وبلاگ ویلاسازه

انواع مختلف منقل

خریدانواع منقل کبابی

انواع مختلف منقل  به چند دسته اصلی تقسیم می شود . خرید منقل و یا باربی کیو از وسایل ضروری می باشد که می توانید با استفاده از آن انواع کباب ها را در زمان کوتاه درست کنید. کباب پز ها یا منقل ها انواع مختلفی دارند و بهتر است قبل از خرید با انواع منقل آشنا شوید. از انواع منقل می‌ توان به منقل برقی و منقل گازی و منقل ذغالی اشاره کرد. کباب پز ذغالی یا منقل ذغالی از منقل های قدیمی می باشد و با استفاده از آتش و ذغال کار می کند. این منقل ها در انواع و ابعاد گوناگون به صورت پایه دار و بدون پایه تولید شده‌ اند. منقل ذغالی از محصولات پرکاربرد و پر طرفدار می باشد، چرا که تولید انواع غذا با استفاده از زغال طعم بسیار خوشمزه و طبیعی تری دارد.

منقل کبابی استیل ویلاسازه33

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

خرید انواع منقل مسافرتی

انواع مختلف منقل زغالی

برای استفاده از منقل ذغالی نیاز به ذغال دارید اما به علت اینکه دود زیادی تولید می‌ کند برای بالکن ها و آپارتمان ها مناسب نمی باشد و بهتر است منقل زغالی را در حیاط و فضای باز استفاده کنید. دومین نوع منقل، منقل گازی است که با استفاده از گاز کار می کند. این منقل ها مناسب برای خانه‌ های آپارتمانی می باشند و به راحتی مورد استفاده قرار می‌ گیرند و با استفاده از گاز شهری گاز و مایع قابل استفاده هستند همچنین در جنس ها و شکل های متفاوت تولید می‌ شوند. سومین نوع کباب پز کباب پز برقی است.  اما در مورد کباب پز برقی باید بگوییم که قابلیت جابجایی ندارد و از آنجایی که با استفاده از برق کار می کند نمی توانید آنها را به پیک نیک ببرید. اما این نوع از کباب پز ها مناسب برای آپارتمان ها می باشند.

مطالعه مطلب زغال و انواع آن مطلب مفیدی برای شما خواهد بود .

دلایل خرید منقل و نکات مربوط به آن

منقل یک وسیله بسیار ضروری در خانه ها و پیک نیک ها می باشد. با استفاده از انواع منقل می‌ توانید کباب های خوشمزه را در کوتاه‌ ترین زمان درست کنید. با استفاده از کباب پز می توانید انواع گوشت‌ ها را به شیوه های بسیار عالی طبخ کنید و خوشمزه ترین غذا ها را درست کنید. به همین دلیل به راحتی می توانید با استفاده از این وسیله در خانه یا فضا های باز و حتی در دورهمی ها انواع گوشت ها مانند گوشت مرغ و گوشت ماهی و گوشت گوسفندی یا انواع سبزیجات را بپزید. انواع منقل از وسایل های بسیار ضروری می باشند که در استفاده از آنها محدودیت ندارید، چرا که می توانید این محصولات را علاوه بر منزل در فضای باز یا مسافرت نیز استفاده کنید و بدون دردسر می توانید با استفاده از آن ها یک غذای خوشمزه طبخ کنید.

خرید آتشدان می تواند نیاز شما به کباب پز را مرتفع کند .

انواع مختلف منقل و قیمت  منقل

در ابتدا برای خرید منقل بودجه خود را مشخص کنید. چرا که منقل ها دارای انواع مختلفی هستند و هرکدام از آن ها قیمت های گوناگونی دارند، همچنین منقل ها دارای سایز بندی های مختلفی هستند. البته قبل از تهیه منقل باید به این موضوع توجه داشته باشید که می‌ خواهید منقل را در خانه استفاده کنید یا آن را در مهمانی ها و مسافرت مورد استفاده قرار دهید. منقل و کباب پز در بازار داخلی به صورت برقی و گازی و ذغالی وجود دارند. مدل های برقی و گازی دود تولید نمی‌ کنند اما مدل‌ های ذغالی طعم بهتری به غذا ها می دهد.

مقاله مربوط به فواید غذای کبابی را از طریق این لینک مطالعه نمایید .

منقل کبابی 1

موارد مهم در خرید منقل سفری

از انواع منقل، منقل های سفری هستند. برای خرید منقل سفری در ابتدای کار نوع منقل را تعیین کنید. اصولاً منقل به صورت تاشو یا سه پایه آتش با قابلیت آویزان کردن ظرف غذا و سینی مخصوص گریل در بازار موجود می باشد. لذا این سلیقه شما می باشد که ترجیح می دهید کدام نوع منقل مسافرتی را استفاده کنید. از نکات مهم دیگر اندازه و وزن انواع منقل است. همانطور که می دانیم منقل ها در سایز ها و اندازه های گوناگون تولید شدند و ویژگی های ظاهری منقل برای خرید آن بسیار مهم است، چرا که باید محصولی را انتخاب کنید که وزن و اندازه مناسبی داشته باشد.

منقل کبابیvillasaze5

منقل کبابی در اندازه های متنوع تولید شرکت ویلاسازه

اگر قصد طبیعت گردی دارید با خرید صندلی مسافرتی وسایل خود را تکمیل کنید .

مواد اولیه برای تولید انواع مختلف منقل

منقل با استفاده از جنس های گوناگونی تولید شده اند، لذا در هنگام خرید باید به مقدار مقاومت جنس و مقاومت آن در برابر حرارت توجه ویژه ای داشته باشید تا یک محصول مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و فشار را خریداری کنید. از جمله نکات دیگر آتشدان های جدا می باشد. منقل های مسافرتی تاشو دارای آتشدان های جدا هستند که مانع از برخورد زغال و مواد غذایی می شود. این آتشدان ها سلامت انسان ها را تامین می کنند. همچنین باید به جداره های بادگیر توجه ویژه‌ ای داشته باشید. منقل مسافرتی باید دارای جداره های مستحکم و مقاوم در برابر باد باشد.

برای حفظ زیبایی فضای باز سعی کنید مبلمان ویلایی خود را متناسب با باربیکیو انتخاب کنید .

منقل کبابی

انواع مختلف منقل و نحوه ساخت منقل سنگی

اولین نکته ای که برای ساخت منقل سنگی باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب مکان مناسب برای منتقل سنگی می باشد. اگر تصمیم به ساخت منقل سنگی در فضای باغ و فضا های باز مانند حیاط خلوت و غیره را دارید، باید توجه داشته باشید که برای ایجاد ایمنی در اطراف آن هیچ گونه درختان و گیاهی قرار ندهید، چرا که باعث احتمال آتش سوزی می شود و با این کار می توانید احتمال آتش سوزی را به حداقل برسانید. انواع منقل با استفاده از اجزای گوناگون ساخته می شوند. برای ساخت منقل سنگی ابتدا باید یک لایه از سنگ ها را کنار یکدیگر بر روی زمین قرار داده و با استفاده از ملات آنها را به یکدیگر بچسبانید.

استفاده از سنگ و ملات مناسب برای ساخت انواع منقل

توجه داشته باشید که سنگ مناسب و ملات مناسبی برای این کار انتخاب کنید.‌ انتخاب سنگ هایی که با کیفیت هستند و کارایی بالا دارند بسیار مهم است. همچنین باید توجه داشته باشید که سنگ باید قابلیت تمیز شوندگی داشته باشد و در برابر حرارت و رطوبت و آب دوام بالایی داشته باشد. در این صورت می‌ توانید از منقل سنگی تا سال های زیاد استفاده کنید. البته برای زیباتر کردن کباب پز سنگی می‌ توانید از آجر ها در کنار آنها استفاده کنید تا زیبایی بیشتری داشته باشد. بعد از مشخص شدن شکل مورد نظر باید سنگ ها را تا ارتفاع مناسبی بر روی یکدیگر بچینید اما توجه داشته باشید که ملات کافی وجود داشته باشد تا بتوانید لابلای سنگ ها از آن استفاده کنید.

انواع مختلف منقل و همه چیز درباره خرید منقل

منقل
انواع منقل در جنس ها و مدل های گوناگون وجود دارند و انواع منقل به صورت گازی و الکتریکی و ذغالی در بازار فروخته می‌ شوند. در خرید انواع منقل در ابتدای کار بهتر است نوع استفاده خود را مشخص کنید. اگر به استفاده از وسایل جانبی مانند توری ماهی کبابی و حرارت دهنده یا سیخ گردان و غیره هیچ نیازی ندارید می توانید مدل های ساده منقل را خریداری کنید که دارای قیمتی اقتصادی و با صرفه تر هستند. مدل های ساده منقل با استفاده از جنس های گوناگون مانند فولاد و آلومینیوم و استیل و چدن تولید شده است. اگر به دنبال قیمتی ارزان هستید می توانید منقل هایی را خریداری کنید که با استفاده از آلومینیوم ساخته شده است، چرا که آلومینیوم نسبت به دیگر متریال ها ارزان تر است.

انواع مختلف منقل و با کیفیت ترین نوع منقل

اما اگر به دنبال یک محصول باکیفیت هستید می توانید منقل را با جنس فولاد ضد زنگ خریداری کنید چرا که دوام بیشتری دارد و البته گران تر نیز می باشد. کباب پز های چدنی نیز کیفیت خوبی دارند و پخت و پز با آنها بسیار آسان است. در هنگام خرید منقل توجه داشته باشید اگر قصد جابجایی منقل ها را دارید می توانید آنها را در مدل های سبک و قابل حمل تهیه کنید. از نکات دیگر درباره خرید منقل که باید به آن توجه داشته باشید، جنس کباب پز است. آهن گرما را به غذا منتقل می کند و باعث پختن راحت تر و زودتر غذا و گوشت خام می شود، اما ورق های روکش شده با استفاده از تفلون به چدن ها گرما را به راحتی منتقل نمی‌ کند و بیشتر باعث اتلاف انرژی می شود.

منقل

مطالب مرتبط با این موضوع :

نکاتی در مورد راه اندازی باربیکیو گازی

خرید باربیکیو متناسب با نیاز شما

تنوع و کاربرد تجهیزات فضای باز

تماس با ما

شماره تماس : 09142244372

آدرس سایت : www.villasaze.ir

« ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. جهت عضویت در پیج اینستاگرام مبلمان فضای باز ویلا سازه روی لینک کلیک کنید. »

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “انواع مختلف منقل

  1. بیژن گفت:

    منقل ها انواع مختلفی دارند و برای هر محیطی قابل استفاده هستند برای خرید مناسبترین منقل باید به این نکته توجه کنیم که در کجا میخواهیم از منقل استفاده کنیم مثلا برای استفاده درطبیعت از منقل های کوچک وذغالی میتوانیم استفاده کنیم یا برای ویلا میتوانیم از منقل های بزرگ یا همان باربیکیو استفاده کنیم وبرای استفاده در رستوران ها از منقل های برقی یا گازی میتوان استفاده کرد

  2. بازتاب: کاربرد صندلی تاشو - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  3. بازتاب: انواع منقل مسافرتی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  4. بازتاب: ویژگی های منقل کبابی - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  5. بازتاب: ساخت منقل کبابی ساده - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  6. بازتاب: راهنمای خرید گریل و باربیکیو - فروشگاه اینترنتی ویلاسازه
  7. azari_kiz گفت:

    این وسیله یکی از پرکاربردترین لوازم برای آشپزی در طبیعت است. از مهمترین نکات خرید و انتخاب منقل این است که باید به طراحی منقل توجه کنید تا مطمئن شوید آتش بصورت موثر شعله ور است. معمولا منقل هایی بصورت موثر می سوزند که نکات زیر در آنها رعایت شده است:
    در مواقع وزش باد دارای محافظ مناسب هستند.
    دارای سوراخ و دریچه های هوا باشد تا به سوختن کارامد کمک شود.
    وجود حفره های با فلز ضخیم در منقل برای هدایت بهتر و حفظ گرما مناسب است

دیدگاهتان را بنویسید