وبلاگ ویلاسازه

راهنمای خرید گریل و باربیکیو

خرید باربیکیو برقی و گریل زیر قیمت بازار

باربیکیو برقی

استفاده از باربیکیو در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد. در مجالس خانوادگی و مهمانی ها بسیار مفید است. بسیاری از افراد باربیکیو می خرند و غذای مهمانی خود را از این دستگاه تهیه می کنند. محبوبیت باربیکیو به حدی است که در برخی از کشورها برای استفاده از کباب مهمانی ترتیب می دهند که به آن میهمانی باربیکیو می گویند. به نوعی از گریل که در فضاهای باز مانند ویلا، بالکن و حیاط خلوت استفاده می شود، باربیکیو گفته می شود. حال اگر به دنبال خرید گریل و باربیکیو برقی دربازار هستید می توانید به سایت ویلا سازه مراجعه کنید.

در صورت نیاز پشتیبانی این مجموعه شما را راهنمایی می کند تا بهترین محصول را با توجه به نیازتان به شما معرفی کند. خریدی مطمئن و بدون دردسر را با بهترین قیمت باربیکیو تجربه کنید.

انواع مختلف منقل

انواع باربیکیو یا کباب پز

باربیکیو به طور کلی به 5 دسته تقسیم می شود. سه نوع با توجه به منبع سوخت و دو نوع با توجه به موقعیت طبقه بندی می شوند. امروز در این مطلب قصد خرید منقل و باربیکیو برقی زیر قیمت بازار را داریم.

راهنمای خرید گریل

باربیکیو برقی  و گریل

همانطور که از نامش پیداست، این مدل برای استفاده باید به پریز برق دسترسی داشته باشد. این گریل با برق کار می کند. بنابراین، به همین دلیل، تحرک آن تا حدودی کاهش می یابد. می توان گفت بهترین نوع باربیکیو برای استفاده در منزل همین باربیکیو برقی است. زیرا نسبت به سایر مدل های باربیکیو راحت تر است. استفاده از آن در فضای باز نیز کمی دشوار است زیرا باید به برق متصل شود. باربیکیوهای برقی در واقع استیک خانه هایی با ابعاد کوچکتر هستند که در داخل خانه ها استفاده می شوند. اما همچنان بسیاری به دنبال خرید منقل برقی و کباب پز زیر قیمت بازار هستند.

ساخت باربیکیو چگونه است؟

مزایای باربیکیو برقی

  • سهولت در خاموش و روشن کردن باربیکیو برقی
  • تمیز کردن سریع
  • بدون آلودگی
  • میزان مدرک مورد نظر را کنترل کنید

راهنمای خرید گریل

گریل برقی

گریل پلت مدل پیچیده تری نسبت به گریل برقی است. در سال های اخیر گریل پلت به عنوان گزینه ای مناسب برای پخت کباب مطرح شده است. بسته به دمایی که تنظیم می کنید، ترموستات به صورت الکترونیکی کار می کند تا فر را به دمای دلخواه شما نزدیک کند. کنترل کننده های الکترونیکی دما همیشه در حال تنظیم هستند تا دمای کوره را در محدوده تعیین شده خود نگه دارند. این کباب برای زمانی است که پخت و پز شما زمان بر و طولانی است، مانند زمانی که سینه، دنده و کباب زیاد دارید. این امکان را به شما می دهد تا گوشت را بدون نظارت زیاد کباب کنید. با توجه به تنظیمات الکترونیکی، این نوع فر نیاز به منبع انرژی دارد که باید در تمام مراحل پخت به آن متصل شود.

اکنون با خرید منقل برقی و کباب پز زیر قیمت بازار می توانید کباب پز را در فضای بسته تجربه کنید و در کنار خانواده یا دوستانتان از طعم و عطر غذاهای خود لذت ببرید.

فواید غذای کبابی و باربیکیو

مضرات باربیکیو زغالی و گازی

باربیکیو تراس و بالکن ویلاسازه11

ساخت باربیکیو های سفارشی ویلاسازه با ورق ضخیم

باربیکیو گازی رومیزی ویلاسازه9

باربیکیو تولید شرکت ویلاسازه با کیفیت بالا

اگر بخواهیم گرمای شعله را عامل این موضوع بدانیم، باید بگوییم کباب پز گازی عملکرد ضعیف تری دارد، زیرا نمی تواند کل غذا را گرم کند و مانند کباب زغالی استیک های خوشمزه ای تحویل دهد. اگر بخواهیم هزینه را در نظر بگیریم، اجاق گازها نسبت به اجاق های ذغالی هزینه بیشتری دارند که با توجه به برند و نوع آن متفاوت است.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت زمان روشن شدن کباب زغالی و یافتن دمای مناسب آن است. همچنین یکی دیگر از مشکلاتی که می توان گرفت، مدت زمان طولانی برای خنک شدن و تمیز کردن باربیکیو زغالی است. علاوه بر این باید گفت کباب های زغالی دود زیادی ایجاد می کنند و ناسالم هستند. این دود برای اطرافیان به خصوص برای همسایه های اطراف خانه آزار دهنده است.

پس می توان گفت باربیکیو زغالی برای خانه یا آپارتمان چندان مناسب نیست. بیشتر برای فضاهای باز مانند ویلا، باغ، پارک و … مناسب است به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال خرید منقل برقی و کباب پز زیر قیمت بازار هستند.

هزینه خرید باربیکیو چقدر است؟

نکات بهداشتی برای استفاده از باربیکیو

قبل و بعد از استفاده باید گریل خود را ضدعفونی کنید. زیرا هم بر سلامتی شما تاثیر می گذارد و هم بر طول عمر کباب. برای جلوگیری از خراب شدن غذا در هر مرحله مانند قبل از پخت و پس از پخت و سرد شدن، غذا را در یخچال نگهداری کنید. برای جلوگیری از انتقال میکروب ها از قرار دادن مواد خام و پخته در یک ظرف خودداری کنید.

نکاتی برای خرید باربیکیو دیواری

حرف پایانی

به طور خلاصه در این مطلب انواع کباب پز، کباب پز برقی و فواید آن، گریل برقی و نکات بهداشتی در استفاده از کباب پز را توضیح داده ایم. حال اینکه به دنبال چه نوع کبابی هستید به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند میزان بودجه و فضایی که دارید. حال اگر به دنبال خرید منقل برقی و کباب پز باقیمت وکیفیت مناسب دربازار هستید می توانید برای خرید محصول مورد نظر خود به فروشگاه های معتبر وعرضه کننده محصولات استاندارد مراجعه فرمایید.

نکات طلایی برای خرید باربیکیو گازی

باربیکیو و کباب پز ویلاسازه

باربیکیو و کباب پزهای سفارشی تولید شده در ویلاسازه

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

 

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “راهنمای خرید گریل و باربیکیو

  1. بازتاب: راهنمای خرید باربیکیو - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. azari_kiz گفت:

    از آنجایی‌که یکی از منابع اصلی غذایی برای تأمین پروتئین بدن انسان‌ها گوشت است و مصرف گوشت به شکل خام برای سلامتی ضرر دارد، باید آن را به شکل گریل، پخته یا سرخ‌شده مصرف کنید. از این‌ جهت که مصرف گوشت کبابی بسیار مورد توجه قرار دارد، خرید دستگاه گریل برقی برای کباب کردن گوشت در مکان‌هایی که دسترسی به فضای باز و سوخت‌های فسیلی وجود ندارد، در اولویت است.
    دستگاه گریل در دو دسته صنعتی و خانگی ساخته‌ شده که هرکدام به سه دسته گریل زغالی، گازی و برقی تقسیم می‌شوند. از دستگاه گریل صنعتی برای رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا و از دستگاه گریل خانگی برای استفاده در خانه، آپارتمان و باغ استفاده می‌شود.
    برای انتخاب دستگاه مناسب ابتدا باید مشخص کنید که در چه مکانی و برای چه تعداد نفر کاربرد دارد، در مرحله بعد نوع انرژی که برای تولید حرارت در دستگاه گریل در اختیار دارید را مشخص کنید. مثلا اگر گاز یا زغال در دسترس دارید، از گریل گازی یا زغالی و اگر گاز و زغال در دسترس ندارید ،خرید دستگاه گریل برقی را در اولویت خرید قرار دهید.

  3. azari_kiz گفت:

    عامل اصلی در انتخاب سایز باربیکیو، ابعاد و اندازه محیط اطراف آن است. به طور کلی یک باربیکیو معمولی با داشتن سه عدد مشعل گاز به محیطی با ابعاد ۱۱ تا ۱۲ متر مربع نیاز داشته و به خوبی پاسخگو نیازهای یک خانواده با جمعیت متوسط خواهد بود. اما خانواده‌هایی با جمعیت زیاد به کباب پزی با شش عدد مشعل گاز نیاز دارند و باید محیطی با ابعاد ۱۴ تا ۱۶ متر مربع را به آن اختصاص دهند.
    علاوه بر ابعاد محیط اطراف باربیکیو، باید به گرمای تولیدی توسط آن نیز توجه داشته باشید. از این رو بسیاری از تولیدکنندگان توصیه می‌کنند که باربیکیو حتما باید 2 الی 3 متر از خانه و دیگر اجزای اشتعال­‌زا فاصله داشته باشد.
    لوازم جانبی مختلفی برای دستگاه‌های گریل عرضه شده است. به عنوان مثال با خرید یک نیم قفسه اضافی می‌توانید تا 50 درصد فضای پخت و پز غذا را افزایش دهید. همچنین با تعبیه یک صفحه اضافی کمی دورتر از حرارت مستقیم کباب پز می‌توانید از آن برای غذاهای تست و مواد غذایی که به گرمای کمی نیاز دارند استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید