وبلاگ ویلاسازه

معرفی انواع باربیکیو

معرفی انواع باربیکیو

معرفی انواع باربیکیو ویلاسازه موضوع اصلی این مقاله میباشد.

امروزه زندگی در شهر باعث شده که پختن کباب بر روی ذغال و آتش، به سادگی امکان‌پذیر نباشد و برای راحت پختن کباب به تجهیزات دیگری هم نیاز باشد.

اگر در مسافرت هستید و می‌خواهید در کمترین زمان ممکن بساطی برای تهیه کباب به راه بیاندازید، راحت‌ترین روش، استفاده از باربیکیو است.

کبابپز ویلاسازه

کبابپز تولید شرکت ویلاسازه با کیفیت بالا

باربیکیو اکنون از پرکاربردترین وسیله‌های آشپزخانه است. انواع کباب‌پز و باربیکیو در طرح‌ و جنس‌های متنوع به‌منظور پختن کباب طراحی و ساخته می‌شوند که پختن کباب را برای شما آسان و لذت‌بخش می‌کنند. یکی از معتبر ترین تولید کنندگان در زمینه مبلمان فضای باز و باربیکیو ، گروه صنعتی ویلا سازه میباشد .

در این مقاله یک راهنمای جامع درباره خرید بهترین باربیکیو را به شما ارائه خواهیم‌کرد.چند باربیکیو ارزان قیمت و با کیفیت

باربی کیو ویلاسازه5

باربی کیو و باربکو تولید شرکت ویلاسازه

باربیکیو چیست؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم، باربیکیو دستگاهی مخصوص برای پخت کباب می‌باشد، اما تنها این کاربرد را ندارد، باربیکیوها نوعی روش پخت و پز برای گوشت و کباب مانند گریل‌کردن، کبابی‌کردن، ذغالی‌کردن، بشمار می‌آیند.

خوب است بدانید باربیکیو یا کباب‌پز، قدیمی‌ترین روش برای پخت و پز در جهان است.  و که در طرح‌های متنوع موجوداست.

معرفی انواع باربیکیو

باربیکیو یا BBQ از جمله روش‌های پخت و پز است که معمولا مواد غذایی گوشت روی حرارت آتش قرارگرفته و اغلب در فضای باز از آن استفاده می‌شود.

همانطور که بیان‌شد، زندگی شهری، باعث شده‌است که منقل‌هایی که اکثرا با هیزم و ذغال کار می‌کردند، جای خود را به باربیکیوها بدهند.

بنابراین باربیکیو یکی از مهم‌ترین وسیله آشپزخانه است که وجود آن برای پختن کباب در شرایط محدودتر ضروری است.

باربیکیو باغی ویلایی ویلاسازه5

باربیکیو ویلایی سفارشی تولید شده در ویلاسازه

باربیکیوها باتوجه به اندازه و نوع سوخت مصرفی‌شان به دسته‎های متفاوتی تقسیم می‌شوند و براساس دسته‌های مختلف قیمتی متفاوت نیز دارند. برای اینکه بدانید به چه نوع باربیکیویی نیاز دارید ابتدا باید با انواع باربیکیو ها آشنا شوید.

دقت‌کنید که هیچ یک از انواع باربیکیوها نسبت به دیگری برتری ندارد بلکه هر کدام مزایا و معایبی دارند و این نیاز و سلیقه شما است که نشان می‌دهد چه نوع باربیکیو ای مناسب شما است.

باربیکیو رستورانی

کاربرد باربیکیو

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های باربیکیو، ایمنی بالا و راحتی استفاده از آن است. در این روش، شما می‌توانید با کمترین لوازم آشپزی موجود، انواع گوشت را بر روی باربیکیو بپزید.

برای این منظور کافی‌است گوشت طعم‌دار شده‌ خود را بر روی میله‌های فلزی باربیکیو بگذارید تا با حرارت غیرمستقیم شعله‌های آتش، غذای شما به خوبی بپزد.

مراحل ساخت باربیکیو

 

 

مزایای باربیکیو

یکی از مزایای استفاده از باربیکو این است که گوشت کاملاً خشک نشده و حالت آبدار پیدا می‌کند و باعث می‌شود طعم گوشت لذیذشود.

علاوه بر این، باربیکیوها از لوازم آشپزی هستند که، طعم گوشت شما را به حالت دودی می‌کنند. با کمک آن می‌توانید میزان حرارت لازم را برای پخت و پز انواع گوشت و موادغذایی خود، تنظیم‌کنید.

باربیکیو بشکه ایی

 

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

تفاوت باربیکیو گازی و زغالی

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت عضویت در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی این لینک کلیک کنید .

 

مراکز فروش باربیکیو و کباب پز

انواع باربیکیو پلوپزدار ویلاسازه

باربیکیوهای مناسب برای رستوران

باربیکیو تاشو دیواری

باربیکیو چند منظوره چیست

راهنمای انتخاب باربیکیو ذغالی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “معرفی انواع باربیکیو

  1. بازتاب: تفاوت باربیکیو گازی و زغالی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  2. بازتاب: انتخاب باربیکیو ذغالی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: راهنمای خرید باربیکیو گازی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. azari_kiz گفت:

    باربیکیو ها براساس نوع سوخت مصرفی که دارند به انواع مختلفی شامل باربیکیو گازی، باریکیو ذغالی، باربیکیو آجری ، باربیکیو آپارتمانی ،‌ باربیکیو سنگی یا گابیونی ، باربیکیو گازی و ذغالی ، بارربیکیو برقی تقسیم بندی می شوند.
    باربیکیو گازی:
    یکی از انواع باربیکیو ها باربیکیو گازی است. باربیکیو گازی امروزه یک از پرکاربردترین باربیکیوهاست که علاوه بر خانه های ویلایی برای خانه های آپارتمانی نیز قابل استفاده می باشد. سوخت مصرفی این باربیکیو از گاز شهری و یا گاز کپسولی بوده بنابراین استفاه از آن بسیار آسان و سریع می باشد. این مدل باربیکیو را می توان در تراس منزل، حیاط، پاسیو، پشت بام مورد استفاده قرار داد همچنین می توان از آن در باغ، ویلا و هرمکانی که مجهز به گاز شهری نباشد با استفاده از گاز کپسولی بهره برد. مدلهای کوچک این باربیکیو ها قابل حمل بوده و میتوان آنها را به طبیعت نیز برده و یک کباب عالی را به سرعت و بدون دردسر تهیه نمود.
    یکی از محبوبترین و پرطرفدارتین باربیکیو ها برای تهیه یک کباب عالی و دلچسب باربیکیو ذغالی می باشد. باربیکیو ذغالی با استفاده از ذغال کار می کنند و به علت اینکه غذای کبابی شده طعم دودی و ذغالی پیدا می کند طرفداران زیادی دارند همچنین فرایند کبابی شدن با استفاده از باربیکیو ذغالی با سرعت بسیار پایین تری انجام می شود بنابراین گوشت ها خوب پخته شده و از طعم بهتری برخوردار خواهند شد. یکی از دلایلی که استفاده از باربیکیو ذغالی را وقت گیر می کند آماده کردن ذغال برای تهیه کباب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید