میز پینگ پنگ یا تنیس روی میز

میز-تنیس

میز تنیس روی میز

اطلاعات کلی در مورد میز پینگ پنگ

میز پینگ پنگ یا تنیس روی میز و به طور کلی بازی پینگ پنگ برخلاف آنچه که بسیاری از افراد تصور می کنند اولین بار در کشور بریتانیا ابداع شد . به دلیل شباهت نام این بازی با کلمات چینی بسیاری از افراد بر این باور هستند که اولین بار در کشور چین این ورزش ابداع گردید . در واقع بازی پینگ پنگ در ابتدا فقط یک مدل شبیه سازی شده از بازی تنیس بود . که عمدتاً توسط اشراف زادگان بریتانیا انجام می شد . به دلیل اینکه آب و هوای کشور بریتانیا عمدتاً بارانی میباشد . بسیاری از مواقع افراد امکان بازی تنیس در فضای باز را نداشتند . از آنجایی که این بازی در کشور بریتانیا بسیار محبوب بود . سعی کردند که بازی تنیس را در فضای سرپوشیده شبیه سازی کنند . در ابتدا این بازی به وسیله وسایلی مانند کتاب بر روی میز ناهارخوری انجام می گرفت . اما به مرور زمان ابزار و وسایل تخصصی برای این بازی به وجود آمد . به مرور زمان بازی پینگ پنگ از محبوبیت بالاتری برخوردار شد و تبدیل به یک بازی مستقل از تنیس شد . البته هنوز هم از نام تنیس روی میز برای این بازی استفاده می شود .

مهمترین وسیله برای انجام بازی پینگ پنگ میز پینگ پنگ میباشد . میز پینگ پنگ عمدتاً به صورت چوبی می باشد . برای ساخت آن از ورق های چوبی مانند چوب ام دی اف استفاده میشود . دیگر تجهیزات این بازی راکت پینگ پنگ و همچنین توپ پینگ پنگ میباشد . بازی پینگ پنگ می تواند به صورت دو نفره و یا چهار نفره انجام گیرد . قیمت میز پینگ پنگ با توجه به کیفیت و ابعاد آن بسیار متفاوت می باشد . نوع معمولی این محصولات قیمتی در حدود ۵ الی ۱۰ میلیون تومان دارند . برای خرید میز پینگ پنگ می‌توانید فروشگاه های عرضه کننده تجهیزات ورزشی مراجعه کنید .

میز-تنیس روی میز

پینگ پنگ و تنیس روی میز

میز پینگ پنگ آپارتمانی

شرایط زندگی امروزی باعث شده افراد تمایل بیشتری به انجام بازی هایی که در فضای سرپوشیده صورت میگیرد داشته باشند . در این بین بازی پینگ پنگ از جمله محبوب ترین بازی هایی است که در فضای سرپوشیده انجام میشود . میز پینگ پنگ معمولاً در داخل سالن های ورزشی قرار می گیرد . اما برخی از افراد این وسیله را برای استفاده های خانگی نیز در نظر می گیرند . طبیعی است که اگر قصد استفاده از میز پینگ پنگ در فضای منزل را دارید . حتماً باید به فضای نسبتا بزرگی در منزل خود داشته باشید . همچنین گاهی اوقات می توانید میز پینگ پنگ را در فضای باز قرار دهید . البته برای انجام این کار ابتدا باید از مقاوم بودن میز پینگ پنگ در برابر آب و رطوبت مطمئن شوید . برخی از انواع میز پینگ پنگ برای استفاده در فضای باز طراحی می شوند . از مصالحی مانند سیمان و همچنین فلز برای ساخت میز پینگ پنگ فضای باز استفاده میشود . البته برخی از چوب ها که برای فضای باز طراحی می شوند نیز می توانند جهت ساخت میز پینگ پنگ استفاده شوند . اگر میز پینگ پنگ را در فضای باز مورد استفاده قرار می دهید . پیشنهاد ما این است که تا جای ممکن است بعد از هر بار استفاده آن را جمع آوری کرده و در محیط سرپوشیده قرار دهید . چنانچه این امکان برای شما وجود ندارد می توانید یک کاور یا روکش بر روی میز پینگ پنگ خود قرار دهید . با همین کار ساده می‌توانید عمر مفید محصول خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید .

میز پینگ پنگ آپارتمانی از جمله محصولاتی است که میتوانید در فضای کوچک آپارتمان از آن استفاده کنید . طبیعی است که ابعاد این نیز به صورت استاندارد می باشد و کوچکتر از حد استاندارد خود می باشد . اما شما می‌توانید برای ساعتی سرگرمی به راحتی از آن استفاده کنید . همچنین میز پینگ پنگ آپارتمانی به صورت تاشو می باشد . امکان را برای شما فراهم می کند که بعد از استفاده آن را به راحتی جمع آوری نمایید . ویژگی دیگر میز پینگ پنگ آپارتمانی چرخ دار بودن این محصول میباشد . در نتیجه شما می توانید به راحتی آن را در نقاط مختلف منزل جابجا کنید .

میز-پینگپنگ

میز پینگ پنگ و تنیس روی میز

ابعاد میز پینگ پنگ

محصولاتی مانند میز پینگ پنگ برای چند استفاده مختلف طراحی و تولید می‌شوند . برخی از انواع میز پینگ پنگ برای ورزشکاران حرفه‌ای طراحی و ساخته می‌شوند . این محصولات دقیقاً همانند استانداردهای جهانی تولید می‌شوند و ارتفاع و ابعاد آنها دقیقاً متناسب با استانداردهای مشخص شده می‌باشد . میزهای پینگ پنگ حرفه‌ای که برای ورزشکاران طراحی و ساخته می‌شود معمولاً به صورت تاشو نمی‌باشند . تاشو بودن میز پینگ پنگ موجب می‌شود که ابعاد این محصول دچار تغییراتی شود و همچنین مقاومت آن تا حدودی کاهش پیدا کند . نوع دوم میز پینگ پنگ برای بازی و تفریح طراحی می‌شود که نیاز چندانی به رعایت استانداردهای مشخص شده در این مورد نمی‌باشد . میزهای پینگ پنگ که برای تفریح و سرگرمی تولید می‌شوند احتمال دارد تفاوت زیادی به لحاظ ابعاد با یکدیگر داشته باشند . در مورد قیمت نیز طبیعی است که میزهای پینگ پنگ حرفه‌ای دارای قیمت بالاتری باشند .

 

میز پینگ پنگ تاشو

میز پینگ پنگ از جمله محصولاتی است که معمولاً در فضای سرپوشیده مورد استفاده قرار می‌گیرد . هرچند که امکان دارد برخی از انواع این محصولات برای استفاده در فضای باز نیز طراحی شوند . به دلیل اینکه میز پینگ پنگ محصولی است که فضای نسبتاً زیادی را اشغال می‌کند . زمانی که چنین محصولی در فضای سرپوشیده مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند مشکل زیادی به لحاظ جاگیر بودن ایجاد کند . برای رفع چنین مشکلی انواع میز پینگ پنگ تاشو طراحی و ساخته شده‌اند . این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما به راحتی می‌توانید بعد از هر بار استفاده آنها را جمع آوری کنید . میزهای پینگ پنگ تاشو به راحتی قابل نصب و راه‌اندازی می‌باشند و در عرض چند ثانیه شما می‌توانید آنها را برای استفاده آماده کنید . برای ساخت این محصولات معمولاً ترکیبی از فلز و چوب به کار می‌رود . قیمت این محصولات نیز با توجه به ابعاد و متریال‌هایی که در ساخت آن استفاده می‌شود متغیر می‌باشد .

میز پینگ پنگ یا تنیس روی میز شیشه ای

البته میز پینگ پنگ شیشه ای یک محصول استاندارد نمی باشد . و توسط بازیکن های حرفه ای مورد استفاده قرار نمی گیرد . ولی برخی از افراد به دلیل زیبایی این محصول تمایل زیادی به خرید آن دارند . در واقع میز پینگ پنگ شیشه ای بیشتر یک محصول دکوری و لوکس می باشد . البته می توانید برای حقایقی تفریح آن را مورد استفاده قرار دهید . میز پینگ پنگ شیشه ای به لحاظ قیمت بسیار گران تر از انواع دیگر خود می باشد . اگر شما تمایل به خرید چنین محصولی داشته باشید باید بدانید که مبلغ قابل توجهی باید برای خرید آن هزینه کنید . همچنین یافتن میز پینگ پنگ شیشه‌ای کمی دشوار میباشد و تولیدی های بسیار محدودی در کشور وجود دارد که چنین محصولی را تولید میکند . البته بسیاری از انواع میز پینگ پنگ شیشه ای به صورت وارداتی می باشند و در کشور تولید می شوند . همچنین برخی از آن ها به صورت سفارشی ساخته میشوند . پس اگر در نظر دارید یک میز پینگ پنگ شیشه ای برای خود خریداری نمایید . باید به این موضوع توجه داشته باشید که احتمالاً مدت زمان نسبتا زیادی را برای در اختیار داشتن محصول خود باید منتظر بمانید . البته برخی از افراد به دلیل اینکه این محصول شیشه ای میباشد از ایمن بودن آن مطمئن نیستند . برای این افراد باید توضیح دهیم که از شیشه های بسیار مقاوم و با کیفیت جهت ساخت میز پینگ پنگ شیشه ای استفاده می شود . این شیشه ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند . این نوع شیشه حاد با نام شیشه نشکن در بازار شناخته می شوند که کیفیت قابل قبولی دارند .

میز پینگ پنگ تاشو

بیشتر میزهای پینگ پنگ در بازار وجود دارند به صورت تاشو میباشند . به دلیل اینکه این محصول عمدتاً فضای زیادی را اشغال می کند . زمانی که شما از آن استفاده نمی کنید وجود میز پینگ پنگ باعث بروز مشکلاتی می شود . به همین دلیل بسیاری از انواع این محصول به صورت تاشو طراحی می شوند . تا شما بتوانید به راحتی بعد از هر استفاده آن را جمع آوری نمایید . البته میز پینگ پنگ تاشو نمی‌تواند یک میز استاندارد و حرفه‌ای باشد . میز های پینگ پنگ حرفه ای که برای مسابقات در نظر گرفته می شوند به صورت ثابت می باشند . هر چند که در برخی از مسابقات از انواع میز پینگ پنگ تاشو نیز استفاده می شود . اما به طور کلی میز پینگ پنگ تاشو و هم برای تفریح و سرگرمی مورد استفاده قرار می گیرد . یکی از مهمترین نکات به هنگام استفاده از میز پینگ پنگ تاشو تثبیت آن می باشد . این گونه محصولات عکس را به صورت چرخدار می باشند . به همین دلیل به هنگام استفاده از آن حتماً باید چرخ ها را فیکس کنید از حرکت میز پینگ پنگ جلوگیری کند . یکی دیگر از نکات مهمی که به هنگام خرید میز پینگ پنگ باید به آن توجه داشته باشید استحکام این محصول می باشد . به دلیل اینکه برخی اوقات فشار زیادی بر روی میز پینگ پنگ وارد میشود . این محصول باید از تعادل و استحکام کافی برخوردار باشد .

 

خرید میز پینگ پنگ

خرید و فروش اینترنتی امروزه یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی ما شده اند . بسیاری از ما تجربه خرید اینترنتی را داریم . به همین دلیل از قوانین و شرایط فروش اینترنتی تاحدودی اطلاع داریم . البته گاهی اوقات افراد تجربه بدی از خرید اینترنتی دارند . که سبب شده است تمایل زیادی به خرید اینترنتی نداشته باشند . چنانچه شما نیز در دسته این افراد قرار دارید باید به شما بگویم که اگر خرید خود را با شیوه درست انجام دهید به احتمال زیاد از خرید خود راضی خواهید بود . یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید اینترنتی خرید از یک فروشگاه معتبر می باشد . برای سنجش اعتبار فروشگاه اینترنتی می توانید به نماد اعتماد الکترونیکی و یا تجربه اشخاصی که از این فروشگاه خرید انجام داده اند مراجعه نمایید . همچنین قبل از خرید محصول مورد نظر ابتدا آن را با محصولات دیگر که در فروشگاه های دیگر به فروش میرسد مقایسه کنید . در صورتی که این دو رکن اصلی را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید . به احتمال زیاد خرید خوبی خواهید داشت و از نتیجه آن راضی خواهید بود .

اگر به دنبال خرید میز پینگ پنگ به صورت اینترنتی هستید می توانید به سایت فروشگاهی ویلاسازه نیز مراجعه نمایید . سایت ویلا سازه انواع مختلفی از وسایل بازی را تولید و به فروش می رساند . وسایلی از قبیل میز بیلیارد و همچنین فوتبال دستی . انواع میز پینگ پنگ در فروشگاه اینترنتی ویلا سازه وجود دارد که می توانید یکی از آنها را با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب نمایید . اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

سوالات متداول میز پینگ پنگ ویلاسازه

 

آیا می توان میز پینگ پنگ را در فضای باز قرار داد ؟

برخی از انواع میز پینگ پنگ که به صورت فلزی و یا سنگی می باشند کاملا مناسب استفاده در فضای باز هستند . این محصولات عمدتاً به صورت ثابت می باشند که می توانید در فضاهای مختلف آنها را مورد استفاده قرار دهید . البته شما می توانید به میز پینگ پنگ های معمولی را نیز در فضای باز استفاده کنید . به شرط اینکه برای جلوگیری از آسیب رسیدن به میز پینگ پنگ بعد از هربار استفاده آن را به یک مکان سرپوشیده انتقال دهید . یا اینکه حداقل از یک پوشش پلاستیکی بر روی میز پینگ پنگ استفاده نمایید .

 

طریقه باز و بسته کردن میز پینگ پنگ تاشو چگونه است ؟

برخی از میز های پینگ پنگ به صورت تاشو میباشند که محصولی بسیار مناسب برای فضاهای کوچک و شمار می روند . شما بعد از هربار استفاده می توانید به میز پینگ پنگ را جمع‌آوری کرده و در فضای کوچکی قرار دهید . این نوع محصولات عکس را برای استفاده های خانگی مناسب می باشند . باز و بسته کردن میز پینگ پنگ تاشو بسیار آسان می باشد و در بیشتر اوقات شما می توانید به تنهایی این کار را انجام دهید .

 

چگونه میز پینگ پنگ را فیکس کنیم ؟

میز پینگ پنگ ورزشی بسیار پر تحرک می‌باشد و در بسیاری از اوقات فشار زیادی بر روی میز پینگ پنگ وارد میشود . برای اینکه از حرکت میز پینگ پنگ و همچنین کج شدن آن جلوگیری کنید . حتماً باید قبل از استفاده میز پینگ پنگ را بر روی زمین فیکس و محکم کنید . خوشبختانه وزن نسبتاً زیاد میز پینگ پنگ موجب می‌شود که تا حدود زیادی بر روی زمین ثابت باقی بماند . اگر میز پینگ پنگ شما به صورت چرخدار می باشد می توانید قفل چرخ ها را فعال کرده و آن را بر روی زمین تثبیت کنید .

ویلاسازه

ویلاسازه جدیدا محصولات زیادی در دست تولید دارد. این محصولات کمک میکنندتا لذت دو چندانی برای استراحت  برای هم میهنان عزیز فراهم شود. یکی از محصولات جدید ویلاسازه بخاری هیزمی میباشد. این محصول در نوع خود بینظیر است. ویلاسازه تولید کننده و فروش عمده تاب ریلکسی در ایران.

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،مبلمان اداری،تاب ریلکسی،هیتر فضای باز،آتشدان،صندلی راک،چادر مسافرتی،باربیکیو ،فوتبال دستی ،تجهیزات کمپینگو …. نیز تولید میکند.

همینطور برای اطلاع از قیمت انواع گلدان،مبلمان ویلایی،میز عسلی و تجهیزات باربیکیو و کلی محصول دیگه میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09142244372

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

1 نظر در “میز پینگ پنگ

  1. azari_kiz گفت:

    پینگ پنگ از دسته ورزش های توپی و کاملا پرطرفدار در داخل و خارج از کشور عزیزمان ایران می باشد که حتی امروزه می توان در بسیاری از مدارس ایران با یک عدد میز پینگ پنگ جهت بازی و سرگرم شدن دانش آموزان نیز مواجه شد. برای انجام یک پینگ پنگ یا همان تنیس روی میزِ جذاب شما نیاز به یک میز مخصوص این ورزش دارید
    با توجه به ابعاد میزهای پینگ پنگ، بهتر است میز انتخابی شما دارای حالت ثابت نباشد و بتوان در صورت عدم انجام بازی بر روی آن، میز را جمع کرده و در گوشه از فضای باشگاه و یا خانه شخصی خود قرار دهید. ناگفته نماند میزهای پینگ پنگ دارای دو مدل ۴ چرخ و یا ۸ چرخ هستند که در دسته اول جمع کردن آنان کمی باعث اِشغال فضا خواهد شد و در دسته دوم، کار شما به مراتب راحت تر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید