسیک می‌باشند و به همین دلیل استفاده از صندلی‌های چوبی بسیار مناسب برای این فضاها می‌باشد . صندلی‌های چوبی که در کاپ شاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند تنوع بسیار بالایی دارند و ارتفاع آنها می‌تواند با توجه به کاربردی که دارد متغیر باشد . برخی از صندلی‌های کافی شاپ که در قسمت جلوی بار مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای ارتفاع نسبتاً بلندی می‌باشند . در حالی که صندلی‌های استفاده شده در سایر قسمت‌های کافی شاپ معمولاً ارتفاع کوتاه‌تری دارند که افراد احساس راحتی بیشتری داشته باشند . همچنین این امکان وجود دارد که از میز و صندلی‌های نهار خوری برای کافی شاپ استفاده شود . انتخاب نوع دکوراسیون و صندلی‌هایی که برای کافی شاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند یک کار زمانبر باشد که معمولا مدت زمان قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد .

انواع صندلی حصیری ویلا

صندلیهای حصیری شاید به لحاظ طراحی دارای تنوع بالایی باشند ولی از لحاظ جنس مواد اولیه که در ساخت آن ها به کار می رود دارای دو نوع مختلف می باشند .
هر کدام از این دو نوع دارای ویژگی ها و معایبی هستند که در ادامه شما را با آنها آشنا خواهیم کرد .

مبل-حصیری-پلاستیکی

مبلمان حصیری پلی اتیلن

میز و صندلی حصیری از مواد طبیعی

حصیر های طبیعی از مواد اولیه مختلفی همچون نیشکر ، بامبو ، برگ خرما ، برگ موز و حتی شاخه بید تهیه می‌شوند .
این حصیر ها بسیار ارگانیک هستند و زیبایی خاصی دارند که آن را به محیط شما نیز اضافه می‌کنند .
همچنین حصیرهای طبیعی بهترین مواد اولیه برای استفاده در فصل تابستان و گرمای آفتاب می باشند .
به دلیل اینکه این محصولات حتی در هوای بسیار گرم نیز خنک می باشند و استفاده از آنها بسیار لذت بخش می باشد .
البته این محصولات در کنار زیبایی و قیمت پایینی که دارند دارای برخی معایب نیز می باشند .

مبلمان-حصیری-ویلاسازه

مبلمان حصیری ویلاسازه

معایب مبلمان حصیری

یکی از عمده ترین معایب حصیرهای طبیعی آسیب پذیر بودن آنها در معرض آب و هوا می باشد که به مرور باعث پوسیدگی آنها می شود .این نوع مبلمان که به مبل حصیری پلاستیکی نیز معروف هستند عمر نسبتا خوبی دارند.مبل حصیری باغی از جنس پلیمر  بهترین انتخاب میتواند باشد.
این محصولات همچنین دارای عمر کوتاه تری نسبت به سایر مبلمان های فضای باز می باشند و به مراقبت و نگهداری زیادی نیاز دارند که گاهی شامل هزینه های زیادی می شود .
همچنین این محصولات یک مشکل دیگر را نیز دارند و آن قابلیت اشتعال بسیار بالای آن ها می باشد که برای استفاده در فضاهای باز کمی خطرناک به نظر می رسد .

صندلی و مبلمان حصیری پلیمری

صندلی حصیری پلاستیکی یا پلیمری بهترین انتخاب میتواند باشد

تقریباً تمام حصیر های مصنوعی از جنس رزین پلی اتیلن می باشند که دارای دوام و کیفیت بسیار بالایی می باشد .
پلی اتیلن برای شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مناسب می باشد و قابلیت بالایی در تحمل آب و هوای گوناگون دارد .
صندلی های حصیری مصنوعی بسیار با کیفیت می باشند و دارای تراکم بسیار بالایی هستند و همچنین سازگار با محیط زیست می باشند .
همچنین پلی اتیلن می تواند برای چند دهه در مقابله اشعه ماوراء بنفش مقاوم باشد و طول عمر بسیار بالایی دارد .
حصیر های مصنوعی به سرعت جایگزین حصیر های طبیعی در بافت صندلیهای فضای باز شده اند به صورت روز افزون بر محبوبیت آن‌ها اضافه می شود .
همچنین حصیر های مصنوعی دارای عمرمفید بسیار بالایی هستند که برای چند دهه می تواند مورد استفاده قرار گیرند .
رنگ بندی بسیار متنوع صندلی های حصیری فضای باز امکان ست کردن آنها با دکوراسیون های مختلف را فراهم می کند .
همچنین صندلی های حصیری که از حصیرهای پلی اتیلن در بافت آن ها استفاده می شود به راحتی قابل تعمیر می باشند و شما می توانید آنها را شخصاً و یا توسط یک متخصص تعمیر کنید .

صندلی حصیری پایه فلزی

یک از از مبلمان حصیری باغی به صورت نیمه فلز و حصیر تولید میشود.این نوع میز و صندلیهای حصیری قیمت مناسبتری دارند و بیشتر برای رستورانها و کافه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

ویژگی مبلمان حصیری فضای باز

شاید بتوان مهمترین ویژگی صندلی های ویلایی حصیری را وزن سبک همچنین عمر طولانی آن ها عنوان کرد .
به دلیل استفاده از حصیر های طبیعی و همچنین مصنوعی که دارای وزن بسیار پایین هستند در نتیجه این صندلی ها بسیار سبک می باشند .
صندلی های حصیری بسیار حجیم به نظر می رسند و دارای طراحی خاصی هستند که آنها را بسیار بزرگ نشان میدهد ولی در عین حال دارای وزن پایینی هستند .
استفاده از این صندلی ها برای رستوران ها و همچنین ویلاها بسیار رایج می باشد .

رزین پلی اتیلن به دلیل بافت متراکم و محکمی که دارد دارای عمر بسیار طولانی می باشد که شما می توانید برای سالیان درازی از این صندلی ها استفاده کنید و از آنها لذت ببرید .
یکی دیگر از ویژگی های صندلی های حصیری تنوع رنگ بسیار بالای آن ها می باشد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید آنها را با دکوراسیون های مختلف هماهنگ کنید .

زیبایی و طراحی خاص یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد صندلی های حصیری فضای باز می باشد آنها را تبدیل به یک محصول بسیار ویژه برای طراحی فضای باز کرده است .

میز-صندلی-حصیری

میزو صندلی حصیری ویلاسازه

ویژگیها مبل حصیری

همانگونه که می بینید ویژگی های بسیار زیادی که در این نوع صندلی ها وجود دارد باعث شده تا تقاضا برای آنها روز به روز افزایش یابد .
مبلمان حصیری در واقع جدیدترین نوع مبلمان فضای باز می باشند که سالهای زیادی از تولید آنها نمی گذرد ولی در همین مدت زمان کوتاه نیست طرفداران زیادی برای خود به دست آورده اند .

استفاده از مبل حصیری باغی در مکانهای متنوع

مبلمان حصیری کاربرد های فراوانی دارند و شما در مکانهای بسیاری میتوانید از این مبلمان شیک و مدرن استفاده کنید.

مبل حصیری برای تراس

مبل حصیری برای باغ

مبل حصیری برای حیاط

مبل حصیری برای رستوران

مبل حصیری برای کافه

مبل حصیری برای ویلا

 

قیمت مبلمان حصیری

صندلی های حصیری باغی به لحاظ قیمت در دسته محصولات لوکس و گران قیمت قرار می گیرند و برای خرید آن ها نیاز به بودجه قابل توجهی دارید .
از همین جهت این مبلمان بازار هدف مشخصی دارد که موجب می شود استفاده از آن بسیار محدود تر از سایر مبلمان های فضای باز باشد .
مبلمان های حصیری دارای تنوع طرح بسیار بالایی می باشند و از همین جهت قیمت های بسیار متفاوتی دارند و نمی توان یک قیمت مشخص برای آنها عنوان کرد .
ولی اگر بخواهیم یک قیمت حدودی برای شما بیان کنیم به حداقل بودجه ای در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان برای خرید هر صندلی نیاز دارید .
اگر بخواهیم این مبلغ را برای یک ست چهار نفره در نظر بگیریم حداقل قیمتی در حدود ۱۰ میلیون تومان باید در نظر بگیرید .
البته این مبلغ حداقل مبلغی است که به صورت حدودی برای خرید یک مبلمان حصیری فضای باز در نظر می گیریم .
اگر می خواهید یک مبلمان حصیری برای فضای باز خود تهیه کنید باید هزینه هایی شاید بیشتر از این مبلغ را نیز در نظر بگیرید .
حتی برخی از مبلمان های حصیری قیمتی بیشتر از ۲۰ میلیون تومان دارند که هر کسی از عهده خرید آنها بر نمی آید .
پس اگر به دنبال خرید یک محصول خاص و لوکس هستید که نظیر آن را کمتر در اطراف خود میبینید و توانایی این را دارید که هزینه بالایی را برای خرید آن صرف کنید ، مبلمان حصیری می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد .
شما می توانید با خرید این مبلمان از مزایای بسیار و همچنین ویژگی های منحصر به فرد حصیر برخوردار شوید .

صندلی های حصیری ارزان

اگر قصد خرید ارزانترین صندلی یا مبلمان حصیری  را دارید براش شما نیز پیشنهادی داریم

اخیراً یک سری از صندلی های پلاستیکی طراحی و تولید شده اند که دقیقا شکل ظاهری صندلی های حصیری دارند .
حتی شما هم در نگاه اول شاید قادر به تشخیص تفاوت این دو نباشید ولی با مشاهده نزدیک و بررسی دقیق می توانید متوجه شوید که این صندلی ها در واقع صندلی های پلاستیکی هستند .
اما نکته مهمی که درمورد این صندلی ها وجود دارد قیمت بسیار پایین این صندلی ها در مقایسه با صندلی های حصیری می باشد کیک انتخاب اقتصادی را برای شما به همراه دارد .

مبلمان حصیری دست دوم

برای خرید صندلی حصیری دست دوم عجله نکنید.

ما خرید مبل حصیری دست دوم را پیشنهاد نمیکنیم چون عمر حصیر ها و صندلی ها به دلیل شرایط بد نگداری و عوامل دیگرممکن است رو به اتمام باشد و شما بعد از مدت زمان بسیار کمی بعد از خرید شاهد خراب شدن این نوع مبلمان باشید.پس اگر هنوز میخواهید مبل حصیری دست دوم بخرید حتما به اتصالات و نوع حصیر به کار رفته دقت داشته باشید.

صندلی های طرح حصیر

صندلی های پلاستیکی طرح حصیری تقریبا همان ویژگی های صندلی های حصیری را دارند و می توانند به خوبی نیازهای شما را پاسخگو باشند .
اگر مجذوب زیبایی صندلی های حصیری شده اید و توان خرید آنها را ندارید می توانید با صرف هزینه بسیار کمتری یک مبلمان پلاستیکی طرح حصیری تهیه کنید .
این محصولات نیز همانند صندلی های حصیری دارای دوام و عمر طولانی می باشند و یک جایگزین اقتصادی و مقرون به صرفه برای صندلی های حصیری می باشند .

خرید مبل حصیری

در کمترین زمان ممکن و به آسانی از ویلاسازه خرید کنید
امروزه کسب و کار اینترنتی رواج بسیار زیادی پیدا کرده و به دلیل صرفه جویی در وقت و همچنین هزینه با استقبال زیادی مواجه شده است .
فروش اینترنتی تقریباً در تمام دنیا رعایت شده است و افراد بسیاری از محصولات مورد نظر خود را به طریق اینترنتی خریداری می‌کنند .
در کشور ما نیز فروش اینترنتی کم کم جای خود را باز کرده و مردم هر روز رغبت بیشتری برای خرید اینترنتی نشان میدهند .

شما در حالی که در خانه خود نشسته اید و استراحت می کنید می توانید از چندین فروشگاه بازدید کردند و محصولات مختلف را بررسی کنید .
می توانید با مقایسه ویژگی و قیمت محصولات مختلف در فروشگاه های مختلف بهترین محصول را با توجه به نیاز خود انتخاب و خریداری کنید در حالی که همچنان بر روی صندلی نشسته و در حال استراحت هستید .
عدم اعتماد یکی از مشکلاتی بود که اوایل افراد را برای استفاده از اینترنت برای خرید و فروش بی میل می کرد .
ولی به مرور زمان و با ایجاد ساز و کار و بستری مناسب برای خرید و فروش اینترنتی این مشکل مرتفع شد .

همچنین فروشگاه های مختلف موظف شدند تا با ارائه مدارک مشخصی اقدام به کسب نماد اعتماد الکترونیکی برای وب سایت خود کنند .
گروه تولیدی ویلا سازه نیست از جمله تولیدی هایی بود از محیط اینترنت برای فروش محصولات خود استفاده کرد .
ویلا سازه در این راه موفقیت های زیادی کسب کرده و سالهای زیادی است که محصولات خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی برای مشتریان عرضه می کند .

وب سایت ویلا سازه دارای نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین درگاه پرداخت اینترنتی می باشد که شما عزیزان می توانید براحتی و با صرف کمترین زمان محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید .

فروش مبلمان حصری در ویلاسازه

یکی از ویژگی‌های دیگر ویلاسازه فروش بدون واسطه محصولات می باشد که باعث می شود قیمت محصولات به طرز قابل توجهی کاهش یابد .
برخلاف بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که به صورت واسطه عمل می‌کنند و جنس را از تولید کننده و یا عمده فروشی تهیه کرده و به مشتریان عرضه می کنند ، شرکت ویلاسازه در واقع یک تولیدی می باشد که محصولات خود را بدون واسطه و به صورت عمده و خرده به مشتریان عرضه می کند .

ارسال مبلمان حصیری به تمام نقاط کشور

محصولات ویلا سازه از طریق باربری به تمام نقاط کشور ارسال می شوند و شما می توانید محصول مورد نظر خود را در هر کجای ایران که هستید از طریق ویلا سازه خریداری کنید .
همچنین بسیاری از فروشگاه های اینترنتی فقط به صورت مجازی فعال می باشند و امکان خرید حضوری را ندارند که این دلیل باعث می‌شود تا افراد رغبت زیادی به خرید از آنها نداشته باشند .

خرید حضوری مبلمان و صندلی حصیری

ولی شما می توانید به صورت حضوری به نمایشگاه و فروشگاه های ویلا سازه مراجعه کرده و با مشاهده محصولات مختلف و مقایسه آنها جنس مورد نظر خود را تهیه نمایید .
فروش اینترنتی ویلا سازه فقط به این دلیل به وجود آمده است بسیاری از افراد امکان مراجعه حضوری و خرید از تولیدی ویلا سازه را ندارند .
همچنین شما محصول خریداری شده خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت .
میانگین زمان انتظار شما از هنگام خرید یک محصول تا زمان دریافت آن بین ۱۰ الی ۱۴ روز می باشد که برای این دسته از محصولات و در مقایسه با سایر فروشگاههای مشابه یک مدت زمان بسیار عالی می باشد .

بسیاری از افراد بعد از خرید محصولات ویلایی و مبلمان فضای باز از فروشگاههای مشابه در حدود یک الی دو ماه بازار منتظر می مانند تا محصول خریداری شده برای آنها ارسال شود .
اما ویلا سازه همیشه تلاش کرده است تا بتواند رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب کرده و خدمات و محصولات بهتری را در اختیار آنها قرار دهد .

همینطور برای خرید تاب ریلکسی و قیمت باربیکیو و همینطور خرید تاب ویلایی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به واتس آپ ما پیام دهید.

09142244372 شماره تماس.

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

دیدگاهی در مورد “مبلمان ویلایی حصیری

  1. بازتاب: معرفی محصولات چیدمان منزل - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. بازتاب: کاربرد صندلی تاشو - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: آشنایی با انواع مختلف مبلمان - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. بازتاب: راهنمای خرید مبلمان ویلایی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  5. بازتاب: معرفی بهترین مبلمان ویلایی برای خرید - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  6. بازتاب: مبلمان فضای باز و باغی ویلاسازه دارای گارنتی و ارسال به سراسر کشور
  7. azari_kiz گفت:

    مبلمان حصیری: یک دسته دیگر، مبلمان های حصیری می باشند که بسیار زیبا بوده و جهت استفاده در فضای باز نیازمند دقت فراوانی می باشند. از آنجا که مبلمان های حصیری از جنس الیاف می باشند از این رو در برابر رطوبت استقامت چندان بالایی نداشته و در صورتی که خشک و تمیز نگردند، می توانند محلی برای رشد کپک ها باشند. همچنین در صورت قرار گرفتن زیاد در زیر امواج نور خورشید، ممکن است الیاف حصیری آن به مرور زمان دچار فرسایش و تخریب گردد. بنابراین جهت محافظت از آن در هنگام بارش برف و باران، در صورت داشتن محیطی سر پوشیده مانند انباری و یا پارکینگ در حیاط، آنها را جا به جا نمایید. همچنین در صورت نشستن گرد و غبار می بایست با برس و اسفنج به همراه آب و صابون لا به لای الیاف حصیری را تمیز نمود، چرا که گرد و خاک باعث تخریب بافت آن می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ستون کناری
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من
گیم سنتر
بلاگ