نیمکت شهری تارا

5,060,000 تومان

نیمکت شهری سامان

5,390,000 تومان

نیمکت ویلایی الین

3,850,000 تومان

نیمکت شهری لاکچری

12,100,000 تومان

نیمکت شهری باران

4,730,000 تومان

نیمکت ویلایی سلین

4,180,000 تومان

نیمکت ویلایی الین

3,850,000 تومان

نیمکت شهری برلیان

4,290,000 تومان

نیمکت ویلایی دلسا

4,950,000 تومان

نیمکت چوبی فلزی سایباندار

10,780,000 تومان

نیمکت چوبی طرح کلاسیک

6,600,000 تومان

نیمکت فضای باز

نیمکت چوبی فضای باز

نیمکت لاکچری و مدرن

 

نیمکت فضای باز یا نیمکت حیاطی را می توان جزء تجهیزاتی قرار داد که در مبلمان شهری از آن‌ها استفاده می شود. نیمکت های تولید شده در ویلاسازه دارای رنگ الکترو استاتیک بوده و تنوع بسیار بالایی دارند.این نیمکت ها به منظور استفاده عموم وبرای رفاه حال شهروندان تهیه و نصب گردیده‌اند. اگر چه نیمکت فضای باز کارایی و قابلیت های بیشتری نیز دارد، اما از این نوع نیمکت ها بیشتر در پارک ها استفاده می شود. در پیاده رو خیابان ها نیز این نیمکت ها برای استراحت سالمندان طراحی و نصب شده‌اند. نیمکتی که برای فضای باز طراحی می شود باید دارای قابلیت ها و ویژگی های خاصی باشد. این نیمکت ها علاوه بر جنبه کاربردی در زیبا سازی فضای شهری یا مبلمان شهری تاثیر بسزایی دارند. در اینجا شما را با چند نمونه از صندلی پارکی و ویژگی های هر نمونه  آشنا می کنیم.

نیمکت تمام فلزی ویلاسازه

نیمکت پارکی با رنگ الکترو استاتیک

انواع نیمکت فضای باز

هنگامی که از فضای منزل خسته شده و برای تفریح و آرامش جسم و روح به پارک ها پناه می برید، تمایل دارید روی یک نیمکت راحت نشسته و ساعت ها از هوای مطبوع و فضای دلنشین پارک استفاده نموده و لذت برید. بر همین اساس استفاده از بهترین و راحت‌ترین نیمکت ها در فضاهای عمومی و پارک ها می تواند رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

نیمکت ویلاسازه

همانطور که می دانید صندلی پارکی فضای باز با استفاده از متریال های مختلف و در طرح‌ها و مدل های متنوع همچنین در ابعاد متفاوت تولید و در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. این نمونه نیمکت را از لحاظ نوع متریال می توان گروه‌بندی کرد.

نیمکت فضای باز مدل عروس

نیمکت مدل عروس چدنی

نیمکت فضای باز چوبی

چوب یکی از مهمترین و پرکاربردترین مواد اولیه در تهیه نیمکت فضای باز است. نشستن روی نیمکت های چوبی، حس خوبی را در انسان ایجاد می نماید. انسان با چوب سازگاری خاصی دارد. نیمکت چوبی را می توان در اشکال و طرح های مختلفی تولید نمود. این نیمکت ها استحکام و ماندگاری مطلوبی دارند. البته نیمکت چوبی نسبت به سایر نمونه ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد. این نیمکت ها را هر چند وقت یکبار باید رنگ آمیزی و تعمیر نمود. صندلی پارکی چوبی معمولا آب را جذب می کنند. به همین دلیل پس از بارندگی معمولا چند روزی باید در معرض آفتاب قرار گیرند تا خشک شده و قابل استفاده گردند.

نیمکت ویلاسازه

نیمکت چدنی و چوبی

نیمکت فلزی شهری

نیمکت های فلزی معمولا از جنس آهن، فولاد یا آلومینیوم می باشند. از ویژگی های  مهم این نیمکت ها، دوام و استحکام بالای آن هاست. صندلی پارکی فلزی در برابر شرایط دمایی مختلف، برف و باران و اشعه خورشید مقاومت مطلوبی داشته و دچار خرابی یا پوسیدگی نخواهند شد. استفاده از رنگ های شاد و زنده در نیمکت فلزی می تواند تاثیر مهمی در زیبا سازی فضای مورد نظر داشته باشد. تنها عیب یا نقص این نیمکت ها، سرد بودن آن ها در زمستان و گرم شدن آن ها در فصل گرم سال است.

نیمکت فضای باز تمام فلزی

نیمکت تمام فلزی ویلاسازه

نیمکت سنگی و بتنی

 

از نیمکت های سنگی بیشتر در مکان هایی استفاده می شود که بخواهند فضایی طبیعی و بکر را ایجاد نمایند. نیمکت سنگی و بتنی میز دوام مناسبی داشته و در هر شرایط آب و هوایی، کیفیت خود را حفظ می کند. شاید تنها نقص نیمکت سنگی در این مسئله باشد که این نیمکت ها تنوع خاصی ندارند.

صندلی پارکی بتنی نیز ثابت بوده و قابلیت جابجایی ندارند. البته نیمکت های تلفیقی نیز  نوع دیگری از نیمکت های فضای باز هستند در برخی نمونه ها ترکیبی از فلز و چوب را برای ساخت این نیمکت بکار برده‌اند. در این نمونه ها معمولا قسمت نشیمن و تکیه گاه نیمکت از چوب و پایه ها و چارچوب آن از فلز است. از ترکیب بتن و چوب نیز در ساخت نیمکت فضای باز استفاده شده است. در این نیمکت های نیز قسمت نشیمن چوبی است.

نیمکت پارکی

نیمکت پارکی و ویلایی

نیمکت حصیری یا پلاستیکی

این نوع نیمکت معمولا در باغ ویلا یا ویلاها، تراس منازل، روف گاردن یا آلاچیق ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نمونه نیمکت گزینه مناسبی برای پارک ها یا مکان های عمومی نیستند.

فروش انواع نیمکت و صندلی پارکی فلزی به قیمت عمده در نمایندگی های مستقیم که زیر نظر کارخانه تولید کننده است به خوبی در حال انجام است.

نیمکت حیاطی

نیمکت مخصوص فضای باز

مقاومت نیمکت فضای باز

نیمکت هایی که برای فضای باز و مکانهای عمومی استفاده می شوند . در واقع مقاوم ترین نوع مبلمان فضای باز به شمار می روند . به لحاظ استحکام و مقاومت می توان نیمکت فضای باز را یکی از مقاوم ترین صندلی ها دانست . دلیل این اتفاق این است که نیمکت فضای باز توسط افراد بسیار مختلف و زیادی مورد استفاده قرار می گیرد . امکان دارد برخی از افراد توجه زیادی به استفاده صحیح از نیمکت فضای باز نداشته باشند . به همین دلیل باید این نیمکت از استحکام بالایی برخوردار باشد . همچنین گاهی اوقات امکان دارد تعداد زیادی افراد بر روی نیمکت شهری بنشیند . به همین دلیل  یک نیمکت فضای باز که مثلاً برای ۳ نفر طراحی شده است گاهی اوقات توسط ۵ یا ۶ نفر مورد استفاده قرار می گیرد . به همین دلیله مقاومت این محصولات حتماً باید بیشتر از ظرفیت آنها باشد . همچنین برای اینکه عمر مفید آنها بیشتر باشد و نیاز به تعمیرات زیادی نداشته باشند . اینگونه محصولات را به گونه ای طراحی می کنند که برای سالیان طولانی نیاز به تعمیر و نگهداری نداشته باشند . البته میزان مقاومت در بین آلیاژ ها و مصالح مختلف تفاوت زیادی با هم دارد .

نیمکت فضای باز villasaze.irویژگی های نیمکت شهری

 

از نیمکت های شهری باز معمولا در محل های عمومی‌مانند پارک ها استفاده می شود. به دلیل تردد بالا در این مکان ها و استفاده مکرر از نیمکت های فضای باز، این نمونه نیمکت باید از دوام، استحکام و ماندگاری بالایی برخوردار باشد. نیمکت فضای باز باید بتواند وزن های مختلف را تحمل نموده و در برابر فشار و ضربه نیز مقاوم باشد.

نیمکت فضای باز نباید در شرایط دمایی مختلف کیفیت خود را از دست دهد. سرما و گرمای محیط نباید موجب کاهش کیفیت این محصول گردد. اشعه آفتاب نیز نباید موجب پوسیدگی نیمکت فضای باز شود. همچنین این نیمکت ها باید از ثبات رنگ مناسبی برخوردار بوده و اشعه آفتاب موجب تغییر رنگ آن ها نگردد.

کاهش اضطراب

امروزه با رواج فرهنگ آپارتمان نشینی افراد برای استفاده از فضاهای سرسبز به سراغ بوستان ها و پارک ها رفته اند. بنابراین ارتقاء سطح کیفی و کمی صندلی های پارکی در این مراکز می تواند نقش مثبت و موثری در کاهش اضطراب، احساس آرامش، استفاده بهتر و لذت بیشتر از فضای سبز و طبیعت را به همراه داشته باشد.

نیمکت چوب و فلزنکات مهم در مورد نیمکت فضای باز

 

اگر چه صندلی پارکی ب برای استراحت  موقت طراحی شده اند، اما در تولید و ساخت آن ها باید به نکات مختلفی توجه نمود. ابعاد نیمکت های فضای باز باید مطابق با استانداردهای جهانی و متناسب با اورگونومی بدن طراحی شوند. برخی مدل های نیمکت ارتفاعی نامناسب داشته و با نشستن روی آن ها یا کف پا به زمین نرسیده و زانو در بدترین حالت ممکن قرار می گیرد، یا این نیمکت ها پایه های کوتاهی داشته و زانو به حالت خمیده روی آن قرار می گیرد.

راحتی صندلی پارکی

به این نکته باید توجه نمود که سالمندان نیز از این نیمکت ها استفاده می کنند، طراحی صندلی پارکی مکان های عمومی باید به گونه ای باشد که شرایط نشستن برای سالمندان نیز راحت‌تر گردد. برخی نمونه های نیمکت فضای باز بدون پشتی و بدون دسته طراحی شده‌اند، طبیعی است که این نیمکت ها راحتی لازم را نداشته و تنها برای استراحت چند دقیقه ای مناسب هستند.

نیمکت فضای باز باید دارای پشتی و تکیه گاه مناسب بوده و دسته های آن محلی برای قرار گرفتن دست ها باشد. محل نشیمن نیمکت ها به گونه ای طراحی شده است که دو نفر یا سه نفر بتوانند روی آن ها بنشینند. بهتر است فضایی نیز برای فاصله بین افراد در نظر گرفته شود.

زیبایی محیط با نیمکت فضای باز

اگر به زیبایی پارک یا مبلمان شهری اهمیت می دهید از نیمکت هایی با طراحی های خاص و منحصر به فرد استفاده نمایید. این نیمکت ها خودبخود توجه افراد را جلب می نمایند. صندلی پارکی  بهتر است از جنسی ساخته شوند که در فصول مختلف بتوان از آن ها استفاده نمود. همچنین نصب این نیمکت ها آسان باشد.

نیمکت شهری ویلاسازهقیمت نیمکت فضای باز

همانطور که اشاره شد نیمکت فضای باز با استفاده از متریال های مختلفی ساخته می شود. طبیعی است که نوع متریال مورد استفاده در تهیه این نیمکت، تاثیر مهمی در قیمت این محصول خواهد داشت. کیفیت متریال مورد استفاده نیز از عوامل تاثیرگذار در قیمت نصندلی پارکی است. استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه در تهیه این محصول، موجب می شود که کیفیت نیمکت تولید شده نیز بالاتر رفته و قیمت آن نسبت به سایر نمونه ها گران‌تر شود. از عوامل دیگری که روی قیمت نیمکت فضای باز تاثیر می گذارد، ابعاد این صندلی پارکی است. طرح و مدل این محصول نیز از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت نیمکت هستند. طرح های ساده و معمولی قیمت ارزان‌‌تری نسبت به طرح های مدرن و فانتزی دارند. فروش صندلی پارکی معمولا با سطل زباله کنار آن ست می شود. و افراد بسیاری به دنبال صندلی های راحت و مناسب برای مکان های باز شهری هستند تا بر زیبایی و احساس آراش آن بیافزایند.

 

صندلی پارکی فضای باز را از کجا بخریم

 

برندهای متعددی در زمینه تولید انواع نیمکت فضای باز فعالیت می کنند، طبیعی است‌که کیفیت تولیدات این برندها یکسان نمی باشد. بر همین اساس باید برندهای معتبر و شناخته شده بازار نیمکت را شناخته و محصول مورد نظر را از این برندها انتخاب نمایید. کیفیت تولیدت این برندها در بازار فروش به اثبات رسیده است.

این برندها صندلی پارکی خود را با ضمانت در اختیار خریداران قرار می‌دهند. تولیدکنندگان صندلی پارکی، نمایندگی های فروشی دارند که عمده فروشی این نوع صندلی پارکیرا در اختیار دارند. صندلی پارکی را می توان از این نمایندگی ها به قیمت تولیدی کارخانه خریداری نمود.ویلاسازه بزرگتری تولید کننده مبلمان فضای باز یکی از بهترین برندها برای مبلمان شهری و فضای باز میباشد.

سوالات متداول نیمکت فضای باز ویلاسازه

 

وزن نیمکت فضای باز چقدر است ؟

نیمکت فضای باز برای اینکه استحکام کافی را داشته باشد باید از وزن نسبتا بالایی برخوردار باشد . در بین نیمکت های فلزی که در فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند نیمکت های چدنی و ریخته از وزن بالاتری برخوردار هستند . همچنین نیمکت های سنگی و سیمانی بالاترین وزن را در بین نیمکت های فضای باز دارند .

 

تفاوت نیمکت پارک ها و نیمکت های خانگی چیست ؟

تفاوت چندانی در بین نیمکت هایی که در معابر عمومی و پارک ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و با نیمکت هایی که در حیاط و ویلا استفاده می شوند وجود ندارد . اما گاهی اوقات ممکن است در طراحی نیمکت های که در محیط های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند ظرافت بیشتری به خرج داده شود . در حالی که به هنگام طراحی نیمکت های فضای باز استفاده شده در مکان های عمومی اولویت اصلی استحکام و مقاومت نیمکت می باشد .

 

مکان مناسب برای قرار دادن نیمکت در حیاط ویلا کجاست ؟

نیمکت فضای باز می تواند در گوشه ای از حیاط شما و در کنار دیوار قرار بگیرد . در صورتی که ابعاد حیات شما بزرگ باشد می‌تواند در کنار پیاده‌رو و یا مسیر سنگ فرش شما قرار بگیرد . به طور کلی محل قرار گرفتن نیمکت فضای باز کاملاً بستگی به سلیقه شما خواهد داشت . اما دقت داشته باشید مکان آن را به گونه‌ای تعیین کنید که مزاحمتی برای رفت و آمد افراد به وجود نیاورد .

دیگر محصولات ویلاسازه

ویلاسازه علاوه بر این محصولات محصولات دیگری همچون،تاب فضای باز،صندلی تابی،بخاری فضای باز،آتشدان،صندلی راک،تخت کنار استخری،باربیکیو ،فوتبال دستی ،استند گل،سایه بان چتری و …. نیز تولید میکند.ویلاسازه در کنار فروش تکی  برای همکاران عزیز نیز به صورت عمده محصولات خود را ارئه میکند(فروش عمده تاب ریلکسی).

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهی در مورد “نیمکت فضای باز

  1. azari_kiz گفت:

    اندازه ها در نیمکت فضای باز قابل تغییر است ؟

  2. azari_kiz گفت:

    نیمکت فلزی حیاط یکی از نیمکت های پرکاربرد است که به همراه نیمکت های پارکی مشابه خود که بیش از 35 طرح مختلف است می تواند در حیاط و در فضای باز انواع فضاهای خصوصی و دولتی نصب شوند . فضاهایی نظیر حیاط مدارس ، حیاط دانشگاه ها ، حیاط مجتمع ها مسکونی و … مناسب میباشد. نیمکت پارکی فلزی معمولی بیشتر بر پایه لوله و پروفیل آهنی ساخته می شود و معمولا به صورت تمام فلزی و یا ترکیبی از بدنه فلزی و نشیمن و پشتی چوبی یا چوب پلاست می باشد . نیمکت های تمام فلز مقاومت بالایی داشته و ماندگاری طولانی دارند.
    .نیمکت فلزی حیاطی یکی از تجهیزات شهری است که به منظور تزیین و زیبا سازی در مکان های مختلفی از جمله منازل مسکونی ، پارک ها و فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرد. نیمکت پارکی فلزی در بسیاری از پارک ها در سراسر کشور دیده می‌شود. نیمکت فلزی حیاط دارای مقاومت بالا در شرایط آب و هوایی سرد و گرم می‌باشد و طول عمر بالایی دارد. قیمت نیمکت فلزی نسبت به برخی از نیمکت های پارکی مناسب تر می ‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید