وبلاگ ویلاسازه

راههای شناخت تاب ویلایی مناسب

تاب باغی villasaze.ir3

راههای شناخت تاب ویلایی مناسب

یکی از وسایل تفریحی که می تواند زینت دهنده حیاط خانه ما باشد، تاب ویلایی است. استفاده از تاب ویلایی در حیاط می تواند حس آرامش خوبی را ارزانی دارد. انواع تاب ویلایی که ارائه می شود دارای مدل ها، رنگ ها و جنس های متفاوتی هستند. انواع تاب فلزی ساده  تولید ویلا سازه با قیمت های مناسب به بازار عرضه می شود، از نظر کیفیت این کالا ها تضمین شده است زیرا شما لایق بهترین ها هستید. با استفاده از تاب ویلایی می توان، در یک هوای خوش بهاری، با صدای پرندگان لحظات زیبایی را رقم زد. اگر عاشق فضای باز هستید و می خواهید ساعاتی را در طبیعت باشید و لذت ببرید، به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.البته اگر برای داخل منزل هم دنبال تاب باشید تاب منزل انتخاب بهتری میباشد.

تاب مدرن ویلایی ویلاسازه8

تاب ویلایی و فضای باز تولید شرکت ویلاسازه با طرحهای مدرن و شیک

تاب ویلایی چه کاربردی برای اهل خانه خواهد داشت؟

تاب ویلایی با استفاده از یک صندلی، میله ای فلزی، زنجیر به قابی متصل شده است. در واقع این اجزایی که از آن نام بردیم، اجزای تاب ویلایی است. وقتی روی آن می نشینید با کمک حرکت پا به عقب می توانید خود را تاب بدهید و ساعاتی را روی آن ریلکس کنید. انواع تاب ویلایی ارائه شده به صورت تک نفره و اغلب دونفره و … هستند. این تاب ها فضایی را می سازند که بتوانید با افرادی که دوستشان دارید خلوت کنید و ساعاتی را در کنار آن ها بگذرانید.

ارزان ترین تاب ویلایی

از جمله کاربردی که تاب ویلایی دارد این است که  می‌توان آن را در هر بخش از حیاط یا تراس قرار داد. استفاده از تاب ویلایی حتی در روف گاردن هم بسیار مرسوم است. تاب ویلایی به صورت ارگونومیک طراحی شده است تا با کمک آن بتوان درد کمر را تسکین داد. استفاده از تاب ویلایی کمک می کند تا بتوانیم بسیاری از درد های مربوط به مفاصل را درمان کنیم. اگر کودکی دارید که دچار بیماری اوتیسم است و یا مشکل خواب دارد، با کمک انواع تاب ویلایی می توانید این مشکل را حل کنید.

انواع تاب ویلایی به چند دسته تقسیم می شوند؟

تاثیر تاب ویلایی در سلامتی

همان ‌طور که گفته شد، تاب ها انواع مختلفی از نظر رنگ و جنس دارند. شما می توانید بر اساس نیاز، تاب مورد نظر خود را خریداری کنید. انواع تاب ویلایی که تولید می شوند در دسته های مختلفی قرار می گیرند. هر کدام از آن ها نیز با داشتن ویژگی های مختص خود، در موارد خاصی به کار برده می شوند. به همین خاطر باید انواع این تاب ها و دسته بندی آن ها را به خوبی بشناسید.

  • تاب مدرن ویلایی ویلاسازه7

    تاب فضای باز با مقاومت بالا در برابر رطوبت و برف و باران تولید شده در شرکت ویلاسازه

    تاب چوبی

استفاده از چوب در بسیاری از وسایل دیده می شود. چوب باعث زیبایی اشیا می شود و حس خوبی را از خود به ما منتقل می کند؛ بنابراین تاب ویلا از جنس چوب می تواند با داشتن ظاهر زیبا باعث سرگرمی، نشاط و حس آرامش شود.

تاب چوبی می تواند تا وزن 180 کیلو را تحمل کند. این نوع تاب ها با اندازه و کیفیتی استاندارد ساخته می‌شوند و می‌ توانند برای محیط ویلای شما بسیار مناسب باشند. جنس چوبی که برای تاب چوبی استفاده می کنند، بسیار با کیفیت است و دربرابر رطوبت یا حشرات پوسیده نمی شود.

اگر در شمال ایران زندگی می کنید، برای خرید تاب چوبی بیشتر تحقیق کنید و یا برای آن سایه‌بان در نظر بگیرید تا خیالتان از بابت ماندگاری راحت باشد.

نگهداری تاب ویلایی
  • تاب حصیری

یکی دیگر از انواع تاب ویلایی که بسیار طرفدار دارد تاب حصیری است. این نوع تاب هم دارای ویژگی های منحصر به فردی است که طرفداران خاص خودش را دارد. یکی از گزینه هایی که  می‌تواند در شب های گرم تابستانی مناسب باشد، تاب حصیری است.

این تاب با کیفیت خوب و استانداردی ساخته می شود و دربرابر عوامل طبیعی بسیار مقاوم است. اگر  می‌خواهید از تابی که در حیاط خود می‌بندید به مدت طولانی استفاده کنید؛ پیشنهاد ما به شما تاب حصیری است.

  • تاب فلزی

شاید این سبک تاب ها را در عکس ها دیده باشید. معمولاً در تاب سبک فلزی، از آهن فرفوژه و یا آلومینیوم مقاوم استفاده می کنند. بسیاری از تاب های فلزی به همراه سایه‌بان ساخته می شوند تا شرایط بسیار مناسبی را برای اشخاص در زیر نور آفتاب فراهم سازد. نشیمن گاه این سبک از انواع تاب ویلایی دارای راحتی است. زیرا با داشتن تشکچه حس خوبی را به افراد منتقل می سازد.

از نظر کیفیت در نوع ساخت و ویژگی های دیگر، تاب فلزی دارای مقاومت خوبی است؛ اما اگر در مناطق مرطوب زندگی می کنید، برای خرید تاب فلزی از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید، زیرا در بعضی از مواقع دیده شده است که این نوع تاب ها را با مواد مرغوبی نمی سازند.

  • تاب سایبان دار

این سبک از تاب ها را می توانید، سفارش دهید تا برای شما سایه‌بان بگذارند.

فرقی نمی کند چه جنسی از تاب را انتخاب کرده باشید، در هر صورت وجود سایه‌بان خیال شما را از بابت مقاومت تاب راحت می سازد. استفاده از سایه‌بان برای شما راحتی را به همراه می آورد؛ بنابراین برای خرید می توانید این آپشن را در نظر داشته باشید.

تاب مدرن ویلایی ویلاسازه6

تاب باغی و ویلایی تولید شده در ویلاسازه با بهترین کیفیت

تاریخچه تاب ویلایی

یک تاب ویلایی مناسب باید چه ویژگی هایی را با خود به همراه داشته باشد؟

قطعاً برای خرید تاب ویلایی باید مواردی را در نظر بگیریم، البته زمان فروش انواع تاب ویلایی، شخص فروشنده به شما نکاتی را گوشزد می کند، اما خوب است اطلاعاتی از پیش داشته باشید. این اطلاعات می تواند در زمینه های مختلفی باشد. برای مثال جنس، اندازه، رنگ، مقاومت، صندلی و نشیمن گاه و … رایج ترین زمینه هایی هستند که داشتن اطلاعات در مورد آن ها به شما در داشتن یک انتخاب خوب کمک زیادی می کند. به همین خاطر برای شناخت بیشتر این موارد با ما باشید.

زیبایی و کاربرد مبلمان در چیدمان فضاهای باز

  • جنس بدنه

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک تاب خوب باید داشته باشد، جنس مناسب است. تاب اگر از هرنوع متریالی ساخته شده باشد، باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. توصیه می شود از تاب هایی با جنس فلز یا چوب استفاده استفاده کنید.

  • اندازه و رنگ

سعی کنید تابی را انتخاب کنید که از نظر کاربردی مناسب محیط باغ یا ویلای شما باشد. تاب های خیلی بزرگ برای حیاط های خیلی کوچک و یا برعکس باعث تناقض در فضا می شود، سعی کنید به رنگ و اندازه تاب دقت کنید.

قسمتهای مختلف تاب ویلایی

  • مقاومت

همان‌طور که می دانید مقاومت تاب ویلایی در شرایط آب و هوایی بسیار مهم است. تاب همیشه در معرض گرما، سرما، باران و برف خواهد بود. سعی کنید تاب خوبی را خریداری کنید.

  • صندلی و نشیمن گاه

باید صندلی را انتخاب کنید که در صورت نشستن روی آن احساس راحتی کنید. قبل از خرید این موضوع را حتماً راستی آزمایی کنید.

بررسی های ویژگی مناسب یک تاب باعث می شود بتوانیم برای ساخت انواع تاب ویلایی به نکات مهمی توجه کنیم. هر کدام از این نکات نیز می تواند متناسب با نوع آن تاب بسیار کاربردی باشد.

 ایده ساخت تاب ویلایی ارزان قیمت و زیبا

تاب مدرن ویلایی ویلاسازه5

تاب باغی و ویلایی تولید شده در ویلاسازه با بهترین کیفیت

سخن آخر

در نتیجه زمانی که شما می خواهید یک تاب ویلایی را تهیه کنید، لازم است تا عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار بدهید. بررسی انواع تاب ویلایی یکی از این مواردی است که همواره باید مورد بررسی قرار بگیرید. زیرا این تاب ها دارای انواع مختلفی هستند. هر کدام از این مدل ها نیز متناسب با ساختاری که دارند از ویژگی های متنوعی برخورداری می باشند. شناخت این مدل ها می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بر اساس نیاز و توانایی مالی خود، یک تاب ویلایی ایده آل را خریداری بکنید.

چگونه یک تاب باغی مناسب برای ایوان خود انتخاب کنیم

انواع تاب ویلایی و مشخصات

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

تاب مدرن ویلایی ویلاسازه3

تاب مدرن ویلایی به طرحهای لاکچری و شیک بسیار مقاوم تولید شده در شرکت ویلاسازه

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

ابعاد و اندازه تخت سنتی های ویلاسازه

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “راههای شناخت تاب ویلایی مناسب

  1. بازتاب: انواع تاب‌های ویلایی یا باغی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. azari_kiz گفت:

    یکی از آرامش بخش ترین لحظاتی که می توان در محوطه ی ویلا تجربه کرد سوار شدن بر تاب ویلایی و غرق شدن در آرامش این لحظه ها می باشد. تاب سواری نه تنها برای کودکان تفریحی جذاب و دوست داشتنی ست بلکه برای بزرگسالان نیز یکی از تفریحات شیرین است که آن ها را به یاد و خاطره ی دوران کودکی می برد. تعبیه یک تاب ویلایی در محوطه ی ویلا نه تنها محوطه را زیباتر خواهد کرد بلکه می تواند برای شما ارمغان ساز لحظاتی آرامش بخش و شادی آور شود. شما می توانید در حالی که سوار برتاب ویلایی شده اید و حسی از آرامش را تجربه می کنید به چشم اندازهای سرسبز و دلنشین ویلا خیره شوید و یا چشم هایتان را ببندید و از عطر سرمست کننده ی گل های بهاری و صدای خوش پرندگان لذت ببرید. اما برای خرید تاب ویلایی باید به نکات مهمی دقت کرد.

  3. azari_kiz گفت:

    یکی از مزایای فیزیکی تاب خوردن، بهبود آگاهی بدن است، در داخل مفاصل بدن شما گیرنده هایی وجود دارد که وقتی فعال می شوند، مکان آن مفاصل را نشان می دهند.چرخاندن همچنین سیستم دهلیزی را که در اعماق گوش داخلی قرار دارد درگیر می کند. این سیستم مسئول قرارگیری بدن در فضا و نحوه واکنش آن به نیروی گرانش است. به عبارت دیگر، ایستادن و ماندن. از آنجایی که تاب خوردن یک حرکت رفت و برگشتی است، بدن شما دائماً درک خود را از محل قرارگیری تنظیم می کند، و به مغز اجازه می دهد تا درک کند که چگونه بدن خود را در موقعیت خود نگه دارد، همانطور که گرانش آن را فشار می دهد و می کشد.

    مهارت های حرکتی و هماهنگی :تاب خوردن همچنین به هماهنگی بدن کمک می کند یادگیری تلمبه زدن روی تاب – حرکت دادن تاب به جلو و عقب با استفاده از وزن و حرکت بدن – بهترین راه برای به حداکثر رساندن مزایای سلامت جسمانی تاب خوردن است .

دیدگاهتان را بنویسید