باربیکیو, وبلاگ ویلاسازه

باربیکیو چند منظوره چیست

لذیذترین و محبوب ترین خوراک‌های ایرانی با باربکیو های ویلاسازه

باربیکیو چند منظوره

تقریباً اکثر قریب به اتفاق مردم تجربه کار کردن با باربیکیو حتی برای یک بار را دارند . شما می‌توانید انواع غذاهای مختلف را در باربیکیو های تولید شده در مجموعه ویلاسازه  تهیه کنید و از طعم آن لذت ببرید . از باربیکیو برای تهیه انواع کباب استفاده می‌شود ، کباب‌ها از جمله محبوب‌ترین غذاها در دنیا و مخصوصاً کشور ما می‌باشند .  برای تهیه این غذاها از دستگاه‌هایی به نام باربیکیو یا کباب پز استفاده می‌شود .  امروزه تنوع بالایی از باربیکیوها در بازار وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود هر کدام از آنها را خریداری و مورد استفاده قرار دهید .  گاهی اوقات شما انتظارات بیشتری از یک باربیکیو دارید ومی خواهید از این محصول کاربردهای متفاوت‌تری نیز داشته باشید .  امروزه باربیکیوهایی برای چنین مصارفی طراحی شده‌اند که با نام باربیکیو چند کاره یا باربیکیو چند منظوره در بازار شناخته می‌شوند . این نوع باربیکیوها می‌توانند کاربردهای متنوعی داشته باشند .  در این مطلب تلاش می‌کنیم شما را با برخی از کاربردهای باربیکیوهای چند کاره آشنا کنیم .

جهت سفارش وخرید و مشاوره میتوانید باهمکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید :09142244372

باربیکیو گازی و ذغالی تولید ویلاسازه

آسان ترین نوع پخت وپز با باربیکیو های مدرن ویلاسازه

باربیکیو چند کاره

یک بار بیکیو در عین حال که می‌تواند برای تهیه غذا مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند کاربردهای دیگری نیز برای شما داشته باشد . از جمله کاربردهای باربیکیو در فضای باز می‌توان به وسیله‌ای جهت گرمایش محیط اشاره کرد . همچنین شما می‌توانید محصولی مانند باربیکیو را برای تهیه آب گرم برای مصارف مختلف نیز مورد استفاده قرار دهید . برخی از انواع این محصولات به عنوان یک تنور جهت تهیه غذاهایی مانند نان مورد استفاده قرار می‌گیرند .  البته برای اینکه بتوانید از باربیکیو کاربردهای مختلفی داشته باشید باید قسمت‌های مختلفی به آن اضافه شود . به عنوان مثال برای تهیه آب گرم باید یک مخزن آب به باربیکیو اضافه شود که در اثر حرارت آب گرم تولید کند .

 

باربیکیو تنوردار

شاید شما نیز دیده باشید که برخی از باربیکیوها را می‌توان برای تهیه نان مورد استفاده قرار داد . برای چنین منظوری یک قسمت اضافی به باربیکیو متصل می‌شود که شما می‌توانید نان را بر روی آن آماده کنید . این قسمت با نام ساج نیز شناخته می‌شود که علاوه بر تهیه نان می‌توانید غذاهای مختلفی مانند ماهی کبابی را نیز بر روی آن آماده کنید . ساج یک وسیله بسیار کاربردی می‌باشد که بودن آن در کنار باربیکیو می‌تواند قابلیت‌های مختلف و متنوعی به محصول شما اضافه کند . گذشته از این برخی از انواع باربیکیوها قسمتی مانند تنور در کنار باربیکیو دارند که همانند تنورهای نانوایی می‌توان برای تهیه نان و غذاهای مختلف از آن استفاده کرد .

 

باربیکیو میزدار

برخی از انواع باربیکیو وجود دارند که دارای ابعاد نسبتاً بزرگی هستند ، این  باربیکیوها دارای یک میز برای سرو غذا می‌باشند . شما می‌توانید غذای تهیه شده در باربیکیو را به صورت تازه و داغ در کنار باربیکیو میل کنید . حتی برخی از انواع این باربیکیو دارای لی‌های تاشو و کوچکی هستند که می‌توانید بر روی آنها بنشینید و غذای خود را در کنار باربیکیو نوش جان کنید . البته همانگونه که گفته شد این نوع باربیکیوها دارای ابعاد نسبتاً بزرگی هستند که در بسیاری از مواقع فضای کافی در محیط برای قرار دادن آنها وجود ندارد . برخی دیگر از انواع باربیکیوها که عمدتاً به صورت ثابت می‌باشند دارای یک میز کار در کنار خود هستند که می‌توانید غذاهای مختلف را بر روی میز کار آماده کنید . در صورتی که فضای کافی را داشته باشید چنین گزینه‌هایی می‌توانند یک گزینه ایده‌آل برای فضای شما به حساب بیایند .

باربیکیو ویلاسازه با رنگ کوره ای کاملا محکم و مقاوم

آسان ترین نوع پخت وپز با باربیکیو های مدرن ویلاسازه

باربیکیو و آتشدان

شما می‌توانید برخی از انواع آتشدان‌ها را به عنوان باربیکیو و گریل نیز مورد استفاده قرار دهید . برخی از انواع آتشدان این قابلیت را دارند که شما بتوانید از آنها به عنوان باربیکیو استفاده کنید . در این محصولات یک صفحه گریل نیز وجود دارد که می‌توانید با اضافه کردن به آتشدان آن را تبدیل به یک کباب پز نمایید . آتشدان معمولاً محصولی است که در فصول خاصی از سال مورد استفاده قرار می‌گیرد . اما اگر بتوانید از آن به عنوان یک باربیکیو استفاده کنید می‌توانید تمام فصول سال از آن استفاده مناسبی داشته باشید .

 

آیا باربیکیو چند منظوره یک انتخاب اقتصادی می‌باشد ؟  

برای پاسخ به این سوال ابتدا لازم می‌دانیم تا یک سری توضیحات اولیه در مورد چنین محصولاتی به شما ارائه دهیم . همانگونه که قبلاً نیز به آن اشاره کردیم باربیکیوهای چند منظوره می‌توانند کاربردهای مختلف و متنوعی داشته باشند . برای اینکه بدانید چنین محصولی می‌تواند یک انتخاب اقتصادی باشد یا خیر ابتدا باید به این موضوع توجه کنید که کاربرد مورد نظر می‌تواند برای شما مفید باشد یا خیر . به عنوان مثال یک بار بیکیو می‌تواند دارای یک مخزن برای تولید آب گرم باشد اما اگر شما نیاز چندانی به آب گرم نداشته باشید این می‌تواند یک ویژگی غیر ضروری و بدون نیاز برای شما باشد .  در چنین شرایطی پرداخت هزینه اضافی برای د چنین محصولی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود و می‌تواند یک هزینه اضافی برای شما باشد .

انتخاب بهترین نوع باربیکیو بر اساس طرح ورنگ وابعاد در مجموعه ویلاسازه

باربیکیو پلوپزدار ویلاسازه

نحوه سفارش باربیکیو چند منظوره

باربیکیوهای چند منظوره از جمله محصولاتی هستند که تولیدی‌های بسیار کمی اقدام به تولید چنین محصولاتی می‌کنند . به همین دلیل است که چنین محصولاتی فراوانی بسیار کمتری در بازار دارند . در بسیاری از مواقع برای خرید چنین محصولاتی شما ناچار خواهید بود که به تولیدی مورد نظر مراجعه کنید و محصور و مورد نظر خود را سفارش دهید . در واقع بسیاری از باربیکیوهای چند منظوره به صورت سفارشی طراحی و تولید می‌شوند . ویلا سازه از جمله تولیدی‌هایی است که تنوع بالایی از باربیکیو و باربیکیوهای چند منظوره را طراحی و تولید می‌کند . شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را برای باربیکیو به ویلا سازه سفارش دهید . جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده تنوع محصولات می‌توانید از سایت فروشگاهی ویلا سازه بازدید نمایید .

 

باربیکیو چدنی

باربیکیوهای چدنی از جمله محصولات بسیار با کیفیتی هستند که می‌توانند سالیان طولانی با یک کیفیت ثابت مورد استفاده قرار. باربیکیو چدنی محصولی است که از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . که همین موضوع می‌تواند تضمین مناسبی برای عمر مفید نسبتا طولانی محصول باشد . البته موضوعی که در مورد باربیکیوهای چدنی اهمیت دارد این است که در بسیاری از مواقع چنین محصولاتی از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار هستند که طبیعتاً بسیاری از افراد توان خرید آن را نخواهند داشت .

 

باربیکیو چرخدار

باربیکیوهایی که دارای ابعاد بزرگی هستند از وزن قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند . به همین دلیل جابجایی چنین محصولاتی با دشواری‌های همراه می‌باشد . برای سهولت در جابجایی باربیکیوها هایی به این محصولات اضافه می‌شود که موجب می‌شود شما بتوانید به راحتی باربیکیو را جابجا کنید . باربیکیو چرخدار یک محصول بسیار کاربردی در محیط‌هایی می‌باشد که شما نیاز دارید به صورت مداوم مکان باربیکیو را تغییر دهید . شما می‌توانید به راحتی بعد از هر بار استفاده باربیکیو را جابجا کرده و به یک مکان مناسب و سرپوشیده انتقال دهید .

باربیکیو ویلاسازه با رنگهای کوره ای کاملا مقاوم

باربیکیو های ویلاسازه با قیمت های استثنایی و کیفیت درجه یک

باربیکیو جمع و جور

بسیاری از افراد به دلیل شرایط محیطی و یا سهولت در استفاده از باربیکیو ترجیح می‌دهند که از یک محصول با ابعاد کوچک و جمع و جور استفاده کنند . همچنین امروزه منازل دارای ابعاد بسیار کوچک‌تری نسبت به قبل می‌باشند و همین موضوع موجب می‌شود که افراد از وسایل و تجهیزاتی با ابعاد کوچکتر استفاده کنند . یک باربیکیو جمع و جور می‌تواند به راحتی در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد و در صورت طراحی مناسب قادر خواهد بود کاربرد مناسبی نیز برای شما داشته باشد .

 

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش کردیم شما را با باربیکیوهای چند منظوره بیشتر آشنا کنیم و انواع مختلفی از آنها را به شما معرفی کنیم . چنانچه شما در نظر داشته باشید یک باربیکیو با قابلیت‌های مختلف خریداری کنید بهتر است ابتدا نیازهایی را که از یک باربی کیو به عنوان کاربردهای اضافی انتظار دارید را مشخص کنید . سپس باید مشخص کنید که پرداخت هزینه اضافی برای داشتن چنین محصولی می‌تواند معقول باشد یا خیر . قبل از خرید زمانی را به مقایسه و شناسایی محصولات مختلف اختصاص دهید ، در چنین شرایطی به احتمال زیاد می‌توانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید و رضایت بیشتری از آن خواهید داشت .

در پایان چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر و یا مشاوره جهت خرید باربیکیو داشتید می توانید با کارشناسان ما در ویلا سازه ارتباط برقرار کنید و مشاوره‌های لازم را از آنها دریافت کنید .

مقالات مربوطه :

هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟

نکات طلایی برای خرید باربیکیو گازی

نکاتی برای خرید باربیکیو دیواری

تفاوت باربیکیو گازی و زغالی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید