وبلاگ ویلاسازه

انواع صندلی تاشو و مسافرتی

 صندلی تاشو و مسافرتی

انواع صندلی تاشو و مسافرتی را می توان به چند دسته اصلی تقسیم کرد .صندلی‌ مسافرتی را می‌توان یکی از ملزومات سفر نام برد. زمانی که بخواهیم به سفر برویم باید همراه خود وسایل زیادی را جهت راحتی حال خود و همسفرانمان تهیه کنیم که یکی از مهم‌ترین این گزینه‌ها صندلی است. در سفر به خصوص برای کسانی که اهل کمپینگ و اتراق در دل طبیعت هستند دو عدد صندلی تاشو کنار آتش و دو فنجان چای می‌تواند خاطره‌ای زیبا و ماندگار بسازد. این صندلی‌ها امروزه آن چنان رونق یافته‌اند که تولید کنندگان برای راحتی و زیبایی بیشتر آن‌ها اقدام به تولید مدل‌های متنوع با هزاران طرح و رنگ و سایز کرده‌اند.

صندلی تاشو چه نوع صندلی است؟

صندلی تاشو همانطور که از نامش نیز پیداست به راحتی تا می‌شود و با اشغال فضای کم اغلب برای گشت و گذار و سفر بسیار مناسب است. البته برخی از افراد از این صندلی‌ها برای نشستن در باغ و حیاط خود نیز استفاده می‌کنند. گاهاً نیز در بالکن خود آن را باز می‌کنند و ساعتی به تماشای شهر می‌نشیند و سپس به راحتی تا می‌کنند و می‌گذارند یک گوشه‌ای که کمترین فضا را اشغال می‌کند. این صندلی‌ها با ساختار جالب خود و جمع شدگی راحتشان در هر جایی می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند و به راحتی میان وسایل مسافرتی جای بگیرند. صندلی تاشو در واقع نوعی مبلمان ویلایی به شمار می رود .

انواع صندلی تاشو و مسافرتی و ویژگی آنها

از مهم‌ترین ویژگی‌های این صندلی‌ها می‌توان به :
• امکان تا شدگی
• اشغال فضای کم
• مقاومت در برابر ضربه
• مقاومت در برابر آب و باران
• وزن کم
• و…
اشاره کرد. به طبع با توجه به مزایای بسیاری که یک صندلی تاشو و مسافرتی دارد می‌توان آن را همسفر خوب و مطمئنی برای خود انتخاب کرد.

بیشتر این ویژگی ها برای چادر مسافرتی نیز صادق است .

راحتی انواع صندلی های تاشو مسافرتی

این صندلی‌ها با نشینمگاه‌های نرم خود، در دو حالت پشتی دار و بدون پشتی تولید می‌شوند که از تشک‌هایی با جنس نرم و مناسب در آن‌ها استفاده می‌شود. این صندلی‌ها با پارچه‌های طبی، چرم، برزنت و… و مدل‌های متنوع دیگر تولید می‌شوند و چون در زیر تشک آن میله‌ای وجود ندارد هنگام نشستن شکل و فرم گودی کمر را به خود می‌گیرند که از این نظر می‌توانند برای تمام افراد حتی کسانی که مشکلاتی در کمر و ناحیه‌ی لگن مانند دیسک کمر دارند بسیار مناسب و راحت است و در سفر می‌توان برای استراحت و نشستن همه به خصوص افراد مسن استفاده کرد.

البته گاهی اوقات برای استراحت می توان از صندلی راک استفاده کرد .


انواع صندلی های تاشو و مسافرتی

صندلی‌های تاشو در انواع مدل‌های مختلف با رنگ‌ها و طرح‌های خاص تولید می‌شوند و حتی در جنس خود نیز دارای تنوع بسیاری هستند و همین عوامل سبب شده تا افراد بتوانند به راحتی با هر نوع نیاز و بودجه‌ای که دارند مدل‌های دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنند. این صندلی‌های از نظر نوع ساخت به موارد زیر تقسیم بندی می‌شوند:
• صندلی‌های بدون تکیه گاه و با تکیه گاه
• صندلی‌های دارای سایبان
• صندلی‌های دسته دار
• صندلی‌های چند نفره

برای خرید کباب پز مسافرتی می توانید به فروشگاه ویلا سازه مراجعه نمایید .

 

صندلی های بدون تکیه گاه و با تکیه گاه

این صندلی‌های جذاب مسافرتی در دو نوع دارای تکیه گاه و بدون تکیه گاه تولید می‌شوند که نوع اول راحتی بیشتری برای استفاده کنندگان ایجاد می‌کند.

صندلی های دارای سایبان

جالب است بدانید در انواع جدید صندلی‌های تاشو سایبان نیز تعبیه شده است که در اغلب موارد این سایبان‌ها متحرک هستند و قابلیت جدا شدن دارند. سایبان‌ها می‌توانند راحتی استفاده از این صندلی‌ها را بیشتر کنند. وجود سایبان سبب می‌شود در هر جایی که دوست دارید از این صندلی‌ها استفاده کنید و پوست خود را در برابر نور خورشید محافظت کنید.

اگر تمایل داشته باشید می توانید مقاله راهنمای خرید مبلمان ویلایی را مطالعه نمایید .

صندلی های دسته دار

صندلی‌های تاشو و مسافرتی دسته دار محبوبیت زیادی دارند چرا که وجود دسته در کنار صندلی تاشو، راحتی استفاده از آن را بیشتر می‌کند.


صندلی های چند نفره

در نوع جدیدی از صندلی‌های تاشو می‌توان انواع چند نفره‌ی آن را نیز در بازار مشاهده کرد که می‌تواند برای خانواده‌های پر جمعیت گزینه‌ی مناسبی باشد.

جنس انواع صندلی های تاشو مسافرتی

این صندلی‌های بسیار کاربردی امروزه در طرح‌ها و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند تا بتوانند به نیاز افراد مختلف پاسخ دهند، این صندلی‌ها اغلب در جنس‌های زیر تولید می‌شوند:
• فلزی
• چوبی
• پلاستیکی

انواع تخت کنار استخر نیز همین تنوع مواد اولیه را دارند .

انواع صندلی تاشو و مسافرتی فلزی

نوع فلزی این صندلی‌ها می‌تواند از جنس آهن و یا آلومینیوم با روکش‌های ضد زنگ ساخته شود. نوع آهنی آن می‌تواند کمی سنگین باشد و حمل و نقل آن را برای شما سخت کند اما بالعکس نوع آلومینیومی این صندلی‌ها سبک هستند و مهمتر از همه اینکه این نوع از صندلی‌های تاشو در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند و می‌توانند دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به انواع دیگر داشته باشند.

انواع صندلی تاشو و مسافرتی چوبی

نوع چوبی این صندلی‌ها جذاب و سبک هستند اما مهمترین عیبی که دارند عدم مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت و آب است. در مدل پلاستیکی نیز شما به راحتی می‌توانید با توجه به سبکی وزن این نوع صندلی تاشو و مسافرتی آن را به راحتی جابجا کرده و حمل کنید. دقت داشته باشید این نوع صندلی‌های تاشو با توجه به جنسشان قیمت کمتری دارند و از مقاومت کمتری برخوردار بوده و احتمال شکستن در آن‌ها زیاد است.

برای استفاده از صندلی تاشو در تابستان می توانید از سایبان چتری استفاده کنید .


جنس رویه انواع صندلی های تاشو و مسافرتی

این صندلی‌ها امروزه در جنس‌های مختلف و متنوعی تولید و روانه‌ی بازار می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیازتان جنس مناسبی از آن را خریداری کنید. جنس رویه‌ی صندلی‌های تاشو می‌تواند چرم، برزنت، پارچه‌ای، پلی استر، نایلون و … باشد. هر کدام از جنس‌های ذکر شده دارای ویژگی‌ها، مزایا و معایب خود هستند. برای مثال جنس برزنت می‌تواند سفت اما مقاوم در برابر آب و رطوبت باشد و عمر بیشتری نیز داشته باشد و یا جنس چرم آن می‌تواند بسیار نرم، زیبا و راحت باشد. اینکه کدام جنس رویه از صندلی‌های تاشو انتخاب می‌کنید بستگی به نیاز و سلیقه‌ی شما دارد اما هنگام خرید به مرغوبیت و کیفیت این جنس‌ها دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید به مدت طولانی بدون تعمیر و خرابی از آن استفاده کنید.

قابل شستشو بودن صندلی مسافرتی

نکته‌ی مهم بعدی در مورد جنس رویه و پارچه‌ی صندلی‌های تاشو توجه به قابلیت شستشو بودن این صندلی‌ها و استفاده از پارچه‌هایی با قابلیت تنفس است. صندلی‌های تاشو به علت استفاده در محیط باز و مسافرت، می‌توانند به سرعت کثیف شوند و اگر قابلیت شستشو داشته باشند شما به راحتی می‌توانید آن را شسته و دوباره استفاده کنید بدون آنکه کیفیت خود را از دست دهد.

میزان مقاومت صندلی تاشو مسافرتی در برابر وزن

این صندلی‌ها با توجه به متریالی که برای ساخت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توانند مقاومت‌های مختلفی داشته باشند. برای مثال شما نمی‌توانید از یک صندلی پلاستیکی که به طبع قیمت کمتری نیز دارد انتظار تحمل وزن بالایی را داشته باشید. برای اینکه بتوانید انتخاب درستی انجام دهید باید نیازهای خود را بشناسید، اگر شما و همسفرانتان وزن زیادی دارید بهتر است از نوع مقاوم آن که تحمل وزن بیشتری دارد خریداری کنید. بهتر است بدانید میزان تحمل وزن صندلی‌های تاشو و مسافرتی توسط شرکت‌های سازنده در بخش مشخصات محصول نوشته می‌شود و شما می‌توانید به راحتی آن را مطالعه کرده و با آگاهی کامل خرید کنید.


نتیجه گیری

خرید یک صندلی تاشو مناسب و با کیفیت می‌تواند همسفر خوبی برایتان باشد و راحتی بیشتری را در سفر برایتان فراهم آورد. تصور اینکه هر چقدر یک صندلی قیمت بالاتری داشته باشد مطمئناً خوب و راحت نیز خواهد بود اشتباه است. راحتی و خوب بودن یک صندلی تاشو به نیازهای شما و انتظاراتتان از یکی صندلی بستگی دارد. بهترین توصیه‌ی ما به شما توجه به این نکته است که قبل از خرید یک صندلی تاشو درباره‌ی آن اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید خریدی مطمئن و درست انجام دهید.

 

مطالب مرتبط با این موضوع :

مبلمان شهری در ایران و اروپا

انتخاب صندلی مسافرتی مناسب

تنوع و کاربرد تجهیزات فضای باز

تماس با ما :

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

 

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “انواع صندلی تاشو و مسافرتی

  1. بابک گفت:

    صندلی های تاشو اندازه ومدل های مختلفی دارند که بسته به سلیقه مون میتونیم خریداری واستفاده کنیم این صندلی ها به دلیل اینکه جای کمی رو اشغال میکنن طرفداران زیادی دارند وبه راحتی قابل حمل میباشند برلی خریدن این میزو صندلی های تاشو میتونیم از سایت ویلاسازه استفاده کنیم و یک خرید آسان وقابل اعتماد داشته باشیم ،میزو صندلی های تاشویی که ویلاسازه تولید کرده دارای کیف های جداگانه برای حمل آسان هستند وجای بسیاری کمی رو اشغال میکنند وبه راحتی در صندوق ماشین جا میشوند

  2. بازتاب: مجری استخر - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: قیمت انواع چادر مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. azari_kiz گفت:

    یک محصول سبک و راحت می باشد که با بهترین پارچه های سومیت در رنگ های مختلف طراحی شده است. لوله های پروفیل با قطر 20*80 و رنگ الکترواستاتیک بسیار مرغوب توانسته خرید این صندلی های تاشو را افزایش دهد. این محصول می تواند با مناسبترین قیمت و حمل راحت، یک کالا مرغوب را به مشتریان تحویل دهد. همچنین یک کیف حمل که ظرفیت حمل دو صندلی را دارد نیز می تواند مسئله حمل راحت را حل کند.
    این محصول در صورتی که در فضای باز و زیر نور خورشید قرار بگیرد آسیبی به آن وارد نمی‌شود. بنابراین در فصول مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین در صورتی که این محصول را در محیط مرطوب قرار دهید به مرور زمان دچار پوسیدگی و از بین رفتن رنگ آن خواهید شد. روکش چرمی صندلی از دیگر ویژگی‌های آن است. استفاده از الیاف پلی استر باعث می‌شود، صندلی تاشو در طول زمان با مشکل مواجه نشود و همچنین دوام آن نیز بالاتر برود. صندلی تاشو مسافرتی دارای انواع مختلفی است که می‌توان به صندلی تاشو سفری دو صندلی تاشیک، صندلی تاشو یک نفره و صندلی تاشو مسافرتی سه نفره اشاره کرد. هر کدام از این صندلی‌ها به دلیل قابلیت تاشو بودنشان می‌توانند در انواع مسافرت‌ها و برای تمام مدت سفر مورد استفاده قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید