وبلاگ ویلاسازه

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما

تعریف باربیکیو

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما یک خرید هوشمندانه می باشد .باربیکیو یکی از لوازم و تجهیزاتی است که برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی استفاده می شود. این گونه از محصولات کاربرد بسیار زیادی دارند و به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. همانطور که می دانید برای تولید انواع کباب های خوشمزه خانگی از باربیکیو استفاده می کنند. در واقع با استفاده از باربیکیو می‌ توانید انواع کباب های خوشمزه و آبدار را بر روی حرارت و یا آتش درست کنید. باربیکیو به طور کلی به دو دسته اصلی کباب پز گازی و کباب پز ذغالی تقسیم می شوند .

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما جهت طبخ کباب

شما می توانید انواع گوشت های قرمز و سفید را در این باربیکیو با استفاده از مواد طعم دهنده مانند ادویه جات و آبلیمو مزه دار و سپس کباب کنید. این گونه از محصولات در جنس فولاد و گریل و استیل تولید می شوند. مصرف کنندگان می توانند بر اساس نوع نیاز خود اقدام به خریداری انواع مختلف باربیکیو کنند. البته در تعریف نام باربیکیو باید به این موضوع اشاره کنیم که باربیکیو در واقع یک روش پخت غذا است. در این روش کباب را بر روی حرارت می گذارند و در فضای باز به پخت آن می‌ پردازند. در واقع به علت این که از باربیکیو در فضای باز مانند باغ ها و ویلاها برای پخت انواع غذاهای گوشتی بر روی شعله مستقیم آتش استفاده می کنند، این نام بر روی آن نهاده شده است.

از طریق این مطلب می توانید با فواید غذای کبابی آشنا شوید .

راهنمای خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما


برای خرید باربیکیو باید به انواع آن توجه کنید. زیرا باربیکیو به انواع مختلف باربیکیو گازی و باربیکیو برقی و باربیکیو ذغالی و باربیکیو آجری و باربیکیو سنگی تقسیم‌‌ بندی می‌‌ شوند. البته این گونه از محصولات بر اساس نوع ظاهر آنها به انواع مختلف مانند باربیکیو ایستاده و غیره تقسیم بندی شده است. به همین علت در هنگام خرید باربیکیو حتماً به نوع آن توجه کنید. همانطور که می دانید در زمان قدیم برای کباب کردن انواع محصولات غذایی مانند گوجه و بادمجان و انواع گوشت های قرمز و سفید از منقل استفاده می‌ کردند. و از آن جایی که منقل فقط در فضای باز استفاده می شد.کاربرد چندان زیادی نداشت. زیرا هر شخصی که قصد تولید کباب را داشت.باید در فضای بیرون از خانه اقدام به تولید آن می کرد .

گاهی اوقات خرید آتشدان می تواند نیاز شما به باربیکیو را برطرف کند .

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما و توجه به میزان آلایندگی

از آنجایی که منقل دود زیاد و خاکستر زیادی تولید می کند. امکان استفاده از آن در محیط داخلی و خانه وجود ندارد. زیرا تمیز کردن آن بسیار سخت است و علاوه بر این دود ناشی از آن در کل خانه پخش می شود. اما امروزه باربیکیو هایی تولید شده‌اند که این امکان را برای سایر افراد آپارتمان نشین ایجاد کردند تا بتوانند در محیط بالکان و یا ترس خود اقدام به تولید کباب های خوشمزه کنند. اگر شما جزء افرادی هستید که علاقه زیادی به تولید کباب دارید. بهتر است از باربیکیوهای برقی استفاده کنید. زیرا این گونه از محصولات در محیط خانه استفاده می شوند و باعث ایجاد کثیفی و پخش خاکستر و دود نمی‌ شوند.

مجموعه ای از بهترین کباب پزها را می توانید از تولیدی  ویلاسازه تهیه کنید .

مزیت ها و معایب باربیکیو گازی و ذغالی


بهترین نوع باربیکیو بر اساس کاربرد و ویژگی های آن شناخته می شود. همانطور که می دانید باربیکیو گازی و ذغالی دارای مزایا و معایبی هستند. مثلاً از مزایای باربیکیو گازی می‌ توان به این موضوع اشاره کنیم که این نوع از باربیکیو ها به سرعت گرم می شوند. علاوه بر آن زمانی که آن را خاموش کنید و به سرعت سرد می‌ شوند. به همین علت این موضوع می‌ تواند باربیکیو گازی را جزو بهترین نوع باربیکیو به حساب آورد.باربیکیو های ذغالی به علت این که با استفاده از زغال تولید می‌ شوند. امکان تنظیم درجه حرارت در آن وجود ندارد .و علاوه بر این باید بیان کنیم که باربیکیو گازی از آنجایی که با استفاده از زغال تامین حرارت نمی‌ کند، باعث ایجاد کثیفی و پخش خاکستر و دود اطراف نمی شود.

مطالعه مقاله نکاتی در مورد راه اندازی باربیکیو گازی برای شما مفید خواهد بود .

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما و ویژگی کباب پز ذغالی


اما باربیکیو ذغالی به علت این که با استفاده از چوب و ذغال تامین حرارت می کند، می‌ تواند باعث کثیف شدن محیط اطراف شود و شاید این مورد برای بعضی از افرادی که به تمیز بودن محیط اطراف خود حساس هستند، یک مورد مناسب نباشد. اما از مزایای باربیکیو ذغالی می توانیم به این موضوع اشاره کنیم به علت این که با استفاده از زغال تامین حرارت می‌ کند، می‌ تواند غذا ها را بسیار خوشمزه کند. به همین علت آن دسته از افرادی که علاقه ی زیادی به انواع غذاهای کبابی و گوشت های کبابی دودی دارند، می‌ توانند باربیکیو ذغالی را انتخاب کنند. البته باید توجه داشته باشید که باربیکیو ذغالی فقط در فضای آزاد استفاده می شود. همانطور که مشاهده کردید بهترین نوع باربیکیو از نظر هر شخص متفاوت است.

قیمت منقل یا کباب پز مسافرتی در مقایسه با باربیکیو بسیار پایین تر است .

استفاده از جنس گریل در بهترین باربیکیو


همانطور که می دانید مهمترین عواملی که باعث می شود غذای باربیکیو خوشمزه شود، حرارتی است که در صفحه گریل نگهداری می شود. بهترین نوع باربیکیو از جنس های مختلفی تولید می شود که یکی از آن گریل است. جنس گریل باعث می‌ شود که آتش به صورت مستقیم به غذا نخورد، به همین علت باعث سوختن غذا نمی شود و غذا را خشک نمی کند. به همین جهت می توانید در بهترین نوع باربیکیو که از جنس تولید شده است، به پختن انواع غذاها و گوشت های آبدار بپردازید. البته باید بدانید که بهترین نوع باربیکیو از نوع چدن و استیل هم هست. زیرا بعضی از افراد اعتقاد دارند که صفحه های ریلی که از جنس تفلون تولید شده است. به مرور زمان می سوزد و می توانند تاثیر بدی بر روی طعم غذا بگذارد.

مقاله نحوه استفاده از باربیکیو را از طریق این لینک مطالعه نمایید .

باربیکیو باغی ویلایی ویلاسازه2

باربیکیو ویلایی سفارشی تولید شده در ویلاسازه

باربی کیو ویلاسازه2

باربی کیو و باربکو تولید شرکت ویلاسازه

کبابپز ویلاسازه

کبابپز تولید شرکت ویلاسازه با کیفیت بالا

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما و خرید گریل

البته بهترین نوع باربیکیو ای که با استفاده از صفحه های گریل تولید شده است.به گونه‌ ای است که می‌ توان از آن استفاده مختلف کرد. و شما می توانید با برداشتن از صفحه گریل انواع گوشت های سیخ زده را بر روی آن بگذارید. همانطور که مشاهده کردید. بهترین نوع باربیکیو از جنس های مختلفی تولید می شوند که یکی از آن جنس گریل است. در واقع بهترین نوع باربیکیو دارای حرارت یکسان است، علاوه بر این حرارت آنها قابل تنظیم است و می توانید انواع کباب های خوشمزه را بر روی این گونه از محصولات به صورت کبابی و هم به صورت گریل شده تولید کنید. در واقع باید بیان کنیم که بهترین نوع باربیکیو از لحاظ کاربرد شناخته می‌ شود‌ هر قدر کاربرد یک محصول بیشتر باشد، می‌ تواند جزو بهترین نوع باربیکیو قرار بگیرد.

تفاوت بین باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی


از تفاوت های بین باربیکیو ذغالی و باربیکیو گازی باید بیان کنیم که هنگامی که شما کباب را بر روی باربیکیو گازی می‌ گذارید سرعت پخت غذا بیشتر از باربیکیو ذغالی است. علاوه بر این باید بیان کنیم که باربیکیو ذغالی طعم خوشمزه تری نسبت به باربیکیو گازی به غذا می دهند. زیرا غذا با حرارت گاز به غذا می خورد و باربیکیو فقط به پخت غذا می پردازد اما باربیکیو ذغالی طعم غذا را دودی می‌ کند و این خود می‌ تواند باعث خوشمزه شدن و لذیذ تر شدن انواع گوشت شود. علاوه بر این باید بیان کنیم که باربیکیو گازی با استفاده از گاز شهری کار می کند و به غیر از گاز شهری اصلاً کار نمی‌ کند. اما باربیکیو ذغالی با استفاده از ذغال کار می کند و شما می توانید با استفاده از کنده چوب باربیکیو ذغالی را روشن کنید.

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما و مکان مناسب برای قرار دادن کباب پز

اما باربیکیو ذغالی نمی تواند در خانه استفاده شود و فقط در محیط های سرباز مانند محیط باغ و محوطه بزرگ ویلا استفاده می شود. به همین جهت آن دسته از افرادی که دارای خانه های حیاط دار و ویلایی هستند، بهتر است از این باربیکیو استفاده کنند. از دیگر تفاوت بین باربیکیو ذغالی و باربیکیو گازی می توانیم به این موضوع بیان کنیم که باربیکیو ذغالی با استفاده از آجر و سنگ تولید می‌ شود و شما می‌ توانید در خانه براحتی باربیکیو ذغالی را با استفاده از سنگ و آجر احداث کنید. اما باربیکیو گازی فقط با استفاده از جنس فلزی تولید می شود و با استفاده از سنگ تولید نمی شود. همانطور که مشاهده کردید بهترین نوع باربیکیو می‌ تواند هم باربیکیو گازی باشد و هم باربیکیو ذغالی باشد.

مطالب مرتبط با این موضوع :

انواع باربیکیو و کاربردهایشان

طرز تهیه کباب چنجه

تماس با ما

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما

  1. سینا گفت:

    برای خرید باربیکیو باید به فضا ومحیطی که قراره دراونجا مورد استفاده قراربگیره توجه کنیم میتونیم از سایت ویلاسازه هر نوع وهر اندازه ای باربیکیو تهیه کنیم البته نوع باربیکیو رو هم میتونیم انتخاب کنیم که مثلا گازی باشه یا ذغالی برای فضاهای باز مثل ویلا وحیاط میتونیم از باربیکیو ذغالی استفاده کنیم وبرای بالکن ویا رستوران از باربیکیو گازی استفاده کنیم

  2. بازتاب: تجهیزات فضای باز - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. azari_kiz گفت:

    عامل اصلی در انتخاب سایز باربیکیو، ابعاد و اندازه محیط اطراف آن است. به طور کلی یک باربیکیو معمولی با داشتن سه عدد مشعل گاز به محیطی با ابعاد ۱۱ تا ۱۲ متر مربع نیاز داشته و به خوبی پاسخگو نیازهای یک خانواده با جمعیت متوسط خواهد بود. اما خانواده‌هایی با جمعیت زیاد به کباب پزی با شش عدد مشعل گاز نیاز دارند و باید محیطی با ابعاد ۱۴ تا ۱۶ متر مربع را به آن اختصاص دهند.
    علاوه بر ابعاد محیط اطراف باربیکیو، باید به گرمای تولیدی توسط آن نیز توجه داشته باشید. از این رو بسیاری از تولیدکنندگان توصیه می‌کنند که باربیکیو حتما باید 2 الی 3 متر از خانه و دیگر اجزای اشتعال­‌زا فاصله داشته باشد.
    لوازم جانبی مختلفی برای دستگاه‌های گریل عرضه شده است. به عنوان مثال با خرید یک نیم قفسه اضافی می‌توانید تا 50 درصد فضای پخت و پز غذا را افزایش دهید. همچنین با تعبیه یک صفحه اضافی کمی دورتر از حرارت مستقیم کباب پز می‌توانید از آن برای غذاهای تست و مواد غذایی که به گرمای کمی نیاز دارند استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید